Markės
674 iš 1939
Honda Civic (FA/FD) 2005 - 2011
Honda Civic, (FA/FD) 2005 - 2011
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 5
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis įdomus dizainas
  • Erdvus salonas
  • Įdomus interjeras
TRŪKUMAI
  • Didelis kaip Civic atstovas
  • Ne toks praktiškas kaip hečbekas
  • Interjeras neatitinka hečbeko versijos lygio
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą su 3 arba 5 durų hečbeko, kupė kėbulais ir truputį solidesnio dizaino 4 durų sedaną. Sedanas išsiskiria dinamišku priekio dizainu ir itin erdvia keleivių kabina. Interjeras yra panašus į hečbeko – priekinis dviejų pakopų skydelis šviečia gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Civic pasižymi didele erdve viduje ir bagažinėje – didesne nei bet kuriame šios klasės automobilyje. Tai išties praktiškas sedanas. Naujas Civic naudoja sportiškesnę ir komfortiškesnę galinę pakabą nei hečbeko versijos. Varikliai yra 1.8 ir 2.0 litro benzininiai, tačiau gaminami ir keli įdomesni variantai – hibridinis ir Type-R. Hibridinis modelis turi 1.4 litro benzininį variklį derinamą su elektriniu. Tai vienas pačių pažangiausių ir vienas pirmųjų tokių variklių pasaulyje. Kitas įdomus modelis – pirmas keturduris JDM Civic Type-R gamintas Japonijos rinkai. Tai didesnis, platesnis ir sunkesnis galingiausias Civic, tačiau dėl gerokai ilgesnės bazės automobilis yra stabilesnis prie didelių greičių. Automobilyje yra plačiai naudojamas aliuminis, o variklis galingesnis nei Europos Type-R hečbeko versijoje - 222 AG (165 kW) prie 8400 rpm galia ir 215 Nm prie 6100 rpm sukimo momentas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas Civic Type-R gamintas sedano kėbulu.

Civic Type-R modelis buvo oficialus 2006 metų F1 Japonijos Gand Prix automobilis.

Buvo gaminamas hibridinis Civic modelis turintis 1.4 litro benzininį variklį derinamą su elektriniu. Tai vienas pačių pažangiausių ir vienas pirmųjų tokių variklių pasaulyje.

Viena galingiausių versija buvo Civic Type-R gaminta Japonijos rinkai. Šio modelio variklis buvo galingesnis nei Europos Type-R hečbeko versijoje – turėjo 222 AG (165 kW)/8400 rpm galią ir 215 Nm/6100 rpm sukimo momentą:



O galingiausia Civic Mugen RR turėjo visus 240 AG:


Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
Justinas | 2024-07-26
Vis dar geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, degalų sąnaudos, kaina, interjero ergonomika, priimtinas komfortas, surinkimo kokybė ir aišku patikimumas
Triukšmo izoliacija, kietoka pakaba, žema
Automobilis 2011 metų, faceliftas, pirktas seniai, maksimalios įrangos, su baltu veliūru, standartiniais ksenonais ir ekranas su galinio vaizdo kamera. Vasara dedu R18 iš Type R versijos. Patobulinau durų garso izoliaciją, tuo pačiu pasikeičiau garso kolonėles į žmoniškas, taip pat esu įdėjęs signalizaciją. Esu trečias savininkas, dažai vis dar originalūs, išskyrus pora kosmetinių pataisymų. Dabar klausimas – kodėl Civic? Anksčiau vairavau Civic 2001 metų, dar anksčiau Mitsubishi Colt ir Carizma, taip pat dažnai važinėjau Nissan X-Trail T31 versija. Kai žiūrėjausi automobilio prieš panašiai 5 metus, nusprendžiau pasiimti pakankamai modernų automobilį intensyviam kasdieniam naudojimui. Į darbą važinėju daug, po 50 km į vieną pusę. Visokie Hyundai ir Kia man iš karto atkrito dėl to kad nuobodūs automobiliai, išskyrus patikimumą man juose nėra nieko patrauklaus. Ford Focus su powershift pavarų dėže man nesuprantamas, o ir tiesiog Ford nepatinka. Buvo galima paimti naujesnį Ford Focus bet jis nedaug kuo skiriasi nuo senojo. Vokiečius atmečiau nes nenoriu mokėti už automobilio „privalumus“ ir servise praleistą laiką. Visų pirma automobilis turi važiuoti ir negesti – tai pagrindinis reikalavimas. Galiausiai pasirinkau Civic ir dabar po nemažai metų galiu pasakyti kad neklydau. Privalumus išvardinsiu eilės tvarka: jaunatviška, graži išvaizda, patikimas variklis + gera automatinė pavarų dėžė. Stovi 5 greičių automatinė pavarų dėžė, o ne senovinė 4 greičių. Mažos degalų sąnaudos, iVtec, dinamika - na, važiuoja normaliai, su mechanika gal būtų smagiau, bet su automatine dėžė nėra didelio skirtumo. Interjeras labai malonus tiek savo išvaizda, tiek jį liesti, tikrai malonu būti viduje. Erdvės pojūtis dėl didelio atstumo iki prikeinio stiklo apačios yra puikus. Spidometras yra mano mėgstamiausia dalis – kai dabar pilna greičio kamerų, labai patogu sekti greitį. Gaunasi savotiškas projekcinis vaizdas :) Yra visi reikalingi dalykai šiuolaikiniam automobiliui, išskyrus šildomą vairą ir vėdinamas sėdynes. Trūkumai - automobilis žemas, žiemą kartais būna nemalonu. Pakaba, mano nuomone nepakankamai gerai sugeria smūgius. Dar kartą noriu pabrėžti, kad šis variklis ir automatinė pavarų dėžė veikia be problemų, jei paimsite geros būklės automobilį važiuosite be problemų ilgai. Taip, jėgaine ne TSI+DSG, šiek tiek archajiška, bet patikima. O palyginti su korėjiečiais… na, aš vis dar už Japonus. Išvada - geras ir vis dar aktualus automobilis, bet reikia imti tik paskutinių metų ir tik su maksimalia komplektacija. Tai labai svarbu.
Pilnas atsiliepimas...
Vaida | 2023-10-20
Ne mašina o tikras džiaugsmas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus variklis ir geras valdymas, išvaizda išsiskiria iš masės kitų, geros degalų sąnaudos
Žema prošvaisa
Honda yra Honda, automobilis kažkada pirktas ir vėliau aptarnautas pas įgaliotą atstovą. Automobilio išvaizda kiek futuristiška, viduje priekinė panelė neatsilieka nuo išorės stiliaus. Net ir dabar kai pasirodė visokie LCD jutikliniai ekranai įtaisyti vietoj tachometro ir greičio rodmenų, šio Civic priekinis skydelis neprarado savo elegancijos. Sumontuota Pioneer audio-garso sistema, kuri leidžia ne tik kokybiškai klausytis muzikos, bet ir žiūrėti filmus, turi navigaciją, palaiko belaidį ryšį su telefonu. Pavarų dėžė mechaninė, reaguoja į menkiausią judesį. Prie tokios variklio galios ir kėbulo svorio, dinamika ir valdymas yra geri. Žinoma, automobilis nemėgsta itin didelio greičio, tai ne sportinis automobilis, bet ilgose kelionėse jis parodė save tik iš geriausios pusės – yra gana stabilus ir ekonomiškas automobilis, ir salonas nėra labai triukšmingas. Žodžiu, automobilis tarnaus gerai ir ilgai jei tinkamai bus prižiūrėtas.
Pilnas atsiliepimas...
Asta | 2023-09-21
Mano pirmasis japonas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salono talpa puiki, salono surinkimo kokybė, degalų sąnaudos ir dinamika nebloga, puikus valdymas
Garso izoliacija prastoka
Mano vairavimo stažas jau 12 metų, bet apie automobilius nelabai išmanau. Tačiau šiuo Honda Civic esu patenkinta. Iš karto atkreipsiu dėmesį į tai koks puikiai valdomas šis automobilis. Pagreitis iš 1.8 variklio vidutiniškas ir kuro sunaudojimas vidutinis. Apie gedimus kol kas nieko negaliu pasakyti, buvo keletas standartinių patvarkymų, keistos stabdžių kaladėlės ir kitos eksploatacinės medžiagos. Automobilis atrodo kiek kitaip nei visi, man jis išsiskiria iš masės kitų, po kelionės eidama namo visada atsigręžiu atgal. Gal dėl to, kad automobilio išorė itin tvarkinga. Interjeras ypač geras, žema sėdėjimo pozicija yra puiku, veliūrinis interjeras neprilygstamas, nors ir teplus. Mieste kartais dugnas liečia gulinčius policininkus, automobilis turi mažą prošvaisą. Minusas, bet greičiausiai ne automobilio, o labiau mūsų kelių. Turite būti ypač atsargūs važiuojant nelygiu keliu. Tai mano pirmoji automobilio apžvalga, taigi techniškai nelabai ką galiu pasakyti. Automobilį naudoju neitin daug, bet juo esu tikrai patenkinta.
Pilnas atsiliepimas...
Žilvinas | 2023-08-07
8 kartos Honda Civic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinau
Išvardinau
Tikrai puikus automobilis ir patikimas, ir patogus. Džiugina kuro sąnaudos - apie 8 l/magistralėje ir 9 l/mieste. Žiemą be problemų užsiveda net ir spaudžiant šalčiams iki -20. Tepalo iš viso nevartoja nė gramo. Man tai labai patiko ir maloniai nustebino. Ryte sėdau, užvedžiau ir nuvažiavau. Tik eksploatacinės medžiagos kas priklauso nuo jūsų nuvažiuojamų km ir galbūt šiek tiek nuo vairavimo stiliaus. Automobilis manęs niekada nepavedė per 8 nuosavybės metus. Nuvažiavus 200 tūkstančių km pakeičiau alyvą pavarų dėžėje. Grynai dėl ramybės pakeičiau stabdžių skystį, antifrizą, pažiūrėjo kondicionierių – prpylė 170g freono. Prie 220 tūkstančių, pakeičiau “forsunkes”, naujas iridžio NGK žvakes. Nors senos nuvažiavo beveik 150 tūkstančių km ir kogero būtų veikusios iki šiol. Žodžiu, belieka tik laiku pasikeisti tepalus, filtrus, stabdžių kaladėles. Atsarginių dalių kainos buvo visiškai priimtinos iki visokių pabrangimų, bet ir dabar nelabai kandžiojasi. Jei laiku prižiūrėsi mašiną, tai ji važiuos amžinai.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-08
Honda civic hybrid
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas,patogumas,ekonomiškumas
Truputi garso izoliacija prasta lekiant autostradoj,bet pripratus viskas gerai
Šiuo hybridiniu Honda civic važinėju 3metus,esu labai patenkintas tiek kokybe,komfortu,ekonomija.dau keliavau po Austrijos Šveicarijos kalnus traukos visur pakanka,servizų nereikia išskyrus tepalus pakeičia ar teh apž.
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt