Markės
957 iš 1921
Lexus GS (L10) 2012 - 2020
Lexus GS, (L10) 2012 - 2020
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.74% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 10
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus Premium dizainas
  • Išskirtinis, itin kokybiškas interjeras
  • Hibridiniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Nėra dyzelinių variklių
  • Neitin smagus vairuoti
  • Mažesnė nei pas konurentus bagažinė
"Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje"
Tik pažvelkite į šį automobilį – atrodo lyg Lexus GS įžūliai reikalautų dėmesio ir šauktų "žiūrėkite į mane". Taigi, paklausykime šio automobilio ir pažvelkime į jį atidžiau. Ekspresyvus priekio dizainas pasipuošęs aštriomis bekompromisėmis linijomis. Neapleidžia mintis, kad GS ketina perimti estafetę iš E60 5 serijos BMW, kurį pakeitė gerokai nuosaikesnio dizaino F10 ir tapti "raumeningiausiu" vyruku savo klasėje. Kita vertus, įsižiūrėjus pastebimos gerai pažįstamos Lexus stiliaus linijos – švelnios, kiek netikėtos ir subtiliai keičiančios kryptį. Žavu. Viduje toks pat nuostabus linijų žaismas papildytas puikios kokybės medžiagomis. Puikios odos sėdynės ne tik gražios, bet ir patogios, centre puikuojasi didžiulis 12,3 colio skersmens skystųjų kristalų LCD ekranas (didžiausias šio segmento automobiliuose), prabangos suteikiantis mechaninis laikrodis ir Mark Levinson audio aparatūra. Visi reikalingiausi vairavimui ir su juo susiję prietaisai, rankenėlės ir mygtukai yra lengvai pasiekiami. Taip ir norisi, kad šis interjeras taptų antraisiais namais. Lexus GS tapo didesnis – plotis padidėjo 20 mm, o aukštis 15 mm. Padidėjo ir bagažinė – dabar ji siekia 530 l (23 proc. daugiau nei ankstesniame GS). Kiek mažesnė yra hibridinio 450h modelio bagažinė. Naujosios kartos GS debiutuoja su dviem varikliais ir transmisijomis – GS 450h ir visais keturiais ratais varomas GS 350 AWD. Puikus hibridinis 450h variklis turi 343 AG galią, 345 Nm sukimo momentą ir geba katapultuoti sunkų automobilį nuo 0 iki 100 km/val. per 5,9 sek. Maksimalus greitis ribojamas iki 250 km/val., o degalų sąnaudos stebina – Lexus kompanija teigia, kad jos siekia vos 6,3 l/100 km. Kelyje GS dabar pasižymi ne tik puikiu komfortu, bet ir kur kas geresniu stabilumu posūkiuose, bei sukibimu su keliu, tiesa ne tokiu geru kaip 5 serijos BMW. Ir visgi, GS yra puikus ir nepalyginamai geresnis už savo pirmtaką, todėl saugokitės konkurentai!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2012-12-05

„Lexus GS“ – šį kartą benzininis

„Lexus GS“ – šį kartą benzininis
Praktika rodo, kad antrą kartą sėdus prie to paties modelio automobilio vairo galima pastebėti dalykų, kurie prasprūdo pirmą kartą. Be to, sėsdamas prie automobilio vairo nenoromis pradedi jį lyginti su bandytu pirmiau, ypač tada, kai skiriasi apdailos detalės ar techninės charakteristikos. Taip buvo su „Nissan Juke" ir „Dacia Duster". Ne išimtis ir naujasis „Lexus GS". Tiesa, šį kartą skirtumai tarp modelių buvo didesni. Pažintis su atnaujinta „GS" prasidėjo nuo hibridinio „GS 450 F Sport", o antras susitikimas buvo su „GS 250".

Išoriškai šie modeliai labai panašūs, tačiau geriau įsižiūrėjus galima rasti keletą skirtumų - skirtingi radiatoriaus grotelių piešiniai, kiek kitokia išmetimo sistema, skirtingi užrašai ant automobilio bagažinės. Tačiau tai - smulkmena. Gerokai daugiau skirtumų laukė automobilio salone, nekalbant apie du visiškai skirtingus variklius.

Abiejuose modeliuose panaudotos brangios ir kokybiškos medžiagos, tik „GS 450h" salonas buvo raudonai juodas, vairą puošė „F Sport" užrašas, o detalės atrodė labiau suderintos.

„GS 250" modelyje pasitiko spalvų ir atspalvių įvairovė. Centrinis panelis buvo papuoštas margu plastiku, durelėse jis buvo juodas, o pora mygtukų šalia vairo buvo įkomponuoti tiesiai į plastmasę, be jokios papildomos apdailos. Be to, nevisiškai aišku, kodėl rankenėlės bronzinės spalvos, o šildymo ir vėsinimo angų reguliatoriai - metaliniu paviršiumi.

Kitos detalės tokios pat - 12,3 colių ekranas, ganėtinai jautri pelytė, daugybė saugos pagalvių, „Mark Levinson" garso sistema ir t. t. Patogu tai, kad didžiuliame ekrane vienu metu gali būti rodoma dviejų tipų visiškai skirtinga informacija - žemėlapis ir kuro sąnaudos arba, tarkim, telefono užrašų knygelė ir klimato kontrolė.

Vairuotojo vieta abiejuose modeliuose patogi - visomis kryptimis reguliuojama vairuotojo sėdynė, galima keisti ne tik jos padėtį, bet ir nugarėlės išlinkimo kampą ir pasirinktį norimo tvirtumo šoninį palaikymą, yra elektra reguliuojama vairo kolonėlė ir t. t. Išjungus variklį, vairas mandagiai pakyla, o sėdynė kiek pavažiuoja atgal - taip lengviau išlipti. Atsisėdus važiuoti tiek vairas, tiek sėdynė paslaugiai grįžta į paskutinę buvusią padėtį. Beje, elektra analogiškai reguliuojama ir keleivio sėdynė. Teko pastebėti, kad kai kurie gamintojai „elektrifikuoja" tik vairuotojo vietą.

Dar vienas pliusas - į vairuotojo pusę atsukti keleivio sėdynės nugarėlėje sumontuoti mygtukai, leidžiantis reguliuoti keleivio sėdynę iš vairuotojo vietos. Kai užpakalinėje sėdynėje sodinamas vaikas arba stambesnis keleivis, ši funkcija labai praverčia.

Savo vietoje yra ir centrinis porankis daiktadėžė. Laikant vairą abiem rankomis, jas galima patogiai atremti. Tolesnėje kelionėje tai praverčia.

Kadangi „GS 250" turėjo benzininį variklį, skyrėsi jo ir „GS 450h" spidometras. Pastarajame, įjungus „Eco" režimą, vietoj tachometro įsižiebdavo econometras. „GS 250" modelyje tachometras švietė visą laiką, tik esant „Eco" režimui degė ekologiškumą rodanti skalė, o perjungus į „Sport" režimą spidometro viršus nušvito grėsminga raudona spalva.

„GS 250", skirtingai nuo „GS 450h", turi tik benzininį variklį, tad turi ir didesnę bagažinę. Hibridiniame variante dalis jos atiduota jonų ličių akumuliatoriams. Be to, benzininiame modelyje, atlenkus centrinę užpakalinės sėdynės dalį ir išėmus specialų dangtelį, galima pasiekti nedidelius bagažinėje esančius daiktus arba atsivėrusią angą panaudoti, tarkim, slidžių pervežimui.

Kaip minėjau, šį kartą bandytas modelis turėjo 2,5 154 kW (209 AG) variklį ir automatinę pavarų dėžę su galimybe pavaras perjunginėti pačiam. Automatiniu režimu PD veikia tiksliai, pavaros perjungiamos beveik nejuntamai.

Dar vienas dalykas - apie įjungtą pavarą informuoja ne tik spidometro centre deganti raidė, bet ir indikatorius prie pavarų perjungimo svirties. Įpratus tai gal ir nebūtina, tačiau pradedant pažintį su automobiliu tai labai praverčia.

Užpakaliniais ratais varomas modelis kaip ir jo hibridinis giminaitis valdomas puikiai, gerai laikosi kelyje, patogus, dinamikos jam užtenka. Abu modeliai gali pasigirti puikia garso izoliacija. Važiuojant nesigirdi nei kelio, neerzina ir aerodinaminiai triukšmai. Kiek garsiau variklis suriaumoja tik perjungus į „Sport" režimą, tačiau šiuo atveju tai nuteikia maloniai. Pakaba sureguliuota puikiai - tiek vairuotojas, tiek ir keleiviai automobilyje jaučiasi patogiai, nes sugeriami visi smulkūs kelio nelygumai. Tai pasiekti leidžia prisitaikanti pakaba su „AVS" sistema, reguliuojančia amortizatorių kietumą priklausomai nuo kelio dangos. Užpakalinių sėdynių keleiviai patogiai jaučiasi ir dėl to, kad patys gali reguliuoti muzikos garsą, oro temperatūrą ir k.t.

Žinoma, benzininio vidutinės kuro sąnaudos buvo didesnės negu hibridinio modelio, tačiau 8,4 l važiuojant mišriu režimu (visomis prasmėmis) tokiam automobiliui nėra daug.

2,5 l variklis puikiai subalansuotas - jis užtektinai galingas ir ganėtinai ekonomiškas. Hibridinės technologijos vis smarkiau veržiasi į kasdienį mūsų gyvenimą, bet iki tol, kol jos galutinai išstums įprastus vidaus degimo variklius, tikėtina, dar bus nupirkta nemažai „Lexus GS 250" su benzininiais varikliais.

Gal tik būtų laikas „Lexus" pagalvoti apie dyzelinius variklius, bet tai - jau visai kita istorija.
 


Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt