Markės
1371 iš 1940
Opel Vectra (B) 1995 - 2002
Opel Vectra, (B) 1995 - 2002
591Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 91
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Vectra modelis buvo pristatytas 1995 metais. Pirmą kartą buvo sukurtas ir Vectra universalo kėbulu. Variklių galia prasidėjo nuo 71 AG (52 kW) 1.6 L iki 2.5 L V6 su 170 AG (125 kW) galia. Buvo gaminamas ir populiarusis 2.0 L variklis su 136 AG (100 kW), kuris buvo naudojamas kaip pagrindas sportiniems Opel Vectra dalyvaujantiems kėbulinių automobilių čempionate. Dyzelinis variklis buvo paimtas iš Isuzu kompanijos. 1999 metais Vectra buvo truputį atnaujinta – įgavo naujus bamperius, ištisinius priekinius žibintus ir atnaujintą interjerą. Buvo gaminama ir reta galingiausia versija įkvėpta BTCC kėbulinių automobilių čempionato (British Touring Car Championship), kuriame Opel ilgą laiką dalyvavo. Ši versija turėjo V6 variklį su 195 AG (143 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 91
2020-12-05
Opel Vectra 2.0 DTI 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grandinis variklis, kaina
Kuro sistema, egr
Gan nepasiteisines pirkinys. Bėdų buvo daug nuo siurblio, turbinos, EGR iki važiuoklės. Jei ne pavargęs variantas verta pirkti, bet labai reikia atsirinkti. Taip pat yra korozijos ant jos. Išvaizda irgi nuobodoka, ypač veidrodėliai šoniniai. Perkant bet kokį 2.0 opeli reikia atsižvelgti į kūrimąsi šalto, pažiūrėti ar EGR gerai veikia. Kuro apie 6 l.
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-16
Vectra 1.8 2000m facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi, Kokybės ir kainos santykis, pigios dalys, patvarumas, ekonomija, išvaizda, konstrukcinis paprastumas, vietos viduje užtenka net 2 metrų krepšininkui
Rūdys, komfortas,
Automobilis iš esmės geras. Nebrangus, dalys pigios. Remontams - paprasta kaip kapeika. Žinoma ne lux'o klasės mašina. Iš jos nesulauksi idealaus komforto ir panašiai, bet patvarumas begalinis. Nuvažiavau per metus laiko 30 000 km ir servizo nemačiau nuo to laiko kai technikinę pravariau prieš metus. Žinoma buvo smulkios eksplotacinės išlaidos, pavyzdžiui kaip: stabdžiai, amortizatorių gumos, duslintuvas, padangos. Bet per viską per tuos metus tikriausiai nei 300€ nekainavo. Patarmai: 1.8 variklis turi savų ydų. Viena iš jų, sklendėje kur maišo benziną su oru, mėgsta prinešti purvo. Tada jaučiasi kad mašina kartais prarandą galią arba šiaip toks neramus variklio darbas. Prieš perkant tokią mašiną, gerai patikrinti amortizatorius. Dažnai būna jog gumos išeina. Remontas nebrangus, bet geriau pažiūrėti. Labai mėgsta rūdyti, net viduryje bliekos, atsiranda rūdelių. Bet jeigu dugnas nėra papuvęs, tai drąsiai pirkti galima Perkant dalis internete, labai atsargiai žiūrėkite į modelio metus. Facelift'as skiriasi žymiai nuo pirmtako. Net duslintuvas kitokios formos. Lempos priekinės irgi. Todėl reikėtų labai peržiūrėti kai užsisakot kažką, ir kad būtent facelift'ui tiktų. Kiek žinau facelift'us opelis vectrai pradėjo gaminti kažkur 2000 taisiais arba '99 metų pabaigoje
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-03
Opel Vectra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagiai važiuoja, graži išorė, pigios dalys, važiuoklė
Lėta, smarkiai rūdyja, nekokybiškos medžiagos, prastai kuriasi bet kokiu metų laiku
Turėjau 8 metus. Gedo ir gedo. Tokių metų vectra, deja, tinka tik pigiai nusipirkti ir "sudrožti". Žinoma, važiuoti su ja smagu, minkšta ir negendanti važiuoklė, tikrai graži išvaizda, manevringa, nebloga originali garso sistema, tačiau visa kita - minusai. Gedimus šiems automobiliams labai sunku rasti, todėl sugedus teks konsultuotis tikrai ne pas vieną meistrą. Galiausiai, davus virs 4000 apsuku galimybė užstrigti varikliui. Pirkti nebent labai labai labai tvarkinga. O siaip - ne koks pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-05
Opel Vectra 2.2 DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikymas, mažos kuro sanaudos, pakankamai patogu vairuot
Durelių apačios rūdyja, greitai nuvertėjo
Opeliuka turiu 2 metus problemų praktiškai nebuvo. Buvo tvarkyta pakaba ir išprogramuotas EGR tai tiek. Išprogramavus EGR krito sąnaudos 1L padidėjo trauka dūmingumas net sumažėjo lyginant sena ir nauja technikine. 92kw visai neblogai jaučiasi smarves tikrai turi visus 1,9TDI apdeda kaip niekur. Pas mane hečbekas atsilenkia sedynės galima drąsiai miegoti ar pervežti kažkokius krovinius. Remonto nereikalauja einamos detales, detalės nėra brangios. Su 60litru pravažiavau 1000km plius mano koja sunki. Detalės nėra brangios. Paklausyt smagrati ar nebarška, pažiūrėti dugną ar nesupuvęs.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-20
Opel Vectra B 2,2DTI 92 kW (2001, Hečbekas)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, pakankamai galingas, patikimas
Nedaug vietos salone, pradedančios brazdėti plastmasės salone, gana prasta garso izoliacija, vibracija nuo variklio
Automobilis eksploatuojamas jau 6 metus (nuo 2012 metų), nuvažiuota 100 000 km (pirkta su 160 000 km rida ant skydelio). Parvarytas iš Prancūzijos. Pilnos komplektacijos. Pirktas dar prieš studijas. Per visą eksploatacijos laikotarpį džiaugiuosi gana mažomis išlaidomis šiam automobiliui. Galbūt pasisekė įsigyti vertą dėmesio, geros būklės variantą, kuris dar nei karto nepavedė (nesugedo bevažiuojant ir panašiai). Visada nuvežė iš taško A į tašką B, o remontai praktiškai buvo planiniai. Su amžiumi opeliukas darosi vis reiklesnis remontui, tačiau negaliu teigti, kad remontuoti tenka dažnai. Po to kai nupirkau, teko keisti akumuliatorių, žvakes ir kairės pusės granatą (prieš pirkimą buvo „pamušta„ dešinė pusė). Daugiau žymesnių išlaidų neturėjau pirmuosius 3 eksploatavimo Lietuvoje metus, neskaitant einamųjų išlaidų - filtrų, tepalų keitimo. Po 3 eksploatavimo metų buvo pakeistos susidėvėjusios ir pradedančios barškėti važiuoklės dalys, stabdžių diskai, kaladėlės, „girgždukai“. Praėjus maždaug 4-5 metams keičiau alkūninio veleno skriemulį su įtempėjais (pertrūko skriemulio guma). Po skriemulio pakeitimo, praėjo 1,5 metų - skriemulį pakeičiau dar kartą dėl tos pačios priežasties (tikėtina, kad detalė buvo prastos kokybės). Tuo pačiu pakeistas ir alkūninio veleno salnikas dėl tepalo praleidimo. Šiuo metu jau atsiranda daugiau nesandarių vietų variklyje, per kurias praleidžiamas tepalas. Tiesa, komplektacijoje yra kondicionierius, kuris tarnavo 1-erius metus - po to sistema buvo užpildyta dar porą kartų ir tarnavo po maždaug 2-3 mėnesius. Į kondicionieriaus remontą neinvestavau (tikėtina, kad kiauras radiatorius, kurio kaina - 100 Eur). Per visą eksploatacijos laikotarpį daugiau gedimų nepasitaikė, prie variklio rankų taip pat prikišti neteko. Žiemą automobilis šalčių nebijo visiškai - kuriasi labai lengvai (pasitaikydavo, kad tekdavo prasukt variklį 2 apsisukimais daugiau prie -25 °C nei įprastai prie +5 °C, kad užsikurtų, bet čia tikrai niekis). Naujesnės mašinos neretai kuriasi prasčiau nei senstelėjęs 17 metų automobilis. Elektronikos blokas veikia stabiliai - pas elektrikus lankytis neteko. Turint omenyje kuro sąnaudas - vasarą, kai šiltas oras vidutinės kuro sąnaudos apie 6 - 6,5 l/100 km. Kasdien automobiliu važiuojama į darbą apie 20 km iš Vilniaus į užmiestį. Žiemą, kai reikalinga pašildyti variklį ir nutirpinti langus (ant langų susidariusį ledą nutirpina per maždaug 15-20 minučių), kuro sąnaudos išauga iki maždaug 7,5 l/100 km. Sąnaudos tikrai džiugina, o ir talpus kuro bakas (60 l) leidžia nesilankyti degalinėje 3 savaites važinėjant tik į darbą. Vertinant nuvertėjimą - tuo metu pirkau už 2000 Eur. Šiuo metu vidutinė rinkos kaina autopliuse - 1000 Eur. Perkant tokių metų automobilį šiuo metu - tikrai didelė loterija. Rasti gerą variantą, kuriame viskas nepriekaištingai veiktų manau neįmanoma. Pirmiausia ką reikėtų patikrinti - kaip kuriasi, kol šaltas variklis. Vėliau pasižiūrėti, kad nebūtų stipriai korozijos pažeistas kėbulas (mažiau kaip manasis automobilis atrodė parvarytas ir neremontuotas, po to buvo sutvarkytas, nudažytas ir tik po trijų žiemų pradėjo pasimatyti rūdelės ant arkų (per TA kitas tautietis stebėjosi, kad vectra praktiškai be rūdžių, o jo 2009 metų astra baigia supūt) (automobilio garaže niekada nelaikiau). Pasitikrinti kėbulą ir po bagažinės kilimėliu, galinėmis sėdynėmis ir visur kitur kur įmanoma - pas mane matosi, kad dalis mašinos kėbulo buvo suvirinta - per likusius mikro plyšius bagažinėje ir po sėdyne lietinguoju metų sezonu kaupiasi drėgmė, kuri vėliau sudaro sąlygas pelėsiui.
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-05
Opel Vectra B
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kainos- kokybes santykis, komfortas.
prasti 1.6 benzininiai varikliai, sarnyrai galines vaziuokles, korozija, EGR voztuvas.
Opel Vectra B 1.6 benzinas 1999m universalas. Nuvaziaves apie 120 000 km su ja. Turiu ir kita tokia pacia tik 1.8 variklis. 1.8 variklis patikimas. Remontas nesudetingas, detales nebrangios. Korozija (dugnas, slenksciai, duru apacios). Nepirkti 1.6 benzino!
Pilnas atsiliepimas...
shoberis | 2017-01-12
Opel Vectra B
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas
prastas 1,6 variklis
Na automobilis labiau skirtas darbui,tevas turejo opeli seip su vaziuokle pasitaike viskas gerai,bet variklis pasitaike labai prastas 1,6 pradėjo duminti ir ryti tepalus,jei šiu problemu nebutu šeip visai gera mašina sakyčiau. Dėl rudyjimo man pasitaike kad arkos visos sveikos daugiausai parudyjimo pasitaike ties kapotu bagažine,ir durelemis. Mašina yra gana ekonomiška,tad man vienintelis dalykas su ja tik nenusiseke variklis,tad patarciau jei jau perakt tai apsiziurekit ar variklis 1,6 ner daugiau nei puse milijono nuvaziaves. Apsiziureti ar variklis neperkopes puse milijono
Pilnas atsiliepimas...
D3t0 | 2016-02-03
Vectra B Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija
Rūdys. Žmonės kalba, kad tylią naktį gerai įsiklauses gali išgirst kaip opelis rūdyja.
Taigi turiu Opel vectra jau beveik 4 metai. Automobilis grynai darbinis arkliukas, jeigu prižiūrėsi problemų daug nebus. Nei karto nebuvo sugedęs taip, kad reikėtų kviesti traliuką parvežimui. Didžiausia problema rūdys, kad ir kiek su jom kovotum galų gale pralaimėsi. Garso aparatūra ganetinai nebloga, garso ižoliacija žymiai geresnė nei kokios astros ar kokio panašaus amžiaus pasato. Ganėtinai patogios sėdynės, nevargina per ilgas keliones. Variklis 2.2 DTI 92kw dyzelis. Traukia neblogai, vartoja kuro neperdaugiausiai, žiema kuriasi gerai net ir prie didelių, šalčių jei žvakės veikia, be žvakių užsikurdabo ir prie -18*C bet jau sunkiai. Dalys šiam automobiliui tikrai nebrangios, tiek parduotuvėse tiek auto laužynuose. pvz abu Xeon žibintais su elektronika ir veikiančiom lemputem autolaužyne kainavo 200lt. Daugumą gedimų susitvarkyti galima pačiam, jeigu yra vietos ir galimybės, tada tikrai bus nebrangus išlaikymas. Vaiuoklė patvari, tik reikia neužleisti, nes gali sugadinti ratus. Problemos kurios buvo iškilusios: Kuro nusėdimas: buvo išpresta su kuro salngučių pakeitimu ir varžto esančio ant kuro siublio tarpinės pakeitimu. Tepalo patekimas į kurą: išspresta su purkštukų žiedų ("forsunkių") pakeitimu. Tvarkyta žaibo rate bendra kaina su darbais atsiėjo 600lt. Žiema ilgai sukant variklį būdavo, kad išmetinėdavo bendiksą: išpresta su starterio ivorių pakeitimu (120lt) Vakumo problemos: Išpresta pakeitus suskirdusų gumutę prie vakuminio siurblio. Avarija: reikėjo keisti radiatorius, ventiliatorius, bamperį, kapota, žibintus, bei keleta kitų smulkmenų. Su darbais kainavo ~1500lt dalys pirktos iš autolaužyno, dažyti nereikėjo. Patarimas būtų, pasiziuret ar nepūva dugnas, jei ten jau pradejo - viskas ir ar veikia visi agregatai normaliai.
Pilnas atsiliepimas...
R | 2016-01-20
Opel Vectra 1.8 85kW 96m. automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksploatacija. Kaip 1.8 varikliukui, puiki trauka. Puikiai tarnaujantis automobilis.
Garso izoliacija.
Automobilis patikimas. Vazineju jau 7 metus. Per tiek laiko teko tempti tik viena karta. Eksploatacija pigi. Daliu pilna. Vaziuokle tvirta, keiciama retai ir dar pigiai. Kelyje stabilus. Automatas devisi, taciau puikiai tarnauja iki siol. Pats nemaloniausias remontas buvo, kai teko keisti vairo kolonele. Visi kiti privalomi kastai, tai tepalai, filtrai, stabdziu kaladeles, rankinio trosas ir pan. Per 7 metus teko pakeisti tarpine ir veleno davikli.
Pilnas atsiliepimas...
Trex | 2015-11-25
Vectra B 2.2 DTI Caravan
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai atrodo, smagiai važiuoja, talpus, gale sėdintiems vietos pakankamai, nebrangi eksploatacija
Rūdys, lepūs kūro siurbliai
Važinėju jau 7 metai su Vectra B Caravan 2001 metų. Pirkau daužtą, tiesiai nuo tralo. Rida buvo neatsukta, tik 180000 km. Aišku teko restauruoti kuro siurblį, tai manau normalu kaip dyzeliui, čia nesvarbu kas, AUDI, OPELIS ar t.t. (neaišku kas kaip važinėjo ir ką pylė). Pirmus metus vis išlysdavo visokių smulkių gedimų, bet juk daužta buvo, tai nieko nuostabaus. Viską sutvarkius dabar važinėju be jokių problemų. Jau kokie 5 metai visai neturiu jokių bėdų! Visas technikines praėjo iš pirmo karto, tik prisikabindavo prie priekinių žibintų, bet ir tai juos vietoje regitroje pareguliuodavo. Paskutiniai remontai: praitais metais, pakeičiau naujas pakaitinimo žvakes ir šiemet važiuoklę visą sutvarkiau. Varikliukas dirba super! Traukia kaip žvėris. Kuriasi prie -25 be jokių problemų. Rūdys, aišku nervina, jau pradėjo po biski lysti. Bet aš nieko ir nedariau kėbului nuo pat pirkimo. Jeigu būčiau užtaisęs visus įbrėžmus ar įmušimus nuo akmenukų, tai ir rudžių nebūtų iki dabar. Bet nieko nedaryta jai. Mašiniukas super, tik reikia laiku šalinti iškilusias problemas ir tvarkyti oficialiuose servisuose (o ne garažiukuose) ir nebus bėdų! Važiuoju iki dabar ir tikrai nesiruošiu keisti. Variklis 2,2 DTi 92 kW. Pračipintas iki 100 kW. Traukia labai gerai. Naudoju tik 10W30 originalius OPEL tepalus ir filtrus. Jokių turgų ar analogų! Didesnių gedimų neturėjau, nebent tai, kad žiemą prie -20 ant šalto variklio paraliavau. Tai teko pakeisti alkūninio veleno daviklį. Ačiū Opeliui, kad jį idėjo, o tai būčiau alkūninį veleną prasukęs! Negalima su šiuo varikliu "pjauti dugnais" kol neišilo jis! Eksploatacija tikrai labai pigi. Detalių kainos, net originalių, nedidelės. Srotuose dar yra daug gerų originalių dalių, taip, kad remontuoti pigu. Nuvertėjimas didelis, bet sulaukus tam tikro amžiaus, kaina nusistovi. Nepataikyti ant sudrožto ir neprižiūrėto automobilio, nes tada turėsit tikrai daug išlaidų. Prieš perkant būtinai patikrinti servise! Kaip ir bet kokį kitą automobilį! Bus mažiau galvos skausmo.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678910
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt