Markės
1177 iš 1626
Peugeot 5008 2017 - dabar
Peugeot 5008, 2017 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 1
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Įdomus išorės ir vidaus dizainas
  • Erdvus salonas
  • Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
  • Ne visiems priimtinas dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nepigus
"Nepaisant automobilio dydžio, Peugeot 5008 yra komplektuojamas ir su trijų cilindrų turbo varikliu"
Štai dar viena Peugeot reinkarnacija – šįkart Peugeot 5008 modelis iš vienatūrio tapo visureigiu. Kompanija priėmė logišką sprendimą, kadangi senasis 5008 populiarumu nepasižymėjo, o naujasis modelis tapęs septynviečiu miesto visureigiu turi visas galimybes tapti bestseleriu. 5008 iš esmės yra 190 mm prailginta 3008 versija ir artimai konkuruos su pragmatišku Škoda Kodiaq bei sentstelėjusiu Nissan X-Trail modeliu. Nepaisant automobilio dydžio, Peugeot 5008 yra komplektuojamas ir su trijų cilindrų turbo varikliu, kuris pagirtinai susidoroja su automobilio svoriu. Tačiau vingiuotame kelyje didokas Peugeot 5008 nesijaučia taip puikiai kaip mažesnis ir vikresnis 3008 modelis. Automobilis taip pat pasižymi tyliu salonu. Viduje 5008 turi analogišką kaip 3008 modelio dizainą ir kuklumu nepasižymi – į akis krenta “sluoksniuotas” į vairuotoją orientuotas priekinės panelės dizainas su nediduku vairu. Prieš vairuotoją įtaisytas 12,3-colių LCD ekranas, o dešiniau 8 colių ekranas. Stilingi valdymo mygtukai įtaisyti po oro apipūtimo angomis nėra itin patogioje vietoje, bet užtai gražūs. Išskirtinumui ir originalumui šiame autombilyje skirta daug dėmesio. Tiesa, interjero medžiagų kokybė nėra išskirtinė. Viduje automobilis pasižymi didele erdve – antros eilės sėdynėse vietos kojoms kogero yra daugiau nei limuzine. O pastūmus antros sėdynes į priekį, visai padori erdvė susidaro ir ant trečios sėdynių eilės. Bagažo skyrius turi žemą patogų slenkstį. Bagažo skyriuje už antros sėdynių eilės yra didžiulis 952 litrų tūris, o nuleidus ir antros eilės sėdynes susidaro įspūdinga 2150 litrų erdvė. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2020-06-27
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vazineju 1.5metu pravažiuoti 30 tūkstančių kolkas jokių bedu
Nera
puikus automobilis neturiu pretenzijų
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    107108
  Maži   206207206208 
    208
  Kompaktiniai    307308308
   408 408
    301
  Vidutiniai 405    
  406407508508
  Dideli  605607  
  Kupė   406 Coupe407 Coupe  
   RCZ  
  Mini krosoveriai     20082008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008  
  Visureigiai    4007 5008
  Pikapai     Landtrek
  Mini vienatūriai    1007  
   3008  
  Vienatūriai    5008  
  Dideli vienatūriai   806807  
    Traveller
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartnerRifter
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertExpert
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt