Kęstutis | 2023-05-17 |
Honda C-RV
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimi varikliai
Ne pats išvaizdžiausias kėbulas
|
Patikimiausi honda benzininiai varikliai,pigios važiuoklės detalės,labai geras pravažumas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-12-22 |
Mano CR-V (RD9)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas ir turi daug vietos salone ir bagažinėje
Teoriškai rūdyja, bet darant pastovų antikorozinį rūdys nebeatsiranda ir neplinta.
|
Tai mano pirmas automobilis, turiu jį jau 5 metus ir pravažiuota juo 130 tūkst. km. Bendra rida 305 tūkst. km. Vienais metais teko pravažiuoti 40 tūkst. km. ir jokių problemų nebuvo. Po pirkimo pasidariau antikorozinį padengimą (Krown), kurį kasmet atnaujinų dugnui, o kėbului kas 3 metus (brangiai išeina, bet automobilis bent jau nerūdyja). Po 3 metų eksploatacijos atlikau viso kėbulo garso izoliaciją ir geresnę garso sistemą pasidariau, nes garso izoliacija nėra gera (130 km/h jau nesusišnekėsi salone). Daugiau nieko nebuvo modifikuota.
Automobilis Executive komplektacijos (maksimali), tik be multimedijos, bet su šviesios odos interjeru. Salono oda tikrai patvari, ypatingai jeigu ją valyt ir prižiūrėti bent 2 kartus per metus. Salonas tikrai erdvus, pats už savęs galiu atsisėsti, o mano ūgis 1,92 cm. Gale laisvai telpa trys žmonės, nes nėra transmisijos tunelio. Pirmos ir antros kartos CR-V turi bagažinėje stalą skirtą iškylai, tačiau šis stalas tarnauja ir kaip bagažinės dugnas, todėl jo nepanaudosi jeigu reikia daug daiktų laikyti bagažinėje.
Variklis geras, patikimas ir per 5 metus nelindau prie paties agregato. Tepalų nevalgo ir nesitepaluoja. Vienintelis variklio skyriaus gedimas buvo generatorius, oro padavimo žarna į turbiną ir radiatorius, kurį reikėjo pakeisti dėl susidevėjimo. Tik vieną kartą nepavyko užbaigti kelionės, nes mirė generatorius. Generatorius mirties ženklus rodė 2 savaites, bet aš jų nesupratau (šviesos šviečia neįtikėtinai prastai, valytuvai veikia flegmatiškai) ir važiavau iki galo, iki kol automobilis mirė ir reikėjo jį tempti iki serviso. Būtent N22A variklis nemėgsta šalčio, net prie -5 su senu akumuliatoriumi automobilio gali ir neužsivesti. Taip pat, šis variklis ilgai žiema šyla ir greitai atšala. Kadangi šis variklis yra varomas grandine, siūlau negailėti pinigų geriems sintetiniams tepalams (vasara 5W-30, žiema 0W-30) ir kuro filtrui, kuriuos rekomenduoju keisti bent kas 10 tūkst. km. Servisuose už kuro filtrą gerai pinigus lupa, nes sunkus ir ilgas priėjimas prie jo. Jeigu variklio alyva bus pastoviai keičiama ir nepraras savo savybių, tuomet grandinė gali tarnauti iki 500 tūkst. km. (naujesnėse CR-V grandinė plonesnė, todėl gali tarnauti trumpiau).
Važiuoklė nėra nemirtinga, bet pakankamai atspari, jeigu pakeisti geresnėmis, sutvirtintomis dalimis. Silpniausia vieta yra stabdžių kaladėlių suportro kreipiančiosios, nes jos mėgsta labai užrūdyti ir negrįžti atgal, todėl kas kartą keičiant ratus/padangas į žiemines/vasarines rekomenduoju kreipiančiasias išimti, nuvalyti ir sutepti iš naujo. Kita silpna vieta yra pusašis. Originalus pusašis yra šiaip sau kokybės, o alternatyvos irgi ne ką geresnės. Pusašis mėgsta gan greitai atsipalaiduoti ir prie tam tikru greičių (mano situacijoje būtent prie 100 km/h) gali purtytis automobilis. Toliau plius minus kaip ir visuose automobiliuose, jeigu keliai prasti arba lėkiojate žvyrkeliais, tai ir detales teks keisti dažniau.
Vairavimas yra malonus, apsisukimo spindulys tikrai mažas ir labai lengva su šiuo automobiliu parkuotis. Prie didelių greičių vairas tampa per lengvas ir pernelyg jautrus. Labai jaučiasi stipūs vėjai. Automobilis nemėgsta didmieščių, nes jo pavaros yra kiek keistokos. 1 pavara beveik nereikalinga, 2 pavara pagal gamintojo instrukcija turi važiuoti iki 38 km/h, kas yra beveik 3 tūkst. apsukų ir tik tada jungti 3 pavarą. Jeigu bandysi važiuoti ekonomiškai ir jungti pavaras ankščiau, tuomet automobilis išvis nespės su srautu. Galios per akis, prie didesnio noro galima prasukti ratus su antra pavara. Automobilis šiaip yra priekiu varomas, bet važiuojant sparčiau iš vietos, staigesnio posūkio metu arba praslydus bent 1 ratui įsijungia galas ir automobilis bando stabilizuotis. Stabilumo sistema veikia pasakiškai ir vairuotojui nemokančiam elgtis slidžiame kelyje labai padeda.
Įdomūs faktai: bent jau šios kartos CR-V yra tiesiog pakeltas ir padidintas Civic, tačiau dėl to jis vairuojasi labai smagiai ir aštriai nors ir aukštas svorio centras. Remontai: vairo traukės antgaliai, šakių guminės įvorės, stabdžių kaladėlės, stabdžių diskai, veleno gofra, oro padavimo šlanga į turbiną, radiatorius, generatorius, spyruoklės.
Faktiškai visi darbai yra einamieji išskyrus generatorių, veleno gofra ir oro padavimo šlanga.
Tepalų ir filtrų keitimas kainuoja kažkur 200-300 eur.
Nuvertėjimas. Pirkau už 5 tūkst. Eur, su dabartinėmis kainomis manau galėčiau parduoti už 4 tūkst. Eur. Kol kas CR-V kaina nekrenta žęmiau nei 3 tūkst. Eur. Jeigu mygtukai ant vairo pradėjo trintis, tada šio automobilio rida yra tikrai didesnė nei 200 tūkst. km.
O šiaip žiūrėti kaip ir kiekvieną automobilį ir nesirinkti tik iš 1 varianto, o palyginti visų variklio darbą, važiuoklės bildesius. Jeigu nėra CR-V kur būtų galima paklausyti tvarkingo variklio garso, tuomet galite paieškoti FR-V, Civic ar Accord panašių metų, nes į visus dėjosi tas pats dyzelinis N22A variklis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-12-03 |
Automobilis puikus
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas,gražus.greitas,ekonomiškas
Vairuotojo sėdynė
|
2005 m. 2,2 dyzel. 520000 km.Varikliui nieko nedaryta..mistika ir tiek..Iš važiuoklės :šakių gumos ir du rato guoliai.Sankaba jau pareina.Minkšta su ratais r16.Jei norite važiuoti minkštai..slėgis padangų priekyje 2,1 ir gale 2.Taip rekomenduoja gamintojas.Garso izoliacija iki 120 visai nebloga.Vairuotojo sėdynė nepatogi ilgoms kelionėms.Kuro sanaudos mišriu rėžimu važinėjant žvaliai:6,9-7,2.Pasaka o ne auto. Būtent tas modelis nenuvertėja.Jis nuvažinėjamas iki galo Manau tam auto 150-200 t tai tik apkatkė.Beje toyota rav 4 ir nebloga,bet iki hondos nedatraukia visais kampais.Pilkite tepalus 0-30 sintetinius (honda,mobil,yacco)ir variklis manau 700-800 eis be problemų.Beje tepalus keičiu kas 8-9 tūkst
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-11-27 |
Honda CRV 2006 2.2 dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas, idiali garso izoliacija nuo variklio
maža (beveik jokios) garso izoliacija nuo kelio
|
Su šia honda pravažiavau virš 400 000 km ,jokio variklio ar greičio dežes remonto. Variklis kilomentru nepajuto
Važiuokle pakeičiau visą jau senai, nes nieko amžino nerą , ir nesaugau aš jos , vieškeliai ,duobės greičio nemažinu.
Problema atsirado filosofine ...ką daryt, parduot, i šiukšlyną priduot, ar toliau važiuot.
Bet kadangi nesulaukiu rimtu gedimu( fu..fu..) nutariau atgaivinti salona, investuot i galima remonta.(gal sankaba suges)
Kam parduot gera daiktą.
Kuro sanaudos mieste gan mažos iki 6,5 ltr/100 km, užmiesty litru didesnes nes greitis visada virš 120 km/h
daliu remontui pilna,problemu nera.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-08-27 |
Tvirtas džipas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera trauka, ant asfalto lengvai prasuka visus 4 ratus.
nera
|
Automobili pirkau be defektu, pravaziavau jau beveik 2 metus, kilometru susukta normaliai, kaip menesis-taip geras tukstantis. Jokiu rimtu minusu nera, standartinis automobilis, su kuriuo ziema gali tikrai piesti saules, ivaziuoti y griovy, tikrai jokiu problemu. Su gerom padangom tikrai isvaziuosite. kuro sanaudos normalios, nepamirskite-visureigis. Parikimas- visu 100 procentu. Jokiu staigmenu. Sekantis automobilis-tik naujesnis Honda dzipas. Tepalai 2 kart pakeisti, Priekyje barskanti smulkmenele uz 15 euru, ir galines stabdziu kaladeles. Neytiketinai pigiai eksplotuojamas visureigis, kurio nereikia saugoti. Nenori vargt servizuose-ysigyk Honda.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-06-22 |
Honda CRV 2006 2.2 dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, pravažus, pakankamai gera apsauga nuo rūdžiū, geras variklis.
Prastoka garso izoliacija, sėdynės nepatogios, kietoka, neskirta ilgoms kelionėms.
|
Turiu pusmetį. Pašina gera, patikima. Rūdžių nėra. Jaučuasi auto toks tvirtumas, salono medžiagos tvirtos bet pats salonas toks senoviškenis.
Šiaip iš minusų tai silpnoka garso izoliacija, auto kietoka, sėdynės tokios nelabai patogios, kaip ant taburetės sėdi (odinės sėdynės) - vienu žodžiu auto ilgoms kelionėms nelabai pritaikyta komforto atžvilgiu. Nelabai daugiau ka galiu pasakyti - auto beveik viesiem gyvenimo atvejams, tinka ir miestui, ir užmiesčiui, išskyrus ilgoms kelionėms nelabai nes pavargsite su ja. Variklis puikus, tai yra trauka labai gera, galia paskirstyta tolygiai ir traukia nuo žemų iki aukštesnių apsukų, tokio kaip turbo lago nesijaučia.
Per tą pusmetį pagrindinė investicija buvo variklio grandinės keitimas ir oro reguliavimo sklende šrotinę pasikeičiau, generatoriu remontas, stabdžių sistemą šiek tiek ir kt. smulkmenos.. Daugiau kaip ir viskas ok. Kuro šiaip apie 7-8 vidurkis. Žiūrėti kaip ir visas auto. Jei mėgėjas toliau pakeliauti - ne ta auto, komforto mažoka.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-06-22 |
Mitas, kad tai tobulas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakankamai talpus ir ekonomiškas. Sorry daugiau pliusų nerandu
Skarbonkė, jokios garso izoliacijos, pūna kaip velnias, brangus remontas, firminės ligos, kurių neina atsikratyti, kad ir ką darytum
|
Sveiki, pamėginsiu pasidalinti patirtimi apie šį, neva, tobulą automibilį. Tikrai turiu teisę ir patirties tai daryti. Man 42. Per savo gyvenimą turėjau daug mašinų savų ir keleta metų užsiėmiau pardavimu iš USA. Buvo ir Audi, Bmw ir liaudies automobilių, Lexusų ir visokio kitokio velnio. Tai štai kartą draugas, servizo savininkas, išreklamavo honda cr-v. Neva tai tobulas ir negendantis automobilis. Susigundžiau, nusipirkau. Kadangi panešiotų nebūna sveikų, pirkau su neva turbinos defektu. Turbina radau greitai, atsiėjo 60 rublių (kas pamenat prisiminkit ir palyginkit bolševikų rublius ir eurus, ypač 10, trūksta tik lenino snukio). Tai va, pakeitėm turbiną, tepalus ir viską ką reik, galvoju tuoj važiuosiu ir užsilenkė motoras. Šiaip to ir reikėjo tikėtis, nes prancūzų varliaėdžiai mašinų eksploatuoti tikrai nemoka. Radau motorą už 350 rublių iš Civiko (N22A2). Pakeitėm ir patenkintas išlėkiau registruoti, prieš tai paskraidžiau vietine gatvike, kad sudegtų tepalai duslerkėj, finale pasivijo policija ir puolė gesinti, gerai, kad spėjau surėkti, jog nedegu, paaiškinau situaciją. Taigi tech apžiūrą praėjau iš kart, registracija ir aišku laistyti. Po savaitės išlėkėm su šeima ir draugais į Kroatiją. Geriau bičiau nevažiavęs, garso izoliacijos - nulis. Po 300 km atrodė, kad parą jau už vairo, mago nesigirdi, kad ir kiek garsintum, nuovargis važiuoti su šita mašina milžiniškas, jei esi ūkininkas ir reik po vietą,tada prašom. Tikrai mašina patikima, kol...nepradeda lįsti jos bėdos. Suvažinėjom be nuostolių. O pirma bėda buvo Egr, kurių yra du. Austrijoj kažkuris užklynijo ir paspaudus gazą šikna pajuoduodavo, paskui, gal atsistatė ir buvo gerai, bet tik tarpais. Net ir pakeitus abu, ši bėda niekur nedingo. Prakiuro oro padavimo šlanga, su visom nuolaidom 120 rublių, susiklijavau pats. Po to pradėjo lenktis purkštukai, vienas po kito, gerai, kad nebrangūs, po 45-50 rublių. Nuolat dingstantis aušinimo skystis, pradžioje per varžtą nuleidimo, po ti jau per radiatorių. I įdomiausiai, kad pas šitą mašiną temperatūrą lygu rodo, bet ji butaforinė, nes realaus daviklio tai nėra ir tik nepasižiūrėk ar yra skysčio, gali ieškotis variklio, taip ir nutiko draugui su nauja cr-v. Toliau nuolat plyštančios priekinės sėdynės (pas mane oda buvo), persiuvau abi, nelaiko įvorės, keisti kas metus. O šlykčiausiai, kad juoda šikna niekur nedingo, kad ir kiek buvo remontuojama. Tai štai išvada, mitas, kad jos negenda. Gal jei prižiūrėtą paimti, bet anksčiau ar vėliau pradės byrėti, o tada piniginėj reik turėtį finigų, nes remontas jolki palki koks nepigus. Apie tolimas keliones pamirškit, nes kaip minėjau, garso izoliacijos tel tiesiog nėra ir nereik rašyti, kad ji prasta. JOS TEN NĖRA JOKIOS. Na nebent jus mazochistas ar kurčnebilys. Pardaviau. Beje parduoti irgi nėra lengva, nebent kainą perekupinę pasiulysit. Nusipirkau mersedesą, E, 320 165 kw, dyzeliuką, universalą. Tai štai, įdomus reikalas, su mersu važiuoji ir kaifuoji, išlipti nesinori. Klausit kodėl lyginu du skirtingus dalykus? Kaip pirytą su pimpalu? Kaip ir funkcijas tas pačias gali atlikti,bet pajlauskit antrų pusių su kuo maloniau...tai va, su honda kankiniesi, o su šita mėgaujiesi. O dabar įdomiausias dalykas, detalių kainos mersui su V6 net pigesnės nei hondai. Pradedant filtrais (aišku jei firminiai mann ar knecht) ir baigiant šlangom. Naują interkūlinę šlangą mersui gavau už 44 rublius. Mitas, jog tai tobulas auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
malijorka | 2018-01-03 |
Honda crv 2005m. 2.0 benzinas mechanika
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvarus,erdvus,mazas kainos nuvertejimas
galetu but naujesne multimedia,galetu but galingesnis,daug degalu suvartoja :)
|
Turiu si plentini dzipuka 2 metus... esu japonisku auto fanas sis jau 4 automobilis japoniskas... rinkausi tik benzina ir tik mechanine... labai patenkintas sio crv nors kuro valgo nemazai edrus :) 2.0 i-vtec variklis 110kw grandine... trukumas: reiktu 6 begio...daug kuro suvartuja :) galetu but truputi galingesnis... bet uztat jokiu rimtu gedimu ... labai patvari masina ... patogi,pasukamumas geras,pravazumas... naudojamas kasdien geru keliu, bet pasitaiko kaimo keliais...ziema niekur nebuvau uzstriges varo kaip tankas jauciasi,kad neskarbonkei sedi...
Salonas odinis geras, sildomos sedines priekines ,patvari salono apdaila,vietos salone daug...trukumas: galetu but priekinis sildomas langas...
vaziuokle patvari nekieta...
Pries pirkdamas daug domejausi situ modeliu rinkausi benzina ir tik mechanika....labai patvari.
Per 2 metus eksplotacijos keiciau desines puses traukute 11e daugiau gedimu nebuvo,toliau einami tai tepalai,filtrai ir t.t.t
Auto nuvertejimas mazas paliginus kitu modeliu... bent benzininio nes jie patvarus... Rinktis nepirma pasitaikanti,ziuret ,kad nebutu rudziu ir nesirinkt dyzelio,nes kiek domejausi grandines ju nelaiko ! ! !
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-01-03 |
labai super
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
galingumas, navarotai, 4*4 varomi ratai,erdvumas, minkšta važiuoklė
garso izoliacija
|
sveiki, jau metai važiuoju honda cr-v 2006 dyzeliu,2.2 103 kw, Lietuvoj nevažiuota - lengvai gavusi į nosį; esu l.patenkintas per metus nieko nenutiko- laiku keičiami tepalai ir t.t.- skirtingai negu prieš tai turėtas vw sharan 98m.d 1.9 gedimu buvo įvairiausių nuo pat eksploatacijos pradžios ir pastoviai kažkas gesdavo, lūždavo, nors Lietuvoj eksploatuota nebuvo, perkant būklė buvo normali. Kas dėl hondos -viskas super, išskyrus garso izoliaciją, na bet tai visų japonų trūkumas. detalių kainos tikrai proto ribose kaip ir perkant kitą auto...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tadas | 2015-05-20 |
CR-V
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, taupus, talpus, saugus, komfortiskas, tvirtai surinktas automobilis....
Garso izoliacija
|
Pirktas pries metus, 2,2 variklis, 120 tukst rida, 4x4, executive komplektacija, kaina - ne lietuviska. Ziurejom I naujesnius 3 kartos, bet, bent mano nuomone pastarojo dizainas nevykes, toks labia jau moteriskas. Antras labiau dzipiskas. Tai pasirinkom 2kartos cr-v "feislifta" ir neapsirikom. Puikus automobilis visiems gyvenimo atvejams, manevringas, labai stabilus ant kelio, daug vietos tiek keleiviams ant galines sedynes tiek bagazinej, komfortiskas, ekonomiskas ir tt. ir pan. Iki pilnos laimes tik geresnes garso izoliacijos noretus, o daugiau vieni pliusai. Galvojantiems apie toki automobili patarciau nepagailet pinigu ir investuot I geresnes komplektacijos CR-V, kad ir odinis salonas tiesiog nepalyginamas su tuo skuduriniu kuri siulo standartinej. Patikimas, labai taupus. Pasistengus mieste nesunkiai galima ir i 7 litrus tilpti (aisku miestas miestui nelygus :)), uzmiesty 5,5. NUvertejimas manau mazesnis nei kitu tos pacios klases automobiliu. Pirkes pasikeiciau priekines stabilizatoriaus traukes, daugiau jokiu investiciju.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |