Markės
1359 iš 1918
Opel Vectra, (B) 1995 - 2002
591Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 91
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Vectra modelis buvo pristatytas 1995 metais. Pirmą kartą buvo sukurtas ir Vectra universalo kėbulu. Variklių galia prasidėjo nuo 71 AG (52 kW) 1.6 L iki 2.5 L V6 su 170 AG (125 kW) galia. Buvo gaminamas ir populiarusis 2.0 L variklis su 136 AG (100 kW), kuris buvo naudojamas kaip pagrindas sportiniems Opel Vectra dalyvaujantiems kėbulinių automobilių čempionate. Dyzelinis variklis buvo paimtas iš Isuzu kompanijos. 1999 metais Vectra buvo truputį atnaujinta – įgavo naujus bamperius, ištisinius priekinius žibintus ir atnaujintą interjerą. Buvo gaminama ir reta galingiausia versija įkvėpta BTCC kėbulinių automobilių čempionato (British Touring Car Championship), kuriame Opel ilgą laiką dalyvavo. Ši versija turėjo V6 variklį su 195 AG (143 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:


Lankytojo
reitingas
3.7

Atsiliepimai įvertinti 35 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Tomas | 2015-03-11
Opel Vectra 2.0 DTI 74 kW, hečbekas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patogus, praktiškas, talpus; paprasta ir kantri važiuoklė; gera garso izoliacija; gera standartinė garso aparatūra; talpus kuro bakas
Galimos problemos su vakuumo sistema; sunkiai šylantis variklis; šiek tiek trūksta ekonomijos; smulkūs erzinantys gedimai; opelio įvaizdis
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,3
Bendras automobilio aprašas
Automobilio išvaizda - skonio reikalas, savo laiku buvo vienas gražesnių savo klasėje. Pats pravažinėjau juo apie 50.000 km, bendra rida beveik 300.000 km. Automobilis patogus, talpus, ir praktiškas, sėdynės patogios, veliūrinės. Prošvaistė kiek didesnė nei vidutinė, todėl drąsiai galima važinėtis ir miško keliukais. Garso izoliacija pakankamai gera. Rūdžių problema išspręsta, tik kartas nuo karto reikia nepatingėti apžiūrėti ar kur dažai nenudaužti nuo akmenukų ar pan. ir užgydyti. Mano atveju kažkokių kritinių gedimų, dėl kurių tektų stoti su avariniu vidury niekur, nepasitaikė, tačiau smulkesnių gedimų pakankamai. Standartinė garso aparatūra groja gerai, standartinis magas valdomas patogiai ir paprastai, radija traukia gerai. Elektriniai langai, klimato kontrolė, centrinis užraktas ir kiti elektros mazgai patikimai veikė visą laiką. Tik dėl AirBag sistemos kelis kartus buvo kilę problemų - užsižiebdavo AirBag lemputė, pajungus kompą rodydavo, kad dėl sudurniavusio sėdynės daviklio. Sprendimas arba atjungti daviklį arba tiesiog ištrinti klaidą ir tikėtis, kad nepasikartos :) Važiuoklė iš esmės kantri. Atlikti važiuoklės remontai: pakeistos vairo traukės, dvi stabilizatoriaus traukės, vienas sailenblokas, galiniai stabdžių diskai (150 Lt). Variklio skyriuje problemos dėl vakuumo sistemos; gali būti problemų užsikuriant žemiau -10C, jei pataupysit ant pakaitinimo žvakių ir gero akumuliatoriaus (startinė srovė reikalinga bent 650 A, kitaip žvarbų žiemos rytą neįkalbėsit Vectros užsivesti). Patiko 60L kuro bakas, kurį užpildžius galima nuvažiuoti ~900-1000 km. Vilnius - Zakopanė vienu užpylimu :) Iš esmės tai gali būti geras darbinis arkliukas.
Variklis
2.0 DTI 74 kW, vidutiniškai naudoja 6-7 L/100km, pataupant galima sutilpti į 5 L/100 km užmiestyje laikant greitį iki 110 km/h. Temperatūrai esant žemiau -5C, reikia pridėti dar 0,5-1 L/100km. Tepalų "suvalgo" iki minimalios tepalo lygio ribos nuo tepalų keitimo iki keitimo (apie 1L/15000km naudojant sintetinius 5w30 tepalus). Variklis su grandine, todėl atkrenta diržų keitimas. Esant norui borto kompiuterį galima "čipuoti" iki ~90-96 kW galios. Į naudą taip pat būtų išprogramuoti EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvą). Mano atveju variklis visada veikė, kritinių gedimų, dėl kurių tektų stoti su avariniu vidury niekur, nepasitaikė. Nuolat "kamavo" problemos su vakuumo sistema, nuo kurios valdoma turbina, stabdžių stiprintuvas, EGR. Buvo sugedę turbūt visi įmanomi vakuumo sistemos elementai: vakuumo siurbliukas, vakuuminis bakelis, prakiuro viena šlangelė, sugedo turbinos uždelsimo vakuumo vožtuvas (šis gedimas gali būti ir privalumas - turbina užsisuka nuo žemesnių apsukų). Tokie gedimai paprasti, tačiau gali būti sunkiai randami ir erzinantys. Variklis sunkiai šylantis. Esant žemiau nulio gali būti, kad taip ir nepasieks darbinės temperatūros, jei būsite įjungę pečiuką. Problemos sprendimas - žiemai uždengti apatines ir/ar viršutines aušinimo groteles. Visa kita variklio skyriuje tvarkoje.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Mano atveju pirkau už 6000 Lt, per 4 metus remontavau už ~1500 Lt + planiniai aptarnavimai (tepalai, filtrai; vienas apsilankymas ~200 Lt), dabartinė rinkos kaina 3500-5000 Lt.
Patarimai perkančiajam
Standartiniai patikrinimai, plius atkreipti dėmesį ar stabdžiai veikia lengvai bei turbina tvarkingai pučia. Jei stabdžiai "kietoki", turbina nesuveikia ar suveikia akivaizdžiai pavėluotai, gali būti, kad šeimininkas pavargo ieškoti problemų vakuumo sistemoje.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 35)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt