Markės
1392 iš 1939
Peugeot 208, 2019 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 1
16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Stilingas dizainas
  • Elektromobilio versija
  • Gera komforto ir saugumo įranga
TRŪKUMAI
  • Kietas pakabos veikimas
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • Netobula infosistema
"Automobilis turi daugybę naujų technologijų - tokių kaip naktinis vairavimas, adaptyvi kruizo kontrolė su stop/start funkcija, juostos nustatymo funkcija, aktyvi stabdymo sistema, atstumo iki kliūties įspėjimas, juostos palaikymo pagalba, adaptyvios šviesos, greičio ribojimo atpažinimas, kelio ženklų atpažinimo sistema ir aklos zonos stebėjimo sistema"
Kalbant apie automobilių dizainą Prancūzijos gamintojai pasižymi didžiausiu lankstumu arba didžiausiu nenuoseklumu. Žiūrinti iš kurios pusės pažiūrėti... Ištiesų Peugeot dizaineriai nesibodi keisti dizaino krypčių ir tai jie padarė dar vieną kartą su 508 modeliu. Nors to automobilio dizainą mes sukritikavome, tačiau nuobodžiu jo tikrai nepavadinsi. O štai čia naujasis 208 modelis. Jis kaip ir 508 modelis turi tokią pačią stilistiką, bet yra vienas skirtumas... 208 dizainas yra nuostabus! Aštrios linijos priekinėje dalyje suteikia kartu ir agresyvumo ir žaismingumo nedideliam automobiliui, o galinė dalis su ištęstais žibintais atrodo tiesiog nuostabiai (skirtingai nei 508 modelyje). Viduje dizaineriams fantazijos taip pat nepritrūko – futuristinis kelių pakopų „i-Cockpit“ prietaisų skydelis su dideliu ekranu centre ir dabar labai madingais horizontaliais mygtukais it senovinių lėktuvų kabinoje. Transporto priemonėje taip pat yra daugybė naujų technologijų - tokių kaip naktinis vairavimas, adaptyvi kruizo kontrolė su stop/start funkcija, juostos nustatymo funkcija, aktyvi stabdymo sistema, atstumo iki kliūties įspėjimas, juostos palaikymo pagalba, adaptyvios šviesos, greičio ribojimo atpažinimas, kelio ženklų atpažinimo sistema ir aklos zonos stebėjimo sistema. Peugeot gerbėjai gali rinktis iš trijų variantų – modelius su elektriniu, benzininiu ar dyzeliniu varikliu. Pirmą kartą kompaktiškųjų automobilių klasėje varikliai (pavadinimais „PureTech 100“ ir „PureTech130“) komplektuojami su aštuonių laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis. Elektromobiliuose Peugeot e-208 yra įmontuotas 100 kW (136 AG) elektrinis variklis išvystantis iki 260 Nm sukimo momentą. Su elektriniu varikliu galima važiuoti trimis režimais: „eco“ (optimizuojantis ridą), „normal“ (skirtas kasdieniam naudojimui) ir „sport“ (didžiausia galia ir pagreitėjimas iki 100 kilometrų per valandą per 8,1 sekundės). Automobilio akumuliatoriai sumontuoti po grindimis, jų bendra talpa siekia 50 kWh. Pagal gamintojo duomenis šis elektromobilis gali nuvažiuoti nuoi 340 iki 450 km atstumą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2020 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
Arūnas | 2024-05-18
Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, patogus, manevringas.
Nėra
Prieš perkant šį modelį, 8 metus vairavau peugeot 607. Kai atėjo laikas keisti automobilį, norėjau naujo, o įsigyti naują peugeot pajamos leido tik ekonominį modelį (208), bet mano vertinimu aš važiuoju mažai (10 tūkst. km per metus), tai mane šis variantas tenkino. Pirkau benziną, automatą, 96 kW, GT su visa įmanoma komplektacija. Atsižvelgiant į tai jog tai ekonominės klasės automobilis su 45 aukščio padangomis (nes R17 ratai) gan minkštai važiuoja. Garso izoliacija... po 607 aš viską girdžiu, ypač padangų keliamą triukšmą, bet vėl gi, tai ekonominės klasės automobilis, tai ne toks jis didelis (tas triukšmas). Labai patogiai sėdisi, labai patogus vairas. Turbūt bus labai nepatogu atsisėdus į kito gamintojo automobilį žiūrėti į prietaisų skydelį pro vairą. Nes naujausiuose peugeot modeliuose dedami tokie vairai, kad į prietaisų skydelį žiūrima pro vairo viršų. Prieš perkant šį modelį apsilankiau autorizuotame peugeot servise ir paprašiau papasakoti kažką blogo apie šį modelį. Tai buvo pasakyta, kad norint jog variklis tinkamai tarnautų, reikia tepalus keisti kas 7 tūkst. km ir kas kart keičiant tepalus reikia stebėti ar nepradėjo brinkti pagrindinis diržas, kadangi jis yra tepale. Ir jei pradės brinkti, reikia keisti. Kol yra garantija, diržas keičiamas nemokamai. Garantijai pasibaigus diržo keitimas 300 €. Kadangi manasis 208 pravažiavęs 12 tūkst., tai dar nieko neteko remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
 
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    30083008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt