2020-11-07 |
Senas, neišvaizdingas, tačiau nenuviliantis visureigis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, ekonomiškas, galingas, pravažus, nebrangus, mažai gendantis.
triukšmingas, standi pakaba, neišvaizdus daizainas.
|
Važinėju jau 4 metus su šeima, mano Foresteris 2009 metų su 2.0 XS ir 170 AG varikliu. Automobilis erdvus, mažai gendantis, ir pakankamai ekonomiškas, (nes dyzelis). Problemų neturi, gal tik dizainas blankus, man labiau įtinkantis 2014 metų Forester dizainas, garso izoliacija nekokia, o ir pakaba standi. Tai puiki alternatyva šeimai, puikus užmiesčiui ir miestui, už puikią kainą ir gerą patikimumą
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-03-13 |
2.5 XT Touring 2012
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, pravažumas.
Minusų kaip ir nėra, nebent tikiesi milžiniško komforto.
|
Turiu 2,5 turbo modelį. Pirkau dėl pravažumo ir variklio galios, kadangi mažų SUV kategorijoj nebuvo daugiau nieko panašaus. Tačiau nusipirkus ir pavažinėjus likau nustebęs ne tik varikliu, bet ir komfortu, Na ne limuzinas tikrai, bet važiuoja ganėtinai komfortiškai ir minkštai, važiuojant 140 km/h vėjas per langus nepučia, kaip būdavo su senesniais subaru modeliais. Garso izoliacija taip pat nėra tragiška, važiuojant iki 100km/h viduje tylu ramu. Mano yra TOURING modelis, pačios pilniausios komplektacijos, tai gal garso izoliacija geresnė ( neturiu pažįstamų su tokiu pat modeliu, bet paprastesnės komplektacijos, tai negaliu palyginti). Manasis yra 4 pavarų automatas, taip pat tikėjausi, kad dėžė bus vėžlio greičio, tačiau vėl likau nustebintas dėžės darbu, veikia tikrai ganėtinai greit ir sklandžiai, nereikia daug laiko galvoti, kurią pavarą jai jungti. Paspaudus daugiau gazo iškart numeta pavarą ar dvi į apačia ir tada belieka laikytis už vairo :D pavaros tikrai ilgos, kaip pavyzdys 2 pavara dugnas 130km/h, autostradoje 140 važiuojant apsukos apie 3,2k rpm. SU mechanine būtų daugiau rpm, todėl jeigu važiuojate dažniau trasoje nelabai rekomenduoju. Na apie variklį daug nėra ką pasakoti, 2,5 turbo 169kw, galios tikrai pakanka, ant popieriaus deklaruoja 7 sekundes su virš iki 100 km/h, bet realybeje gaunasi apie 6,3s, todėl daug betmenų lieka nustebę, kad gana nemaža mašina taip važiuoja. Didelių bėdų variklis neturi, nebent vožtuvų reguliavimas, bet jis reikalingas didžiąjai daliai subaru variklių, todėl neskaitau to kaip minuso. SU dujomis draugauja gerai, vid sanaudos miestas/užmiestis apie 12l jeigu protingai važiuoji, man sunkiai gaunasi protingai, tai vid. sąnaudos apie 15l dujų. Kelyje 140 važiuoant dujų apie 15l, mieste ramiai apie 12l dujų. Beje visi XT modeliai buvo gaminami Japonijoje, todėl manau ir kokybė turėtų būti geresnė, nei paprastų atmosferinių. Važiuoklė paprasta ir tvirta, todėl daug problemų nebus. Automobilis 2012 metų, bet dar rūdies nei vienos nėra. Dėžė taip pat kol kas veikia idealiai (rida apie 200 k km). Brangiausias dalykas šitoje mašinoje - variilis ( apie 1,5k eurų), todėl prieš perkant žiūrėčiau būtent jį, kad nedrebėtų ir nepulsuotų, nes gali būti, kad reikės reguliuoti vožtuvus arba bus perkaitintas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-09-08 |
Geras Foris
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kaina, ,ažos eksplotacinės išlaidos, pravažumas,
Kuro sąnaudos, garso izoliacija
|
Važinėja mūsų šeimyna jau treti meti metai 2010 m. 2.5 (amerikonu) foresteriu ir tikrai nuoširdžiai esame juo patenkinti. Mašina pasakyčiau tiem, kas nesiruošia autostradomis dažnai važinėt, nes nuo 120+ km/h kuro sanaudos šauna smarkiai į viršų + automatinė greičių dėžė labai patikima (jei laiku keičiami tepalai), bet ir labai jau buka – paprastuose keliuose jei reikia greitai aplenkti visada įsijungiu manual ir metu į trečią bėgį, nes jei stipriau spaudi akseleratorių būtinai greičių dėžė užmes antrą pavarą. Visgi čia niuansiai, o bendrai per tris metus (ir 50 000 km) su foriku keitėm tik einamasias dalis – gumas, tepalus, stabdžių diskus ir filtrus, rimtesnių remontų nebuvo. Nuo pat nupirkimo uždujintas tad galiu pasakyt, kad bent jau Vilniuje 18l dujų buvo norma, užmiestyje – 11-12.5. Žiemą sakyčiau dujų sąnaudos visada sumažėdavo (ilgose kelionėse) iki 10-11.5l.
Iš minusų tai gale sėdintiems ne pyragai, labai jaučiasi "aštresni" manevrai ko priekyje sėdintys nejaučia. Mašina kieta bei garso izoliacija tikrai ne premium klasės, bet mašinoj susikalbėti galima... Patinka, kad elektronikos labai minimaliai, gal dėl to ir nebuvo jos gedimų. Mašina skirta tiem, kurie turi ką vežiotis ir retkarčiais prireikia visų keturių varomų (išvažiuojant ryte iš užsnigto kiemo :) ). Remontas pas RSe (VIlniuje) pigus ir laaaaaaaabai patikimas, praktiškai vien dėl jų ir ateityje rinkčiausi Subaru.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Foris | 2012-07-14 |
2009 Forester 2.5X amerikonas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, valdomumas, patikimumas, ekonomiskumas
Garso izoliacija, salono plastmases, bagazines turis
|
Automobilio isvaizda labai pasikeitusi, tiek viduje, tiek ir isoreje. Sis modelis yra aukstesnis lyginant su senesniuoju, taip pat viduje atsirado daug daugiau vietos. Esu 190cm ugio tai priekine sedyne sureguliavus pagal man patogia padeti, gale taip pat galiu atsisesti labai patogiai ir dar lieka vietos. Automobilio bagazine nera labai didele. Garso izoliacija nera pati geriausia. 2.5 varikliukas tikrai labai gerai dirba. Automatas turi sport funkcija, su kuria vazuoti vienas malonumas. Mieste labai nesijaus, kad vairuojat visureigi, atrodys, kad vazuojat su impreza, nes tikrai valdomumas labai geras. Ziema vazuosit kaip su tanku. Visur pravazuosit, aisku nereikia taupyti ant padangu. Kuro sanaudos nera labai dideles jei lyginti su kitais tokios klases automobiliais. Mieste 12 litru, o uzmiesti su kruizo kontrole apie 8 litrai. Norint sutaupyti galima detis dujas, automobilis su jomis vazuoja labai patikimai, sanaudos mieste 14l, o uzmiesti 9l. Dar vienas pliusas tai kasko draudimas yra pigus, nes sie automobiliai nera padidintos rizikos grupeje. Bendrai esu labai patenkintas, kad pasirinkau Fori, ji rekomenduoju ir Jums. Automobilis labai geras, turi keleta mazu minusu, bet turint daug pliusus galima uzmerkti akis ir minusu net nepastebeti. Jei galvojat pirkti panasios klases automobili, tai tikrai nedvejokit ir pirkit fori, nes jis tikrai jusu neapvils. Jo eksplotacijos sanaudos palyginus yra labai mazos, subaru automobiliu verte rinkoje labai mazai krenta. Todel isigije si automobili neprarasit per keleta metu dideles pinigu sumos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Giedrius | 2011-12-27 |
Forester 2010. Puikus auto.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai tvirtas, nei karto neturėjo gedimo, labai geras pravažumas, labai patogus
Didokos kuro sąnaudos, bet kaip visais ratais varomam automobiliui - manau visai normalios (mieste apie 11-12 Ltr, užmiestyje - apie 8-9 ltr)
|
Automobilį pirkau naują, iš Subaru salono. Nuvažiavau jau 50.000 km.
Bendras įspūdis - labai geras. Anei karto neturėjo jokio gedimo. Labai gerai važiuoja bekele ir/ar per sniegą. Labai lengvai valdomas. Santykinai paprastas, be bereikalingų pribumbasų, tačiau yra viskas ko reikia. Aukštesnis už standartinį automobilį - taigi labai patogu įlipti, geras matomumas, be to miškuose nėra jokios baimės, kad sieks dugną.
Teko išbandyti visiškoje bekelėje, per lietų, molingoje įkalnėje. Nesu turėjęs geresnio pravažumo automobilio.
Mano Foresterio variklis 2.0, 150 AG, benzininis. Su mechanine dėže.
Dirba puikiai. Jokių trūkumų nepastebėjau. Nesu lenktynininkas, taigi galios man pakanka. Viskas ką dariau - tai keičiau tepalus ir filtrus. Jokių papildomų eksploatacinių išlaidų neturėjau. Net stabdžių trinkelių, kuriom čia daug kas skundžiasi iki šiol nekeičiau, nors kaip minėjau nuvažiuota jau 50.000 km.
Labai greitai priima į servisą aptarnavimams - nereikia laukti savaitės, kaip kai kurių kitų atstovų servisuose. Drąsiai pirkčiau antrą kartą. Galbūt rinkčiausi dyzelinį, nes nuvažiuoju gana daug.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
POVILAS | 2010-07-26 |
PUIKUS , SPORTISKAS MODELIS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
PATIKIMAS , PUIKAUS SIOLAIKISKO DIZAINO, VALDOMAS KAIP LENGVASIS AUTO , LABAI GERAS BEKELEJE
SURINKIMO KOKYBE - VIDAUS APDAILOS DETALES BARSKA. KURO SANAUDOS DIDOKOS
|
ISVAIZDUS, VYRISKAS , TVIRTAS IR GREITAS ! VAZIUOJANT RAMIAI , VARIKLIS DIRBA TYLIAI IR UZTIKRINTAI. BET IJUNGUS SPORTINI REZIMA , GREICIU DEZE (AUTOMATINE) NELAIKU T.Y. PAVELUOTAI . KEICIA PAVARAS IR SUSIDARO ISPUDIS . KAD VARIKLIS PER SILPNAS. NUVAZIAVUS 12000 KM. DAR NIEKO NEREIKEJO KEISTI AR REMONTUOTI JEI TURITE GALIMYBE , PIRKITE TIK NAUJA ,- TARNAUS ILGAI IR BE NETIKETUMU
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Oskaras | 2010-06-28 |
nelabai vykes foresteris
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Modelis gan didelis.
Nelabai patogus,barskantis.
|
Pirmas vaizdas susidaro kad automobilis tiesiog idealus,bet kai vazineji jau antrus metus taip neatrodo.Viskas pradejo barsket tarsket.Priekines stabdziu trinkeles greit susidevi. Variklis dirba gan keistokai. Priestai isbandyti modeli pora dienu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Valentinas | 2010-02-18 |
Subaru Forester 2003 2.5
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, l.geras valdomumas ir pravažumas. Nėra nereikalingų žaislų.
Būtina papildoma antikorozinė danga, gamyklinė silpnoka
|
Išsiskiria puikiausiomis valdymo savybėmis tiek greitkelyje, tiek bekelėje. Kas vertina pravažumą, atkreipkite dėmesį, kad automobilyje būtų vadinamos padidintos trinties viskozinės movos blokuojančios visus tris diferencialus. Daugumoje Forester šių movų nėra, todėl mažai kas žino tikrąjį šio automobilio pravažumą. 2,5 litro variklio galingumo automobiliui tikrai pakanka, o mažesnio - trūksta. Nepajutau skirtumo su kitais vidutinės klasės automobiliais, išskyrus žymiai retesnius gedimus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Fanas | 2009-11-10 |
Forester cool!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
aukstas, grazus, patvarus
kuro sanaudos
|
Gana geras variantas, senesni modeliai mazai turejo apvaliu kampu, o sis jau solidus labai priminti man CRV modeli su chromuota grotele. Manau kad pirkciau toki visureigi. 2,5 benzinas-netaupus, reikia dujos montuoti daliu ne truksta, itint nauju originaliu Subaru daliu skelbimuose pakankamai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
tvim | 2009-10-03 |
subaru forester
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pakolkas super. kuro sanaudos dabar jau atitinka gamintojo. realios 6,2 -6,5,nes kompas meluoja ir rodo 5,8. iš pradžių buvau pakraupęs, nes surydavo 8, o rodydavo 6.2. per pusmetį susinormalizavo šiaip komfortas geras, trauka super. važiuoji kaip su sedano tipo auto. sėdynės iš pradžių buvo nepatogios, dabar gal pripratau? jaigu nesidraskai ir važiuoji 90 greiču, tai labai ekonomiškai gali važiuot. iš minusų tai pasigavę korozijos duslintuvai labai braižosi plasmasės ir an panelės ir bagažinės skyriui. labai neergonomiška greičių dėžė, labai susikoncentravęs turi mušt bėgius, nes bus brrrrrrrr. o šiaip super automobiliukas, vidui tylu, visai nesijaučia kad važiuoji dyzeliu 2,0 diesel nieko
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |