2022-08-13 |
VW CC 135 kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Daug pliusų. Asmeniškai - geriau už įprastą Passat.
DSG pajudant iš vietos kaip ir daugelyje modelių mėgsta pusę sekundės pagalvoti
|
Vairuoju 2016 metų VW CC. Komplektacija nebloga, bet iki pilnos trūksta šiek tiek. Pirkau 2020 metais iš atstovybės. 135 kW dyzeliukas traukia puikiai, garso izoliacija tikrai gera, adaptyvi pakaba - būtinas dalykas šiame auto. Bi-Xenon ryškūs ir su auto ilgomis (šios f-jos veikimas - be priekaištų), kuro sąnaudos draugiškos piniginei, jokių pašalinių garsų salone, sėdynės patogios - iki Brno nuo Vilniaus su 2 trumpais sustojimais ir jokio nuovargio nei nugarai, nei kojoms, ant kelio stovi puikiai, automatinė 6 bėgių dėžė nekelia jokių problemų, variklis tiesiog murkia, bagažinė, turint omenyje kėbulo tipą, tikrai nemaža. Keliaujam su šeima patogiai ir ekonomiškai. Minusai: plaunant Karcheriu patenka vandens ant priekinių šoninių langų iš vidaus keli lašai, pakaitinus saulei ir atidarant priekinius langus šiek tiek sucypia gumos, o daugiau kaip ir nepastebėjau trūkumų. Aišku ir rida šiai dienai nėra didelė - 165 000 km. Tikrai nekeisčiau į įprastą Passat. P.S. Galiniai žibintai naktį atrodo tiesiog nerealiai. Nepirkti prancūzo, nes tikrosios ridos net ir 2016 metų modelių sukasi virš 300k km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-07-05 |
Barškutis traškutis salone, ruoškit WD40. Puikus variklis 1.8 TSI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gražus, magistralės karalius, mat aerodinamika puiki ir stulbinančiai greitėja virš 100 km/h, ankstyvi modernūs technologiniai paketai kaip linijų palaikymo sistemos, automatiniai stabdymai.
Traškantis salonas, silpna garso aparatūra, brangus, kiek per dažnas remontas, tik 2 sėdimos vietos gale, langai be rėmų gali būti kaprizingi nors didelių problemų nekėlė
|
Prieš pirkdamas nusprendžiau, kad išvengčiau katės maiše, reikia mechaninės pavarų dėžės ir 1.8 TSI. Pasirodo tai dar ne viskas ko reikėjo bijoti. Jei galėčiau duoti vieną patarimą, sakyčiau tikrinkit ridą, vežkit į atstovybę ir tegul ten daro savo stebuklus, nes kiti servisai nežinos visų gudrybių, nes jei mašina nuvažiavusi kelis šimtus tūkstančių kilometrų, net šie kriterijai nepadės išsirinkti gero automobilio.
Geros VAG grupės automatinės pavarų dėžės prasidėjo tik kažkur nuo 2012 metų, turėkit omeny.
Salono traškesiai, bildesiai, cypesiai sukėlė įspudį lyg gamintohjas visiškas naujokas šioje srityje, lyg būčiau medinio burlaivio audroje kapitonas. Nors salonas vizualiai atrodo tikrai graai jei prabangesnis variantas.
Keista, kad elektronika taip gerai laiko, bet xenon žibintų aukščio davikliai linkę gesti (jų yra 4), nesileiskit būti nuplėšti 160 EUR už vieną, internete yra puikiai veikiančių neoriginalių po 23 EUR.
O šiaip variklis bomba, su didžiuliu resulrsu jei BZB serijos, milžiniškas resursas, bet gali pareikalauti vieno kito brangesnio remonto (grandinė, sklendės), bet po to vėl ilgai ir patikimai tarnaus. SVARBU TIKRA RIDA! Tikra rida!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-12-28 |
Vienas gražiausų formų automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, manevringumas, patikimumas, ekonomiškumas
Kietumas, rudys
|
Važinėju 3 metus, 125kw 2.0L 2011 metų 4motion dsg
Tik nusipirkus norėjau keisti tepalo ašele, bet pažejęs variklistas sake kad čia jau ištaisyta versija kažkokie dantračiai stovi (cfgb), pirkau su smagračio mini garsiuku atvažiavau gal 50k km ir tada pasikeičiau, kažkas apie 400€, daugiau problemų nebuvo apart šiais metais rudžių lindimo (auto be įvykių), nenormaliai aplink visas spynas ir bagažinės ženklą.
Bet vairuojant tai tikrai jautiesi puikiai tiek mieste tiek už miesto. Dsg veikia idealiai bei rašo kad taupesnė už mechankę. Ant 90 važiuojant 3,8litro 4motionas ant 110/ 6,5litro , mišrus praktiškai mieste vasara 7,8 žiema 8,5.
Maždaug tiek, čia tas auto kur eidamas namo atsisuki pažėt į jį nes nu idealios formos bolidas(su interlagos ratais)????
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-04 |
Vw passat CC 2011 metų 2.0 125KW TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiškas, pigi eksplotacija, kokybiškos vidaus detalės, labai patikimas
žemas, brangus
|
Ilgai ieškojau sau atomobilio, daug skaičiausi ir rinkau informaciją
Svarbiausi patarimai:
Ieškokit ne 2008 o naujesnių metų, nes tada pradėjo eiti geresni varikliai su bosch purkštukais ir kita sistema
Pats nusipirkau 2011m. (pre fl) geriausią variantą 2.0 TDI 125kw su bosch purkštukais ir commonrail sistema, tai yra patikimiausias variantas iš visų TDI
Kai kurie sako, kad nepakanka vietos, turbūt tik tai kalba tie kurie nėra sėdėje gale arba ūgis didesnis nei 195cm. Vietos tikrai pakanka tiek priekyje tiek gale, jeigu esi iki 195cm.
Sužavėjo automobilio salono medžiagų kokybė, nors automobilis prarėdęjęs 260000km, salono medžiagos nėra nei šiek tiek pasidėvėjusios. Viskas aptraukta kokybiška oda ir kitomis detalėmis.
125kw galios pilnai pakanka, o kuro sąnaudomis likau maloniai nustebintas, užmiestyje iki 5l/100km mieste 6-6.5l/100km, su pilnu baku galima pravažiuoti 1100-1200km, užsipili ir pamiršti
Automobilis yra į kietesnę pusę, nėra, kad būtų labai minkštas, bet užtat užtikrintai gali važiuoti į posukius, nes nenusvyra,
Patarimas po įsigijimo, pasikeiskite kartu ir tepalo siurblio ašelę, ji kainuoja iki 7 eurų, pasikeitę užbėgsite tolimesniam gedimui už akių.
Pirkdamas savajį cc, daug apžiūrėjau, bendravau su meistrais ir išsirinkau patikimiausią variantą comonairala, po 2 metų eksplotacijos remontų neteko turėti tik einamieji dalykai (tepalai, stabdžių kaladėlės, filtrai)
Senesni 2008-2009 metų modeliai turi problemų su siemens purkštukais, kuro sistema ir tepalo siurblio ašele jeigu nepakeičiama laiku,
daugiau apie šį modelį nėra ką pasakoti visos blogiausios vietos išvardintos
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-03-05 |
VW Passat CC 2010m. 2.0 125kW DSG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizdus, ekonomiškas.
Rūdys
|
Vairavau apie metus, kelyje nei karto nepavedė. Gana ekonomiškas, išvaizdus, bet teko parduoti dėl rūdžių, kurios pradėjo plisti ant viso automobilio. Sąnaudos kamščiuose žiemą Vilniuje apie 10l, autostradoje važiuojant 140km/h apie 6.5l. Teko pasikeisti tik diržus, tepalus, filtrus. Dauguma jų yra su barškančiais smagračiais, kurių remontas 500e ir į viršų. Pirmiausia tikrinti ar nesurūdijęs - tai buvo priežastis, kodėl atsisveikinau su automobiliu. Tikrinti ar nėra puslelių prie rankenų, pažiūrėti po jomis. Taip pat puslelės gali būti aplink moldingus, prie sparnų ir aplink VW ženklą ant bagažinės. Patikrinti ar ant šalto variklio nesidaužo smagratis ir ar užgesinant variklį mašina nesusipurto (reiškia smagračiui artėja paskutinioji).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-01-24 |
Volkswagen CC 2.0TDI 103kw 2013m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, Mažas kainos nuvertėjimas, komfortiškas autostradoje, Pigus išlaikymas
Neatleistinai baudžia važiuojant per duobes, Pradinė kaina yra gana didelė, Šiek tiek nepatogu įsėsti aukštesniam žmogui
|
Su šiuo automobiliu važiavau 180000km, tad papasakoti ką turiu. Trumpai išdėstysiu viską. Prieš tai važinėjau su Passat B6 2006m. Nėra ką lyginti. CC jaučiasi žymiai aukštesnės klasės automobilis, neskaitant, kad tai iš esmės ta pati platforma, dar MQB nebuvo. Automobilio salonas pakankamai aukštos kokybės, išskyrus plastmases priekiniame skydelyje, jos atšalus orui pradeda tarškėti. Daug kas mini, jog CC yra premium klasė, tą galite pamiršti, jei tikitės, jog čia bus kažkas panašaus į BMW ar MB, nors ir nėra didelio atotrūkio, bet jaučiasi, jog kokybė bendrai yra prastesnė. DSG 6 bėgių laiko tikrai neblogai, ties 150000km reikėjo keisti DSG termostatą, nes kompas rodė, jog variklis nešyla. Būkit budrūs, aš net nežinojau, jog dėžėj yra termostatas. Kainavo nedaug - 160€ su darbais. Labai Gerai pasitarnavo smagratis - keistas tik prie 260000km, nors važiavo tik autostradomis, todėl daug darbo jis ir neturėjo. Smagratis kainavo 400€ + pakeitimas 100€. Bendrai automobilis super ištvermingas ir negendantis, 10balų, ne veltui passat. Važiavimo kokybė yra nebloga, neblogai stovi ant kelio su R18 ratais, standartinė važiuoklė gana standi, ypač mieste visos duobės yra neatleistinos, pradinis duobių sugėrimas yra tiesiog tragiškas (lyginu su bmw, mb ir jaguar), bet autostradoje nepakeičiamas ir komfortiškas auto. Bagažinės dydis be galo didelis, telpa 4 dideli lagaminai. Pas mane buvo Highline komplektacija su labai daug privalumų, pvz. Active Lane Assist, Side Assist, Active Front Assist, Adaptive Cruise Control, kojos mostu atidaroma bagažinė ir t.t. Tikrai ne visi naudoja juos, bet man labiausiai pasitarnavo Labe Assist ir ACC važiuojant autostrada, kai auto laikosi ir vairuoja pati pagal juostas, jei šiek tiek rankos dreba ar pan. ACC auto pati renka greitį pagal priešais važiuojantį automobilį, lenkiant jį auto pati greitėja. Taip pat automatiškos ilgos šviesos - labai gelbėjantis vairuojant tamsiu paros metu. Nukerpa automobilius ir šviečia ilgomis šviesomis būtent ten, kur labiausiai to reikia.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-04-02 |
VW CC 1.8 TSI, 2013 m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, valdymas, garso izoliacija
Nepatogi ilgoms kelionėms,
|
Pirkau iš salono Lietuvoje 3 metų senumo, 70 000 km rida (Facelift modelis), pirmas įspūdis tikrai neblogas, gera išvaizda, gražus vidus, gera trauka, gera garso izoliacija, trumpiems atstumams pats tas, tačiau ilgesnėje kelionėje tikrai nepatogus, labai keita važiuoklė, jauti kėkvieną įtrūkimą ar nelygumą, sedynės sport, jau po 1h vairavimo nugara pradėdavo skaudėt, nepaisant to automobilio valdymas tikrai puikus, tiesiog kaip prikaltas prie kelio. Salono medžiagų kokybė tikrai kokybiška, traškesių - girgždesių minimaliai. Pavarų dėžė DSG 7 pavarų, tarnavimo laikas maždaug 100 000 km, poto atsiranda įvairūs praslydimai ir t.t, apsukos nebekyla tolygiai, drebėjimai, labai skaudžiai iš 1 į 2 meta ir pan., taip, kad jau prie 130t. km teko keisti sankabos komplektą, bet ir po pakeitimo nebebuvo sklandaus darbo. (teko girdėt, kad ir prie mažesnių kilometrų jau jas tvarkydavo), zodžiu nieko gero. Variklis įspūdį duoda gerą, bet iki tol kol užsidega tepalo lemputė. Šiaip jie nauji katik iš salono išvažiavę valgo tepalą (čia apie visus tuos 1.4, 1,8 2.0 TFSI), tai maniškis prie 150t. km ridos valgydavo apie 1L / 3000 km, tai čia dar visai neblogai sakyčiau, kiti net į 1000km netelpa su 1L tepalo, prie tokios ridos. Šiaip visi kiti agregatai pakankamai patikimi, važiuoklė ir pan., didelių problemų nebuvo.
Bendrai tai automobilis tikrai neblogas trumpiems atstumams, bet varikliai ir pavarų dėžės, tai sakyčiau skirtos atlaikyti tik garantinį laikotarpį. Nuvertėjimas nėra didelis, pakankamai nebogai išlaiko kainą rinkoje. Jeigu nusprendėte pirkti su benzininiu varikliu, susitaikykite, kad pilsite tepalus (ir nemažai), jeigu pardavėjas sakys priešingai - meluoja.
Dėl DSG, tai sūlyčiau paieškoti su pakeistom sankabom, priešingu atvėju bus brangus remontas.
Jeigu ieškote automobilio ilgesnėms kelionėms, tikrai ne šis modelis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-06-06 |
Ne kazka
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Trauka, isvaizda, papildoma komplektacija
Brangus remontas, bent man gedimu pasitaike palyginus su kitais lb daug, korozija,
|
Nezinau uz ka cia giria sita CC, bet pirktas is salono su 50k rida. Pralekiau per 6 metus dar 90k km, jau ties 130 stuku nusivyniojo dirzas vos apsieita be kapitalkes, keistas dezes radiatorius, nes plyso ir leido tepalus (tikrai ne pigus malonumas), pakeistos vidines granatos su pusasiais, perdazyta puse kebulo, nes supuvo durys ir arkos, pakeisti visi sailentblokai. Ryja tepalus. Detaliu rasti kai kuriu sunku ir neimanoma, kainos keistai skirtingos nuo paprasto pasato. Neypatingas sitas CC arba man tik pasitaike toks. Pliusas tik tai jog navarotu daug (adaptyvas, bixenon, koza roza, navi ir t.t.), trauka gera (benzas). Siaip vezimas-kieta, nepatogu ir mazai vietos traska panele per duobes. Tikrinti varikli, kebula ir vaziuokle kaip ir visiems auto. Nusipirkti gera loterija.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-02-15 |
Neveltui Passat vadinamas tautos automobiliu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pigi eksploatacija, didelė bagažinė, išskirtinė išvaizda
Ilgoms kelionėms nepatogu aukštiems žmonėms važiuoti gale (mažoka vietos kojoms)
|
Mano auto 2010 m., 5 vietų (būna ir 4) Išskirtinės išvaizdos, manevringas, ekonomiškas miesto automobilis. Be to visai nevargina su juo leistis ir į didesnes keliones, pvz. Vilnius-Klaipėda-Vilnius. Dažnai šie automobiliai būna prikrauti nemažai privalumų, todėl įsijungus autopilotą kelionė neprailgsta. Be problemų manevruoti ir po siauras miestų gatves bei prisiparkuoti (tiek atbulom tiek priekiu).
125Kw, niekada neteko pagalvoti, kad trūksta galingumo :) Kaip ir reiktų tikėtis Passat CC remonto išlaidos nėra didelės. Nelinkęs išlaidauti, tačiau savo CC remontuodavau VW atstovybių servizuose. Džiugina dar tai, kad mašina patvari ir nelinkus birėti. Jei turite galimybę, pirkti su 4 varomųjų ratų funkcija - 4Motion. Žiema nepamainomas dalykas, o kuro sąnaudos praktiškai nesiskiria.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
M | 2016-09-23 |
VW CC 2008 2.0TDI DSG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiška, puikiai veikianti DSG dežė, jaunatviškas modelis,geras variklis,gerai valdoma.
Kietoka važiuoklė, mažai vietos suaugusiems gale, ilgesnėse kelionėse galė nėra patogu sedėti,
|
Automobilį pirkome iš VW Kauno centro 2008, praturėjome iki 2016. Mašina buvo pilniausios komplektacijos, tetrūko tik navigacijos/dynaudio garso aparatūros ir knopkių ant vairo. CC buvo prigrūstas navarotų,geros išvaizdos,su panoraminiu stogu (kuris po 2 metų pradėjo barškėti), bixenon žibintais, pačios prisiparkavimo funkcija, kreminiu ,alkantara salonu su šonuose oda ir kitais žaislais...
Interjeras: vidus beveik pilnas,smagu,jauku,sėdėsena labai patogi,rekaro sėdynes labai patogios ilgose kelionėse. Vidaus surinkimo kokybė vidutiniška, kartais vis kažkas pabarškėdavo. Vietos priekyje pilna, gale sėdint nepatogu, galva remdavosi į lubas, vietos gale pakankamai jei sėdynė neatstumta iki galo. Mano ūgis 195 tai gale sėdėt už manęs keleiviams nėra vietos kojoms,tenka slinktis į prieki,bet tai nėra problema.
Bagažinė didžiulė,telpa daug daiktų, yra vieta atsarginiam ratui.
Originali garso aparatūra skamba garsiai ir kokybiškai, RCD510 multimedija turi SD kortelių skaitytuvą,taip pat 6 diskų changerį.
Išorė: kėbulas rūdyja, brokuotas modelis iki 2009 metų. Per 8 metus surūdyjo visos keturios durys ties chrominias moldingais, ratų arkose pūslės,priekyje sparnuose. Gal taip tik man išpuolė,bet rūdyjo.
Važiavimas su CC yra sportiškas,mašina nuostabiai stovi ant kelio,kaip prikalta, jauties užtikrinai ir saugiai. Važiuoklė kietoka,galima sakyti sportinė. Pati mašina yra gan žema, tai saugokite dugno apsaugas.
Rekomenduoju CC žiūrėti po 2009 metų su DSG greičių dėže ir pilnesne komplektacija. 2.0tdi- elastingas,gerai traukiantis nuo žemų apsukų. Per 8 metus prasukau 300.000km be jokių problemų. Jei rinkčiausi žiūrėčiau tik į DSG dėžę! PASAKA :) maloniai,labai greitai dirba, per eksploatavimo laiką keistas tik smagratis,apskritai jokių problemų nei su DSG dėže bei variklių nebuvo, labai geras derinys.Variklis dirba tyliai,tolygiai, važiuoja labai smagiai. Šio 2.0 TDI 103kw yra per akis. Rekomenduoju. Diržai keičias ties 180.000 ir 300.000km. Eksploatacija nėra brangi, gal kiek brangesnės kėbulo dalys. Tikrinti servise, atidžiau apžiūrėti važiuoklę,variklio būklę,visus agregatus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |