Markės
1472 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Evoliucinis dizainas
  • Neitin komfortiška pakaba
  • Ne visi prietaisai išdėstyti patogiai
"Interjere automobilis nebeturi mygtukų “fiestos”, kuria dar visai neseniai taip žavėjosi Porsche kompanija"
"Obuolys nuo medžio nuriedėjo netoli” – tokia pirma mintis šauna pamačius naująjį Porsche Cayenne. Ištiesų automobilis pasikeitė labai nedaug, ar tikrai nedaug? Taip Porsche kompanija yra konservatyvi, bet kai tokių brangių automobilių parduodama net trys ketvirtadaliai milijono, tai kam rizikuoti pirkėjų lojalumu. Ištiesų naujas automobilis pasikeitė iš esmės – jis tapo 9 mm žemesnis, 63 mm ilgesnis ir 23 mm platesnis. Nepaisant visureigio ūgtelėjimo, Cayenne yra lengvesnis nei jo pirmtakas. Tai susiję su aliuminio konstrukcijomis, kurios naudojamos tiek kėbului, tiek rėmui gaminti. Gamintojas tvirtina, kad žemesnis stogas neturi įtakos keleiviams suteikiamai erdvei. Kėbulas tapo kiek atletiškesnis, stipriau išryškintos galinių ratų arkos, o gale matome pailgus žibintus kiek panašius į atnaujinto 911 – tai vienintelė charakteringa automobilio vieta. Bendrai automobilis atrodo lyg sportininkas numetęs kelis nereikalingus kilogramus ir priaugęs šiek tiek raumenų masės, tačiau iš esmės labai nepasikeitęs. Bazinis Porsche Cayenne komplektuojamas su vienos turbinos 3.0L V6 varikliu pasiskolintu iš Volkswagen Audi Group kompanijos. Šis gan kuklus variklis pasiekia 250 kW (340 AG) galią ir 450 Nm sukimo momentą ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,2 sekundės, didžiausias jo pasiekiamas greitis – 245 km/val. Trečiosios kartos Cayenne Turbo turi ir gerokai solidesnį V8 variklį su dviem turbokompresoriais ir pasiekia 404 kW (550 AG) galią bei 770 Nm sukimo momentą. „Turbo“ versija taip pat turi aktyvius aerodinaminius elementus. Jos stogo aptakas keičia poziciją, priklausomai nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo padėties. Kai greitėjama ar važiuojama vienodu greičiu, stogo aptakas padidina galinės dalies prispaudžiamąją jėgą, o stipriai stabdant veikia kaip papildomas aerodinaminis stabdis. Kiekvienas Cayenne gali būti komplektuojamas su trijų kamerų pneumatine pakaba, kurios darbą kontroliuoja „Porsche 4D Chassis Control“ bei „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) sistemos. Jos automatiškai keičia automobilio prošvaisą priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo ir greičio. Interjere automobilis nebeturi mygtukų “fiestos”, kuria dar visai neseniai taip žavėjosi Porsche kompanija. Priekinio skydelio dizainas yra daug švaresnis kur akcentuojamas didelis LCD ekranas ir klasikinis mechaninis laikrodis. Visgi ir čia tenka papriekaištauti gamintojams – Cayenne interjeras daugiau nei kuklus ir nors žmonės kalba, kad kuklumas puošia, tačiau “supervisureigiams” tai tikrai ne privalumas. Nepamirškime, kad paskutiniu metu rinkoje buvo pristatyta eilė naujų jaudinančių visureigių, kurie taikosi būtent į Cayenne teritoriją – tai Bentley Bentayga, Lamborghini Urus, Maserati Levante, Land Rover Range Rover Sport, Land Rover Range Rover Velar, o kur dar tuoj rinkoje pasirodysiantys ultra prabangūs Audi Q8 ir BMW X7.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2023-09-27

„Porsche“ plečia hibridinių automobilių gamą – pristato „Cayenne S E-Hybrid“

„Porsche“ plečia hibridinių automobilių gamą – pristato „Cayenne S E-Hybrid“
„Porsche“ toliau plečia hibridinių automobilių asortimentą nauju SUV klasei priklausančiu „Cayenne S E-Hybrid“ modeliu. Visapusiškai atnaujintas modelis stebina puikiai subalansuota važiavimo dinamika, komfortu bei efektyvumu. Lapkritį pasirodysiantis automobilis bus trečiasis „Cayenne“ modelio sportinis hibridas.  

Su šių metų pradžioje visapusiškai atnaujinta „Cayenne“ hibridine sistema naujasis modelis įveikia dar didesnį atstumą, naudojant tik elektros energiją. Taip pat dėl pažangaus energijos valdymo, vairuotojai „Cayenne S E-Hybrid“ įkraus per dar trumpesnį laiką. 
 
Naujame hibride didelis dėmesys sutelkiamas į kasdienio naudojimo ir našumo pusiausvyrą. Naują „Cayenne“ galima įsigyti su „SUV“ ir „SUV Coupe“ kėbulu. 

 
Automobilyje įmontuotas 3,0L V6 tūrio variklis su turbina, kurio galingumas 260 kW (353 AG), o bendra jėgainės galia siekia 382 kW (519 AG) ir 750 Nm maksimalų sukimo momentą. „Cayenne S E-Hybrid“ iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,7 sekundes ir gali pasiekti maksimalų 263 km/val. greitį.
 
„S E-Hybrid“ modeliams būdinga optimizuota „Cayenne“ hibridinė sistema. Lapkritį pristatomas automobilis, naudojant tik elektros energiją, pagal „EAER City“ standartą įveikia iki 90 kilometrų atstumą. Tai pasiekti padeda 25,9 kWh talpos akumuliatorius. Vairuotojai su integruotu 11 kW galios įkrovikliu automobilį įkraus vos per 2,5 valandos. 
 
Adaptyvi pneumatinė pakaba su dviejų kamerų ir dviejų vožtuvų technologija suteikia dar geresnę vairavimo patirtį. Ji pagerina vairavimo tikslumą ir našumą bei sumažina nereikalingus kėbulo judesius dinamiškose vairavimo situacijose. 
 
„Cayenne“ būdingas dizainas
 
Savo išoriniu interjeru „S E-Hybrid“ puikiai įsilieja į „Cayenne“ modelių gamą. Standartinėje automobilio komplektacijoje yra 20 colių „Cayenne S“ ratai ir sportinė nerūdijančio plieno išmetimo sistema. Sportinis visureigis „Cayenne S E-Hybrid“ turi sidabro spalvos išorinės apdailos paketą, o „Coupe“ versija – juodos. Standartinėje komplektacijoje montuojami LED priekiniai žibintai, kurie, važiuojant naktį, užtikrina saugumą bei komfortą. 
 
Taip pat „Cayenne S E-Hybrid“ standartinį interjero paketą sudaro aštuonių krypčių odinės sėdynės, „Sport Chrono“ paketas su važiavimo rėžimo pasirinkimais, nerūdijančio plieno pedalų apdailos bei sidabro spalvos „Diamar“ interjero paketas. 

 
Vairuotojai kartu gali naudotis papildomomis „My Porsche“ programėlėmis, įskaitant naujas „Apple CarPlay“ funkcijas. „Porsche“ yra pirmasis automobilių gamintojas, „CarPlay“ pagalba suteikiantis dar lengvesnę prieigą prie automobilio funkcijų. 
 
Naujame „Cayenne S E-Hybrid“ modelyje dar daugiau komforto suteikia naujas papildomas keleivių ekranas su vaizdo funkcijomis, taip pat nauja oro kokybės sistema, skirta filtruoti nešvarumus ir pavojingas medžiagas. 
 
Automobilį galima užsisakyti jau dabar, o pristatymas prasidės šių metų lapkričio mėnesį. „Cayenne S E-Hybrid“ kaina prasideda nuo 120.490,00 Eur., o „Cayenne S E-Hybrid Coupe“ – nuo 124.856,00 Eur.  
 


Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    Macan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt