Markės
1567 iš 1622
Volkswagen Passat CC 2008 - 2017
Volkswagen Passat CC, 2008 - 2017
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.211% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)Viso įvertinimų: 8
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Smagūs turbo varikliai
  • Puikus išorės dizainas
  • Gera įranga
TRŪKUMAI
  • Interjeras pasiskolintas iš įprasto Passat
  • Didelė kaina
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Galingiausia šio Passat versija yra visais keturiais ratais varomas variantas su 3.6 L VR6 varikliu, 300 AG galia"
Puikaus dizaino Passat CC (šifruojama kaip Comfort Coupe) yra originalus 4 durų kupė. Šis automobilis Volkswagen gamoje stovi tarp įprasto Passat ir flagmano Phaeton ir gaminamas ant Passat bazės, tačiau yra ilgesnis, platesnis ir žemesnis už jį. CC atstovauja paskutiniais metais naujai atrastai nišai – prabangių, sportiškų, dinamiško dizaino su galingais varikliais, keturių durų, tačiau dizaino artimo kupė automobiliams niša. Vienas pirmųjų šios nišos atstovų yra gerai žinomas Mercedes-Benz CLS. Galingiausia šio Passat versija yra visais keturiais ratais varomas variantas su 3.6 L VR6 varikliu, 300 AG galia ir įsibėgėjimu iki 100 km/h per 6.6 sekundės. Interjere naudojamos kokybiškesnės medžiagos nei paprastame Passat ir gausi standartinė įranga tam, kad dar labiau atskirti šiuos du automobilius. Be abejo Passat CC yra taip pat ženkliai brangesnis nei Passat, o interjero erdvė mažesnė, bet ar tai svarbu sportiškų automobilių mėgėjams?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ward's organizacija 2009 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 8
2020-05-04
Vw passat CC 2011 metų 2.0 125KW TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, pigi eksplotacija, kokybiškos vidaus detalės, labai patikimas
žemas, brangus
Ilgai ieškojau sau atomobilio, daug skaičiausi ir rinkau informaciją Svarbiausi patarimai: Ieškokit ne 2008 o naujesnių metų, nes tada pradėjo eiti geresni varikliai su bosch purkštukais ir kita sistema Pats nusipirkau 2011m. (pre fl) geriausią variantą 2.0 TDI 125kw su bosch purkštukais ir commonrail sistema, tai yra patikimiausias variantas iš visų TDI Kai kurie sako, kad nepakanka vietos, turbūt tik tai kalba tie kurie nėra sėdėje gale arba ūgis didesnis nei 195cm. Vietos tikrai pakanka tiek priekyje tiek gale, jeigu esi iki 195cm. Sužavėjo automobilio salono medžiagų kokybė, nors automobilis prarėdęjęs 260000km, salono medžiagos nėra nei šiek tiek pasidėvėjusios. Viskas aptraukta kokybiška oda ir kitomis detalėmis. 125kw galios pilnai pakanka, o kuro sąnaudomis likau maloniai nustebintas, užmiestyje iki 5l/100km mieste 6-6.5l/100km, su pilnu baku galima pravažiuoti 1100-1200km, užsipili ir pamiršti Automobilis yra į kietesnę pusę, nėra, kad būtų labai minkštas, bet užtat užtikrintai gali važiuoti į posukius, nes nenusvyra, Patarimas po įsigijimo, pasikeiskite kartu ir tepalo siurblio ašelę, ji kainuoja iki 7 eurų, pasikeitę užbėgsite tolimesniam gedimui už akių. Pirkdamas savajį cc, daug apžiūrėjau, bendravau su meistrais ir išsirinkau patikimiausią variantą comonairala, po 2 metų eksplotacijos remontų neteko turėti tik einamieji dalykai (tepalai, stabdžių kaladėlės, filtrai) Senesni 2008-2009 metų modeliai turi problemų su siemens purkštukais, kuro sistema ir tepalo siurblio ašele jeigu nepakeičiama laiku, daugiau apie šį modelį nėra ką pasakoti visos blogiausios vietos išvardintos
Pilnas atsiliepimas...
2020-03-05
VW Passat CC 2010m. 2.0 125kW DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, ekonomiškas.
Rūdys
Vairavau apie metus, kelyje nei karto nepavedė. Gana ekonomiškas, išvaizdus, bet teko parduoti dėl rūdžių, kurios pradėjo plisti ant viso automobilio. Sąnaudos kamščiuose žiemą Vilniuje apie 10l, autostradoje važiuojant 140km/h apie 6.5l. Teko pasikeisti tik diržus, tepalus, filtrus. Dauguma jų yra su barškančiais smagračiais, kurių remontas 500e ir į viršų. Pirmiausia tikrinti ar nesurūdijęs - tai buvo priežastis, kodėl atsisveikinau su automobiliu. Tikrinti ar nėra puslelių prie rankenų, pažiūrėti po jomis. Taip pat puslelės gali būti aplink moldingus, prie sparnų ir aplink VW ženklą ant bagažinės. Patikrinti ar ant šalto variklio nesidaužo smagratis ir ar užgesinant variklį mašina nesusipurto (reiškia smagračiui artėja paskutinioji).
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-24
Volkswagen CC 2.0TDI 103kw 2013m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, Mažas kainos nuvertėjimas, komfortiškas autostradoje, Pigus išlaikymas
Neatleistinai baudžia važiuojant per duobes, Pradinė kaina yra gana didelė, Šiek tiek nepatogu įsėsti aukštesniam žmogui
Su šiuo automobiliu važiavau 180000km, tad papasakoti ką turiu. Trumpai išdėstysiu viską. Prieš tai važinėjau su Passat B6 2006m. Nėra ką lyginti. CC jaučiasi žymiai aukštesnės klasės automobilis, neskaitant, kad tai iš esmės ta pati platforma, dar MQB nebuvo. Automobilio salonas pakankamai aukštos kokybės, išskyrus plastmases priekiniame skydelyje, jos atšalus orui pradeda tarškėti. Daug kas mini, jog CC yra premium klasė, tą galite pamiršti, jei tikitės, jog čia bus kažkas panašaus į BMW ar MB, nors ir nėra didelio atotrūkio, bet jaučiasi, jog kokybė bendrai yra prastesnė. DSG 6 bėgių laiko tikrai neblogai, ties 150000km reikėjo keisti DSG termostatą, nes kompas rodė, jog variklis nešyla. Būkit budrūs, aš net nežinojau, jog dėžėj yra termostatas. Kainavo nedaug - 160€ su darbais. Labai Gerai pasitarnavo smagratis - keistas tik prie 260000km, nors važiavo tik autostradomis, todėl daug darbo jis ir neturėjo. Smagratis kainavo 400€ + pakeitimas 100€. Bendrai automobilis super ištvermingas ir negendantis, 10balų, ne veltui passat. Važiavimo kokybė yra nebloga, neblogai stovi ant kelio su R18 ratais, standartinė važiuoklė gana standi, ypač mieste visos duobės yra neatleistinos, pradinis duobių sugėrimas yra tiesiog tragiškas (lyginu su bmw, mb ir jaguar), bet autostradoje nepakeičiamas ir komfortiškas auto. Bagažinės dydis be galo didelis, telpa 4 dideli lagaminai. Pas mane buvo Highline komplektacija su labai daug privalumų, pvz. Active Lane Assist, Side Assist, Active Front Assist, Adaptive Cruise Control, kojos mostu atidaroma bagažinė ir t.t. Tikrai ne visi naudoja juos, bet man labiausiai pasitarnavo Labe Assist ir ACC važiuojant autostrada, kai auto laikosi ir vairuoja pati pagal juostas, jei šiek tiek rankos dreba ar pan. ACC auto pati renka greitį pagal priešais važiuojantį automobilį, lenkiant jį auto pati greitėja. Taip pat automatiškos ilgos šviesos - labai gelbėjantis vairuojant tamsiu paros metu. Nukerpa automobilius ir šviečia ilgomis šviesomis būtent ten, kur labiausiai to reikia.
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-02
VW CC 1.8 TSI, 2013 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, valdymas, garso izoliacija
Nepatogi ilgoms kelionėms,
Pirkau iš salono Lietuvoje 3 metų senumo, 70 000 km rida (Facelift modelis), pirmas įspūdis tikrai neblogas, gera išvaizda, gražus vidus, gera trauka, gera garso izoliacija, trumpiems atstumams pats tas, tačiau ilgesnėje kelionėje tikrai nepatogus, labai keita važiuoklė, jauti kėkvieną įtrūkimą ar nelygumą, sedynės sport, jau po 1h vairavimo nugara pradėdavo skaudėt, nepaisant to automobilio valdymas tikrai puikus, tiesiog kaip prikaltas prie kelio. Salono medžiagų kokybė tikrai kokybiška, traškesių - girgždesių minimaliai. Pavarų dėžė DSG 7 pavarų, tarnavimo laikas maždaug 100 000 km, poto atsiranda įvairūs praslydimai ir t.t, apsukos nebekyla tolygiai, drebėjimai, labai skaudžiai iš 1 į 2 meta ir pan., taip, kad jau prie 130t. km teko keisti sankabos komplektą, bet ir po pakeitimo nebebuvo sklandaus darbo. (teko girdėt, kad ir prie mažesnių kilometrų jau jas tvarkydavo), zodžiu nieko gero. Variklis įspūdį duoda gerą, bet iki tol kol užsidega tepalo lemputė. Šiaip jie nauji katik iš salono išvažiavę valgo tepalą (čia apie visus tuos 1.4, 1,8 2.0 TFSI), tai maniškis prie 150t. km ridos valgydavo apie 1L / 3000 km, tai čia dar visai neblogai sakyčiau, kiti net į 1000km netelpa su 1L tepalo, prie tokios ridos. Šiaip visi kiti agregatai pakankamai patikimi, važiuoklė ir pan., didelių problemų nebuvo. Bendrai tai automobilis tikrai neblogas trumpiems atstumams, bet varikliai ir pavarų dėžės, tai sakyčiau skirtos atlaikyti tik garantinį laikotarpį. Nuvertėjimas nėra didelis, pakankamai nebogai išlaiko kainą rinkoje. Jeigu nusprendėte pirkti su benzininiu varikliu, susitaikykite, kad pilsite tepalus (ir nemažai), jeigu pardavėjas sakys priešingai - meluoja. Dėl DSG, tai sūlyčiau paieškoti su pakeistom sankabom, priešingu atvėju bus brangus remontas. Jeigu ieškote automobilio ilgesnėms kelionėms, tikrai ne šis modelis.
Pilnas atsiliepimas...
2018-06-06
Ne kazka
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, isvaizda, papildoma komplektacija
Brangus remontas, bent man gedimu pasitaike palyginus su kitais lb daug, korozija,
Nezinau uz ka cia giria sita CC, bet pirktas is salono su 50k rida. Pralekiau per 6 metus dar 90k km, jau ties 130 stuku nusivyniojo dirzas vos apsieita be kapitalkes, keistas dezes radiatorius, nes plyso ir leido tepalus (tikrai ne pigus malonumas), pakeistos vidines granatos su pusasiais, perdazyta puse kebulo, nes supuvo durys ir arkos, pakeisti visi sailentblokai. Ryja tepalus. Detaliu rasti kai kuriu sunku ir neimanoma, kainos keistai skirtingos nuo paprasto pasato. Neypatingas sitas CC arba man tik pasitaike toks. Pliusas tik tai jog navarotu daug (adaptyvas, bixenon, koza roza, navi ir t.t.), trauka gera (benzas). Siaip vezimas-kieta, nepatogu ir mazai vietos traska panele per duobes. Tikrinti varikli, kebula ir vaziuokle kaip ir visiems auto. Nusipirkti gera loterija.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-15
Neveltui Passat vadinamas tautos automobiliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigi eksploatacija, didelė bagažinė, išskirtinė išvaizda
Ilgoms kelionėms nepatogu aukštiems žmonėms važiuoti gale (mažoka vietos kojoms)
Mano auto 2010 m., 5 vietų (būna ir 4) Išskirtinės išvaizdos, manevringas, ekonomiškas miesto automobilis. Be to visai nevargina su juo leistis ir į didesnes keliones, pvz. Vilnius-Klaipėda-Vilnius. Dažnai šie automobiliai būna prikrauti nemažai privalumų, todėl įsijungus autopilotą kelionė neprailgsta. Be problemų manevruoti ir po siauras miestų gatves bei prisiparkuoti (tiek atbulom tiek priekiu). 125Kw, niekada neteko pagalvoti, kad trūksta galingumo :) Kaip ir reiktų tikėtis Passat CC remonto išlaidos nėra didelės. Nelinkęs išlaidauti, tačiau savo CC remontuodavau VW atstovybių servizuose. Džiugina dar tai, kad mašina patvari ir nelinkus birėti. Jei turite galimybę, pirkti su 4 varomųjų ratų funkcija - 4Motion. Žiema nepamainomas dalykas, o kuro sąnaudos praktiškai nesiskiria.
Pilnas atsiliepimas...
M | 2016-09-23
VW CC 2008 2.0TDI DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiška, puikiai veikianti DSG dežė, jaunatviškas modelis,geras variklis,gerai valdoma.
Kietoka važiuoklė, mažai vietos suaugusiems gale, ilgesnėse kelionėse galė nėra patogu sedėti,
Automobilį pirkome iš VW Kauno centro 2008, praturėjome iki 2016. Mašina buvo pilniausios komplektacijos, tetrūko tik navigacijos/dynaudio garso aparatūros ir knopkių ant vairo. CC buvo prigrūstas navarotų,geros išvaizdos,su panoraminiu stogu (kuris po 2 metų pradėjo barškėti), bixenon žibintais, pačios prisiparkavimo funkcija, kreminiu ,alkantara salonu su šonuose oda ir kitais žaislais... Interjeras: vidus beveik pilnas,smagu,jauku,sėdėsena labai patogi,rekaro sėdynes labai patogios ilgose kelionėse. Vidaus surinkimo kokybė vidutiniška, kartais vis kažkas pabarškėdavo. Vietos priekyje pilna, gale sėdint nepatogu, galva remdavosi į lubas, vietos gale pakankamai jei sėdynė neatstumta iki galo. Mano ūgis 195 tai gale sėdėt už manęs keleiviams nėra vietos kojoms,tenka slinktis į prieki,bet tai nėra problema. Bagažinė didžiulė,telpa daug daiktų, yra vieta atsarginiam ratui. Originali garso aparatūra skamba garsiai ir kokybiškai, RCD510 multimedija turi SD kortelių skaitytuvą,taip pat 6 diskų changerį. Išorė: kėbulas rūdyja, brokuotas modelis iki 2009 metų. Per 8 metus surūdyjo visos keturios durys ties chrominias moldingais, ratų arkose pūslės,priekyje sparnuose. Gal taip tik man išpuolė,bet rūdyjo. Važiavimas su CC yra sportiškas,mašina nuostabiai stovi ant kelio,kaip prikalta, jauties užtikrinai ir saugiai. Važiuoklė kietoka,galima sakyti sportinė. Pati mašina yra gan žema, tai saugokite dugno apsaugas. Rekomenduoju CC žiūrėti po 2009 metų su DSG greičių dėže ir pilnesne komplektacija. 2.0tdi- elastingas,gerai traukiantis nuo žemų apsukų. Per 8 metus prasukau 300.000km be jokių problemų. Jei rinkčiausi žiūrėčiau tik į DSG dėžę! PASAKA :) maloniai,labai greitai dirba, per eksploatavimo laiką keistas tik smagratis,apskritai jokių problemų nei su DSG dėže bei variklių nebuvo, labai geras derinys.Variklis dirba tyliai,tolygiai, važiuoja labai smagiai. Šio 2.0 TDI 103kw yra per akis. Rekomenduoju. Diržai keičias ties 180.000 ir 300.000km. Eksploatacija nėra brangi, gal kiek brangesnės kėbulo dalys. Tikrinti servise, atidžiau apžiūrėti važiuoklę,variklio būklę,visus agregatus.
Pilnas atsiliepimas...
Karolis Grinkevičius | 2016-08-03
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, stabilus, komfortiškas
Kiek jautroka pakaba važiuojant nelygiais keliais
Puikus automobilis, leidžiantis vairuotojui valdyti automobilį, o ne automobiliui vairuotoją. VW Passat yra minkštesnis, šis kiek standokas, ypač jaučiasi važinėjant Lietuvos keliais. Esu žemo ūgio, tai man šis automobilis idealus, bet aukštaūgiams jis tikrai gali nepatikti. Manoji komplektacija yra įspūdinga, auto pats vairuoja, paleidus vairą iš rankų po kelių sekundžių signalas praneša, kad paimtum vairą į rankas. Visada yra side assist, kuris šviečia veidrodėlyje geltonai, kai negalima lenkti (kažkas tave mėgina lenkti), jis mirksi arba vairą atsuka pats, kai mėgini lenkti, o kliūtis tau tai iš principo trukdo padaryti. Auto pats sustabdo prieš kliūtį, tad gali išgelbėti ir gyvybę. Galinio vaizdo veidrodis yra nuostabus, pačią saulėčiausią dieną atrodė, kad per galinį veidrodį matau vaizdą tamsų rudenį. Labai patiko ir Bluetooth, gali klausyti spotify, yra idealiai suintegruota telefono funkcija. Automobilis labai komfortiškas važinėjant užmiestyje, autostradoje gerais keliais, bet man asmeniškai su juo nemalonu važiuoti prastais keliais, labai jautriai reaguoja į kelio nelygumus. Be galo patiko adaptyviniai žibintai, važiuojant daugiau nei 60km/h greičiu užmiestyje automobilis pats įjungia ilgąsias šviesas, o kai mato priešais važiuojantį automobilį jį "nukerpa". Automobilio izoliacija - galima sakyti tobula. Beveik jokio triukšmo iš lauko važiuojant 120km/h greičiu, girdisi tik padangos. Variklis patikimas. Šio automobilio nuvertėjimas yra labai mažas, puikiai laiko kainą rinkoje.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   LupoFox
    Up
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJettaJetta
  New BeetleBeetle 
    ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė    Passat CC  
    Arteon
  Roadsteriai    Eos  
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   TransporterTransporterTransporter
  CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt