2023-03-22 |
Opel Omega 2.0Dti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kaip limuzino klasės automobilis, nebrangus. Patvarus kas luečia važiuokle, variklį.
Rūdys galiniu arkų, interjėro medžiagos galėtų būti geresnės, variklis galėtų būti galungesnis.
|
Sveiki, nusipirkau automobilį Opel Omega su 2.0 74Kw varikliu, variklis patikimas, auto bėges tik 200-tūkst, važiuoja smagei, važiuoklė tikrai minkšta, bėdos joms galinės arkos, bet pas mane buvo dar gražios.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-01-06 |
Omega 2,5td 2000
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, sąlyginė ekonomija, patikimumas
Kėbulo rūdys, labai bloga apsauga nuo korozijos
|
Puikus automobilis tarnavęs 22 metus. Pirktas naujas Lietuvoje iš salono. Labai minkštas, erdvus, patikimas automobilis. Su BMW varikliu nebuvo jokių problemų, nors daug kas peikia 2,5TD variklį, per 22metus ne kart nenuvylė. Su auto atsisveikinta su 260tukst. Rida. Visada užvesdavau iš pusės pasukimo. Tik kai žiemą veikė tik trys pakaitinimo žvakės iš 6, tada sunkiai vedė. Visi remontai paprasti. Po 230 000 pakeistas sankabos komplektas, dar kažkada keistas kardano guolis. Pakabos remontas nebrangus ir nesudėtingas, tik kas du metus būtina keisti vairo traukių antgalius, sakyčiau silpniausia vieta. Variklis nėra subalansuotas lakstymui, bet važiavimui užtenka. Pirmą pavara labai trumpą, o 5 tik autostradai - ilgą . Sąnaudos sakyčiau geros vidurkis - 7,5-8 litrai .Minusai - labai rūdija. Iš salono po dviejų metų jau buvo korozijos židinių. Po 22 metų, supuvę slenksčiai, sparnai, durų apačios, papuvęs dugnas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-08-01 |
OMEGA 2003 CARAVAN 2.5 DTI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minksta. Patvari vazuokle. Labai talpi. Mazai gendanti jai pries tai buvo priziurima.
RUDIS. DAUGIAU VIENI PLIUSAI
|
Turiu si auto 3 metai, pravaziavau 60000 km. Auto fantastiskas. Nereikalauja dideliu pinigu. Auto labai priziurimas . Tepalai tik 5w40. Kuras tik is koloneles. Pries tai zmogus rase kad elektronika streikuoja , per 3 metus bedu neturejau. RIDA 315000 ant odometro bet issiaiskinau kad 200000 atsukta buvo ir dabar is viso ji prasukus 515000 km. Variklis dirba kaip sveicariskas laikrodis. Ziema prie -24 uzkuriu be jokiu problemu. Del detaliu kainu tai ziurint ka tvarkyt reik. Gali nedaug kainuot tai liecia vazuokle o jei varikli tai vienas purkstukas 300 eur kainuoja. Ju yra 6. Remontuot teko ir ne karta bet viskas buvo susidevincios detales tai nieko nuostabaus. Siaip masina labai minkstai vazuoja. Kaunas-KLAIPEDA nuvazuoji be sustojimu ir islipes net nejauti kad 200 km pravaziavai. Gaila kad ju nebegamina. Tiesa kas 20000 km megsta termostatai sugesti jie yra 2 , vienas egr voztuvo kitas radiatoriaus keisti reik abu ir neklausykit jai sakys kad viena. Kaina abieju su pakeitimu 85 eur. Ziureti rudis jai jau yra zidinys tai per kokias 2 ziemas bus skyle. del ridos tai skelbimuose lietuvoje nera nei vienos omegos su neatsukta rida , sprendziu pagal salona nes turejau 2 omegas ir zinau kaip ji atrodo su 200000 rida ir kaip su 500000. O siaip tikrinti servise. Jai pardavejas nenori tikrint kaip buvo mano atveju tai pasakykit jam visogeriausio
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-07-14 |
Geras ir nykstantis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, trauka, komfortas, aki trukiantis dizainas
Rudys
|
Jau 5 metai kaip eksplotuoju ir neturiu nusiskundimu, 3.2 v6 traukos turi ir nepasakyciau kad kuro daug valgytu, minusas kad rudys pradejo pult
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-03-09 |
Opel Omega 2.2 DTI 2001 Caravan
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Malonumas vairuoti žiemą, komfortas ,patikimumas ,kaina.
Rūdys, pasenusi išvaizda .
|
Turiu šį auto 4 metai . Komplektacija DESIGN EDITION . Rida 265000 km. Pats pavažiavęs apie 50 . Per šį laiką keistos , stabilizatoriaus sarnyras ,darytas suvedimas , keleivio durelių centrinis uzraktas ,galinis rato guolis . Šiaip auto nėra linkęs gesti , gal kiek silpnoka elektronika pvz streikuojantis el stoglangis , vebasta . Kas link kebulo tai jau šiek tiek pasenęs ypač karavanas . Kas dėl rudijimo tai čia ne Audi, atsiranda jų ten kur susilaiko drėgmė , durelių apačios ,po moldingais .Salono oda išsilaiko ilgą laiką geros būklės ir nepriziūrint . Audio sistema BOSE skamba labai kokybiskai . Durelių plastikai greit apsibraižo . Pats salonas erdvus ,bagažinė dar erdvesne . Variklis galetu būti šiek tiek tylesnis , galios normaliam važiavimui užtenka. Vidutines kuro sąnaudos apie 7.5 l - 100 km. Kas del pakabos ,tai labai komfortiška, paprasta ,patikima. Perkanciam patarciau ieškoti auto su 2,5 l BMW varikliu . Bus tylesnis , galingesnis ,kuro sąnaudos bus didesnės minimaliai .
Auto surasti nesudrožta labai sunku , paprasčiau BMW . Remontas nebrangus ,nesudetingas,nesunkiai prieinami pagr mazgai . Eksploatacija tikrai pigesne už daugeli tokios klases automobilų. Nuvertejimas priklauso nuo auto būklės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-10-02 |
Opel Omega 2.2DTI 88kw + remap.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dydis, komfortas, galiniai varomieji ratai.
Nuvertėjimas
|
Turiu omegą 4 metus, naudoju kiekvieną dieną. Automobilis patikimas, nebuvo pavedęs.
2.2 DTI variklis turi savų minusų, garsiai dirba, mažokai galios (kaip tokio svorio automobiliui). Atliktas programavimas, pakelta galia. Pakėlus galią automobilis važiuoja smagiau, staigiau juda iš vietos. Nieko remontuoti nereikėjo, keisti tik standartiniai dalykai. (kaip ir visiems automobiliams) Nepirkti pigiausio varianto, jeigu reikalingas dyzelis, tuomet rekomenduočiau 2.5DTI, nors pats ir su 2.2DTI smagiai važiuoju.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-05-06 |
Opel Omega B 2.0 16v 1999
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkšta, pakankamai gera garso izoliacija, daug vietos, patikimi varikliai ir pavarų dėžės
Kiek pasenęs dizainas, rūdys
|
Labai kantri mašinytė, turiu automatą važiuot labai malonu. Garso izoliacija, kaip opeliui, labai gera, net su blerbiančiu duslintuvu per visą miestą, mažai kas girdisi salone, daug vietos, variklis kantrus ir jei nori gali gerai traukti, automatas retai gendantis (GM, ėjo ir į BMW ), bėgius jungia minkštai. Iš minusų išskirčiau tik gal kiek pasenusį dizainą ir rūdis. Tikrinti automatą, elektros sistemą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-04-16 |
OPEL Omega 2.5 tds
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai malonus patogus salonas, gera garso izoliacija, gera garso apartūrą. kebulas be rudžių ir šašų.
2,5tds. ir opel ženkliukas.
|
Komfortiškas, tapus, nebrangus, dėmesio ir žvilgsnio netraukiantis automobilis.
Teko turėti 2000m gamybos Opel Omega. 2,5tds. Lygtai -> 96kw. Kalbant apie variklius, tai visiškai nedinamiškas, garsus, bet kaip savo klasei taupus motoras. Per 2 metus eksploatacijos - variklyje nebuvo keistos jokios detalės. Keičiau tik 3 kartus tepalus ir filtrus nes gana daug buvo naudojamas. Variklis turėjo problemų su kuro siurblių, laikas nuo laiko išlysdavo firminis automobilio hemarojaus simptomai, kad sunkiai kurdavosi ir kartais dingdavo trauka. Kiek teko domėtsi kauno mieste ir rajone su mechaniniu ir elekroniniu gedimu niekas šių omegos variklių siurblių neapsiimdavo remontuoti. Visu garažinių ir meistrelių pasakymas būdavo: ''dar važiuok kol važiuoja". :D
Apie važiuoklę kalbant: tai gana stipri ir tikrai nebrangi. Važiuoklės restauravimas iš pagrindų atsėjo apie 120eur. keista spyruoklės - 20 eur/vnt. kitų detalių kainų konkrečiai nesakysiu, bet žymiai pigesnės nei 2001 Mercedes C klasės. 2 ar 3 kartus net pigesnes detalės.
Apibendrinus automobilis turiu pripažint tikrai patvarus, nes aš juo naudojausi be gailesčio. Dažnai veždavo viršsvorį. Autostradoje buvo laikomas gana didelis greitis (kas tikrai neprideda pliusų tolimesniai automobilio eksplotacijai).
Žiemos metu automobilis dėl galu varomų ratų yra pririnkes nemenka sumą protokolų. Tuo pačiu, turiu pripažint kad Opel omega valdymo charakteristikomis tikrai nenusileidžia daugumai konkurentų. Remontuoti teko daug bet neesminius dalykus.
Luzo vairo uzraktas - nepamenu remonto sumos. bet sutvarkyt prireike savaitės laiko.
Subyrėjo užvedimo spynelė, remontas smulkus, bet pinigais atsėjo arti 50eur. (kartu su technines pagalbos iškvietimu).
Kuro bako klijavimas. nes degalinej prisipilus pilna kuro baką pradejo varyt per viršų. remontas irgi nebrangus keliasdešimt eur.
ir daug kitu smulkių defektų kaip neveikiantis radijas ir pan. sutvarkymas kainavo po kelioliką eur. bet per 2metus eksplotacijos gavos kad sumokėjau kaip už 2 tokias omegas.
Daug nepatarsiu turbūt, atvirai šnekant nepatarčiau išvis pirkt jokios markės automobilio su 2,5tds motoru, tikrai sunkus variantas. Aš pirkau šį automobilį tik dėl to kad salonas nevertė vemti, buvo galu varoma ir kėbulas tobulos būklės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Lt | 2016-12-29 |
Tiesa apie opelius
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas
amžinai gendantis ir dar rūdis prisiminkim - tai opel
|
Nusprendžiau pridėti žodį ir aš. Turiu du automobilius Peugeot 807 (jų turėjau ir senesnių ir naujesnių daug) ir opel omegą '02 metų 2,2 dujos. Pezas rankose 4 metai, opelis 8 mėnesiai. Statistika labai jau ne opel naudai - kiekvieną mėnesį į dirbtuves. Vazinėju mažai, bet kasdien į darbą. Nepavedė nei karto, visuomet užsikurdavo ir nuvažiuodavo (bent jau vasarą, tuoj bus žiema...), tik šiandien kažkas atsitiko su pavarų dėže, bet ir tai važiuoti įmanoma (3 ir 4 bėgiai yra). Per tuos 8 mėn sukišau į omegą virš 400e (13 t km), dalys pagal automobilį kosmoso kainose. Juk tai senas laužas ir dar opelis: posparniai 10-25, buferis 60-120, pr stiklas 80 (su pakeitimu naujas), galinė lempa 20, stabdžių kaladėlės pigios9, brangios virš20. Važiuoja smagiai, minkštai kaip pežo minivenas tik žymiai mažiau barška. Barška tik durų užraktai, erzina, bet darbinė mašina teks priprasti. Kai jau taip pradėjo "sektis", ieškojau paguodos, bet neradau - visi kas turi opelius juos dažnai taiso. Kam tokia mašina jei kas mėnesį į servisą važiuoti? Pežui keičiau diržą, stabdžių kaladėles, rankinio trosus ir kažkokį skriemulį (per 4 metus ir 60 t km) + tepalai ir filtrai. Opeliui dar net tepalų neikeitęs, suvalgė visus jai skirtus pinigus su kaupu. Tepalų keitimui nenoriu skirti, nemanau, kad tokia mašina dar nusipelnė gauti švaraus tepalo. Nereikia jo keisti, jis sudega, užtenka tik dapilti. Žodžiu: 8 mėnesiai statybose, 13 t km, krūva pinigų ir nei vieno rimto gedimo (dabar dėžė, net nežinau kiek kainuos). Ir tai dar su sąlyga, kad aš tos mašinos neprižiūriu iki idealumo kaip pežo. Pežui beveik viskas tvarkoje, liko tik pirkimo bėdos, o žaibui jei padaryti idealų jau nebeįmanoma. Kadaise turėjau 806, tą atmaliau statybose 3 metus, trečdalis ridos su priekaba (per 70 t km), sukišau virš 8 t lt į remontus ir tepalus (buvo ir meistrų kaltės daug), bet ten tai ir dirbo mašina kaip jautis, o čia po kelis kilometrus kasdien ir byra. Trauka įspūdinga lyginant su mopedu :) Peže 94 kw, opelyje 106 kw. Po opelio peže pasijuntu kaip lėktuve. Sąnaudos: 11-12 lt dujų, 9 ltr lenkiškų (nežinau kodėl taip yra). Išsigandau dėl tepalų, bet po to aplinkiniai nuramino (per 10 t km dapyliau "tik" 3 lr tepalo), sako opeliam 3 ltr 10 t km tai dar gerai. Kuriasi benzinu, važiuoja dujom, bet apsukų daugiau nei 4000 neduoda ant dujų. Ant benzo trukčioja, irgi sunkiai kelia apsukas. Nenusimanau varikliuose, nežinau gal jis ir gatavas, bet traukia labai prastai arba čia dėžės reikalas. 1-2 bėgiais lupa, po to jau tik įsibėgėja. Ir tas lupimas kol pačią su pačia lygini, pežas ir sunkesnis ir silpnesnis ir dar dyzelis, bet trauka bet kurioje vietoje geresnė. Pirkau važinėtą Lietuvoj penkis metus, mašina mačiusi darbo, bet neapleista. Pasitikrinau dokumentus, tech apžiūrą visuomet ėjo pati savo chodu, per tris technikines iš esmės nieko rimto, tik kabinėjimasis. Jei galima tikėti, į Lt gryžo su kiek didesne nei 100 t km rida (ko gero bus atsukta), bet salonas ir išorė tikrai tvarkingi (dabar rodo virš 200 t km), dujos dėtos jau čia. Jei norit gero automobilio ramiems pasivažinėjimams ir dar turit servisą - puikus automobilis. Jei reikia kantraus darbinio arklio - ne iš vokiškos žemės, ko gero, reikėtų tokio ieškoti. Kaip prabangi mašina - praeitis, darbinė - nepatikima, sprotinė - :DDD, nežinau kam ji skirta. Nu tik tiek, kad pigu nupirkt. Tėvas turi mersą 2007 s320, tas žymiai mažiau kiša nei aš į opelį. Tad gal geriau mersą?
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Viršaitis | 2015-08-24 |
Komfortas ir ekonomija
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomija, komfortas
Rūdys
|
Kaip minėjo prieš tai žmogus, tai limuzino klasės auto. Skamba kvailai, kad Opel - a la limuzino klasės. Išorė optaki ir nieko neišsiskirianti, toks banginis. Bet viduje, kaip dievo užantyje. Erdvokas ir minkštas, labai patogus. Sknardos storos, bet rūdyja.
Vairuoti komfotas, ypač kai ima 6l dyzelio. Sėdynės patogios ir mikstos, pakaba minkšta. Plastikas viduje nieko gero, nuo duobių braškėti pradeda. Pakaba žema ir galiniai varomi, nors galios yra, bet žiemą jei kur nusuksi netyčia nuo kelio tai sunkiai išvažiuosi.
Variklis 2.5 dyzelis, galios pakankamai, trauka gera. Pats tas tokio svorio automobiliui. Su laiku begant, visas autobilis sensta ir rudyja, tik vėliau Opel pradėjo lygtais cinkuot, kad taip nerūdytų. Variklis geras, bet leidžia tepalus per tarpines.
Kaip ilgalaikio auto pirkti neapsimoka, nes nuvertėja ir labai rūdyja, o kišti pinigus ir tvarkyt nuolat neapsimoka, nebent radus gerai užlaikyta.
Praėjo jau 8 metai, kai jos nebėra, bet komforto įspūdį paliko labai gerai. Atrodo plauki autostrada. Pažiūrėt ar nėra rūdžių ar tepalas kur ne laša. O daugiau kaip ir visiems auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456789 |