Markės
1359 iš 1918
Opel Vectra, (B) 1995 - 2002
591Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 91
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Vectra modelis buvo pristatytas 1995 metais. Pirmą kartą buvo sukurtas ir Vectra universalo kėbulu. Variklių galia prasidėjo nuo 71 AG (52 kW) 1.6 L iki 2.5 L V6 su 170 AG (125 kW) galia. Buvo gaminamas ir populiarusis 2.0 L variklis su 136 AG (100 kW), kuris buvo naudojamas kaip pagrindas sportiniems Opel Vectra dalyvaujantiems kėbulinių automobilių čempionate. Dyzelinis variklis buvo paimtas iš Isuzu kompanijos. 1999 metais Vectra buvo truputį atnaujinta – įgavo naujus bamperius, ištisinius priekinius žibintus ir atnaujintą interjerą. Buvo gaminama ir reta galingiausia versija įkvėpta BTCC kėbulinių automobilių čempionato (British Touring Car Championship), kuriame Opel ilgą laiką dalyvavo. Ši versija turėjo V6 variklį su 195 AG (143 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:


Lankytojo
reitingas
2.9

Atsiliepimai įvertinti 13 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Kęstutis | 2015-11-13
Opel Vectra 1997 1.6 55 kW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Labai pigi eksploatacija, sodri raudona spalva
1,6 galios trūkumas, bet tai ne bėda kai yra 3-4 pavaros
Pagaminimo metai: 1997
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
Mašiną gavau kaip dovaną baigus mokyklą, tad per dešimt metų ji atlaikė visas užgaidas ir vis dar puikiai atrodo ir važiuoja gerai, nei kart nebuvo užgesusi kapitaliai, rimčiausias gedimas buvo dalinai subyrėjusi sankaba devintais mano vairavimo metais, kitaip tariant patvari mašina. Raji, dujų valgo tiek pat kiek benzino apie 10 l, visiškas max 12 litrų, žiemą su šildymu ir besidrąskant. kitaip tariant automobilis mato tik dujas, benzino metams užtenka 20L. Tačiau įmanoma ir ekonomija, pasiektas rekordas trasoje 3-4 l. 70km/val laikant pastoviai. Automobilio komplektacija pas mane nulinė, nėra nieko ką galima būtų pavadinti "komfortu" :) yra vėjelis, laikrodis su termometru, airbegai ir magas. gal tai ir pliusas - niekas negenda. kas apie kokybę, rudyja nedaug, jei prižiūri, teko porą kart padažyt vietom, dabar bresta trečias kartas, rudyja arkos - nuo akmenukų o po to druskų, bei durelių apačios ties gumomis, bet meistras kažkiokios medžiagos prileido ir nuo to kart jos neberudyja. Salonas patvarus, Principe daugiau neturiu kuo skūstis, mašina patvari, atleidžia daugumą jaunatviškų klaidų, tad ir rekomenduočiau jaunuoliams :) Beje, galios trūkumas puikiai išsprendžiamas žemesne pavara. Pastovi važiuoklės liga - gumos, nusidėvi kas pora metų bet jos labai pigios, keitimas nesudėtingas.
Variklis
1,6 l. 55kW paprastos dujos, 9 metai jokių rimtų problemų, tarpine pradegė, variklis pradėjo skleisti bitės garsą :) metus pavažinėjau kol pasikeičiau, kartą valė dujų reduktorių, nes išsijungdavo dujos. Meistrai variklį giria, lengva taisyti, patvarus , be jokių pričindalų kaip ecotec. Pagal gedimų skaičių variklis puikus, turint omenyje, kad dešimti metai eina kaip joju ant jo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacija labai pigi, detalių pilni šrotai, nuvertėjimas didelis, bet dabar nebėra reikalo dėl to sukti galvos nes jau ir taip kainos dugne, o auto dar labai patrauklios išvaizdos.
Patarimai perkančiajam
Dairykitės raudono sedano, su kondicionierium, galingesniu varikliu, tik atminkit kuo mažiau pričindalų variklis turi tuo pigesne eksploatacija.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt