Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus Premium dizainas
- Išskirtinis, itin kokybiškas interjeras
- Hibridiniai varikliai
TRŪKUMAI
- Nėra dyzelinių variklių
- Neitin smagus vairuoti
- Mažesnė nei pas konurentus bagažinė
"Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje"
Tik pažvelkite į šį automobilį – atrodo lyg Lexus GS įžūliai reikalautų dėmesio ir šauktų "žiūrėkite į mane". Taigi, paklausykime šio automobilio ir pažvelkime į jį atidžiau. Ekspresyvus priekio dizainas pasipuošęs aštriomis bekompromisėmis linijomis. Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje. Kita vertus, įsižiūrėjus pastebimos gerai pažįstamos Lexus stiliaus linijos – švelnios, kiek netikėtos ir subtiliai keičiančios kryptį. Žavu. Viduje toks pat nuostabus linijų žaismas papildytas puikios kokybės medžiagomis. Puikios odos sėdynės ne tik gražios, bet ir patogios, centre puikuojasi didžiulis 12,3 colio skersmens skystųjų kristalų LCD ekranas (didžiausias šio segmento automobiliuose), prabangos suteikiantis mechaninis laikrodis ir Mark Levinson audio aparatūra. Visi reikalingiausi vairavimui ir su juo susiję prietaisai, rankenėlės ir mygtukai yra lengvai pasiekiami. Taip ir norisi, kad šis interjeras taptų antraisiais namais. Lexus GS tapo didesnis – plotis padidėjo 20 mm, o aukštis 15 mm. Padidėjo ir bagažinė – dabar ji siekia 530 l (23 proc. daugiau nei ankstesniame GS). Kiek mažesnė yra hibridinio 450h modelio bagažinė. Naujosios kartos GS debiutuoja su dviem varikliais ir transmisijomis – GS 450h ir visais keturiais ratais varomas GS 350 AWD. Puikus hibridinis 450h variklis turi 343 AG galią, 345 Nm sukimo momentą ir geba katapultuoti sunkų automobilį nuo 0 iki 100 km/val. per 5,9 sek. Maksimalus greitis ribojamas iki 250 km/val., o degalų sąnaudos stebina – Lexus kompanija teigia, kad jos siekia vos 6,3 l/100 km. Kelyje GS dabar pasižymi ne tik puikiu komfortu, bet ir kur kas geresniu stabilumu posūkiuose, bei sukibimu su keliu, tiesa ne tokiu geru kaip 5 serijos BMW. Ir visgi, GS yra puikus ir nepalyginamai geresnis už savo pirmtaką, todėl saugokitės konkurentai!
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Laurynas | 2022-03-03 |
Norėčiau šiek tiek papasakoti apie 4-osios kartos GS 250 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortiškas salonas, padori kuro ekonomija, stabilus kelyje, V6 dirba labai tolygiai, išorės dizainas fantastiškas, labai kokybiška garso aparatūra
kai kurie mygtukai salone dar vis primena 90-uosius, pavarų dėžė galėtų būti kiek greitesnė, sėdynės nesulenkiamos
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Šis automobilis yra mano trečias - pirmasis automobilis buvo Opel Astra sedanas 1.8 mechanika. Kitas automobilis buvo 2011 metų VW Passat CC. Pirktas su rida 70 t. km. VW džiugino dizainas ir patogus interjeras, taip pat didžiulė bagažinė. Bet ryjo tepalus, reikėjo keist turbiną, paskui turėjau rimtų bėdų su varikliu. Tad norėjau patikimumo ir komforto. Iš pradžių žiūrėjau į 2015-ųjų Camry, bet kai pabandžiau važiuoti supratau, kad tai ne mano auto. Tada atkreipiau dėmesį į Lexus, bet ES yra beveik tas pats Camry. Todėl susidomėjau GS. Nupirkau 250 variantą su galinių ratų pavara. Buvo daug abejonių dėl galinių ratų, nes iki to nei aš nei žmona tokiu nevažinėjo. 3 metų GS rida buvo vos 39k km ir buvo eksploatuojamas tik šiltuoju metų laiku, nes pargabentas iš Floridos. Vienintelis dalykas – automobilis turėjo nemažai smulkių įbrėžimų, tačiau beveik visi jie buvo pašalinti poliruojant. Pagal dizainą GS man yra daug geresnis nei tarkim BMW penktukas - jis nėra nuobodus, netgi šiek tiek agresyvus ir išsiskiria iš minios. Automobilio dinamika irgi man patiko, - paspaudus sureguoja gal kiek per lėtai, bet po pusės sekundės automobilis tiesiog pabunda. Užmiestyje važiuoja labai maloniai, aplenkti nėra problemų ir iki 200 km/h greitėja tikrai gerai. Viena vertus automobilis komfortiškas, bet ir posūkiuose elgiasi stabiliai. Stabdžių su mano važiavimo stiliumi visiškai pakanka. Prieš žiemą buvo jaudulys dėl galinių ratų pavaros, nes važinėju nemažai už miesto. Žiemai buvo nupirkti Nokian Hakkapelita 8 – jas irgi rekomenduoju. Visgi automobilis atrodė labai gerai - kai pradedate važiuoti nuo šviesoforo žinoma šiek tiek slysta, tačiau ESP gerai susitvarko ir nejaučiau didelio diskomforto. Tas pats pasakytina ir apie slidžius posūkius, automobilis pats sugaudo trajektoriją net kai bandai provokuoti. Įstrigęs buvau tik kartą - kelias ėjo į kalną ir suko į dešinę, o išvakarėse snigo ir lijo, tai kelias buvo tikrai prastas, pasidengęs ledu. Apie GS saloną - man viskas patinka, viskas yra po ranka. Sėdynių ventiliacija atrodė šiek tiek silpna, bet nieko blogo negaliu pasakyti apie šildymą. Vienintelis neigiamas dalykas yra tai, kad neatsilenkia galinių sėdynių atlošai, o ant galinės sėdynės telpa tik dvi 157 cm dydžio snieglentės ir tada važiuoti tenka dviese :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Lexus modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | CT | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | IS | IS | IS | |||||||||||||||||||||||||||||
IS F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
HS | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | GS | GS | GS | |||||||||||||||||||||||||||||
ES | ES | ES | ES | |||||||||||||||||||||||||||||
GS F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | LS | LS | LS | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SC | SC | RC | |||||||||||||||||||||||||||||
RC F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | UX | |||||||||||||||||||||||||||||||
LBX | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | NX | NX | ||||||||||||||||||||||||||||||
RZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | RX | RX | RX | RX | RX | |||||||||||||||||||||||||||
GX | GX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | LX | LX | LX | |||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | LM | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | LF-A | |||||||||||||||||||||||||||||||
LC | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Lexus GS TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis