Markės
964 iš 1917
Lexus IS, (XE30) 2013 - dabar
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 11
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tylus ir rafinuotas interjeras
  • Puikus patikimumas
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Išorės dizainas ne kiekvieno skoniui
  • Nėra dyzelinių variklių
  • Neitin dinamiški varikliai
"Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki - "Mark Levinson" garso sistema"
Dar neseniai pristatytas Lexus GS patraukė dėmesį savo „įžūlia“ išvaizda, tačiau naujasis IS šias ribas praplečia gerokai toliau. Naujame IS modelio priekyje matome masyvias priekines groteles – šitai jau matyta GS modelyje. Tačau tokių priekinių žibintų dar niekur nematėme – jie sudaryti iš dviejų „karpytų“ dalių ir akiai apsipratus su šiuo keistu vaizdu, tampa labai patrauklūs ir išskirtiniai. Temstant išryškėja šių „strėlių“ formos kai užsidega artimosios šviesos. Galinėje dalyje išryškinta linija einanti nuo galinių „išplaukusių“ žibintų, kertanti galinį ratą ir įsiliejanti į slenkstį. Gal kiek per daug „racing“ ar chaotiškai atrodo? Galbūt, tačiau bendras vaizdas išliko gana proporcingas ir suderintas. Akivaizdu, tokį išskirtinį automobilio dizainą vieni girs, kiti kritikuos. Kita vertus net ir esant tokiam radikaliam dizainui, IS nuo savo antros kartos pirmtako labai nenutolo ir išlaikė pagirtiną tęstinumą. Lyginant su ankstesniu modeliu, naujasis IS tapo 80 mm ilgesnis, 70 mm išaugo ratų bazė, tad vietos salone padaugėjo, ko taip trūko senesniam modeliui. Interjere – esminiai dizaino pokyčiai. Čia į akis krenta variklio užvedimo mygtukas, kuris iškeltas gerokai aukščiau ir jo nebeužstoja vairas, oro kondicionierius valdomas elektrostatiniais mygtukais prie kurių užtenka vos prisiliesti (kam tai nepatiks temperatūrą galima reguliuoti ir spaudžiant rodyklytes). Pats prietaisų skydelio dizainas neatrodo itin radikaliai, tačiau gerokai skiriasi nuo pirmtako. Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki „Mark Levinson" garso sistema. Priekinės sėdynės sumontuotos šiek tiek žemiau, vairas į vairuotoją atsuktas patogesniu kampu. Pačios sėdynės, tradiciškai, ne tik šildomos, bet ir vėdinamos. Bagažo skyrius nėra itin didelis – 480 litrų talpos, tačiau pliusas yra tai, kad hibridinė versija turi vos 30 litrų mažesnę bagažinę, o ir galinės sėdynės skirtingai nei pas pirmtaką yra nulenkiamos. Kitas įdomus dalykas – variklio garsas atkuriamas automobilio kolonėlėse, kurio garsumą galima reguliuoti. Tiesa, važiuojant tokiu automobiliu norisi tiesiog mėgautis nepriekaištinga salono tyla. Trūkumų čia rasite nedaug – truputį erzina neitin tikslus ir patogus multimedijos valdymo mechanizmas, o ir pats ekranas galėjo būti didesnis. Gale sėdintiems vietos gali pritrūkti, ypač keleivių galvoms. Naujasis Lexus IS siūlomas dviejų variantų: IS 250 komplektuojamas su benzininiu V6 tipo 208 AG galią turinčiu varikliu ir IS 300h su 2,5 L benzininiu varikliu ir elektriniu varikliuku kas bendrai sugeneruoja 221 AG galią. Tai pirmasis IS serijos modelis su hibridine pavara. Beje, dyzelinių versijų gaminti neketinama – kaip ekonomiškus variklius japonai mato tik hibridines sistemas. Deja, malonumą mėgautis galia kiek sugadina tingi CVT pavarų dėžė. Kelyje automobilis elgiasi kiek kitaip ir tai nėra labai būdinga Lexus markei – vairo mechanizmas veikia aštriau ir tiksliau, automobilis stabiliau laikosi kelio, kėbulas beveik neturi nepageidaujamo pasvyrimo. Kagi turime beveik tobulą, nepaprastai komfortišką, pilną įvairių technologinių naujovių automobilį. Įdomu, ką naujo ir radikalaus gamintojas pasiūlys naujos kartos Lexus IS?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2021-11-23
2017 IS300H F sport
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ypatingai malonus vairuoti. Manu nuostabai, traukia praeivių žvilgsnį.
  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gerai valdomas
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Informatyvus vairas
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Manevringas
  • Saugus
  • Gražus dizainas
mažokai vietos galvai, sėdint ant galinių sėdynių - vaikam iki 170cm bus viskas liuks - kojom vietos per akis. Kiek sudėtinga išlipt iš vairuotojo vietos
  • Prasta pavarų dėžė
  • Maža bagažinė
  • Prastas matomumas iš vidaus
  • Prastas pravažumas
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,3
Bendras automobilio aprašas
Pirktas iš oficialaus atstovo su 80k km ant dash'o. Absoliučiai pilnas F sport paketas. Jau pralekėm 40k km ir noris dar ilgai važiuoti. Iki šio vairavau f30 330d, tai su tuo ir lyginsiu. Pradedant nuo minusų, lexus trauka keistai prastesnė, nors ne tiek jau silpnesnis. Iš sankryžos remia į sėdynę, bet vėliau lėtai bėgėjas apie 70 km/h (kaip jau kažkas pastebėjo). Viskas per tą CVT, kuri tikrai ne mažai kam patiks. Taip pat bagažinė ne tokia jau patogi kaip bmw. tiek erdvės, tiek atsidarymo atžvilgiu. kiek prastokas infotainment. Na, o privalumai... nepalyginamai geresnės medžiagos. Viskas žymiai rimčiau surinkta, niekas nebarška, salone žiauriai tylu, kol neleki 150kmh+. iš kitos pusės deėl garso, nesu girdėjęs geriau skambančio automobilio, levinson audio vertas kiekvieno cento. Per 40km nieko neteko keist - išmokus vairuot hibridą dar ir kaladėlės mažai drožias. Kalbant apie hibridą, reikia išmokt jį vairuot, nes pradžioje labai nemažai ryjo, į 10L mieste sutilpdavau, bet po metų praktikos ir į 6,5 galiu nesunkiai tilpt.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
kiek domėjaus, pakabos ir jėgaines detalės pigesnės nei daug kam pasirodytų. Serviso išlaidos taip pat nėra ypatingos - gal tik padangos brangesnės. O apie nusivertėjimą nėra ko kalbėti - lexus
Patarimai perkančiajam
Stipriai patariu šį auto. nors, jei dabar pirkčiau, gal įsivertinčiau ir GS variantą (norėtus patogesnės bagažinės)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt