Buvęs savininkas | 2023-08-20 |
Celica kabrioletas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus automobilis
Neskirtas komfortui
|
Ką aš galiu pasakyti: automobilis buvo fantastiškas, daugiau tokių nėra ir nebus. Tik teigiami atsiliepimai. Turėjau tokį kabrioletą prieš dešimt metų. Pamenu pasitobulinau pagal savo skonį, viskas labai nebrangu, pilnas ebay buvo visokių detalių, rezultatu buvau labai patenkintas. Investicijos atsipirko, nes pasidariau skoningai. Mašina tikrai ne komfortui, kieta pakaba, stogas barška sulankstytoje padėtyje. Žinoma mašina nenauja, bet sulanksčius stogą visos šios nemalonios smulkmenos pradingsta. Laisvė, vėjas, dangus virš galvos, tikrai puikios buvo emocijos. 10 metų ši Toyota tarnavo ištikimai, visada nuvežė ten kur reikėjo ir niekada nepavedė. Beje, mašinos dėka sutikau daug gerų ir nuostabių žmonių, o meetuose visada buvau dėmesio centre – suaugę ir vaikai mašiną visada apžiūrėdavo, tikrai traukė dėmesį ir visada matydavau šypsenas jų veiduose. Buvo be galo smagu. Tikiuosi, kad naujasis savininkas juo pasirūpino taip gerai kaip ir aš. Nors tiesą pasakius nežinau kieno ji rankose atsidūrė, manau kad jos nebėra gyvos arba Lietuvoje. Gaila, kad pardaviau kaip dabar pagalvoju, bet kas galėjo žinoti kaip vėliau tau prireiks jaunystės mašinos :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Karolis | 2013-11-26 |
Celicos 1990 pradzia - 1993 galas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kokybiškas surinkimas, sportiska isvaizda, patogios sedynes, salono isdestymas, patvarus auto, smagiai vaziuoja, talpi bagazine, gerai traukia del didesnes galios nei analogiski varikliai.
Mazas sukimo kampas, kas padaro problemu parkuojantis ar manevruojant. Ligos: labai rudija slenksciai, ypac po dureliu galu, kartais sugenda neapsaugota vairo kryzme, bet remontas pigus (100-200lt su darbu), mazai vietos gale.
|
Grazus automobilis, kokybiskas, buvo dvieju rusiu vaziuokle (super strut ir paprasta). Varikliai dvieju skirtingu litrazu ir triju rusiu. 1.6 STI, 2.0 GTI, 2.0 GT4 (4WD turbo). Visi kantrus, patvarus ir patikimi. Galingesni nei normalus pagal litraza. Maksimaliai nuvertejas, zemiau jau kainos nekrenta. Ziurekit slenkscius ypac gale ten kur baigiasi dureles. Visa kita kaip kituose auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Domas | 2013-05-21 |
Toyota Celica 2.0 Gt-i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizdus, stabilus, patogus, patvarus, patikimas, puikios kuro sanaudos,
Nemanevringas, kiek kietokas, maža vietos
|
Senas automobilis, kurį vis rečiau sutinkame gatvėse..
Bendrai automobilis labai puikus. Puiki bei tvirta sėdėsena už vairo. Pats automobilis nedidelis, žemas ir svorio turi nemažai, todėl kelyje jis labai stabilus. Tačiau automobilis nemanevringas, kas nelabai patogu manevruojant mieste ankštose vietose. Gt-i variantas turi 4 diskinius stabdžius, o St-i gale būgninius. Automobilis tai pat turi ABS - stabdžių antiblokavimo sistemą.
Salonas paprastas, tačiau labai patogus, viskas po ranka. Elektronikos jame nemažai tačiau su ja didelių problemų kaip ir nebūna. Gt-i variante sukomplektuoti tiek elektriniai šildomi veidrodėliai, tiek elektrinis stoglangis, elektriniai langai, automatinė antena kuri išvažiuoja įjungus magnetolą, na klimato kontrolė tai pat valdosi mygtukais. St-i variantas yra paprastesnis kuriame nėra beveik nieko. Kitaip tariant St-i variantą galima priskirti pigesnei ekonominei klasei. Vienas iš didesnių minusų salone, tai vietos trūkumas. Nors yra visur rašoma jog automobilyje yra 4 vietos, tačiau gale sėdintiems tikrai nėra vietos. Galima sakyti automobilis patogus važiuoti dviese. Gale įmanoma atsisėsti, tačiau atitraukus priekines sėdynes gale nebelieka kojoms vietos. Kitas puikus dalykas 10" audio system (10 įmontuotų garso kolonėlių) garso sistema, kuri pasitaiko ne kiekviename šio modelio automobilyje. Dar vienas puikus dalykas - bagažinė. Iš ties labai didelė ir talpi.
Kalbant apie išorę, automobilis nemėgsta labai rūdyti tačiau neprižiūrimas rūdija labai gerai :) Gt-i variantas atrodo sportiškiau nei St-i, kadangi priekyje eina smailesnis priekinis buferis, bei uždėtas galinis spoileris. St-i variante priekinis buferis dažniausiai eina taip vadinamas faceliftinis kuris yra kiek platesnis dėl šonuose esančių priešrūkinių žibintų. St-i variantas dažnai pasitaiko be galinio spoilerio. Kalbant apie ratus, rekomenduojama nedėti didesnių ratlankių automobiliui kaip R17 su padangomis 215/35. Bandant dėti didesnius, padangos gali trintis į kebulą.
Variklis 2.0 Gt-i, 115kW / 2000 TWIN CAM 16 . Išties galingas, dinamiškas ir gan ekonomiškas variklis. Puikiai bėgėjasi tiek nuo starto, tiek važiuojant didesniu greičiu kelyje su pakrautu automobiliu, ko nepasakyčiau apie St-i varianto 1.6 motoriuką. Kuro sanaudos benzino mieste - 9/10l, užmiestyje 7l. Kiek sudėtingiau yra ką nors keisti variklyje, kadangi laisvos vietos praktiškai ten nėra. Kalbant apie kainas, automobilis jau nebeturi kur daugiau nuvertėti. St-i variantą tvarkingą galima įsigyti kad ir už 3000lt , Gt-i variantą patartina pirkti tik tvarkingą. Tvarkingo Gt-i kaina siekia maždaug 5000lt. Dalys automobilio nėra brangios, tačiau ir nepigios. Kiek sunkiau gauti dėvėtų dalių, kadangi jų nėra daug. Stengtis nepažeisti tokių menkniekių kaip priekinė juosta po kapotu. Kadangi sveiką juostą dėvėta labai sunku rasti tiek skelbimuose, tiek šrotuose. O naujos kaina kuri siekia apie 200-300 lt tikrai nedžiugina. Automobilių nėra daug prekyboje, tad renkantis Gt-i variantą reikia labai gerai apžiūrėti prieš perkant, kadangi didžioji dalis jų jau būna su užvaikytais varikliais, kurių tvarkymas nėra pats maloniausias ir pigiausias. Prieš perkant vertėtų patikrinti kaip mušasi 2 pavara prie aukštesnių sūkių. Kadangi dauguma šių automobilių turi ligą su 2 pavara. Rekomenduočiau pirkti tik Gt-i variantą. Pirkti nepradėjusį rūdyti, patikrinti 2 pavarą prie aukštesnių sūkių. Pasitikrint variklį ar nedūmina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Romas | 2011-12-16 |
Toyota 2.0 Gti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas,sportiskumas,kuro sanaudos, galia
visas salonas tarska
|
Automobilis labai smagus, ypac traukiantis dizainas. Pakaba - toyotos, kiekvienais metais vazineju mzdg 30 tukst km su ja, pakaba tvarkiau tik po 5 metu...Komforto nesitikekit;), nors viduj sedesena lb patogi, sportine, zema sedesena. Variklis tikrai labai geras. Galios tikrai pakanka. Eksplotacija lb pigi, detales patikimos. Kuro sanaudos 10l. uzmiesty 6l. Turiu su dujom, nustates,kad valgo 10 duju mieste. Ziurekit,kad rudziu nebutu, o siaip jeigu tai jusu pirmas auto - geriausias pasirinkimas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Marius | 2011-07-20 |
Toyota celica 2.0 GTI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
greitas, patikimas, kokybiškas, tokio tipo automobiliui-komfortiškas
nėra ekonomiškesnis už 1,6dyzeliuką, NE MANEVRINGAS
|
Patikimas ir smagus, bet labai nemanevringas. Kaina/(kokybė+komfortas+dinamiškumas) santykis yra toks geras, kad šis automobilis neturi konkurentų savo klasėje. Tvirtas ir kokybiškas-nepyksta, jei ir didžiąją laiko dalį važiuoji aukštom apsukom(kurios kyla iki 7,5tūkst aps/min , gal šiek tiek mėgsta tepalus. Greičių dėžės nėra labai patvarios, problema: sinchronizatoriai.
Būtinai reikia ieškoti varianto kuris būtų nepradėjęs rudyti.
neperkant originalių dalių-remontas pigus, tačiau originalios dalys laikys daug metų.
daugiau galima paskaityti apie jas http://celica-klubas.com/
Jei nusipirksite išlaikytą celica ir ją gražiai prižiūrėsite kelis metus, tai parduosite gal net už didesnę kainą. pirkti nesurūdijusį
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Olegas | 2011-01-05 |
Toyota celica 2.0 GTI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Simpatiskas 90-uju metu dizainas, langai ir veidrodeliai valdomi elektra, kuro sanaudos gan ne blogos atsizvelgiant i variklio galinguma, geras keliaujant dviese , pigi ekspluatacija ir gan gera kokybe...
Sunku apsisukti, mazai vietos gale
|
Automobilis skirtas jaunimui, vaziuojant dviese. Didele bagazine , gan normalios kuro sanaudos atsizvelgus i variklio galinguma, patvarus ant posukiu. Automobilis labai senas, bet dar kaina laikosi, pigesnis jau tikrai nebus , nebent visiskaa nuzudytas Rekomenduoju kaip pirma automobili , priekiniai varomi ratai, pigi ekspluatacija
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Deividas | 2009-11-23 |
Apie toyota celica ST-i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, geras sukibimas su keliu, isvaizdus...
Parkavimasasis, vairo susukimas beviltiskas, sankryzoje apsisukti neimanoma.
|
Auto isvaizda atrodo neblogai, jaunatviskai. Vidus melynos spalvos tikrai atrodo neblogai ir galetu lygintis su naujesniu auto salonais. Smagiausia vieta tai kaip celica laiko kelia, net ant slapio asfalto jauciamas geras sukibimas, o vaziuojant per duobes smegenis krato zymiai maziau uz pvz seat cordobe, ar vw golf... Na is 1.6 varikliuko nieko daug negalima tiketis, galios ce neperdaugiausia... Na bent atrodo patikimai kolkas veikia kaip laikrodukas ir ant duju ir ant benzo... 2.0 GT-i variantai smagesni... Gailiuos, kad nepirkau tokio.. Kuro sanaudos labai mazos. Kainai nebera kur nuverteti... Remontas nera labai brangus... Patarciau pirkt tik GT-i, anksciau ar veliau pritruks galios nusipirkus ST-i...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
VBG | 2009-03-15 |
Toyota Celica
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
labai minkstai vaziuoja, puikus amortizatoriai, tik kiek daugoka garso is gatves. salone vietos kaip degtuku dezutej, galima sakyt dvivietis automobilis. ziema uzsikuria puikiai, gan taupi. man eme 6l/100km. dar vienas trukumas kad sunku rast detaliu ir jos nepigios. resume: nesiulyciau :] 1.8 tepalus, dirzelius, padangas. reikejo keist varikli nes buvo jau issikvepes, bet nupirko ir su defektu. tiesiog man nepasiseke. servise sake kad celicose variklis stiprioji puse.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
marcius | 2007-09-05 |
toyota celica
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
masina eina kaip zveris . ratai sukasi ant vietos ir pirmu ir antru begiu. kuro sanaudos manau apie 8 seip labai malonei valdoma , patrauli akei masian, vienas minusas tai vieta automobilyje,pats esu nezemas tai galva beveik remesi y lubas :) apie gala nekalbu :D 2,0 gt. i 16v twin cam zibintu lempute kuri beje atitiko nuo ziguliuko :D laidus, tepalus ,dirzeli ,daugiau kol kas nieko .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|