Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Nebrangus išlaikyti
- Komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Neišsiskiriantis dizainas
- Mažai erdvės galvoms
- Nedidelė bagažinė
"Insignia pailgėjusi kone iki 5 metrų ilgio ir “apauta” 20 colių ratlankiais tampa tikru kompanijos flagmanu galinčiu pakonkuruoti su Volkswagen Passat ar net Volkswagen Arteon modeliais"
Pirmos kartos Opel Insignia nors ir nebuvo visus pribloškęs automobilis, tačiau dėka subtilaus puikiai suderinto dizaino, patrauklios kainos, neprastos kokybės, buvo teigiamai įvertintas Europos pirkėjų. Šį kartą Insignia kartu su gerai įvertintais naujos kartos Astra modeliais, bandys toliau skintis kelią į pirkėjų širdis bei formuoti premium segmento automobilio įvaizdį. Gamintojų strategija buvo parinkta panaši kaip itin sėkmingo Škoda Superb modelio – Insignia tapo gerokai didesnė bei solidesnė. Insignia pailgėjusi kone iki 5 metrų ilgio ir “apauta” 20 colių ratlankiais tampa tikru kompanijos flagmanu galinčiu pakonkuruoti su Volkswagen Passat ar net Volkswagen Arteon modeliais. Tiesą sakant šis Opel yra ne ką trumpesnis nei Audi Q7. Nors automobilis ženkliai pailgėjo, tačiau priekinė ir galinė iškyšos tapo trumpesnės – visa tai drąstiškai padidindo keleivių erdvę. Tik dėl stipriai žemėjančio stogo, gale sėdintiems aukštiems keleiviams gali pritrūkti erdvės galai. Nors interjero erdvė pastebimai padidėjo, visgi bagažo skyrius sumažėjo 40 litrų iki 490 ir tai nė iš tolo neprilygsta Škoda Superb “sandėliukui” su 625 litrų erdve. Kadangi Insignia yra orientuota į komfortą ir rafinuotumą, tai Opel valdymo sąvybės negali prilygti sportiškiems Ford Mondeo ir Mazda 6 modeliams. Nepaisant nedidelio tūrio variklių, Insignia dinamikos netrūksta – nedidelis 1,5 litro benzininis ir 1,6 litro dyzelinis turbo varikliai abu turi solidžią 168 AG galią. Ankstesnė Insignia buvo puikus automobilis galintis jus nugabenti iš taško A į tašką B, tačiau šis modelis turintis solidesnį interjerą, rafinuotą išorės dizainą ir gerokai ūgtelėjęs taikosi tapti premium klasės atstovu. Galbūt Insignia pavyks padaryti tai kas nepavyko Opel Omega modeliui...
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-06-14 |
Geriausias visų laikų Opelis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gražus, manevringas, komfortas, gerai trauka, geri stabdžiai, sulaukia dėmesio gatvėje, palyginus su dydžiu ekonomiškas,gera kaina.
Kiek sunkokai darinėjasi bagažinės dangtis.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,2 |
Bendras automobilio aprašas |
Prieš tris mėnesius pirkau naują Opel Insignia grand sport dynamic komplektacija plius 4 papildomi paketai, R18 pajuodinti frezuoti ratai bicolor, baltas perlas. Ir ... nustebino. Neturiu praktiškai jokių priekaištų šiam automobiliui. Variklis benzininis 1,5L 103kw mechaninė greičių dėžė, daugiau negu pakanka. Kemša į sėdynę. Nuo 2000 iki 4100 apsukų net 250nm sukimo jėga o analogiškas variklis 1,5L 122kw irgi 250nm tik nuo 2000 iki 4500 apsukų. Taip kad skirtumo nepajusite, tik brangiau sumokėsite 1500 eurų už tą patį variklį su kita programa. Iš 103kw padaryti 122kw kainuoja apie 250 eurų, bet to daryti nepatariu, nes rimta tuo užsiimanti įmonė man nepatarė, praktiškai skirtumo nepajusi. Teko važinėti su Opel Insignia grand sport 1,5L benzinu 122kw automatu, tai tikrai prastesnė ir pavėluota trauka už mano mechaninę 103kw. Pastebėjau ,kad žmonės atkreipia dėmesį į mano baltą automobilį. Jis savo forma, kaip reklamuoja vokiečiai, 5 durų Kupe. Prieš tai teko važinėti su dviem naujais premium automobiliais, bet jiems sentimentų jokių... Turėjau senesnę Insignia sedaną, kosmo, taip pat savo laiku patiko, bet šis, naujasis tikrai nice! Sėdynės super patogios ,AGR, daug vietos, gera aparatūra plius įdėjau gerą subą, pati trasoj važiuoja, skaito juostas, onstar sistema, wi-fi ir daug daug visko netgi ir bazinėje įrangoje. Gražios lempos, viskas led, neplonos skardos, nemažai plastmasės buferiuose, ne tai, kaip japoniškose, skarbonkės... Pigus kasko, metams tik 440eurų 24000e sumai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilis dar naujas, netaisiau nieko. |
Patarimai perkančiajam |
Tai yra labai geras automobilis. Kaina, palyginus su konkurentais mažesnė, pigus kasko. Pirkite benziną 1,5L 103kw , su 122kw nebent norėsite automatą, nes su 103kw gudrūs vokiečiai nekomplektuoja, arba 2l. Apie dyzelius netgi nesidomiu, jie be ateities. Pirkite tik su chromine apdaila ir ne mažesniais, kaip R18 ratais, nes su mažesniais atrodo kaip kiaulė, tuštokos arkos o pūsta forma reikalauja didelių volų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Opel modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Agila | Agila | Karl | |||||||||||||||||||||||||||||
Adam | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | |||||||||||||||||||||||||||
Ampera-e | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | ||||||||||||||||||||||||||
Ampera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Vectra | Vectra | Vectra | Insignia | Insignia | |||||||||||||||||||||||||||
Signum | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Omega | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Calibra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tigra | Tigra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cascada | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Speedster | GT | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Mokka | Mokka | ||||||||||||||||||||||||||||||
Crossland X | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Antara | Grandland X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Frontera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Meriva | Meriva | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Zafira | Zafira | Zafira | |||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Combo | Combo | Combo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Vivaro | Vivaro | Vivaro | |||||||||||||||||||||||||||||
Movano | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Opel Insignia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis