G. | 2024-02-15 |
Volkswagen Sharan, 2013m, 2.0TDI 103kW DSG6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpus, komfortabilus, stabilus kelyje, gan aukšta prošvaisa
Elektros gedimai
|
Įsigijau šį modelį 2023 metais ir kadangi jau beveik metai laiko - aprašysiu situaciją. Ieškojau beveik metus kol su specialistų pagalba radau tinkamą variantą.
Parvarytas iš Suomijos tad turi autonominį šildymą, kuris įsijungia arba pulteliu, arba salone paspaudus atatinkamą mygtuką arba nustačius laiką ir kalendorių. Žiemą šis dalykas super - turiu mažus vaikus, tad jie lipa į šiltą saloną, ir prie jokių šalčių nebuvo bėdų su užvedimu. Plius nutirpdo sniegą, nupučia langus. Žiemą pasimatė minusas - automatinės šoninės durys gavę šalčio ir drėgmės pradeda kvailioti uždarymas - arba nepriitraukia durų arba davikliai mato kliūtį ir durų neuždaro. Per jėgą uždarius ir pavažiavus 5-10km sistema supranta savo klaidą, atsiprašo ir vėl viskas veikia iki kito atodrėkio ir šalčių. Na gal dar mano klaida buvo per šalčius plauti automobilį... :) Domėjausi forumuose - visi komentuoja, kad jų liga. Kol kas dažnai nepasitaikė (jei užknis pakeist reikės daviklius).
Per metus nuvažiuota ~20k km, tad galiu pasakyti štai ką: kelionėse jis labai patogus, talpus (6 ir 7 kėdės sulenda į dugną ir bagazinė tampa laabai didelė), geras matomumas per langus, komfortiškas. Mano modelyje yra adaptyvinės lempos, tad labai patogiai apšviečia posūkį. 360' parktronikai leidžia prisiparkuoti beveik bet kur. Deja, kruizinant autostradom 120-140km/h kompas rodo 8-8,5l sąnaudas, žinoma regioniais keliais riedant ant 80-90km/h jos siekia 5l. Mieste valgo irgi apie 8l dyzelio. Triukšmo nuo vėjo šiek tiek yra, bet jis tikrai neerzina.
Mieste manevringas, tik ratų susukamumas kiek nuvylė, ne visada tiksliai gali įsiparkuoti prekybos centro parkinge, gali tekti papildomai pasisukioti. O gal čia man įspūdis nes iki tol vairavau kiek mažesnes mašinas. Ir ne visada tiksliai žinai kur priekis mašinos nes jo nasimato, bet parkavimo jutiklai tiksliai pasako kas kaip.
Dar pastebėjau, kad gan teplus salonas, patarčiau rinktis odines sėdynes, ypač jei su mažais vaikais esat. Pats irgi ieškojau būtent tokio varianto, bet neradau gyvo automobilio odiniu salonu arba jie buvo nulėkę virš 600k km, ir teko rinktis kiek kitokį. Antrinėj rinkoj odinis salonas 700-900eur. Multimedia pas mane paprasta SRN315 su ekranu ir navi, bet navi nerodo nes nėr kortelės o ir per telefoną Waze yra. Minusas kad neturi ši sistema sąsajos per Bluetooth, tad laisvų rankų nėra, matyt ateity reikės keisti į aukštesnės klasės SRN510 multimedia (300-500eur skelbimuose) arba dėti Androidą (~300eur).
Prie minusų pažymėčiau langų apiplovimo sistemą, jei važiuojat trumpom šviesom pirma plauna žibintus, o tik paskui priekinį langą, dėl ko greitai tuštėja bakelis. Bet jei esat taupus, reikalui esat persijungi į dienos šviesas, nusiplauni langus ir vėl važiuoji perjungęs šviesas. Žinoma taip žaisti gali tik ties šviesoforu. Bet ir langas priekinis ne taip greitai užsineša kaip žemesnių auto. Kol kas esu patenkintas ir su malonumu vairuoju šią mašiną. Nusipirkus keičiau diržus su visais priklausančiais priedais, ir variklio bei DSG dėžės tepalus, bei visus filtus, kainavo kažkur 800eur
Dar teko keisti vandens apiplovimo sistemos siurbliuką, su darbu ir detale kainavo ~90eur.
Bet manau ateity nusimato elektrinių durų pritraukėjo ir spynos remontas. Kainos remonto padorios manau, ir kiekvienam servise WAG grupę žino ir gali suremontuot. Netikėti kuro sąnaudom skelbimuose, realiai jos iki 2l didesnės nei skelbia. Ieškoti gero varianto, ir būtinai apžiūrėt su specialistu gerai nusimanančiu apie mašinas jei pats toks nesi. Servisas patikrina tik važiuoklę ir gal kompą pajungia, tad tikrinti servise nėr prasmės, nes už tą pačią kainą profesionalas gali rasti daug daugiau klaidų ir patikrina taip kaip nesitikėtum. Man padėjo superdėdės.lt, super paslauga.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-05-11 |
Parašysiu tik minusus
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera garso izoliacija
Ne komfortiškas
|
Kadangi žmonės išdėstė vius automobilio pliusus, aš parašysiu minusus.
1. Žiemą automobilis sunkiai šyla, kadangi papildomas šildytuvas (dar vadinamas webasto), kuris isijungia tik užvedus automobilį, yra per silpnas šitai karvei :). Todėl salonas letai šyla, letai atšildomas priekinis stiklas. Beto šildymas nustatytas taip, kad pirma šildytų variklį, tik išilus varikliui apie 70-80 laipsnių, šildytuvas pradės atiduoti didesnę dalį šilumos į saloną. Kalbejau su webasto meistru, dėl šių automobilių šildymo, tai meistras taip pat patvirtino, kad sharan sunkiai šyla žiemą.
2. Sėdynės nepatogios, kietos. Bent pas mane medžiaginis salonas. Važineju pasitiesęs sėdynės papildomą paminkštinimą. Kai automobilio gana aukšta kaina, tai tikrai galėtų buti patogesnės sėdynės.
3. Porankis priekinių sėdynių reguliuomas, bet ganetinai nepatogus, nučiuožia atgal kartais, geriau būtų padarę atskira porankį kiekvienai sėdynei. O porankis tikrai reikalingas šiam automobiliui, kadango ganėtinai platus ir vairuojant reikia į ji atsiremti, nes į durelių rankenos atramą neatsiremsite, nes ji per toli. Tiesiog jausitės nestabilei sedynėje, jei neatsiremsite į porankį, šito galbut nepajaus stambus žmogus.
4. Valytuvai. Kiekvieną kartą baigus valyti langus, valytuvai po kurio laiko dar vieną kartą nuvalo priekį langą, ko pasakoje vel jį išmurzina ir ant lango lieka dryžis, kuris tiesiog nervia vairuojant. Dėl to vėl valysite langą. P. S. Valutuvai nauji, kokybiški.
5. Galvos atramos nesireguliuoja, dėl to po ilgesnės kelionės maudžia kalklą, nes atramos padarytos taip, kad jūsų galva visą laiką būtų palenkta į priekį, bet kiek žinai taip yra daugumoje naujesnių automobilių, nes kaškokiem inžinieriams taip pasirodė bus saugiau, o jūsų komfortas jiems nusispjauti :).
6. Kvaila start- stop funkcija, tai funkcija kuri užgesina automobilį jei jus dažiau sustojate, pvz kamščiauose, prie šviesaforų, bent jau teoriškai taip turėtų veikti. Neva mažiau teršia aplinka. Tačiau toks dažnas automobilio užvedinėjimas tikrai nera jam geras. Patys įsivaizduokit stovit kamštį ir kiekvieną kartą po pajudejimo sustojus jūsų variklis užkesta, o kamštį stovi kokį pusvalandį. Žinoma galima funkcija išjungti mygtuko pagalba, bet dažiausiai pamiršti, nes kiekvieną kartą užvedus automobilį ši funkcija isijungia automatiškai. Žinoma ši nesąmonė diegiama į beveik visus naujesnius europinius automobilius. Tai žiauriai užknisa. Galima šitą funkciją atjungti, nuo akumuliatoriaus reikia atjungti papildomą jungtį, kuri rodo akumuliatoriaus darbą, jo krovimą. Bet žiemą jei atjungsite ta jungtį, tai auto kompas galvos kad jūsų akumuliatorius nesikrauna ir to pasakoje neijungs papildomo šildytuvo(webasto) ir sedesit kaip šaltoj metalinei bačkoj.
Bendarai pasakysiu, automobilis tikrai patikimas, bet mano nuomone nekomfortiškas. Jeigu pirkčiau vėl automobilį, šio tikrai nesirinkčiau. Geriau pirkčiau Chrysler Town and Country, arba Dodge grand caravan arba vw rountan, kurie nepalyginamai komfortiškesni, teko juose pasėdėti, tai medžiaginės sėdynės kaip autobuso vairuotojo, labai minkštos ir patogios, o ilgose kelionėse tai tikrai pasijaučia. Ir apskritai pastebejau, kad amerikietiškuose automobiliuose neprikišta tiek nereikalingo š, kaip europiniuose. Žinoma tai tik mano nuomonė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gediminas | 2013-03-14 |
VW SHARAN 2012 2.0TDI PO 1 METŲ EKSPLOATACIJOS LIETUVOJE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tylus, gana taupus (5,8 - 7,5 l/100 km, priklausomai nuo važiavimo režimo), veržlus variklis, tiksliai ir sklandžiai jungiamos pavaros, kokybiška salono apdaila, idealus kelio apšvietimas, stabilus slidžiame kelyje.
Kai kur galima prikibti prie išorinio kėbulo surinkimo, šaltą žiemą kiek garsiau "miaukia" Webasto, šiaip esminių minusų nėra.
|
VW SHARAN, 2012 m., pamodifikuota "Comfortline" komplektacija (biksenoniniai žibintai, posūkių papildomos šviesos, RCD510 TFTscreen grotuvas, StartStop sistema, beraktė užvedimo sistema, laisvų rankų sistema "Premium", tamsinti langai, kablys - negamyklinis). 5 sėdimos vietos, mechaninė 6 pavarų dėžė. VW 2.0 TDI, 103 kW, 140 AG, motoro tipas CFFB. Automobilis pirktas 2012 m. kovo mėn., automobilio užsakymo metu suderėta kaina salone - 116700 lt. Po metų, 2013 m. kovo mėn., remiantis keleto portalų skelbimais ir palyginus komplektacijas ir ridą, panašų Sharan galima įsigyti už maždaug 87000 - 90000 lt.
Eksploatacijos kaštai: per metus nuvažiuota 30.000 km, po 20.000 km (gamintojas rekomenduoja keisti po 30.000 km) autorizuotame servise pakeista variklio alyva su filtru, taip pat savarankiškai po 20.000 km pakeisti salono, oro filtrai, po 30.000 km (gamintojas rekomenduoja keisti po 60.000 km) pakeistas kuro filtras. 3 kartus pakeistos keleivių sėdynių bėgių apsaugėlės (nuspardė vaikai). Papildytos ADBlue skysčio atsargos DPF sistemoje po 15.000 km. Pakeistas DPF sistemos kontrolinis blokelis - garantinis keitimas, todėl nemokamas.
Variklio alyva Castrol Edge Longlife III 5 ltr. - 200 lt, alyvos filtras + alyvos keitimas - 181 lt, ADBlue skystis + papildymo darbai - 87 lt, oro filtras - 50 lt, salono filtras anglinis - 40 lt, kuro filtras + pakeitimas - 90 lt, sėdynės bėgio apsauga 3 vnt. - 54 lt.
Viso eksploatacijos išlaidų per 30.000 km/ 1 metus : 702 lt.
Pastaba: kuro ir oro filtrai keisti pagal asmeninį pageidavimą, variklio alyva pirkta savarankiškai, kadangi autorizuotame servise buvo siūloma Valvoline alyva, o norėjosi tokios alyvos, kuri rekomenduojama VW. Perkant rekomenduoju rinktis geresnę komplektaciją, būtent : ksenoninius žibintus, kurie sukasi važiavimo kryptimi, laisvų rankų sistemą su valdymu ant vairo ir grotuvo ekrane, RCD510 arba RNS tipo grotuvus su TFT ekranu (patogu ir lengva naudotis vairuojant). Mechaninė pavarų dėžė labai puiki ir tiksli, nors DSG - irgi labai geras pasirinkimas, tik kiek brangesnis. Šonines duris rekomenduoju rinktis su elektriniu motorizuotu uždarymu - nebus trankomos, ilgiau išlaikys sandarumą. Šeimynai - idealus automobilis. Elektronika, stabilumo sistemos, stabdžiai veikia idealiai, išbandyta visokiomis sąlygomis ir visokiose situacijose (Kaunas :) ).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
R | 2013-01-30 |
Puikus vienatūris dideliai šeimai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, ekonomiškas, tylus. Daug galimybių transformuoti sėdynes.
Žiema kartas salonan patenka dyzelino dūmų kvapas iš autonominio šildytuvo (webasto). Dėšnys valytuvas keičia judėjimo krypti vietoje tiesiai ties vairuotojo svarbiausia matomumo zona, dėl ko lieka nešvaraus stiklo vieta trugdanti matomumui.
|
Labai patogus ir ekonomiškas automobilis, patogiai gali keliauti 7suauge žmonės. Labai gera garso izoliacija. Daug patogių elktroninių pagalbininkų. 140AG dyzelis, yra optimaliausias variantas. Realios 140AG 2.0D variklio kuro sanaudos yra 6,5l/100 km, manau tai labai puikus rezultatas tokio dydžio automobiliui.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|