Tomas | 2012-06-17 |
Opel Calibra V6 mechanine
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
galingas, stabilus, pigus, grazus, bent jau savo laiku.
del didelio variklio ir sunkaus priekio, posukyje priekis nuslysta i isorine posukio puse. ziema geriau su juo nevaidinti. uzsimesti reikia gana didelio greicio, o del didelio greicio sunku suvaldyti. prasta garso izoliacija
|
calibros nera baisi retenybe, o kai pasakai su kuo vazineji, daznai sukelia juoka, kol nepasakai, kad variklis 2,5 ir calibru dyzeliniu negamino. tada aiskina, kad tokiu nebuna. nieko nuostabaus, Lietuvoje, norint isirasyti i "automobiliu specialistus" reikia tureti Audi, VW ar BMW, patartina dyzeli. pats auto buvo kurtas kaip coupe, kad vyresnioji sesute yra Vectra, matosi is duru rankeneliu, langu purkstuku, lyk ir viskas. tai ne koks Audi ar BMW coupe, kurie is prieko atrodo identiskai kaip sedanai. is paziuros "ubagu ferrari" o kai geriau issiziuri, nedaug kuo atsilieka. automobilis atrodo nedidelis, mano nuomone jis vidutinis, o variklio galios daugiau nei reikia. salonas odinis. darmantinas tikrai kokybiskas, minkstas, nenusiures, tai ne koks kietas Audi ar VW odinis salonas, bet su prancuzo nepalyginsi. bet kebabu nebijo. buvo isbandyta kelis kartus. sedynes su recaro logotipais. pasedejes, vienas draugas, sedynes siule keist i mersedeso. gal patiko. kitam draugui siuliau palyginti, mano dureliu odines apdailos paminkstinimo minkstuma, su jo A4 B5 sedyniu minkstumu. jis atsisake. nors pagal dokumentus sedimos 4 vietos, iskaitant vairuotojo, rekordas 8. aukstesniems, priekyje, vietos kiek mazoka. gale tokiems vaziuot nepatariu. priekyje vietos tikrai daugiau nei kokioj A4 ar 80, tik sukuosenai kiek maziau. gale sedint dviem, vietos daugiau nei reikia. bagazine nedidele, dvi padangos netelpa. norint jas sudet, reikia isimt palange ar atlenkt sedynes. auto bulvems vezioti visiskai nepritaikytas, labiau tinka kokiom panikem. aprasymuose skaiciau, kad nuo 93 pradejo deta geresne antikorozine danga. maniske 94, laikau ant kiemo, prie daugiaaukscio, ziema vazineju, per beveik 4 metus eksplotacijos Lietuvoje, kur dazai nubraukti, ten biski parudija. seip donkrata dek kur nori, galines arkos nei virintos, nei baisiai issipute. pakaba gana kietoka, viski ne Audi. bet ant stabilumo Audi toli, toli. is minusu, prasta garso izoliacija. uzia, svilpia, barska. uztai gerai girdisi kaip variklis dirba, nei mages nereikia. kuras, viena kita brangesne dalis, kaip tokiam auto, gal kam pasirodys per brangiai, bet del variklio gausmo ir traukos pojucio, pigesnio analogo nerasi V6, 2.5, 24V, doch, multipoint, 125kW, 227Nm.traukia, ziurint su kuo palyginsi. realiai tai daugiau nei pakanka. 6 cilindru variklio, kantrybe kazkuo panasi i dyzelio. laisvi apsisukimai apie 650-700 aps/min. pats variklis dirba dazniau, nei 4 cilindru. mieste, vaziuojant 5 begiu, 50km/h, apie 1000aps/min. variklis netrukcioja, nedreba. begius perjungiu ant 1500 variklis dirba kuo puikiausiai. tik jei reikia galios, tai jau reikia per deze drost, nuo kokia 3000 jau prasideda pats linksmumas. didziausia beda, galvos dangteliu tarpines, jei tik uzpilu kokiu pigesniu tepalu, iskart visas pramusa. sutaupai ant tepalu keitimo, o nauja tarpine kainuoja 65lt ir ju reikia dvieju. dar netikes oro isiurbimo kolektorius, jis eina per viena galva, tai jei nori pakeist kokias zvekes, zvaklaidzius, ar dangteliu tarpines, reikia ji nuimineti. vieni sako, kad nutrus dirzui, voztuvus lanksto, kiti kad ne, nebandziau nz. atsitikrinai buvau sutikes zmogu, su Omega 2000 metu. variklis ir 2.5 tik kazkiek ekologiskesnis, pagal ji, sis variklis nemirtingas. realiai gal netoks nemirtingas, kaip c20ne, bet vistiek geras. prie -15 kuriasi kaip vasara. salciausia uzkures -32, tada jau krokodilu reikejo, akumuliatorius pavede. idomiausias isbandytas dalykas, bioetanolis. lyginant su benzinu, jo oktanis skaicius 102 ar 103, dabar nepamenu. pirma karta uzsipyliau pusiau su benzinu, tai ooo... kaip traukia. po to gryno ooo... ooo... ooooo....... kas visiems svarbiausia, kuro suvartojimas. norit tikekit, norit ne, pasistengus mieste man ima 10-11l/100km. trasoj iki 90km/h iki 8l. labiausiai tai nuo vaziavimo stiliaus priklauso, droziant, kuro rodykle akyse krenta. pakabos dalys, sarnyrai, stabilizatoriai, traukes, salenblokai, brangiau kaip 55lt nesu mokejes. kadangi tai opelis, daznai neprireiks keisti. ka brangiausiai mokejes, greiciu dezes remonta 700lt. cia remontas ir isimt, idet. srote deze 300lt, sunku rasti ir neaisku ka nupirksi, plius pakeitimas. ir zvaklaidziai 360lt BOSH silikon. meistras patare pirkti brangesnius, nes pigesni 2 savaitem. visa kita daug pigiau. tik kadangi retas varijantas, tai kokios granatos, parduotuvese teks palaukti, o srotuose ir teks gerai paieskoti. automobilis paprastas, tai daug ka pats pasidarau, kas liecia pakaba ar varikli, o ir servise ne kosmosas. rankinio trosas, kaladeles, rankinio spyruokles, viskas kainavo 96lt. tik technikine praejo is antro karto. gal del to, kad pats viska keiciau. po to pats dar pareguliabau ir viskas buvo tvarkoj. paprasta darbine masina. nusipirkes, 2-4 metus pavazinejes, prarasi kokia 1000 nu max 2000lt, jos vertes, bet uz tai, per tuos metus, kiek pamatysi susiraukusiu veidu, pas kurios "traukia" pirmiausiai variklis. svarbiausia, kad nebutu sudrostas, nes remontas gali kainuoti puse automobilio kainos. paziureti kad automobilis butu nenusiures, neapsilupes, tvarkingas. ir kad veiktu, is paziuros tokios kaip smulkmenos: rankinis, elektriniai langai, veidrodeliai, kondicionierius. jei viskas tvarkoje, vadinasi savininkas automobili priziurejo, o ne vien tik vazinejo. dar svarbu, kad uzkurus automobili uzgestu visos lemputes.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ramunas52550 | 2012-05-06 |
opel calibra
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pigus, grazus, patvarus, manevringas, malonu vairuoti
rudyja galines arkos, slenksciai,
|
geras cuope automobilis, pigus, grazus, patikimas jei rupinies tarnauja ilgai ir bedu mazai kada sukelia tikrinti galines arkas, slenkscius, dugna
Pilnas atsiliepimas...
|
|
goga | 2012-04-11 |
Opel Calibra C20NE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patogi, ekonomiska bendru zvilgsniu, kantri vaziuokle, pigios detales
korozija, sunki - paliginus su tiek plasmasiu, nedagalvotas vokietuko liuko sistema
|
Turejau Audi Coupe 2.3 86m. Nuo 2004m., vazinejau 2000m., Vektra DTI labai patiko ji man, isilaike manoji vairuotojo pazimejima, zinoma reikejo ir automobilio. Apie Calibras nezinojau nieko, isskyrus tai kad Coupe ir buna 4x4. masinos reikejo pigios soklios, moteriskos ir kad nebutu gaila apdauzyti. Vazineja jau 3metai, keiciau sankabos isminama guoli, stabilizatoriaus laikiklius abieju pusiu, ir tepalus su filtrais.dirba kaip laikrodukas vaziuokle nebarska, ir kaip usiminu apie nauja automobili, nes vistiek jau trys metai, arka galine matau jau dazai pakelti siek tiek, is zvilgsnio suprantu kad net minties tokios netureciau is jos ja atimt... 85Kw pakankamai, mieste ir uzmiesti, 7~8l/100km skraidant 10~11l/100km Calibra 93m. Mazda 6 2003m variklis tas pars 2.0l soklumu Mazdai toli iki calibros, remonto atzvilgiu detaliu kainos 3 kartus didesnes nei calibros... variantas toks jai isemus atopilotus, su atipraslidimais lieka ta pati skarbonke tik ant 10000lt brangesne, kam tai?Ir dar nemanau kad maniskes Calibra supus pirma, itarimu turiu kad mano mazdai pirmai veidrodelei nukris atkreipkit demesi i variklio pulsavimus, rudis, tai yra galines arkos, uz priekiniu ratu amortizatoriu, galiniu ratu spiruokliu remimosi i kebula vietos, jei jos sveikos, vaziuosite labai ilgai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
arvi | 2012-03-10 |
Opel Calibra 85 KW , 2.0i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
mazai degalu teeda, geras oro pasipriesinimas, komfortiska, grazus dizainas isores. gerai spaud.
Rudija senu metu, smulkus gedimukai,
|
Grazus dizainas, malonu vaziuoti, degalu netaip daug eda. Traukimas neblogas. Jei 200km/h traukia, tai reiškia geras turėtų buti. Tepalai pabega (tarpines prakiūra), radiatorius užknisa(antifrizas bega, (tik nauja papirkt reiketu). Rudys? reikia ziuret pirkt, kad suomijoje butu gaminta, maziau rudija. Nera cinkuotos calibros, daugiausa. Pasižiurėt dugna, kad prakiures nebutu,sparnai kiauri, radiatoriai kiauri, kad švaru butu masinoje, kad butu atsuktas spydykas (200 000). Iš padangu, kad nebutu drotys islindusios. Salonas, kad nebutu suns iskandziotas. Privaloma: atsarginis ratas, vaistinele, raktas, donkrats, dokumentai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Autos | 2011-11-08 |
Opel Calibra 1991m, 85kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Turi gražų dizainą, geras c20ne variklis, gan ekonomiška.
Kėbulas rudyja, reikalaujantis daug priežiūros, mažai tvarkingų Lietuvoje.
|
Automobilis iš pirmo žvilgsnio atrodo lengvai išlaikomas, nes čia jug Opel, bet jei norite tikrai gero automobilio, jis turi būti prižiūrimas, keičiami visi skyščiai, detalės, ypač turi būti prižiūrimas šių automobilių kėbulas, kas turi Opeliuką patarčiau nedelsiant išnaikinti korozijos židinius, nes ju metalas greitai rudyja ir plinta korozija, kad to išvengti, patariu padenginėtį kiekvieną žiemą antikorozine danga ir kiekvieną pavasarį plauti automobilį nuo mūsų druskingų kelių. Dar patariu žiūrėti ar automobilis nebuvo ardytas kreivarankių, nes mano buvo ardyta ir blogai sudeta - trūko varžtų, laidai netvarkingai sumesti panelėje, visos "apšyvkės" bildėdavo. Šis automobilis tikrai reikalaujantis daug priežiūros. Variklis - C20NE, 85kw, benzinas, dujos. Tikrai geras varikliukas, užtenka tokiam automobiliui tokios galios. Šie varikliai gan patvarūs ir manau vieni iš geriausių tokių metų Opeliam. Gerai bendraudavo su pirmos kartos dujom, tik elektroninę dalį gadino, lembdą zondą, oro srauto matuoklę, su ketvirtos kartos dujom šių problemų manau nebūtu. Automobilį nusipirkau jau "uždrožtą" ir neprižiūrėtą. Šiuo metu tiksliai neparašysiu kiek investavau. Automobilyje buvo tvarkyta/keista: Visos tarpinės, visi diržai, aušinimo skystis, visa važiuoklė, nes buvo išpūvus. Kėbulo arkos buvo supuvusios, ir leido vandenį iš bagažinės.
Automobilis gan ekonomiškas - 11-12l dujų mieste. Sudėjus man atsiejo šis automobilis ~7000LT , o pardaviau už 1500lt . Patariu imti mažiau užvaikytus automobilius. Jei patinka krapštytis automobilyje, gerinant jį, tada šis automobilis kaip tik jums, bet jei važinėjimui nuo taško A iki taško B - Nepatariu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vidmantas | 2010-03-11 |
Kaip uz tokia kaina geras auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pigus ir pigiai eksploatuojamas
rudijimas
|
turiu su 2.0l 8v ir per daug nesiskundziu. Na komforto tai nera, labai barska visi pasaliai, bet tam yra audio aparatura :D,vaziuokle tokia puse velnio, salonas skurdus, pigios nekokybiskos plastmases. Bet kas liecia technine puse tai galiu pasakyt patikimas ir pigiai eksploatuojamas automobilis. 2.0l 8voztuvu variklis gal neturi labai daug galios bet puikiai draugauja su dujom, yra patikimas ir ekonomiskas. nutrukus pagr dirzui nelanksto voztuvu. Auto pirkau pries krize tai nuvertejo daugiau nei per pus... Seip eksploatacija tikrai pigi, detales labai pigios, pagrindine beda manau yra rudijimas, visa kita smulkmenos Kaip ir perkant bet kuri automobili reikia ivertinti bendra technine bukle, aisku reikia atkreipti demesi i rudis, uzmesti aki i dugna, jis gali buti kiaurai prarudijes, taip pat galiniu amortizatoriu tvirtinimo vietos joms daznai prarudija
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Juozas | 2009-11-10 |
Opel Calibra 2.0 8v automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai neblogai sukonstruota masina, gera aerodinamika, geras valdymas. Klaidinga nuomone apie ja del jaunimo issidarkymo. Nusipirkes pilnai sutvarkiau kad butu kaip is gamyklos, dabar belieka tik dziaugtis. 2.0 8v OHC dirzus, tepalus, filtrus, kaladeles, padangas, greiciu dezej viena voztuveli
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2009-06-29 |
Calibra
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus , grazus
Rudijimas vienareiksmiskai
|
Grazus, stilingas, pigus,, Ubagu Ferraris,, tai automobilis kuri as turejau pries 8metus. 2litru 8V motora turejau. Galiu pasakyt tik tiek kad motoras neuzmusamas as ji droziau smaugiau. Kitaip sakant vaziuot nemokejau ir nesaugojau o jis nebuvo kaprizingas nesugedo ir dar paimdavo tik 10 litru benzinuko. Pries astuonis metus pirkau uz 1400 Doleriu uz metyu sudauziau atremontavau ir pardaviau uz 1100 Doleriu. Atminti kad rudija jinai labai stipriai ipatingai reik ziuret skardas. Apsvietimas prastas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nerijus P | 2009-02-09 |
Vienas geriausiu savo laiku sportisku automobiliu. super
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai grazus, neeilinis automobilis. Labai geras variklis – ekonomiskas ir galingas. Taip pat, kaip nekeista, tai dar ir praktiskas automobilis, gana talpus, didele bagazine. Detales pigios, lengvai remontuojamas. Labai gerai laiko kelia, net ir su standa
Pigokas vidus jei be odos – pigios plastmases, medziaga, labai vienodos spalvos ir t.t. Rudys, rudys, rudys. Visur rudyja, todel perkant reikia ziureti ar neapleistas kebulas.
|
Aisku atsiras visokiu gudruciu, kurie Calibra sudes i suns dienas. Taciau as turiu svariu argumentu. Pirmiausia automobilis be galo pigus. Tiesa kai pirkau toki prius kokius 7 metus, tai dar kainavo apie 2000 doleriu. Ne toks ir pigus buvo, taciau per keleta metu jo kaina krito beveik per pus.e. Labai nelaiko kainos. Calibra dizainas tikrai neeilinis, labai aptakus, zemas ir nepanasus i Opel Vectra su kuria dalinasi detalemis (kaip tarkim Audi Coupe panasus i Audi 80). Kadangi automobilis labai aptakus, tai pasiekia dideli maksimalu greiti. Turejau su 2 litru dohc varikliu, tai pasiekdavau 230 km/h. tai buvo ne karta patikrintas faktas. Viduje sakyciau Calibra siek tiek biednas. Panele kaip ir Vectra, neipatinga tokia. Plastikas pigokas, skydelio apsvietimas gelsvas, o sedynes nors ir neva veliurines, taciau nelabai man ta medziga patiko. Tiesa odinis salonas atrodo labai puikiai, bet ji sunku rasti – dazniausiai buna pas turbo variantus. Taciau sedynes gana smagios ir turi gera sonini palaikyma. Kitas geras dalykas, automobilis stebetinai talpus – gale gali susesti normaliai trys zmones, bagazine tikrai didele. Sakyciau Calibra dari ir pakankamai patogus automobilis. Taip pat tai patikimas automobilis, neturejau rimtu problemu. Tiesa kurdavosi prastokai ir aisku didele rudziu problema. Ziauriai isrudijo galines arkos, slenksciai teko remontuoti. Ir siaip su rudim niekaip sesusitvarkiau, tai paskui net nekreipiau dmesio. Taciau bendrai automobilis gana patikimas, o detales pigios, nes tokios pacios kaip Vectra. Kitas pliusas, kad calibra puikiai valdoma. Labai gerai laiko kelia, prie dideliu greiciu labai stabili, o ir posukiuose visai nelinguoja. Tiesa pas mane buvo sudetos raudonos spyruokles. Del to komforto nebuvo visai – ziauriai krate, net per gulincius mentus reikejo atsargiai vaziuoti. Bet uz tai valomumas buvo super. Turbut geriausia dalis yra variklis. Nors Opel varikliai nera labai giriami, taciau sis tikrai nusipelno pagyru. Variklis turi 150 AG – tuo metu tai buvo labai daug. Be to tie arkliai jauciami, automobilis noriai greitinasi net ir prie nemazu greiciu. O drago trasoje skriausdavau daugeli, jokia kita kupe su 2 litru ne turbo varikliu negalejo prilygti. Nei prelude, nei Audi Coupe 2.3, nei Eclipse. Prie viso to man imdavo vidutiniskai apie 10l/100km, o trasoje apie 7l. Manau, kad tai normalu. Siaip variklis mego ryti tepalus, taciau rimtesniu bedu neturejau. O turbo variantas isvis puikiai vaziuoja. Tokia perkant reikia ziureti rudis. Nes masina gali buti prarudijus kiaurai. Taciau nuo rudziu nepabegsi, stebuklu cia nera. Kitas svarbus dalykas patikrinti varikli, nes 2 litru dohc motorai buna labai uzvaikyti ir megsta uzsilenkti. Siaip su geru varikliu labai sunku nusipirkti. Siaip detales gan nesunkiai surasdavau ir srotuose.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
duunis | 2008-06-10 |
kolibris
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gan geras auto neziurint i galiniu arku rudyjima, reik spaklint kas 2metus jei nenori tapt Flinstouno draugu. Turiu idejes dujas kuro sanaudos apie 10l-100km (vidurkis) 2i 8v 84kw keičiau važiuoklės gumas,stabdžių kalades, pagrindinė bėda stabilizatoriaus traukės- jos plasmasinės ir greit lūžta. Buvo gedimas su elektra (remontas 60lt)Ismetimo sistema t.p. teko keist originmai supuvo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |