Markės
1820 iš 1918
Volkswagen Bora, 1998 - 2005
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 16
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Bora iš esmės yra Golf versija universalo arba sedano kėbulu. Šiaurės Amerikoje ir Pietų Afrikoje šis automobilis buvo gaminamas Jetta pavadinimu. Nors automobilis tapo trumpesnis negu trečios kartos, tačiau tarpuašis truputį pailgėjo. Pakaba išliko sena, tačiau buvo paminkštinta, kad būtų užtikrintas didesnis komfortas. Susidūrimo testuose ketvirtos kartos Bora/Jetta gavo labai gerus įvertinimus. Automobilis gavo penkias iš penkių žvaigždučių už vairuotojo ir keleivio apsaugą esant 56 km/h priešakiniam smūgiui. Šoninio smūgio atveju (62 km/h greičiu) Bora buvo įvertinta keturiomis iš penkių žvaigždučių vairuotojo ir galinių keleivių vietoms. Vairuotojai gyrė Bora už patikimą elgesį kelyje, patogumą, praktiškumą ir aukštą interjero kokybę. Kiti pažymi, kad automobilis nors patrauklus, tačiau yra šiek tiek per brangus pasirinkimas kompaktinių automobilių klasėje, be to užkliūdavo gan standžios sėdynės, ankštoka galinė sėdynė ir nesportiška pakaba.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Tomas Bora | 2016-12-25
Gera Bora
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Malonu važiuot kai viskas veikia ir mašina neuždrožta. Didelė bagažinė, gali susikraut viską.
Baisiai mažai vietos galia sėdinčių kojoms. Žemas buferis ir variklio apsauga.
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Važnyčioju Borą jau lygiai vienus metus. Pirkau tipo iš Vokietijos parvarytą. Vienu žodžiu, kai nusprendžiau, kad ją pirksiu, galvojau arba čia man su ja pasisekė arba aš esu tas asilas iš kurio pirikūpai gavę pinigus ir dingę iš mano matymo ir girdėjimo lauko garsiai žvengs: iškišom gaidį daunui. Nu bet praėjus metam panašu, kad gal ir pasisekė visai man. Kai pirkau Bora buvo prabėgus 90 000 km. Taip, perskaitėt teisingai. Jei tiksliau tai 89 000 km. Per metus nuvažiavau apie 15 000 km. Sakysit tokių ridų nebūna ir galbūt būsit teisūs, nes po pirkimo prijungus prie kompo kitos ridos nerodė, bet matėsi, kad ten kažkas lysta, perprogramuota Boros kompas ar kažkaip, kad vienžo, gali būt atsukti kilometrai, o gali būt kad neatsukti. Bet esmė tame, kad pagal išlaikymą ji ir atrodo ant tokios ridos, ryčiagas nekliba, niekas beveik nenutrinta, skylių nėra, visa kieta, salone sėdi su užvestu varikliu ir nesuprasi ar čia dyzelis ar benzas, beveik nieka nesigirdi, nei kas tarška, nei kas barška. Kai keičiau variklio diržus, meistras sakė, kad prie variklio jokie šūdarankiai nebuvo lindę, nes viskas gražiai atrodė, visi varžčiukai tvarkingi. Nes kai būna kas nors tvarkoma pas garažinius tai vis tiek būna matyt, kad buvo mestas kelias dėl kokio nors takelio, daryti kompromisai, kad būtų greičiau, nueita shortcut'ais ir padaryta chaltūrų. Bet, kaip minėjau aukščiau, pastarųjų nebuvo matyti. Tas mane nejuokais nudžiugino. Tech. apžiūroj važiuoklė sakė kapitali ir šiaip viskas gerai, neskaitant kelių smulkmenų apžiūra pravėjo spakainiai, nors ir iš antro karto. Per metus keičiau galinius sailenblokus, langų apipurškimo varikliuką ir tepalus. Ai dar ir slenkstis buvo palamdytas, kaip ant akmens užvažiavęs. Ir pro keleivio duris per didesnį lietų vanduo į saloną apačioj durelių kažkaip patenka. Gali būti, kad keleivio šonas buvo daužtas ir kažkas su durim ne taip padaryta, o gal tik nubėgimo kanalai užsikimšę. Neprisiruošiu pakrapštyt. Ir dar keleivio priekinis stiklas buvo nukritęs, nes sulūžo kažkokie lakikliai ir plasmasės. Ir stiklas nukrito važiuojant pramoginiais sumetimais Latvijos miške. Tai šiaip ne taip tą stiklą išsitraukėm iš durelių ir su šakom įtvirtinę, kad neturėtų minčių dar kartą kristi, parsiradom į Lietuvą. Variklio tepalus buki kažkokio avtaserviso vadybybyninkai iš pradžių patarė pilt pusiau sintetinius, nors buvau sakęs, kad čia pumpe duse'as. Bet po poros tūkst. km pasikeičiau į sintetinius. Tai kolkas esu labai patenkintas, nes majoriškų gedimų nebuvo ir lyg nenusimato. Tai gal labai ir nežvengė tie pirikūpai iš manęs ir dauno ligos man nediagnozavo.. Gal tik atlaidžiai lopu pavadino, bet ne daugiau.
Variklis
Variklis 85 kW, su dviem paskutinėm raudonom raidėm kodiniam pavadinime TDI. Labai siauram apsisukimų diapozone traukia labai gerai, bet greitai išsikvepia ir reikia jungti aukštesnę pavarą.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Žiemos metu važinėjant į darbą ir iš jo per kamščius kuro sąnaudos 8,5 l/100km. Nežinau čia daug ar mažai, bet norėčiau, ka rytų mažiau.
Patarimai perkančiajam
Kai pirkau apie pumpe duse variklius kažką buvau girdėjęs, bet tik nusipirkęs prisikaičiau kad jie labai lepūs ir brangūs jei reik taisyti ar keisti. Tai jei pirkti tai tik su neuždrožtu varikliu. Kaip išsiaiškint kuris neuždrožtas - nežinau.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt