2023-11-20 |
Opel meriva 1.6 v16 ecotec
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas, komfortas, avarijos atžvilgiu labai patvarus
Variklis, o labiausiai variklio vožtuvų galvos tarpine nelaiko
|
Mašina smagi vazioja gerai tvarkosi ir nesunkiai, bet didžiauses minusas yra variklis jog labai nepatvarus, pravazinejau pusę metų ir sugedo variklis nepataisomai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-01-09 |
Liudas, Opel Meriva 1.6l benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ergonomiškas salonas, patikimas, pigi eksploatacija
silpnas variklis, prasta garso izoliacija, stabilumo stoka
|
Pirkau prieš 4 metus, parvarytas iš Belgijos, 220 000 rida. Automobilis buvo nemažai nuvažiavęs, bet tvarkingai prižiūrėtas. Per 4 metus teko pataisyti rankinį stabdį, amortizatorius, salientblokus, variklio galvą nuimti tepalų vožtuvą ar kažką ten patvarkyt. Eksploatacinių remontų čia nerašysiu, jų nebuvo daug, laiku nedariau ir nieko, važiavau ir sumoj 50 000 nuvažiavau. Paskutinius 2 metus nieko praktiškai netvarkiau, damušinėjau iki galo ir vistiek nedamušiau. Meilės iš manęs automobilis negavo, bet tarnavo kantriai, pavedęs nebuvo (jeigu neskaičiuosim nusėdusio akumo, bet čia mano apsileidimas).
Automobilis pigios klasės, nieko įmantraus iš jo nereikia tikėtis. 1.6l variklis silpnas, nepalakstysi, nebent negaila variklio ir į kalnus 4000 rpm virinsi.
Automobilis mažas, kietas, garso izoliacija prasta. Salono medžiagos pigios, bet patvarios. Salonas gerai iškomplektuotas, mažas automobilis, bet talpina daug.
Tai puikus automobilis paprastam žmogui, kuris savo automobiliu niekam nieko nenori įrodyti. Tiesiog važiuot iš taško A į tašką B. Dažniausiai senyvi žmonės tokie būna, bet aš va jaunas tokią vairavau ir negėda, ir nesigailiu :) Variklis paprastas, detalės pigios, remontas nebrangus. Kai kuriuos dalykus pasiremontavau pats, nors nieko apie mašinas nesuprantu. Kainos jos nelaiko, nesitikėkit, kad bus "už kiek pirkau, už tiek ir pardaviau", nes kaina jos krenta sparčiai. Ieškokit paprasto 1.6l benzino mechanine pavarų dėže. Variklis paprastas ir patvarus, važiuos ilgai. Su dyzeliniais girdėjau problemų yra, o tie triptroniniai automatai girdėjau problematiški. Nors susidūriau minimaliai,tai galiu ir klįsti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-11-25 |
opel meriva 2004m 1.6 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kaip tokio dydzio labai talpus manevringas.
ziurint tam tikru kampu stoikes trukdo matomumui, vidus prastokas,rudija slenksciai.
|
Mazas bet manevringas patogus praktiskas turintis pakankamai vietos automobilis. Pigus islaikymas. tik pilnai elektrinis vairas yra buve pakibes uzgesini palauki pakuri atsigauna. tik einami remontai. ziureti kad nebutu pradejus rudyt
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-10-29 |
opelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus remontas, aukšta sedėsena
prasta garso izoliacijs, kieta pakaba, triukšmingas motoras, ribojamas matomumas
|
Norintiems pirkti šį auto reikia suprasti, kad tai yra labai mažas automobilis, komforto jame tiesiog negali būti. 1.7 cdti salone kelia tokį triukšmą, kad kalbėti reikia pakeltu balso tonu. Pakaba tikrai labai kieta. Nuo stogo lupasi lakas. Sparne pro rūdis pirštas pralenda. Dėl aukštos sedėsenos ir motoro garso jausmas lyg vairuotum transporterį. O ir matomumą smarkiai riboja lamgo rėmas. Privalumas tas, kad tokių opel yra labai daug, todėl galima rasti pigių naudotų dalių.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-03-12 |
Nepatikimas Meriva elektronika
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusas ant vaistinėlės ir ant akumo
Minusai visur, kur yra paprasti varžtai
|
Gal viskas būtų ir neblogai, bet vienas esminė blogybė - ECU neapsaugotas nuo drėgmės ir didelė rizika sugesti jam. Ta pati bėda ir Opel Zafirai B. Remontas išsskyrus ECU nebrangus. Rinkitės konkurentus gal ...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-07-21 |
Pakankamai geras kainos ir kokybės pasirinkimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera antikorozinė apsauga[kalba eina apie mano Opel Meriva A 1,7 CDTI 2008M.] patvari važiuoklė,aukštoka sėdėsena,prieinama kaina antrinėje rinkoje,
Priekinių stoikių matomumo ribojimas.
|
Automobilis Opel Meriva mažasis vienatūris, pirkau 2008m.gamybos 1,7CDTI,ekonominės klasės,jam keliamus reikalavimus reikia lyginti su savo klasės konkurentais.o ne su limuzinais.Dizainas yra neblogas,galiniai šviestuvai gerai matomi, purvu neužmetami.lempučių pakeitimas
nesunkiai prieinamas. Daiktadėžių yra vokiškai racionaliai,audio patogiai valdoma ir nuo vairo salone, aukštam keleiviui jokios problemos.
Galinės sėdynės turi išilginį ir skersinį reguliavimą,tai duoda gerą praktišką salono panaudojimą.
Žinoma kaip ir kiekvienas automobilis turi savų trūkumų.Vokiečiai persistengė su mašinos auksčiu,yra nedidelis auto svyravimas posūkiuose.
nuo2010m.Meriva B,yra žemesnė ir stabilesnė
Garso izoliacija vidutinė,varikliui pasiekus darbinę temperatūrą jo triukšmas žymiai sumažėja.
Galėtų būti didesnės posūkių rodyklės,
Remontas nėra brangus,jei laiku atliekami reikalingi detalų keitimai,jei nevažiuojama kol sustojama..Žinoma į ką orentuojamasi i,geresnę detalių kokybę, retesnį remontą .Variklio detalės yra brangokos,nes varIklis Z17DTH -74 KW yra Japonų žinomos firmos ISUZU,purkštukai Denso
yra naudojami kaip vieni patikimiausių ir Toytos automobiliuose,švaitiklių atraminiai indėklai yra pastiprinto atsparumo.
Variklis neturi hidraulinių vožtuvų reguliavimų ,reguliuojama [ diskinių ,,tablečių '' atitinkamo storio parinkimu],patariama patikrinti keičiant
pagrindinį variklio diržą beje diržas nesuka vandens pompos ,tai ją keičiant nėra problemų su pagrindinio diržo nuėmimu bei reguliavimu.
Auto nuvertėjimas priklauso nuo metų,ridos ir gerai viską apžiūrint nuo buvusios ,,TARPINĖS''tarp vairo ir sėdynės. Jei yra galimybė patikrinti servize,šiaip pažiūrėti ar neremontuotas variklis,dažnai tai būna matomi hermetiko likučiai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-06-16 |
nepatikimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patogu vairuoti nerudija
labai nepatikimas labai daug kas keista 2kartus buvo sustojes kely
|
opel meriva 1.4 twinport benzinas 2005 pirktas salonepravaziuta62000km paprastas patarimas-nepirkitepataupykit nervus ir kisene
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gžegožas Pileckas | 2015-07-08 |
Patenkintas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, ergonomiškumas, lankstumas, manevringumas.
Nestabilumas esant vėjui, traukos trūkumas prikrovus, vairo traukės antgalis.
|
Automobilį nusipirkau prieš 3 metus turguje, buvo parvaryta iš Italijos. Meistras man ją išrinko iš viso turgelio. Prieš tai turėjau VW Passat B4 ir palyginimui galiu pasakyti, kad Opel Meriva yra nepalyginamai patikimesnė kalbant apie važiuoklę ir kitus dalykus, tereikia deramai prižiūrėti ir nepilstyti į baką piguvos iš užkampio. 74kw yra pats tas - yra pakankamai žvali kelyje, nors pakrauta pilnai gal kiek jaučia jėgos trūkumą. Per tris metus važinėjimo dėl savo kaltės pakeičiau elektroninę siurblio dalį (mat pyliausi piguvą), du kartus buvo parėjęs starteris (šepetėliai), mėgsta tepaliuką (pirkdami labai kruopščiai patikrinkit varyklį). Po trijų metų neteko kokius 40% turguje mokėtos vertės, tai nėra daug, net sakyčiau visai nedaug. Eksploataciniai kaštai visai norma - pamiršau, kas yra guoliai, salenblokai. Tiesa, serga dešinės vairo traukės antgalio ligomis, bet netragiškai, nors ir stabiliai. Būtinai su savimi turėkit automobilius išmanantį žmogų, kuris pasidomėtų rida, kėbulo būkle ir varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Totas | 2014-03-30 |
Opel Meriva racionalus pasirinkimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, patogus vairuoti, nebrangi eksploatacija
Mažokai vietos bagažinėje keliaujant su šeima i tolimesnias keliones, nes daiktų tikrai atsiranda :) O visumoje, pagal tai ko galima tikėtis iš šio šeimos mažylio, tai kaip ir viskas čia savo vietose:)
|
Automobilis nedidelis savo gabaritais, taigi visu pirma tinkamesnis ir labiau atsižvelgta į patogesnį važinėjimą mieste: t.y dėl savo nedidelių gabaritų, aukštesnės pasostės, trumpesnių pavarų.
Žiūrint į komforto klasę, tai šioje vietoje jo ieškoti per daug nereiktų (juntamas bildesys ir barškėjimas važiuojant, kad ir nedideliais nelygumais) salono apdaila pigi, bet kokybiška (nenusitrina, ne itin teplios net ir dažnai liečiamos vietos).
Vietos ir erdvės viduje pakankamai (mano ūgis 190cm), bagažinėje vietos ne per daugiausiai (vaikiškas vežimėlis su lopšiu telpa, daugiau tuo metu vietos nebelieka :) ) bagažinė turi tarpinį skyrių daiktams tarp pagrindinio skyriaus ir atsarginio rato, reikalui esant lengvai transformuojasi sėdynės, tad norint įtalpinti ir didesnį krovinį problemų nesudaro.
Benzinas 1.6 (74 kW). Ecotec
Variklis labai dinamiškas ir energinga nėra, bet pagal mašinos masę mieste to pakanka.
Sąnaudos: mieste ~ 9 (važiavimo tipas mišrus) užmiestyje ~ 6.5 (ramus važiavimas 90 km/h) autostradoje ~7.5 -8 (110- 130 km/h).
Šiaip variklis didesnių problemų nekelia, tik įprastinis šiems varikliams tepalo sudeginimas 1l- 10000km. Kaip ir paminėta temoje "racionalus pasirinkimas" tai galiu pasakyti tiek, kad šis auto tikrai aptarnaujamas pigiai. Dalys nėra brangios, jeigu ieškant kažko tokio kas parduotuvėje per brangu ir neapsimoka mokėti už nauja tai "šrotose" jų ieškant problemų nėra. Remontas bent jau kas liečia važiuoklę tai itin paprastas ir patogus (tai įtakos turi darbų kainoms), kitas dalykas pati pakaba tikrai patvari. Gal kažkiek mažiau patogus priėjimas prie variklio skyriaus tai ten meistrai šiek tiek "vaiposi" :)
Asmeniniai kaštai kiek turiu automobilį t.y 1 metai 15000 km.
Paskirstymo diržo keitimas su darbu- 600 Lt. Galinė amortizatoriaus spyruoklė- 50 Lt.("šrotas") naujos kaina 180 Lt. Priekinė atraminė įvorė 20 Lt. važiuoklės darbai savarankiški :) Šie darbai atlikti tik įsigijus automobilį, dabar patikrą padariau po žiemos trūkūmų nepastebėta.
Tepalai, filtrai, padangos kiekvieno asmeninis pasirinkimas kainoje, tad komentarų nėra.
Kaip ir prieš kiekvieną automobilio pirkimą, bent jau minimali patikra (su nusimanančiu žmogumi). O šiaip automobilis ganėtinai paprastas tad ypatingų niuansų čia nėra.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2013-11-29 |
Opel Meriva 2003, 1,8 benzinas/dujos, mechaninė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Aukštas, patogus išlipti, įsėsti, susilankstančios galinės sėdynės, autostradoje "švelniai" važiuoja.
Kaip kiti minėjo, tikrai yra barškėjimas. Kieta pakaba! bei sėdynė.
|
1,8 92kw (125ag), mechaninė dėžė, pirkom pigiau nei rinkoje 10 metų Merivos, tai nėra pvz kondicionieriaus, kruizo kontrolės, bet yra elektroninė stabilumo sistema (jau patikrinta ir veikia), ABS ir pan., tai kas privaloma šiandien mašinoje. Sveria 1380 (kaip vienatūriai lengva) Iš išorės, kaip žmona pavadino, tai atrodo kaip boružėlė :) sidabrinės spalvos, turi porankį, tiesa, bendrą su keleiviu, nes vietos tarp priekinių sėdynių mažai, tai porankis tą tarpą užpildo. Geras dalykas tos galinės sėdynės, kurios esant reikalui susilanksto, o ir važinėjasi pirmyn atgal taip pat.
Pirkau naują akumuliatorių, tai nustebau, kad benzinui reikia 72 Ah. Sakė, kad dėl elektronikos didesnio reik, bet kai pas mus jos nėra visas komplektas ir dėl kainos įdėjom 66 Ah, pakolkas viskas gerai.
Važiuoja kietai, jauti visus nelygumus. Ypač reik saugotis greičio slopinimo kalniukų. Gulinčius policininkus (kur maži ir skersai kelio be tarpų) pravažiuoja normaliai. Prieš tai turėjau Hyundai Lantra, tai lyginant Lantra daug minkštesnė bei posūkiuose stabiliau jautiesi, bet ir Meriva atrandu, kad posūkiuose neblogai laikosi...bet galėtų ir geriau. Sėdynės pas Merivą prilaikančios, bet man truputį siaurokos. Esu stambokas, bet ne tiek.
Pirmas pastebėjimas, kai pradėjau vairuoti Merivą, tai kad bagažinėje visi padėti daiktai važiuojant nuolatos važinėjasi po visą bagažinę. Patiko, kad bagažinėje kilimėlis susideda iš lentelių, kurias gali atlenkti po vieną kiek tau reikia, o po jomis yra skyreliai daiktams.
Teko vairuoti ir VW Sharan, tai ten patiko, kad priekyje keleivis turėjo ant panelės kur pasidėti kokią tai smulkmeną (pvz žemėlapį), ko Merivoje nėra. Užtat Meriva turi prikurkes priekyje sėdintiems, gale sėdintiems ir bagažinės dalyje yra pajungti prietaisui.
Kaip daugelis rašė, apdailos kietos (net Lantra buvo geresnė, o ji 1996 metų), bet pripranti. Pagalvojus kiek mokėjai tiek ir gavai.
Pavarų dėžė Merivoje neduoda greitai perjungti pavarų (blogai kartais). Kaip minėjau 1,8 92kw benzinas/dujos. Įdomu tai, kad varikliui apšilus laisvos apsukos laikosi 600 rpm (o juk benzas). Bet nesipurto, negęsta. Su dujom tas pats. Patinka variklio skleidžiamas garsas kol apsukos žemos, bet virš 2000 rpm garsas nebėra malonus ausiai. Kažkur skaičiau apie Zafira, tai ir man taip (varikliai vienodi), kad jei stovi (prie šviesoforo) variklio darbo beveik negirdėti, tai teko apsiprast :) bet prie kiek didesnių apsukų, ypač jei paspaudi, tai variklio darbas triukšmingas. Prasta izoliacija.
Palyginimui Sharan dėl variklio triukšmo, tai panašiai, o Lantra kaip tik norėdavosi paspausti, nes turi tokį specifinį net garsą.
Degalų sąnaudos: benzinu po miestą ~11l/100km - kaip nurodė specifikacijos rastos internete, taip ir yra. Dujų panašiai (tiesioginis). Nusipirkus keičiau visus skysčius, diržus, vandens pompą, pagrindinio diržo įtempėjus. Kaina viso to +- kaip visur.
Tiesa, praeinat TA prakiuro stabdžių skysčio vamzdelis, bei lempos švietė kreivai. Už abu (vamzdelio keitimas ir šviesų reguliavimas) sumokėjau 96 litus.
Dėl kainų nuvertėjimo nieko dar negaliu pasakyti, per trumpai turiu, o ir greitu laiku parduoti nesiruošiu. Kai pirkau variau pajungti kompą diagnostikai, bei tikrinau pakabą. Patariu ir kitiems. Padeda numušt kainą.
Žiūrėkit kokios komplektacijos reikia. Mes nusprendėm nusipirkti be kondicionieriaus, nes jo realiai reik porą savaičių per metus tik, tad ir mokėjom mažiau, o ir rūpintis mažiau kuom reik. Tiesa, pas mus yra net 2 stoglangiai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |