Markės
1489 iš 1940
Porsche Macan 2014 - dabar
Porsche Macan, 2014 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.54% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Puikiai valdomas ir kartu komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • 2.0 litrų variklis neįspūdingas
  • Brangus
"Macan modelio užduotis būti pačiu (vieninteliu?) sportiškiausiu kompaktišku visureigiu"
Naujas Porsche Macan modelis akivaizdžiai naudoja didesniojo Cayenne sėkmės formulę ir panašu tokia strategija bus sėkminga. Kaip Cayenne modelis naudoja Audi Q7 pagrindą, taip Macan naudoja stipriai modifikuotą Audi Q5 platformą. Tačiau Porsche yra 70 mm ilgesnis, 24 mm platesnis ir 30 mm žemesnis už Audi Q5. Išties, Porsche Macan yra labai panašus į didesnįjį brolį Cayenne, o ir matmenimis nedaug tenusileidžia. Šioje sferoje dizaineriai dviračio neišradinėjo – pasinaudojo Cayenne patikrinta dizaino formule (galioja viskam išskyrus simpatiškus galinius žibintus), be to mažesniajam būti panašiu į didesnįjį yra naudinga. Tad klientai tikrai nebus nusivylę. Macan interjeras taip pat panašus į Cayenne, o ir medžiagų kokybė tikrai nenusileidžia didesniajam visureigiui. Tiek metalas, tiek oda, tiek plastikas naudojamas nepriekaištingos kokybės ir yra itin malonus liesti. Macan modelio užduotis būti pačiu (vieninteliu?) sportiškiausiu kompaktišku visureigiu. Tam pirmiausia pasitarnaus varikliai, kurių yra trys: benzininiai Macan S ir Macan Turbo, bei dyzelinis Macan S Diesel. 3,0 litrų turbodyzelinė jėgainė generuoja 254 AG ir 580 Nm. Su šiuo varikliu visureigis iki 100 km/val. pagreitėja per 6,3, o maksimalus greitis siekia 230 km/val. Benzininė Macan S versija turi 3,0 litrų V6 variklį su turbokompresoriumi, kuris generuoja 335 AG, 460 Nm, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,4 sekundės. Galingiausias Macan Turbo modelis turi solidų 3,6 litro V6 twin-turbo agregatą su 394 AG ir 550 Nm. Ši versija pasiekia maksimalų 265 km/val greitį, o 100 km/val išvysto per 4,8 sekundės. Šalia dinamiškų variklių, automobiliui sportiškumo suteikia puikiai subalansuota pakaba, greita dviejų sankabų pavarų dėžė, bei visų varomųjų ratų sistema orientuota daugiau galios perduoti galiniams ratams. Kelyje automobilis elgiasi ne šiaip kaip lengvasis automobilis, bet kaip sportiškas lengvasis automobilis – vairuotojas visuomet puikiai jaus automobilio balansą ir sukibimą su kelio danga. Žinoma, pakabos standumas tikrai pasijaus lyginant su konkurentais, tačiau automagistralėje automobilis leidžia jaustis komfortiškai ir atpalaiduojančiai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Edvinas | 2023-05-26
Kaip aš įsimylėjau Porsche…
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas aukščiausiame lygyje, moderni multimedija, nepriekaištingas valdymas, žinoma dinamika, žinoma automobilio išvaizda, salono talpa, gera, pakaba gera ir galimybė važiuoti bekele ką irgi teko išbandyti, komfortas ir interjero dizainas
Priežiūros kaina vienintelis tikras minusas
Atvirai pasakius perkant šį automobilį nebuvo jokio ypatingo tikslo pirkti būtent Porsche. Rinkausi tarp Mercedes GLC coupe, BMW X3 ir galbūt Macan. Atsitiktinumo dėka nupirkau Porsche Macan S JAV aukscionuose, teko tvarkyti automobilio galinę dalį, bet kaina gavosi puiki ir dabar labai džiaugiuosi, kad nužiūrėjome šį Porsche. Galiu pasakyti, kad techninė apžiūra bus brangi, bet tai niekis palyginti su jauduliu kurį patiriate vairuodami šį automobilį. 5,3 sekundės iki 100 km/h yra kažkas nerealaus. Ir tai net ne 911 modelis! Iš pradžių niekaip nesigaudavo važiuoti lėtai, nes negali nepaspausti nuo sankryžos arba kai pamatai jog mirksi šviesoforas. Visada žinai, kad automobilis šimtrą metrų gali tave nuskraidinti per kelias sekundes. Jausmas salone? Jokio asketizmo, jokių nedadirbtų vietų - viskas patogu, viskas jungiasi su nepriekaištinga kokybe, visos medžiagos apgalvotos ir malonios liesti. Bet vėlgi įspūdis priklauso nuo komplektacijos, pas mane S versija, todėl komplektacija yra labai gera, nors ir ne pati geriausia. Sėdynės reguliuojamos 14 padėčių – bet kas ras sau idealią poziciją ir nugara nekentės kaip dažnai būna kituose automobiliuose. Sportinis vairas patogiai prilimpa prie rankų, patogus prietaisų skydelis, žinoma panoraminis stogas. Žodžiais sunku nusakyti įspūdį, kuris vis dar manęs neapleidžia, reikia tai pajausti. Apibendrinant galiu pasakyti po dviejų metų intensyvaus važinėjimo tiek mieste, tiek greitkelyje, panašu Porsche markė tapo mano mėgstamiausia.
Pilnas atsiliepimas...
Makan | 2022-01-26
Pirmi Makan įspūdžiai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, pakaba, dinamika, saugumas, išorė
Priežiūros išlaidos, patikimumas
Prieš keletą mėnesių nusipirkau Makan. Džiaugsmas dėl naujo pirkinio nebuvo ilgas - paaiškėjo, kad pardavėjas nutylėjo keletą problemų, nieko nuostabaus. Teko pakeisti variklio tarpinę, per kurią rimtai leido tepalą – pasirodo čia Porsche bėda, “operacija” atliekama išėmus variklį... Iš esmės, jei turite garantiją, o Porsche garantija gali būti pratęsta iki 14 metų automobilio ir 200 000 km ridos, tai šis remontas bus garantinis. Tačiau mano atveju tai nebuvo garantinis remontas. Taigi apie patį automobilį: autombilis yra idealus jei jums patinka maži automobiliai ar ieškote dėmesio. Kaip nekeista bagažinė yra pakankamai didelė, priekyje daug vietos. Jei priekyje sėdi nelabai aukštas žmogus, tai aš turėdamas 190cm ūgį, jaučiuosi pakankamai patogiai ir ant galinių sėdynių, nors galinių sėdynių atlošas yra pernelyg vertikalus, man norėtųsi nuožulnesnio. Dinamika: 340 AG lyg ir pakanka, turite atidžiai sekti greičio rodmenis, nes pats skydelis gan sunkiai skaitomas. Automobilis kelyje: žinoma visureigis su aukštesniu svorio centru linkęs svirti posūkiuose, bet hidraulinės pakabos sportinis režimas ir pakabos sužeminimas kiek pataiso situaciją. Važinėjant net ir šiuo režimu pakaba pakankamai komfortiška. O komfortišku režimu man mašina “plaukioja” jau per stipriai - kaip amerikietiškas visureigis. Stabdžiai žinoma puikūs - nėra jokių priekaištų. Variklis: charakteristikos ant popieriaus rodo gana priimtiną pagreitį, bet neapsigaukit – automobilis gana nuobodus, variklis įsisuka tik virš 6–7 tūkst. apsukų. Vairo stiprintuvas nėra blogas, tačiau ne hidraulinis todėl palieka dvejopą įspūdį – mechanizmas lyg ir tikslus bei standus, bet visiškai nėra pojūčio su keliu. Tiesą sakant tai įprastas automobilis – nieks neprimena Porsche išskyrus markės logotipą ant vairo. Apibendrinant: jei imsite tokį automobilį, imkite „S“ versiją - gausite labai savitą „Porsche“. Geriau mokėti didesnius pinigus už išlaikymą nei vairuoti nuobodų automobilį. Jei pirksite naudotą, tikrai sumokėkite ir praitęskite Porsche garantiją, manau kad verta. Atkreipkite dėmesį, kad dauguma detalių, variklio ir pavarų dėžės dalių bei kitų komponentų tikrai neatitinka originalių dalių kokybės.
Pilnas atsiliepimas...
 
Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    MacanMacan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt