Markės
1343 iš 1912
Opel Insignia, (B) 2017 - 2022
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.42% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 7
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nebrangus išlaikyti
  • Komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Mažai erdvės galvoms
  • Nedidelė bagažinė
"Insignia pailgėjusi kone iki 5 metrų ilgio ir “apauta” 20 colių ratlankiais tampa tikru kompanijos flagmanu galinčiu pakonkuruoti su Volkswagen Passat ar net Volkswagen Arteon modeliais"
Pirmos kartos Opel Insignia nors ir nebuvo visus pribloškęs automobilis, tačiau dėka subtilaus puikiai suderinto dizaino, patrauklios kainos, neprastos kokybės, buvo teigiamai įvertintas Europos pirkėjų. Šį kartą Insignia kartu su gerai įvertintais naujos kartos Astra modeliais, bandys toliau skintis kelią į pirkėjų širdis bei formuoti premium segmento automobilio įvaizdį. Gamintojų strategija buvo parinkta panaši kaip itin sėkmingo Škoda Superb modelio – Insignia tapo gerokai didesnė bei solidesnė. Insignia pailgėjusi kone iki 5 metrų ilgio ir “apauta” 20 colių ratlankiais tampa tikru kompanijos flagmanu galinčiu pakonkuruoti su Volkswagen Passat ar net Volkswagen Arteon modeliais. Tiesą sakant šis Opel yra ne ką trumpesnis nei Audi Q7. Nors automobilis ženkliai pailgėjo, tačiau priekinė ir galinė iškyšos tapo trumpesnės – visa tai drąstiškai padidindo keleivių erdvę. Tik dėl stipriai žemėjančio stogo, gale sėdintiems aukštiems keleiviams gali pritrūkti erdvės galai. Nors interjero erdvė pastebimai padidėjo, visgi bagažo skyrius sumažėjo 40 litrų iki 490 ir tai nė iš tolo neprilygsta Škoda Superb “sandėliukui” su 625 litrų erdve. Kadangi Insignia yra orientuota į komfortą ir rafinuotumą, tai Opel valdymo sąvybės negali prilygti sportiškiems Ford Mondeo ir Mazda 6 modeliams. Nepaisant nedidelio tūrio variklių, Insignia dinamikos netrūksta – nedidelis 1,5 litro benzininis ir 1,6 litro dyzelinis turbo varikliai abu turi solidžią 168 AG galią. Ankstesnė Insignia buvo puikus automobilis galintis jus nugabenti iš taško A į tašką B, tačiau šis modelis turintis solidesnį interjerą, rafinuotą išorės dizainą ir gerokai ūgtelėjęs taikosi tapti premium klasės atstovu. Galbūt Insignia pavyks padaryti tai kas nepavyko Opel Omega modeliui...
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-12-03
Primityvus daiktas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Zibintai, saugos sistemos
Kokybe, Kuro sanaudos, Sedynes, APD, vairavimas tai darbas, ne malonumas.
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Vairuoju Insignia Biturbo 4x4 , nuo 2018.08 men. Variklis 2.0 D., 158 Kw. Auto darbinis, gavau nauja. Pries Tai 2 Metus vazinejau 2016m., XC60, 2.0D 140 KW. Buvo ir Golf 7, Captur, Rapid. Bendrai trumpai apie Opel-Auto Vertinu 6 Baliais is 10. Labiausiai nervina labai nepatogios AGR sedynes, jau Po 250 km. Pradeda skaudeti kojos. Nugarele suformuota patogiai, bet pagalvele per Kieta Ir per trumpa. Geriau rinktis paprastas. Kitas didelis minusas- Automat. Greiciu Deze, Aisin 8 laipsniu. Ji tokio letumo, kad atrodo jog Po kapoto 100 Kw, ne daugiau. Sportinio rezimo nera. 4x4 sistema primityvi, ne taip kaip Quattro Ar X Drive, nepaskirsto apkrovos pagal sukibima. Toliau- Garso izoliacija baisi, tiek nuo variklio, tiek nuo Motoro.. Beje Ir pats variklis skamba garsiai ir grubiai. Kuro sanaudos- vidurkis pas mane 9.1, manau kad per dideles, AD blue pilti reikia kas 5-6 t.km Po 5ltr. Salono apdaila salta ir nejauki, medziagos pigios, daug kur stipriai sutaupyta. Ergonomika- jei pasistatai buteliuka vandens ar kavos puodeli, nebematai ir nebeturi prieimo prie sildymo sistemos. Turi atitraukti demesi nuo kelio kad pasireguliuotum temper. Labai primityvi Navi Grafika, pats prietaisu skydelis pigaus dizaino, svarbi Vairuotojo Info sudeliota ne ten kur Reikia. Is pliusu tai paminesiu - Tikrai l.puikus Matrix zibintai, bet be apiplovimo kazkodel, Radaras nuotolio bei juostu sekimas, korektura jei nuklysti nuo linijos veikia gerai. Automatinis bagazines atidarymas su koja geras daiktas. Stabilumas esant dideliems greiciams bei valdymas prilygsta nebrangiam sportiniam GTI klases auto. Vietos daug, ilgis kebulo beveik 5m., todel PDC Ir Kamera yra butini. Kol kas nuvaziuota per 4men. 18000 km., tik kuras Ir AD Blue. Eilini karta Opel turejo galimybe padaryti gera auto, bet kaip visada gavosi pusfabrikatis, todel nesistebiu kad Kompanija eina is ranku i rankas Ir yra ant bankroto ribos. Insignia iki normalaus lygio Auto, kad Ir senesnio modelio dar toli. Jei galvojate pirkti, patarciau pratestuoti kuo daugiau variantu Ir uzsisakyti papildoma garso izoliacija. Sekmes.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt