Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus Premium dizainas
- Išskirtinis, itin kokybiškas interjeras
- Hibridiniai varikliai
TRŪKUMAI
- Nėra dyzelinių variklių
- Neitin smagus vairuoti
- Mažesnė nei pas konurentus bagažinė
"Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje"
Tik pažvelkite į šį automobilį – atrodo lyg Lexus GS įžūliai reikalautų dėmesio ir šauktų "žiūrėkite į mane". Taigi, paklausykime šio automobilio ir pažvelkime į jį atidžiau. Ekspresyvus priekio dizainas pasipuošęs aštriomis bekompromisėmis linijomis. Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje. Kita vertus, įsižiūrėjus pastebimos gerai pažįstamos Lexus stiliaus linijos – švelnios, kiek netikėtos ir subtiliai keičiančios kryptį. Žavu. Viduje toks pat nuostabus linijų žaismas papildytas puikios kokybės medžiagomis. Puikios odos sėdynės ne tik gražios, bet ir patogios, centre puikuojasi didžiulis 12,3 colio skersmens skystųjų kristalų LCD ekranas (didžiausias šio segmento automobiliuose), prabangos suteikiantis mechaninis laikrodis ir Mark Levinson audio aparatūra. Visi reikalingiausi vairavimui ir su juo susiję prietaisai, rankenėlės ir mygtukai yra lengvai pasiekiami. Taip ir norisi, kad šis interjeras taptų antraisiais namais. Lexus GS tapo didesnis – plotis padidėjo 20 mm, o aukštis 15 mm. Padidėjo ir bagažinė – dabar ji siekia 530 l (23 proc. daugiau nei ankstesniame GS). Kiek mažesnė yra hibridinio 450h modelio bagažinė. Naujosios kartos GS debiutuoja su dviem varikliais ir transmisijomis – GS 450h ir visais keturiais ratais varomas GS 350 AWD. Puikus hibridinis 450h variklis turi 343 AG galią, 345 Nm sukimo momentą ir geba katapultuoti sunkų automobilį nuo 0 iki 100 km/val. per 5,9 sek. Maksimalus greitis ribojamas iki 250 km/val., o degalų sąnaudos stebina – Lexus kompanija teigia, kad jos siekia vos 6,3 l/100 km. Kelyje GS dabar pasižymi ne tik puikiu komfortu, bet ir kur kas geresniu stabilumu posūkiuose, bei sukibimu su keliu, tiesa ne tokiu geru kaip 5 serijos BMW. Ir visgi, GS yra puikus ir nepalyginamai geresnis už savo pirmtaką, todėl saugokitės konkurentai!
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Lukas | 2023-05-23 |
Lexus GS-250 F-Sport |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išorės ir vidaus dizainas, patikimumas, valdymo savybės sport režime, saugumas, infosistema, patikima pakaba, salono ir bagažinės talpa, neblogos degalų sąnaudos, priežiūros išlaidos
Pavarų dėže veikia ne taip sklandžiai kaip konkurentų iš Vokietijos
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,7 |
Bendras automobilio aprašas |
Geras patikimas automobilis, vienintelis minusas didžiulė 1715 kg masė, 208 AG varikliui sunku įsibėgėti ir sustabdyti tokį automobilį. Toks jausmas, kad po kelių minučių agresyvaus važiavimo pradeda plaukioti po kelią. Tačiau, kadangi turėjau F-sport versiją, tai labai patiko sportinis pakabos nustatymas, automobilis pasidaro labai paklusnus net atrodo, kad prigula prie žemės. Iki 150 km/h šitas Lexus gali daug kam nusileisti stabilumu ir dinamika, bet po to atsiranda užtikrintumas kylant greičio rodyklei iki 200 km/h. Be to GS itin tylus automobilis, mano tempu vidutinis kuro suvartojimas buvo 11,7 – čia 70% mieste ir 30% greitkelyje. Žiemą tarnavo be problemų, nors tikrai nekopiau į sniego pusnis dėl mažos prošvaisos. Automobilis atrodė labai įspūdingai: baltas perlas + raudonas interjeras yra fantastiškas derinys. Apskritai buvau patenkintas automobiliu, nepaisant nemažų investicijų, nes ankstesnis savininkas, be stabdžių kaladėlių ir variklio alyvos kaip paaiškėjo daugiau nieko nedarė. Kai automobilis pravažiavo 191 tūkstančius, patikrinome alyvą automatinėje pavarų dėžėje – pasirodė viskas buvo idealios būklės, magnetai be jokių apnašų ar drožlių. Štai kodėl šio automobilio dalys kainuoja centus, nes jos praktiškai negenda. Rinkausi automobilį gana ilgai, problemos daugiausia slypi kėbulo būklėje, nes tokius automobilius mėgsta pavairuoti visokie “šumacheriai”. Mašiną, kurią nusipirkau buvo dvylikta iš apžiūrėtų, tai gana gerai žinau į ką kreiptį dėmesį. Šis automobilis šiandien jau parduotas, atsisveikinau su skausmu širdyje :) Bet reikia judėti į priekį, gyvenimas per trumpas, kad su ta pačia mašina pravažinėti dešimtmetį. Žodžiu automobilis yra patikimas ir labai malonus važinėti, rekomenduoju! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Lexus modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | CT | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | IS | IS | IS | |||||||||||||||||||||||||||||
IS F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
HS | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | GS | GS | GS | |||||||||||||||||||||||||||||
ES | ES | ES | ES | |||||||||||||||||||||||||||||
GS F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | LS | LS | LS | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SC | SC | RC | |||||||||||||||||||||||||||||
RC F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | UX | |||||||||||||||||||||||||||||||
LBX | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | NX | NX | ||||||||||||||||||||||||||||||
RZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | RX | RX | RX | RX | RX | |||||||||||||||||||||||||||
GX | GX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | LX | LX | LX | |||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | LM | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | LF-A | |||||||||||||||||||||||||||||||
LC | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Lexus GS TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis