Markės
956 iš 1918
Lexus GS, (S190) 2005 - 2012
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.32% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 11
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nesenstantis dizainas
  • Plati įranga
  • Hibridiniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Neekonomiški varikliai
  • Nėra dyzelinių variklių
  • Neitin smagus vairuoti
"Tai pirmasis Lexus su visais varomaisiais ratais"
Trečios kartos GS buvo pristatytas 2006 metais su 3.0 L V6 ir 4.3 L V8 varikliais. Komplektuojami su 3.0, 4.3 litro benzininiais varikliais arba su Lexus hibridine pavara automobiliai išsiskiria puikiais techniniais duomenimis. GS modelis buvo gaminamas ir su visų varomųjų ratų sistema – tai pirmasis Lexus su visais varomaisiais ratais. Šis GS modelis taip pat yra pirmasis Lexus turintis taip vadinamą “L-finesse” dizaino stilių. Jam būdingas dinamiškas stilius, persipinančios subtilios linijos – automobilis pranašauja kokios krypties laikysis Lexus dizaineriai artimiausioje ateityje. GS interjeras – įmantrios prabangos, modernaus stiliaus ir geriausių to meto technologijų derinys. GS sedanai taip pat yra pirmi Lexus turintys “SmartAccess keyless” užrakto sistemą – toks automobilis užvedamas mygtuko paspaudimu. Tačiau 2007 metais vartotojų atsiliepimų reitinguose Lexus nukrito iš 1 vietos į 5. Tai susiję su nepatikima visų varomųjų ratų ir garso sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
3.6

Atsiliepimai įvertinti 40 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
2022-10-19
Gražus, malonus ir patikimas verslo klasės sedanas.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
.
  • Dinamiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Stabilus kelyje
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Manevringas
  • Saugus
  • Gražus dizainas
.
  • Neekonomiškas
  • Maža bagažinė
  • Brangus nusipirkti
Variklio darbinis tūris, l: 3,5
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas
Apžvalga Lexus GS 3 kartos, labiausiai GS450h. GS – verslo klasė, konkurentas MB E, BMW 5 ir Audi 6. Mano subjektyvia nuomone Lexus geriausias iš visų keturių, nes patikimiausias, mažiausiai nuvalkiotas, lengviau rasti geros būklės, važiuodamas juo nesijauti kaip koncerno ir reklamos auka, atrodo, kad mašina pagaminta tau. Taip pat tai labiau prestižinė markė. Trečios kartos GS buvo leidžiamas nuo 2005 iki 2011m., aišku galima sutikti ir vėlesnių registracijos metų. Pagal katalogus nuo 2008m. buvo facelift, bet pagal gamybos metus galima sutikti jau 2007 galo. Facelift lengviausia atpažinti iš masyvesnių priekinių grotelių, bamperio formos po žibintais, posūkių veidrodėliose ir nikeliuotų intarpų sėdynėse. Aišku buvo ir daug kitų smulkmenų pakeista. Taip pat 2009-2010 buvo antras facelift, vizualiai pasikeitė tik grotelės. Hibridą galima atpažinti iš to, kad „L“ ženkliukai ir žibintai turi melsvą atspalvį. Amerikoną iš išorės galima atpažinti iš to, kad gale kaip gabaritai dega ne 2, o 4 žibintai. Kartais entuziastai deda amerikoniškus galinius žibintus ant europinių modelių dėl grožio. Viso yra penkios GS versijos. GS300 – pats populiariausias, pigiausias, paprasčiausias ir kaip galima pagalvoti iš interneto komentarų pats nepatikimiausias. Taip, lyginant su kitais GS varikliais jis mažiau patikimas, bet jis vistiek lieka patikimas, yra daug žymiai blogesnių vokiškų variklių, kuriuos vistiek žmonės perka ir kažkaip važinėja. GS350 – retesnis variantas, dažniausiai būna parvežti iš Amerikos, praktiškai tas pats GS300, tik didesnio tūrio ir galios. Internete kažkaip mažiau nusiskundimų apie juos, gal dėl to, kad jų pačių mažiau. Iš V8 pre-FL buvo GS430 – senas geras paprastas ir be galo patikimas 3UZ variklis, kurį užmušti galima nebent nekeičiant alyvos ar drožiant šaltą, kad numirtų pats praktiškai neįmanoma. Didžiausias trūkumas tai jų kaina ir retumas, per metus pardavime iškrenta vos keli vnt ir pre-FL kaina būna tokia pati ar net didesnė nei GS300 ar 450h FL. FL modelyje jį pakeitė GS460 naujos kartos, technologiškesnis variklis, kuris yra labai retas, per visą savo gyvenimą jį pardavime mačiau tik kelis kartus, taigi apie jį neišsiplėsim. Na ir aišku hibridas GS450h, kuriame stovi tas pats 3.5 V6 variklis, tačiau su hibridu jo resursas didesnis, nes kaip ir Priusai taksi nuvažiuojantys 1-2mln km mieste, taip ir čia elektrinis variklis nuima dalį apkrovos nuo benzininio variklio. Jie retesni nei GS300, bet visą laiką jų būna pardavime, nusipirkti nėra tokia problema kaip 430. GS350 dažniau būna su visais varomais ratais, GS300 retai, bet kartais irgi tokių pasitaiko, visi kiti buvo tik su galiniais varomais. Kokį variantą imti? Jeigu biudžetas nedidelis, tai už tą pačią sumą geriau imti gyvą GS300, nei pavargusį 450h ar kitą. Taip pat toks variantas bus prastesnės komplektacijos, taigi nebus visokių brangių aktyvių amortizatorių, stabilizatorių ir pan. GS450h labiausiai pasiteisina mieste, nes trasoje visi valgys maždaug panašiai, apie 9-10l, bet įvažiavus į kamščius visų kitų vidutinės sąnaudos ims kilti, o hibrido mažės. Taip pat 450h yra pats greičiausias iš visų, nebent 460 galėtų konkuruoti. Bet kažkokių emocijų ir galios pojūčio tikėtis neverta, mašina nors ir bėgėjasi greitai, bet tu to nejauti, tik matai kaip kyla spidometro rodyklė. Tai lemia didelis svoris ir transmisija neturinti pavarų. Taip pat GS450h nesunku rasti maksimalios President komplektacijos. Geriausias variantas mano manymu yra GS430, nes tai vienintelis variklis į kurį dedasi dujos. Na, dar galima įdėti dujas ir į GS300, bet ten įranga brangesnė, ne kiekvienas dujininkas įdės ir dar turi maišyti dujas su benzinu. Aišku kokie nors individai sakys kam dujos į tokį auto, bet kai šiais laikais benzinas kainuoja tiek, kad per kelis metus į baką gali supilti visą automobilio vertę, tai kodėl nepasinaudoti galimybe ir nesutaupyti po kelis tūkstančius € į metus, juolab kai 3UZ variklis puikiai su jom draugauja. Tai viena iš priežasčių kodėl šie modeliai tokie brangūs, nes suteikia galimybę turėti verslo klasės auto su V8 po kapotu už dyzelinio Golfo km kainą. Į kitus modelius dujos nesideda dėl to, kad ten eina dvigubas kuro įpurškimas – paprastas ir tiesioginis ir dujų įranga jiems dar nėra sukurta. Transmisijos visų patikimos, pas visus eina paprasti automatai su hidrotransformatorium išskyrus hibridą. Galima išgirsti nesąmonių, neva 450h eina su variatoriumi, todėl jo pirkti negalima, nes neva visi variatoriai nepatikimi, bet visų pirma būna ir patikimų variatorių, visų antra čia variatoriaus nėra. Tai vadinama planetarine transmisija ir nors ji važiuoja kaip variatorius, t. y. nėra pavarų, bet su įprastu variatorium nieko bendro neturi. Ji be galo patikima ir turbūt paskutinis agregatas, kuris suges šiame modelyje. Taip pat į gazo paspaudimą reaguoja greičiau nei automatas. Vienintelis minusas – transmisijos tepalo siurbliukas, kurio restauracija kainuoja ~500€, bet jį restauruoja atsiradus pašaliniam garsui, nesu girdėjęs, kad pas ką nors jis būtų faktiškai sugedęs. Įdomiausia dalis – hibridinė sistema. Nors ji yra be galo patikima, Toyota jai duoda labai ilgas garantijas, bet visgi reikia turėti omenyje, kad visos baterijos degraduoda, todėl po 10 ir daugiau metų baterija jau nebus kaip iš gamyklos ir anksčiau ar vėliau praneš apie save. Sklando gandai, kad 450h yra nepatikimas hibridas lyginant su Prius, bet tai tiesa tik iš dalies. Pagrinde taip manoma todėl, kad Lexus valdymo blokuose nustatytos griežtesnės netolygumo ribos tarp celių. T.y., su vienodai degradavusiom baterijom GS jau rodys klaidą skydelyje, o Prius dar ne. Antra priežastis – Prius skirtas ekonomijai, o GS galiai, todėl baterija yra daugiau apkrauta. Trečia priežastis – blogas baterijos aušinimas. Galima išgirsti gandų, kad naujos baterijos kaina daug tūkstančių eurų. Bet jeigu važiuojate su paprastu benzininiu ar dyzeliniu auto ir jums sugenda variklis – negi važiuojate į atstovybę ir perkate naują variklį už tuos pačius daug tūkstančių eurų? Žinoma ne, pirksite dėvėtą arba remontuosite savo. Tai kodėl su baterija turėtų būti kitaip? Baterija susideda iš daug celių, taigi pigiausias remontas tiesiog ją išrinkti, ištestuoti kiekvieną celę ir pakeisti blogas į dėvėtas geras. Žinomiausi Vilniaus elektrikai už tokį darbą ima 200€ + po keliasdešimt € už celę. Išimant bateriją pačiam galima išsisukti dar pigiau. Kitas būdas – tiesiog įdėti dėvėtą bateriją nuo naujesnio auto, dėvėtų baterijų kaina 1000-1500€, bet tai katė maiše. Trečias būdas, kuriuo pasinaudojau pats – baterijos restauracija, kurį atlieka tik vienas servisas, kuris giriasi, kad turi kažkokią vienintelę įrangą Baltijos šalyse. Už 900€ atrestauravo bateriją ir davė 2m. garantijos, galima rinktis pigiau su trumpesne arba brangiau su ilgesne garantija. Mano patarimas perkant 450h pirkti jį arba pigiau rinkos kainos su jau sugedusią bateriją, susitaisyti pačiamir pamiršti ją artimiausiam laikui arba pirkti brangiau rinkos kainos su neseniai suremontuota baterija. Aišku remontas turi būti dokumentuotas, nes perekupai gali apie tai meluoti. Pirkti įprastą variantą už vidutinę rinkos kainą mano manymu loterija, nes jei po mėnesio iššoks klaida skydelyje – teks leisti pinigus remontui. Prieš pirkimą galima atpažinti tik mirštančią bateriją, bet patikrinti normalią bateriją kiek jį degradavus neįmanoma – tam reikia išimti bateriją ir fiziškai išmatuoti kiekvieną cėlę, kas lygu baterijos remontui. Apytikslis buitinis patikrinimas būtų ant pakrautos baterijos sustoti, kad užgestų variklis, bet neužgesinti mašinos, išjungti pečiuką ir žiūrėti po kiek laiko užsikurs variklis, kuo ilgiau neužsikuria – tuo geresnė baterija. Taip pat žiūrėti, kad baterija neužsikrautų ant visų žalių padalų. Gali užsikrauti ant vienos žalios padalos riedant nuo ilgo kalno, bet jeigu užsikrauna ant žalių padalų stovint – tai požymis, kad baterija pavargus. Taip pat baterijos būklę rodo kuro sąnaudos, kurios normalios 7-10l, pas mane visiškas vidurkis važiuojant visur ir visaip 8,5l, didžiausios sąnaudos kurias kada buvau pasiekęs buvo 12l tai buvo žiemą dažnai stovint vietoj šildant saloną. Sugedus baterijai automobilis nesustoja, net trauka smarkiai nepasikeičia tiesiog skydelyje užsidega girlianda ir nebeveikia kruizo kontrolė. Nors hibridas atrodo sudėtingesnis nei paprastas benzinas, bet reikia turėti omenyje, kad jame nėra potencialiai gendančių dalių, pvz., nėra starterio – jo funkciją atlieka el. variklis. Nėra generatoriaus – 12V akumas kraunasi nuo hibridinės sistemos. Nėra vairo stiprintuvo. Kondicionieriaus siurblys elektrinis. Todėl yra tik vienas dirželis sukantis vandens pompą, taigi nereikia keisti begalės diržų ir guoliukų. Kiti brangūs dalykai būdingi netik hibridui: Aktyvūs amortizatoriai (ar jie yra galima atskirti pagal kietumo reguliavimo mygtuką prie porankio). Po tiek metų jau pas daugelį jie būna ištekėję ir/ar barškantys. Naujų kaina Lietuvoje neadekvati, užsienyje keli šimtai €/vnt, dėvėtų deficitas ir kainos taip pat kosminės. Dažniausiai žmonės vietoje jų deda paprastus amortizatorius arba coiloverius. Aktyvūs stabilizatoriai (ar jie yra galima atskirti pagal tai, kad bagažinėje vietoje atsarginio rato stovi papildomas 12V akumuliatorius ir valdymo blokai). Per tiek metų nuo druskų jie surūdija, galiausiai praranda sandarumą ir užkirmija elektrinė dalis. Naujų kaina kosminė. Dėvėtų deficitas ir kainos irgi neadekvačios, nuo kelių šimtų už neaiškią būklę iki 1000€ su garantija. Remonto kaina irgi panaši. Didžiausias trūkumas, kad jiems sugedus skydelyje ima erzinti raudona lemputė ir įspėjimas. Vieni meistrai sako, kad išprogramuoti neįmanoma, nes tam reiktų keisti beveik visus automobilio valdymo blokus, kiti žada išprgramuoti už 70€, kartais užtenka atjungti valdymo blokus. Išlaidauti stabilizatorių remontui nematau prasmės, nes sugedus stabilizatoriams nepajaučiau jokio skirtumo važiavime, jie niekaip neįtakoja saugumo ar patikimumo, daugelis GS šios opcijos net neturi. Trečias nors ir nedažnas, bet brangus gedimas – elektrinė vairo kolonėlė. Taip pat gali erzinti padangų slėgio klaida, skirtingai nei BMW ar VW šiuose modeliuose TPMS sistema paprastai neišsiprogramuoja, taigi davikliai turi būti veikiantys ir pririšti, mėgstantiems keisti ratus kaip kojines gali būti problema. Visa kita elektronika – valdymo blokai, jungikliai, stiklų pakelėjai spynelės ir t.t. skirtingai nei pas vokiškus konkurentuts labai patikima ir savaime negenda, nebent buvo pažeista išoriškai, pvz., po avarijos ar užpylus vandens. Važiuoklė – šarnyrai ir įvorės tarnauja ilgai net ir Lietuvos keliuose, kainuoja nedaug, detalių visur yra, taigi važiuoklės remontų galima neimti į galvą. Hibrido stabdžiams galima dėti minusą, nes stabdymui pirmiausia naudojamas elektros variklis, kad stabdymo energiją perduoti baterijai, todėl stabdžiai dėl reto naudojimo užrūdija ir juos gali tekti keisti anksčiau nei jei faktiškai nusidėvi. Ypač jeigu važiuojama ramiai. Taip pat stabdymas netolygus – laikant stabdžių pedalą vienodai, kažkuriuo momentu stabdymas varikliu atsijungia ir mašina tarsi šoka į priekį, todėl tuo momentu reikia stipriau užspausti stabdį. Kėbulas atsparus korozijai, netgi jei auto buvo pirktas naujas Lietuvoje – po tiek metų dugnas ir važiuoklė bus tik rudi, bet nesupuvę. Išoriškai rūdžių gali atsirasti tik dėl pašalinių veiksnių – įdaužos, įbrėžimai, kėbulo remontai. V6 varikliuose žvakės nėra paprastai keičiamos, tam reikia nuimti įsiurbimo kolektorių. Bent jau dedasi iridinės žvakės, kurios keičiamos kas ~100k km. GS430 šiuo klausimu paprastesnis ir lengviau aptarnaujamas. Salonas: Surinkimas kokybiškas. Neskaitant žinomo priekinės panėlės barškėjimo, bet jam ištaisyti jau pilna youtube video ir jis buvo tik pre-FL modelyje. Daugiau niekas neturi barškėti, medžiagos nepigios, malonios lietimui, ypač medinis vairas. Įsėdęs į vidų iškart supranti, kad tai Lexus, o ne Toyota ir nėra jausmo, kad tave kažkur apgavo, skirtingai nei kai kuriose kitose premium markėse. Galima prisikabinti nebent prie sėdynių, kurių oda plona ir maloni lietimui, bet dėl to dėvisi greičiau, šviesi oda tamsėja, o juoda šviesėja, ko pasekoje norint turėti idealios būklės saloną reikės dažyti sėdynes kas kelis metus. Užtat sėdynės labai patogios. Garso izoliacija labai gera. Salono erdvė nėra didelė, bet jame ir nėra ankšta, supranti, kad kiekvienas salono cm buvo apskaičiuotas inžinierių, kad būtų patogu. Gale vietos neperdaugiausiai, mano ūgis 175cm, kai sėdžiu gale pats už savęs nuo kelių iki pr. sėdynės lieka mažiau nei sprindis. Vaikiška kėdutė telpa, bet jau ant ribos. Nors palyginus BMW 5 vietos gale dar mažiau. Norint daugiau erdvės salone teks pirkti LS arba ES/Camry. Bet ir su GS keturi suaugę gali patogiai važiuoti į tolimą kelionę. Bagažinė nėra didelė, o GS450h modelyje ji labai maža. Bet vaikiškas vežimėlis vistiek telpa. Antram facelift modelyje po ~2009-2010m. jie perstatė bateriją ir bagažinė padidėjo keliais cm. Visos įrangos nevardinsiu, bet paminėsiu pagrindinius privalumus: Ventiliuojamos sėdynės – nepamainomas dalykas vasarą ypač su odinėm sėdynėm, atvėsina geriau net bet koks kondicionierius. Jeigu vėl pirkčiau tokį GS, tai net nežiūrėčiau skelbimų kur nėra šios opcijos. Mark Levinson garso sistema ne tas variantas kad bumčikais žadinti rajoną, ji skirta tam, kad mėgautis kokybišku garsu. Esu melomanas ir kiekvienoje mašinoje gerinu audio kokybę, bet šiame modelyje nieko nesinorėjo keisti. USB nėra, bet galima įsidėti adapterį. Kruizo kontrolė su atstumo palaikymu (radar cruise, ne autopilotas) – riebus minusas. Teoriškai šis dalykas turėtų suteikti daugiau komforto, realiai suteikia daugiau nervų, nes turi pastoviai su juo kovoti. Pvz., važiuoji autostrada antroje juostoje, lenki lėtesnes mašinas važiuojančias pirmoje. Kai kelio vingis pasisuka į kairę – mašinos pirmoje juostoje gaunasi nebe iš dešinės, o prieš tave, kruizo kontrolė pagalvoja, kad jos tavo juostoje ir ima staigiai stabdyti be reikalo. Jeigu pasiveji lėtą mašiną savo juostoje – stabdo per vėlai, kai ji pasitraukia – ima bėgėtis taip pat per vėlai. Bet minusas ne dėl to, kad jis taip veikia, nes daugelyje auto distronikas veikia taip pat blogai. Minusas dėl to, kad jo negalima atjungti ir naudotis kaip paprastu kruizu. Auto nėra jachta, važiuoja standžiai, iš dalies dėl R18 ratlankių ir neaukštų padangų iš gamyklos. Jeigu reikia minkštos siūbuojančios mašinos, tada reikia pirkti LS. Nepaisant to GS vistiek važiuoja labai komfortiškai, maloniai ir tyliai, ypač hibridas. Valdomumas nėra blogas, bet reikia suprasti, kad tai ne Honda, Subaru ar BMW, su juo nėra jokio noro lakstyti posūkiuose, ypač kai hibrido svoris ~1900kg. Dėl to aktyvius amortizatorius visą laiką laikau ant „comfort“ padėties ir tiesiog ramiai plaukiu asfaltu, „sport“ naudoju retai. Hibridas turi „snow“ režimą, kurio tiesą sakant neteko niekada panaudoti, nes tas kelias dienas per metus kai kelias būna apsnigtas – paprasčiausiai pamiršti, kad turi tokią opciją :) Teoriškai turėtų švelniau judėti, kad mažiau buksuotų ratai. Įjungus „Power“ (PWR) režimą neprisideda galios ar greičio, tiesiog pasikeičia transmisijos ir baterijos krovimo algoritmai, kad greičiau reaguoti į pedalo paspaudimą ir turėti visada pilnos galios rezervą, dėl to su juo vidutinės sąnaudos padidėja kokius 1-2l. Tiuningo galimybės nėra labai didelės. Apie programavimą, įvairių funkcijų įjungimą/išjungimą telefonu kaip tai daroma BMW ir VAG galima pamiršti. Kėbulo apdailų jei ir buvau kur radęs, tai tik pre-FL modeliui. Pigių coilų kaip TA Technix ar MTS šiems modeliams nėra. Brangių coilų ir spyruoklių yra, bet ne hibridui. Teoriškai galima įdėti ir į hibridą, bet jis keliais šimtais kg sunkesnis, taigi GS300 skirtos spyruoklės jam bus per minkštos. Su ratais irgi nėra taip paprasta, kadangi priekiniai stabdžiai dideli ir išlindę, tai bet kokių ratų neuždėsi, reikės arba ieškoti originalių japoniškų ratlankių arba dėti „rastavkes“ ir žiūrėti, kad išnešimas tilptų į arkas. Todėl beveik visi šie modeliai sutinkami gatvėje yra visiškai standartiniai, aišku ir jų savininkai statistiškai vyresni nei BMW ir jiems tiuningo nereikia :) Kaip ir visus automobilius Lietuvoje rasti geros būklės labai sunku, bet vistiek gerokai lengviau lyginant su vokiškais premium konkurentais. Iš dalies dėl to, kad tai nėra pacukų ar kaimiečių mašina, niekas jų netaiso su vielom, samarezais ar izoliazija. Bet perekupai juos irgi mėgsta, lipdo daužtas ir pan., tad būkit budrūs ir visada tikrinkit prieš pirkimą. Ar verta pirkti GS? Jeigu tiesiog patinka modelis – galite pirkti drąsiai, tai nėra kažkoks byrantis ar probleminis auto. Aišku reikia tikrinti prieš pirkimą ir nepirkti lavono. Jeigu pagrindinis kriterijus patikimumas ir ekonomija – tikrai ne. Tam yra Toyota ir Honda. Jeigu pagrindinis kriterijus komfortas, tai siūlyčiau dar pažiūrėti LS. Jeigu renkatės tarp vokiškos trijulės ir Lexus, tai pirkti vokietį yra prasmės nebent tuo atveju jeigu būtinai reikalingos išskirtinės opcijos, pvz., masažuojamos sėdynės, head-up displejus, el. bagažinė ir pan., kurių GS nebūna. Arba negalite gyventi be juodų dūmų ir būtinai reikia dyzelio :)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Reikia turėti omenyje, kad nors tai ir patikimas inžinerinis kūrinys, nors jis ir nebyrės kas savaitę kaip koks bmw, bet vistiek tai yra sudėtingas agregatas į kurį sukišta daug technologijų. Nupirkus gyvą nenuvažinėtą auto galima važinėti kelis metus be jokių remontų, bet nupirkus lavoną kur niekas neveikia jį suremontuoti bus labai brangu. Nuvertėja nebent GS300. GS450h per kelis metus kaina beveik nepasikeitė, o GS430 netgi brangsta.
Patarimai perkančiajam
Nekreipti dėmesio į ridą, ji lengvai atsukama ir jos patikrinti beveik neįmanoma. Reikia žiūrėti į bendrą būklę. Būtinai tikrinti prieš pirkimą, bet ne atstovybėje. Nenumoti ranka į gedimus, kiekvienas įspėjimas skydelyje gali kainuoti nuo kelių šimtų iki tūkstančio €. Kartais būna pigiau nupirkti gyvą už 9k nei pavargusį už 6k. Rinkoje pasitaiko amerikonų, reikia žiūrėti istoriją kaip stipriai buvo daužtas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt