Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus išorės dizainas
- Įdomus, išskirtinis interjeras
- Galingi V8 varikliai
TRŪKUMAI
- Prastas matomumas
- Nėra visų varomųjų ratų versijų
- Prastesnis nei konkurentų patikimumas
"Nors XF turi ketverias duris, tačiau jo forma labiau primena kupė – jaučiamos dizaino tendencijos, kurias užbrėžė Mercedes-Benz CLS"
Jaguar XF yra vidutinio dydžio prabangus sportinis sedanas, kuris pakeitė S-Type modelį. Šis modelis susilaukė daug dėmesio dėl savo dizaino, kuris atvėrė naujas duris Jaguar filosofijoje. Ankstesni Jaguar turėjo “retro” stiliaus dizainą įtakojamą 1960-ųjų Jaguarų. Nors XF turi ketverias duris, tačiau jo forma labiau primena kupė – jaučiamos dizaino tendencijos, kurias užbrėžė naujas Mercedes-Benz CLS. To pasekoje šis Jaguar turi patį mažiausią oro pasipriešinimo koeficientą kokį tik kada nors turėjo Jaguar – 0.29. Koeficientas mažesnis nei kažkada gaminto itin reto superautomobilio Jaguar XJ220.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Didžiojoje Britanijoje Jaguar XF su dyzeliniais varikliais yra naudojami ir kaip policijos automobiliai:
Galingiausia XFR versija turi 5.0 litro AJ-V8 Gen III variklį su turbokompresorium su 510 AG (375 kW) galia.
2008 metais su specialiai ruošta Jaguar XFR versija (galia buvo padidinta iki 510 AG) buvo pasiektas maksimalus 363.189 km/h greitis ir tokiu būdu sumuštas Jaguar markės greičio rekordas. Prieš tai rekordas buvo pasiektas su superautomobiliu Jaguar XJ220 1992 metais (349.4 km/h).
Jaguar XF turi patį mažiausią oro pasipriešinimo koeficientą kokį tik kada nors turėjo Jaguar – 0.29. Koeficientas mažesnis nei kažkada gaminto itin reto superautomobilio Jaguar XJ220:
Automobilis buvo itin giriamas laidoje „Top Gear“, kur automobilis dažniausiai buvo lyginamas su 5 serijos BMW.
2008 metais žurnalas „What Car?“ Jaguar XF išrinko metų automobiliu. Taip pat buvo triskart (2008, 2009, 2010) išrinktas geriausiu prabangiu automobiliu.
2009 metais žurnalas „What Diesel?“ Jaguar XF išrinko metų automobiliu. Taip pat buvo keturiskart (2008, 2009, 2010, 2011) išrinktas geriausiu prabangiu automobiliu.
2009 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu nugalėjęs Volkswagen Passat CC.
Galingiausia XFR versija turi 5.0 litro AJ-V8 Gen III variklį su turbokompresorium su 510 AG (375 kW) galia.
2008 metais su specialiai ruošta Jaguar XFR versija (galia buvo padidinta iki 510 AG) buvo pasiektas maksimalus 363.189 km/h greitis ir tokiu būdu sumuštas Jaguar markės greičio rekordas. Prieš tai rekordas buvo pasiektas su superautomobiliu Jaguar XJ220 1992 metais (349.4 km/h).
Jaguar XFR
Jaguar XF turi patį mažiausią oro pasipriešinimo koeficientą kokį tik kada nors turėjo Jaguar – 0.29. Koeficientas mažesnis nei kažkada gaminto itin reto superautomobilio Jaguar XJ220:
Automobilis buvo itin giriamas laidoje „Top Gear“, kur automobilis dažniausiai buvo lyginamas su 5 serijos BMW.
2008 metais žurnalas „What Car?“ Jaguar XF išrinko metų automobiliu. Taip pat buvo triskart (2008, 2009, 2010) išrinktas geriausiu prabangiu automobiliu.
2009 metais žurnalas „What Diesel?“ Jaguar XF išrinko metų automobiliu. Taip pat buvo keturiskart (2008, 2009, 2010, 2011) išrinktas geriausiu prabangiu automobiliu.
2009 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu nugalėjęs Volkswagen Passat CC.
|
|||||
|
|||||
Jaguar modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Vidutiniai | X-Type | XE | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S-Type | XF | XF | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XJ | XJ | XJ | XJ | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | E-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | I-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | F-Pace | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | F-Type | |||||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | XJS | XK | XK | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Jaguar XF TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis