Markės
1359 iš 1918
Opel Vectra, (B) 1995 - 2002
591Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 91
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Vectra modelis buvo pristatytas 1995 metais. Pirmą kartą buvo sukurtas ir Vectra universalo kėbulu. Variklių galia prasidėjo nuo 71 AG (52 kW) 1.6 L iki 2.5 L V6 su 170 AG (125 kW) galia. Buvo gaminamas ir populiarusis 2.0 L variklis su 136 AG (100 kW), kuris buvo naudojamas kaip pagrindas sportiniems Opel Vectra dalyvaujantiems kėbulinių automobilių čempionate. Dyzelinis variklis buvo paimtas iš Isuzu kompanijos. 1999 metais Vectra buvo truputį atnaujinta – įgavo naujus bamperius, ištisinius priekinius žibintus ir atnaujintą interjerą. Buvo gaminama ir reta galingiausia versija įkvėpta BTCC kėbulinių automobilių čempionato (British Touring Car Championship), kuriame Opel ilgą laiką dalyvavo. Ši versija turėjo V6 variklį su 195 AG (143 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:


Patalpino: Alvis | 2014-10-03
Žaibas :)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
nebrangus išlaikymas,geras kainos ir kokybės santykis
rūdys
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Kai iešojau automobilio,tai kažkaip į opel nežiūrėjau,rinkausi tarp volvo s40,toyota avensis(panašių metų kaip ir opelis). Tai pastarūjų kaina buvo kur kas didesnė nei šio. Tada mano akys nukrypo į opel vectra modelį. Forumuose prisiskaičiau visokių komentarų apie dyzelinių variklių kuro siurblių problemas. Mašiną turiu jau 4 metai,bet ta forumuose minėta problema taip ir nepasiteisino. Manau čia galioja taisyklė,jei auto prižiūrėsi( laiku keisi tepalus,filtrus ir t.t.),o ne važiuosi kol "užlenksi",tai didelių problemų išvengsi. Kaip tokiu metų,tai dizainas irgi neblogas. Man patiko nuo 1999 metų padarytas bamperio pagražinimas,taip pat galiniai žibintai,na ir aišku, (nors čia vertės kaip ir nedaug priduoda) jubiliejinis 100 metų ženkliukas :)
Variklis
Kuro sanaudos nedidelės,galios užtenka(jei nori pasidraskyti,tai šis modelis ne tau :), turbina isijungia pasiekus 2 tūkst. apsukų. Jei dažnai mieste važinėji,tai atėjus tch, apžiūrai, reikia praeiti iš antro karto(dėl per didelio dūmingumo),nes ramiai važinėjant prisikaupia suodžių,kuriuos galima panaikinti truputį pavažinėjus mažesne pavara ant aukštų apsukų.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Šią mašiną įsigijau iš pagyvenusio vyriškio,jis mane užtikrino,kad jokių problemų su ja nebus. Aišku tik nepaskė,kad kiauras kondicionieriaus vamzdis,tai sužinojau,kai nuvažiavau užpildyti freono :) Per tuos 4 metus pakeičiau kelias traukes ir šarnyrus,girgždukus, generatoriaus dirželį,galinius stabdžių diskus ir kaladėles,akumuliatorių,padangas. Aišku be rūdžių neįmanoma apseiti,po kiekvienos žiemos atsiranda vis daugiau(nors gamintojo teigiama,kad šis modelis jau cinkuotas :) Daugiau rimtesnių bėdų su šiuo žaibu netūrėjau :) Kaina per tuos metus krito vos ne per pusę,sunku pasakyti kodel? Už tokių pat metų audi,wv ar bmw sumokėsi žymiai daugiau,na bet čia kiekvieno pasirinkimas.
Patarimai perkančiajam
Kažkokių išskirtinių "ligų" neturi,rūdys dažniausiai yra ties dūrelių kraštais,slenksčiais,priekinėmis bei galinėmis arkomis. Prieš perkant manau kaip ir kiekvieną automobilį,reikia patikrinti variklio būseną,važiuoklę,apžiūrėti kėbulą(ar nėra tampymo ar špakliavimo žymių). Apie mašinos nusidėvėjimą daug ką pasako jos salonas( vairas,bėgių perjunginėjimo svirtis ar sėdynės). Taip pat pats pardavėjas( kaip jis atsakinėja į užduodamus klausimus susijusiais su mašina,jos istorija ir eksplotavimu ).
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt