Markės
1134 iš 1624
Opel Signum 2003 - 2007
Opel Signum, 2003 - 2007
527Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 27
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Opel Signum yra gaminamas ant Vectra bazės ir turi labai daug bendrų dalių – tai visa priekinė dalis, prietaisų skydelis, priekinės sėdynės, varikliai ir t.t. Pagrindinis skirtumas – galinė dalis, dėl kurios automobilis panašėja į universalą ar net didesnės klasės automobilį. Būtent, šiam automobiliui Opel siekė suteikti prabangos įspūdį (jis kainuoja daugiau nei Vectra, bet mažiau nei Audi A6). Iš dalies šis automobilis pakeitė nebegaminamą didesnį Opel Omega modelį. Signum turi ilgesnę ratų bazę, bei ilgį nei Vectra modelis, todėl yra labai erdvus viduje. Galinės sėdynės yra suprojektuotos ne ištisinės, o dvi atskiros su galimybe viduryje nepatogiai atsisėsti ir trečiam keleiviui. Šios sėdynės gali būti reguliuojamos įvairiomis kryptimis – tuo Opel tikrai pasižymi.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 27
2020-04-28
Opel signum
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuriasi, vaziuoja, stabdo
Kuro sanaudos, kuro siurbliai, pats variklis cia 2.2dti. nepirk nieko gero
Signum 2.2 tdi su automatu. Garantuoju 90% parduodamu opel su 2.2 tdi varikliu turi problemu su siurbliu. Minusai : beveik visi serga siurbliu liga, daug kuro rija virs 10l mieste, trauka silpna kaip 2.2 varikliu, bagazone netokia talpi kaip universalo, neatsijungia esp, uzknisa kas kart spaust knopke prie sedynes o poto bekt atsidaryt bagazines, rija tepala, man asmeniskai kazkaip vidus negrazus, dazni elektronikos sutrikimai. Pliusai : kad kuresi vaziavo, kazkiek komforto, nedidele, lengva priparkuot. Siaip man asmeniskai masina nepatiko. Nei isvaizdos, nei galios, nei ekonomijos. Pasitaiko daug visokiu klaidu daznai bet padarai diagnostika istrina ir pamirsti iki kito karto. Sanaudos 10 mieste. Kosmosas. Deze automatine siaip maloni smagi, neuzdelsia perjunkt pavara. Pliusas ziemos rezimas. Bet pas mane mesdavo kazko serviso rezima. Uzgesini uzvedi ir vel viskas ok. Nu deze dar puse velnio, vaziuokle tvirta pliusas, variklis tai sudu sudas. Rija daug kuro, tepalo. Ok kad dar antifrizo nerijo. Kamon 10l nei keturi varomi nei kazkoks galingas variklis kamon. Varikliu dedu dideli minusa. Patariu nepirkti o jei visdelto perki tai dyzeliai 1.9 o kiti nieko gero. Nepirk tik 2.2 , 3.0 dyzeliu ir 2.2 benzino. Kiti variantai geri. As pardaviau vien del prasto 2.2dti variklio ir atsisakiau visai opelio.
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-12
Signum 2,2dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Odinės sėdynės patogios
Variklis. Variklis. Variklis.
2300€ mokėta. Per nepilnai 2 metus investuota virš 3000€. Viskas ka galiu pasakyti...
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-22
Opel Signum 2007m 1.9l 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, turi galios, ERDVUS, audio kolonėlių kokybe gera, manevringas posukiuose.
12V rozetė veikia tik ijungus degimą, mažas pasukamumas (sunkiau parkuotis), dažnos problemos su salono vintilatoriaus varikliu, nes labai jautrus dėgmei ir pradeda "cypti" (Užpurški WD40 ant varikliuko ir vėl gerai) .
Automobilis tikrai neblogas, ypač patenkintas išvaizda. Pirkau dėl kaunos ir kokybės santykio tai tikrai geras pirkinys. Pakėlus variklio galią iki 130kw ir +95nM automobilis tampa dar gyvesnis taip pat pašalinta problema su DPF filtru. Nežinau kai kurie rašo, kad pakaba labai kieta, jūm gal su galvą negerai?? :D nelygumai kelyje sunkiai jaučiami. Važinėju metus, viskas ką yra tekę tvarkyti tai yra lengvai sutvarkoma savom rankom garažėlyje. Neturiu ko pasakyti, jei norit erdvaus ir ekonomiško pagal kainos ir kokybės santykį tai why not?
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-17
Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, talpus.
Kietas
7 metai vazineju su 2003 2.2Dti signumu 92kw. Neblogai traukia. Stabilus, bet gan kietoka pakaba. Žiema reikia nuvažiuoti 5, 6 km kol apsyla variklis ir pradeda i salona pusti silta veja. Bet is esmes geras automobilis. Daug nuvaziuota, neikarto nepavede.
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-09
Opel signum 1.9
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, minkštas, išvaizdus
Kol kas nepastebėjau
Patogus automobilis, tikrai išvaizdus, traukiantis akį. Vairuoju 1.9 varikliu. Galios tikrai užtenka. Kuro sąnaudos nėra didelės. Labai erdvus. Kaip tokio dydžio automobilis gan manevringas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-12
Opel signum 2,2 dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagi,maza,graziai atrodo,mazai genda
Neekonomiska, silpna elektra, prastos dezes automatines, kieta vaziuokle, variklis rija tepalus
Auto saltu varikliu reik sukelt apsukas iki 3000 kad prasidet trauka o siltu varikliu eina viskas ok. Isilus traukos uztenka. Uzmynus dugna vos ne soka is vietos apsukos pakyla iki 5000 tada permeta kita begi ir toliau sauna greiciau. Del sito dedu minusa. Deze kartais truktelna ties 30km per h kartais ne kartais uzeina is D i R ar atvirksciai perjungi tunktelna kartais veikia kartais ne tiptronic. Nzn cia normalu ar man papuole su deze damusta. Meta daug klaidu nereiksmingu pvz dega oro truksta padangose nors jo pakanka ar lempa nedega nors visos dega turi problemu su elektronika. Garso izolecija prasta. Vaziuokle kieta. Bet vaziuot du ja smagu man ji valgo nuo 9 iki 10 pagal mane daug. Beja kompo bortas irgi pjauna gryba. Gal atsisakyt 2,2 dyzelio automato nes sanaudos dideles o taip tai nko ciudno nera
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-15
Kaip tokių metų mašina viena iš patikimesnių.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, itin tylus, patikimas variklis, daug vietos gale ir priekyje, visos sėdynės slenkamos.
Dyzeliniai varikliai. Barška visas salonas, Prasta Garso Izoliacija. Didelis apsisukimo kampas. Elektronika pjauna grybą.
Išvaizdus, nerūdija, patiko variklio garsas, kurio beveik nėra. Užvestas automobilis praktiškai nesigirdi. Salonas ir visi pašaliai girdžda ir barška. Net ir tvarkinga važiuoklė skleidžia visokius garsus, kurie veda iš kantrybės. Remonto kainos pigios, mašina turi gan didelę vertę lyginant su Vectra. Eksplotacija nėra sudėtinga, benzininis variklis patikimas ,bet genda įvairios kitos smulkmenos. Patikrinti kaip veikia radijas ir mygtukai, kurie dažnai sugedę. Geriau pirkti su pilnesne komplektacija, kuri būna labai įvairi.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-16
Mašina be dvasios
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus nupirkti, pigus remontuoti, ekonomiškas, daug vietos
Nuobodi auto, barška viskas
Matau tik du šio auto pliusius - tai ekonomiškas (vasara vidurkis 5.6, ziema 6.5-7) ir daug vietos salone. Daug minusu - barškesiai salone, traukos mažai net ir 110kw modeliui (trauka jaucias tik labai mazam diapazone kol turbo kaciagarina visu pajegumu) El langu valdymas tragiskas, tie patis 2 mygtukai ir priekiui ir galui. BC kiekviena diena mane žudo - perdege lempute arba baigesi langu skystis ir degas tas pranesimas ekrane visa laika, nedingsta kol lemputes nepakeisi ir tada nei radijo info nei sanaudu ar kitos info bc nerodo. Ir geriau kad dar skydeli tas pranesimas dega, tai gaunasi dvigubai - rodo nori vezi ivaryt. Kuro dacikas isvis pornucha! iki puses bako nuvaziuoji 500km, tada nuo puse rodykle krenta akyse o kai lieka netoli raudono tai buna kad per 10-20km nukrenta viena padala ir pradeda nebedegt lempute bet mirgset, turbut opelio inzinieriai norejo kad vadyla infarktas istiktu baigiantis kurui :)) Stoge kazkokie neaiskus 6 bardaciokai, raeliai naudojama tik vienas priekinis akiniam pasidet, i kitus neisivaizduoju ka ten det reikia, gal kalafijorus kaip per Top gear rode. Saldytuvas - beprasmis reikalas. Turiu beveik 2 metus naudojau viena kart. Jis tinkamas tik naudot kaip poranki jei gale vaziuoja nedaugiau 2 zmones. Valdymas - pas mane ne sport modelis o paprasta cosmo komplektacija su r16 ratais tai valdymas kaip senu amerikietisku auto, pasuki ir masina palengva plaukia i ta puse. To sum up - auto visiskai absoliuciai be jokios dvasios nuvykt pigiai is tasko A i taska B. Viskas. Jokios ten komplektacijos nepagerins to draivo nebuvimo. Detalės pigios ir naujos ir naudotos.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-04
Opel Signum 1.9 cdti 110kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda (ypac po restailingo), variklio trauka
Kieta pakaba, garso izoliacija, interjero medziagos, DPF, smagratis
Apie 3 metus turiu Opel Signum 2007 metu. Automobilis, mano nuomone, labai isvaizdus, ypac jei stovi ne mazesni negu R17 ratlankiai. Pas mane R17 -ziema, R18 - vasara. Automobilis gan dideliu gabaritu ir mazi ratai atrodo neproporcingai. Bet delto kencia komfortas. Auto kietokas, jei ne pasakyti kietas (mano atveju), vaziuojant per gulinti policininka sedintis gale net pasoka nuo sedyniu. Variklis gyvas ir dinamiskas, ypac greitejant ne is vietos. Lenkiant jokiu problemu nebuna. Bet pats dirbancio variklio garsas nera molunus ausiai..toks traktoriukas. Variklis ilgai syla ziema, kol nuvaziuoji i darba, gali susalti velniop. Sesios pavaros, geras dalykas vazziuojant kur nors toli. Mieste maltis ji nera reikalinga. Siaip man asmeniskai auto turi daugiau trukumu negu privalumu. Prie privalumu galima pamineti isvaizda ir variklio trauka. Visa kita nuvyle. Garso izoliacija tragiska: aiskiai girdisi variklio darbas, vaziuojant greiciau neimanoma susikalbeti su keleiviais. Girdisi ir vejas ir padangu uzesys ir variklis. Kad muzika klausytis reikia atsukti garsa vos ne iki maksimumo. Turiu dar senuka BMW e39 tai zeme ir dangus palyginus garso izoliacija. Interjero medziagos, mano nuomone, nera kokybiskos. Daug pigiu plastmasiu. Prie 175k ridos (originali rida) jau vairas patrintas, duru rankenos is vidaus patrintos, begiu svirti suvariau per 30 tuks. kilometru. Gal tai del ziedo, bet vistiek.. Sedyniu medziagos nekazka..pas mane kombinuotas salonas. Pati oda kazkokia kieta, nera elastinga, megsta sutrukineti. Mano atveju vairuotojo sedyne jau pradejo plysti, butent ta dalis kur , taip vadinama, oda. Nepatogus klimato valdymas. Reikia nukreipti akis nuo kelio , ieiti i meniu ir ten pasirinkti norima vejelio krypti. Tai uzima per daug laiko, galima kur nors ivaziuoti. Cia jau inzinieriai tikrai prasove. Gale tik dvi pilnavertes sedimos vietos. Tryse gale nera patogu, nors ir vietos kojoms yra daug. Galines sedynes reguliuojasi, sulenkus gauname lygia, ilga bagazine. Zodziu, labiausiai as nusivyles salono kokybe ir medziagom. Dar prie trukumu galima pamineti EURO4 - kietuju daleliu filtras ir visos tos regeneracijos kurios, dazniausiai, prasideda nelaiku ir ne vietoje. Regeneracijos nutraukimas pagreitina DPF mirti. Poto reikia ji ispjauti ir isprogramuoti - tai nera pigus malonumas. Silpni smagraciai - kaip ir kitu dyzeliniu auto tu metu. As pirkau su barskanciu smagraciu (rida buvo 140k) dabar 175k ir jis jau pradeda nemaloniai vibruoti. Smagracio keitimas irgi nepigus.. Buna problemu su isiurbimo kolektoriaus sukurinemis sklendemis. Dar viena silpnoka vieta, tai kuro filtro korpusas. Jis yra plasmasinis ir su laiku pradeda leisti kura. Naujas kainuoja 70-100 euru. Devetus greitai isperka, o jai ir pasiseks tai perki kate maise. Teko keisti termostata, tas irgi keiciasi su korpusu ir davikliu kartu..Nors ir senas daviklis buvo geras..Zodziu marketingo specialistai padirbejo kaip reikia... Kuo toliau tuo liudniau su automobiliu pramone.. Rimtu gedimu neturejau, neskaitant barskancio smagracio. Alyvos filtras KNECHT -11 euru Kaitinimo zvakes (4vnt) NGK - 54 eurai Kuro filtras MAHLE - 18 euru Oro filtras MAHLE - 9 eurai Piekiniai atraminiai guoliai 2 vnt LEMFORDER -21 euras Termostatas BEHR - 32 eurai Priekiniai stabdziu diskai + kaladeles OTTO ZIMMERMANN - 107 eurai Galiniai stabdziu diskai + kaladeles OTTO ZIMMERMANN - 68 eurai Cia tik detaliu kainos. Dazniausiai keiciu viska pats, tai del darbu kainu pasakyti nieko negaliu. Dar teko keisti duslintuvo gofra, perdege. Pameciau abu soniniu veidrodeliu stikliukus..neitiketina..bet faktas. Sildomas stikliukas apie7-8 euro. Nuvertejimas gan didelis. Pirkau uz 4800 dabar jo kaina kazkur apie 3000.. patarimai..sunku kazka patarti kai auto yra marketingo kurinys, kuris turi isgyventi iki garantijos pabaigos. (5metai)
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-03
2.2 dti variklis. 2004 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Prastoka garso izoliacija, žemas priekis.
Puikus auto už gerą kainą. Patikimas 92 kw variklis( grandinė). Be dpf filtrų. Gerai vedasi žiemą. Kėbulas be korozijos (jei nedaužta). Viduje erdvus dėl ilgos bazės. Gale sėdėti tik 2. Sėdynės susilanksto lygiai ir gaunasi beveik 2 m gale. Galima ir miegoti :D Stabilus kelyje, bet kietoka pakaba. Rida 140k- 230k. Einamieji važiuoklės remonto darbai. Silpnos vietos: elobau daviklio išprogramavimas, map daviklis, salono ventiliatorius. Kuro sąnaudos 5.5 trasoj ir 7-8 mieste.
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum   
  Dideli   Omega   
  Kupė  Calibra    
  Tigra Tigra  
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara  
    Grandland X
  Visureigiai   Frontera   
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva  
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaroVivaro
   Movano
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt