2017-12-10 |
Mazda 626 1.8 benzinas 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, ypac praktiskas, stabili ir sportiska vaziuokle, erdvus salonas
Garso izoliacija, rudys, salonas ne pats prabangiausias
|
Pirkau jau praktiskai "nurasyta" uz 300 eur. Bet rida (jei tikra) dar nesieke 200 tukst. Investavus ~100 eur i stabdzius, galinius amortizatorius (su atraminem pagalvem) ir galinius stabilizatorius masinyte kentejo istisus 3 metus pastoviai ant "raliavimo" be rimtesniu problemu, pasitaike tik smulkus elektronikos gedimai, keiciau uzvedimo spyneles jungikli ir spidometro apsvietimo reguliatoriu. Variklis NEUZMUSAMAS! Jau po senesnes kartos 626 supratau jog jei nori automobilio kuris nepavestu, imi mazda. Aisku naujesnes jau buvo prikimstos fordo detaliu tai nezinau kaip su jomis. Vaziuokle labai gera, zvyrkeli gali kiek nori rankiniu stabdziu uzsimest ir ji taip pat lengvai issitiesina. Per 3 metus pasikeiciau tik viena priekini stabilizatoriu. Nepatarciau pirkti su dujomis. Geriau paciam isideti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-03-01 |
Neblogas auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas.
Rudija arkos, tepaliniai žiedai, silpna garso izoliacija, kietoka važiuoklė.
|
Važinėjau Mazda 626 1998 m, su automatne gr. dėže, 10 metų. Pagrindinės bėdos: galinių arkų rudyjimas, galinių suportų išsidėvėjimas (nebelaiko rankinis), prie 300000 ridos susidėvi tepaliniai žiedai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
626 | 2016-09-03 |
patvari ir patikima
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimumas, ekonomiskas,
garso izoliacija
|
Automobili turiu jau turbut 9 metus :) buvau antras savininkas ir nupirkau su 75000 rida dabar yra 220 000 per ta laikotarpi tik siemiat prireike pasikeisti ziedus, praktiskai visa laikotarpi lietuvoje buvo vazinejama su tiesioginemis dujomis. vidutiniskai duju naudoja iki 10l turint galvoje kad apsuku rodykle kyla virs 4 ar 5.
automobilis labai talpus jei reikia kazka parsivezti, sedynes suverti ir krauni. telpa net 3 vidaus durys :) kadangi priekine sedyne taip pat uzsivercia tai krovinio ilgis gali buti ir 3 metrai. pravazumas neblogas ypac tei yra TCS, ziema gal tik pora kart teko kastis.
turbut didziausias trukumas garso izoliacija kaip ir daugumai japonu. taciau ji nera labai prasta. teko vazineti kur buvo gerokai prastesne.
kita problema korozija: taciau bent pas mane tik galines arkos. taciau jas perdazius viena karta per 9 metus manau tai tikrai nera labai didelis minusas.
zinoma viskas priklauso kaip ir visom masinom kokia pavyks nusipirkti. variklis 66Kw kiek silpnokas taciau kantrus ir patikimas. vazinejant vienam ar dviese traukos tikrai pakanka, bet lenkiant reikia pasiziureti, nes variklis dirba gan zemom apsukom. trauka pasijaucia apsukom pasiekus apie 3k (5 pavara tai butu virs 110). kaip minejau buvo keisti tik ziedai siemiat. daugiau tik dirzai filtrai ir tepalai. variklis kurui tikrai nera lepus. dujoms lepesnis (gal tik mano duju iranga) nelabai nori dirbti su kaikuriu degaliniu dujomis. Ekspoatacija pigi, detales nebrangios. kiek teko keisti tai tik einamasias dalis vaziuokleje. stabilizatoriaus traukes laiko ir po 14 litu. pakanka dviems metams, nors ir mato zvyrkeliu. naudojant rankini jis nekelia problemu, jei ne remkomplektas suporto apie 20 litu. brangiausia vaziuokles dalis: amortizatoriai apie 200lt/vnt. bet jie taip pat patvarus ir pasikeitus pamirsite.
didziausias nuvertejimas jau ivyko. patikrinti variklio kompresija, jei prastai traukia 4 ar 5 pavara tikriausiai teks pasikeisti ziedus. daugiau kaip ir visiems automobiliams
Pilnas atsiliepimas...
|
|
mazda | 2016-08-30 |
mazda 626
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikima, paprasta, jei nenori remontu - pirk sita auto
garso izoliacija, neisiskirianti
|
Automobilį turiu 2 metus, nuvaziavau 40 tukst., dabar rida 240000 (jeigu nebuvo atsukta kai pirkau). Per tą laiką neteko remontuoti, tik keisti tepalus ir filtrus. Po kol kas nesurudijo, nes arkas sutepiau bitumu :) Nekeičiau nei padrindinio diržo - matysiu kiek laikys. Auto pakankamai komfortiška, smagiai ima posukius, labai manevringa, vienas trukumas - nekokia garso izoliacija. Šis auto praktiškiems žmonėms, kuriems nereikia pasipuikavimo, o tik auto i kuria nereikia kisti pinigu. variklis traukia pakankamai, šiek tirk primena traktoriaus birbesi, bet kai vaziuoji apie 110 (o dazniausiai as tokiu greiciu vaziuoju), tai garsas issilygina ir variklio praktiskai nesigirdi. pirkau uz 1200 eu, tai nera kur ir nuverteti :D Jeigu nusipirksi nenudrozta - atsibos vazineti
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Darius | 2016-02-19 |
mazda 2.0 l. benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
variklis, važiuoklė, patikimumas, kainos ir kokybės santykis labai geras.
sakyčiau rūdys, jei jų nebūtų ideali mašina.
|
labai patikimas automobilis per daugiau nei du metus investavau tik į kurą ir tepalus su filtrais keičiau, prieš perkant rida buvo 165000 km. iškart pakeičiau visus diržus,įtempimo guolį, vandens pompą, kas kainavo tikrai nedaug berods apie 500 lt. su visais darbais. techninę apžiūrą praėjo be jokių trukdžių. Kuro vartoja saikingai, priklausomai kaip važiuosi, man mieste užtenka 8.5 l/100 km. užmiestyje iki 7 l/100 m. Automobilis pakankamai komfortiškas, patikima važiuoklė, bei visi kiti agregatai, gražus šviesus salonas man asmeniškai labai jaukus, patogios sėdynės. Rūdys problemų didelių nekelia, nes antikorozinį kėbulo pasidaręs, garso izoliacija galėtų būti geresnė. 2.0 l. benzininis doch variklis tikrai žvitrus, galios per akis ir mieste ir trasoj, labai tylus vos girdisi kaip dirba ant laisvų, kas labiausiai patiko, tai variklio patikimumas kelyje galiu būti ramus, kad ir kur važiuočiau, tepalo nevalgo nė lašiuko, niekur nesisunkia pro jokias tarpines nors tepalą pilu tik sintetinį. nuvertėjimas pakankamai didelis sakyčiau, virš vidutinio. išsirinkti nesudrožtą automobilį tuomet bėdų nebus tikrai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Donce | 2015-11-14 |
mazda 626
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas, stabilumas, patikimumas, ekonomiskumas.
lepi kurui, prastoka garso izoliacija.
|
Labai geras automobilis. Buvo pirktas voketyjoje 2009 metais. Ir sumoketa tik 900 eu, kadangi pirkta ne is perikupciku o tiesiogiai is zmogaus, buvo gero stovio parsivarius teko pasikeisti galinius amortizatorius bei pagrindini dirza. Rida buvo tik 139tukstanciai. Taigi eksplotacija tikrai nebrangi, labai ekonomiska. Ir kas labiausiai patiko tai, kad labai kokybiska, nedaznai tvarkoma, aisku jei nenaudoji pigiausiu detaliu. Vaziuokle labai primityvi, viskas paprasta ir aisku, net nedaug ismananciam apie automobilius galima nesunkiai susiremontuoti. Labai geras valdomumas, stabili kelyje vaziuojant iki 160km/h. Minusai: Prastoka garso izoliacija, traukos trukumas tiems kurie daug laksto, rudys jei nepriziuri irgi gali buti papildpmas galvos skausmas. O siaip labai patikimas automobilis, niekada nepavede, automobilis tinkantis netik mieste, nera labai zema. Variklis 2.0l dyzelis, labai ekonomiskas. Bijo prasto kuro, lepus kuro siurblys. Teko pasikeisti. Kadangi, buvo ipilta pigaus kuro. Tiesiog reikia keisti viska laiku, ir bus kaip liaudis sako neuzmusamas variklis. Is brangesniu daliu tai buvo pusasis 350litu, kuro siurblys 800litu. O bendrai paemus dalys nera labai brangios. Kaina atitinka kokybe. Mano atveju nuvertejimas buvo tikrai nezymus. Pirkta uz 900eu po penkiu metu eksplotacijos parduota uz 600eu. Patikrinti slenksciu bukle, galines arkas. Isiklausyti ar netraska vidine granata. Nes pusasi sunku rasti deficitine detale. Ziureti ar nepulsuoja variklis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Albertas | 2015-09-22 |
Neblogas automobilis pradedantiesems
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas
Kebulas (korozija)
|
Automobilis tikrai patikimas, nors ir nepasizymi komfortiskumu. Varikliai gan patikimi, asmeniskai as neturejau su 2.0l 100kw benzininiu varikliu jokiu problemu. Vaziuokle taip pat patikima ir nereikalauja daznu investiciju. Didziausia beda - kebulas. Kebulas nepritaikytas Lietuvos orams, o butent ziemoms ir druskai ant kelio. Greitai atsiranda korozijos zidiniu. Siulyciau si automobili kaip pirma automobili pradedantiems vairuoti, nes kaina nesikandzioja (uz 1000eu galima rasti gan nebloga egzenplioriu) ir automobilio ekpluatacija ir servisas nera toks brangus kaip vokisku automobiliu. Siulyciau pirkti si automobili, nes lankytis servisuose teks labai retai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Justinas | 2015-08-11 |
mazda 626 2,0 dyzelis 2000m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimumas variklio ir vaziuokles
garso izoliacija
|
Puikus automobilis, patvarumas vienas geriausiu kokius auto esu turejas, pati didziausia beda garso izoliacija, japonai tikrai galejo pasistengti geriau, visa kita super, parvaryta pirkau is italijos rida buvo 120000km, pravaziavau 5 metus be jokios investicijos, na tik stabilizatorius pasikeiciau galinius, variklis buvo 74 kw, po 5 metu truko pagrindinis dirzas, visi jau buvo nurase mazda, nuvariau i servisa, keista buvo kad visas remontas kainavo 270 euru, su darbu ir medziagom, pasirodo tokiems dalykams mazdoj buvo numatyta kad nuluztu svirteles kurios gan pigiai kainavo, po 5 metu pradejo bildeti priekiniai celinblokai ir stabilizatoriai, pasikeiciau ir toliau viskas ok, keista kad dauguma sako jog jos rudija, tik parsivares isvaliau galines arkas pertepiau senukuose pirktu dugno purskikliu, daugiau nekur jokiu rudziu nebuvo, dugnas idealus, po 3 metu issoko pavisine rudele, galinej arkoj, nuvariau i servisa uz 220 lt, arka perdaze, ir toliau be problemu vazinejau iki siol. viskas viduje labai patogu, elektronika dirba be priekaistu, liudniausia tik tai kad pries pora dienu stovint kamstyje vienas zioplys be stabdziu ikale i gala, mazda to neatlaike... buciau dar vaziaves 5 metus tik sankaba reikejo pasikeisti, per 5 metus nuvaziavau nuo 120000 iki 240000, ko tik mazda buvo nemaciusi ir rusijos ir lenkijos ir baltarusijos kelius ir duobes. ziema vedasi be jokiu problemu, nesvarbu kad ir -32, pora kartu pasildau zvakes 2 abarotai ir dirba. galios pakanka, geras patikimumas, praktiskai neuzmusamas, pilta tiek ukinis tiek baltarusiskas tiek lietuviskas dyzelis, dirba be problemu net ant zibalo:) probemos nebent su slangom, nes nuo interkulerio iki isiurbimo kolektoriaus sutrupejo teko keist, tokios pat neradau pritaikiau kitokia uz 2 eurus:) sankaba kainuoja 100 euru, bet visas komplektas, traukutes normalesnes priekines po 20 euru, celinblokai po 5 eurus, negaliu pasakyti kad dalys brangiai kainuoja, nes daugiau nieko nepirkau. paklausyti variklio, pergazavus turbina garsiai dirba tad girdisi jei yra pasaliniu garsu, pravaziuot per duobes iskart isgirsi bildesi jei su vaziuokle yra problemu, galines arkas padengti dugno izoliacine medziaga.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Sigita | 2015-05-31 |
ekonomiskas,mazai ryjantis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas
Kietas vairo sukimas,reikia jegos,garsiai dirba
|
Mazda 626 99m.,sedanas.Turiu 2 metus,taigi, nuomone jau turiu.Per 2 metus i servisa vaziavo gal tik 3 kartus su nedidelem problemom.Degalai buvo pilti ivairus,tiek degalinej tiek ne,jokiu priekaistu del to,na nebent kad del ramaus miego keiciau 3 kartus filtra.Bagazine tikrai nemaza,atlenkus sedenes galima ir didesni daikta ideti.Ziema kuriasi be priekaistu. Kainos irgi nesikandzioja,jei pirkt pradziai masina pats tas.Na bet aisku as manau cia dar priklauso ir nuo to,ant kiek saziningas buvo pardavejas.Lietuvoj viena vairuotoja,pirma registracija -Prancuzija. Nusipirkus kaip visur buvo keiciama ,kas privaloma.po kurio laiko keiciau traukes-40lt,stabdziu kaladeles-apie 120lt,generatorius buvo prie pabaigos ,pakeiciau-su darbu 300lt,na ir smulkios detales tokie kaip valytuvai ,lemputes ir pan. ,manau kiekvienoj buna keistos. Tikrinti,del sventos ramybes viska. Pirkau parvaryta katik,bet is kiemo,tai pasitaike saziningas,nes susake ka keisti ir kas gali buti.O po to priklauso kaip mylesi-taip turesi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Edgaras | 2015-02-20 |
Rekomenduoju
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimsas gan taupus pakankamai isvaizdus
kebulo korozija
|
Tikrai geras automobilis isskyrus kebula. rudys eda bjauriai o gal as tik per daug priekabus pravaziavau 30 000 km ir praktiskai nieko nekeiciau taciau nupirkes is moters padariau kapitalini visos masinos remonta nuo kebulo variklio pakabos iki nauju ratu 2014 04 nupirkes dar nieko netvarkiau. Ziuresim kaip bus po sios ziemos. beveik metus ekspluotoju. Nekaprizingas visisikai tik kaip minejau bendram aprasyme po dirzu komplekto keitimo pravaziavus mazdaug 20 000km persoko dirzas nezinau gal nekoks itempejas pakliuvo gal meistras kazka praleido netikiu kad savaime persoko. luzo abu soniniai virsutiniai svaistiklai ir suskalde variklio dangti kur pilame tepalus nestipriai tiesiog buvo du itrukimai ties svaistikliais neperku kinietisku tik japoniskas ir turbut tik del tos priezasties nieko pakartotinai netaisiau o jos ne is pigiausiu taciau paemus kokio passat b5 pirkti tik vokiskas detales tai mazdai pigiau. nuvertejimas per metus 0 as pirkau uz 3500 su kebulo keliais pakabos defektais tai ir dabar kaina isliko mazdaug tokia pati As pirkau uzmerktom akim praktiskai, nuvariau ant keltuvo prakrate pasake kas blogai ir nepagaileciau diagnostikai bet su kistukais problema bent jau vilniuje kas pasakytu kur nusipirkti buciau dekingas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |