Markės
1775 iš 1834
Volkswagen Phaeton 2002 - 2016
Volkswagen Phaeton, 2002 - 2016
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.811% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tylus ir komfortiškas
  • 6.0 L W12 su 450 AG
  • Erdvus ant galinių sėdynių
TRŪKUMAI
  • Nepatrauklus interjeras
  • Brangus išlaikyti
  • Vistiek tai Volkswagen...
"Tai buvo savotiškas atsakas į tai, kad Mercedes-Benz (su A klase), o vėliau ir BMW (su 1 serija) pradėjo skverbtis į Volkswagen sritį"
Volkswagen Phaeton buvo didžiausias automobilis Volkswagen gamoje. Jis buvo gaminamas ant Volkswagen grupės D1 platformos, kuria dalijasi su Bentley Continental GT ir Bentley Continental Flying Spur modeliais, o transmisija ir kai kurie varikliai pasiskolinti iš Audi A8. Phaeton buvo sukurtas tam, kad konkuruotų su kitais prestižiniais vokiškais automobiliais gaminamais Mercedes-Benz ir BMW kompanijų. Tai buvo savotiškas atsakas į tai, kad Mercedes-Benz (su A klase), o vėliau ir BMW (su 1 serija) pradėjo skverbtis į Volkswagen sritį – nedidelių, gan nebrangių automobilių rinką. Phaeton taip pat turėjo įtvirtinti Volkswagen brendo kaip prabangių automobilių gamintojo įvaizdį, kadangi visiems įprasti VW Golf ar VW Passat pagal savo kainą pradėjo sparčiai vytis prabangesnių markių modelius. Automobilio kūrėjams buvo suteikti 10 parametų, kuriuos turėjo atitikti automobilis. Keletas jų – automobilis turėjo pasiekti 300 km/h greitį, išlaikyti interjero temperatūrą lygią 22 °C, kai už lango temperatūra siekia 50 °C. Galingiausias Phaeton variklis yra garsusis dvigubas V6 - 6.0 L W12 su 450 AG (331 kW)/6050 rpm galia, 560 Nm/2750 rpm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 6.1 s. Automobilis turi gausią standartinę įrangą, suspaustu oru valdomą pakabą ir begalę įvairių prabangos elementų. Visgi Phaeton netapo sėkmingu modeliu – iš dalies dėl to, kad automobilio kaina buvo išties aukšta ir labai neįprasta kitados liaudies automobiliu tituluojamai Volkswagen markei.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Phaeton buvo didžiausias automobilis Volkswagen gamoje.

Galingiausias Phaeton variklis yra garsusis dvigubas V6 - 6.0 L W12 su 450 AG (331 kW)/6050 rpm galia, 560 Nm/2750 rpm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 6.1 s:


W12 (tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai) 6 litrų, 12 cilindrų benzininis variklis, kuris savo gabaritais yra net mažesnis už 4.2 litro V8 agregatą. Kad būtų lengviau suprasti:



Pats variklis atrodo taip:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
2022-09-18
Super automobilis 4.2 V8 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Per 40000km keiciau dirzus ir tepalus
Xenon lempuciu keitimas
Super automobilis. Turejau 3.2 benzina ir 3d. Dyzelis nuvyle iskart savo problemom, kuro sanaudom 12l/100km.. tikrai maniau, kad bent 2-3l graziai vaziuojant bus mazesnes. 3.2b nuvyle trauka.. bukas ir grandines keiciasi kas 150-200k. Brangus malonumas. Kadangi labai patiko komfortas ir automobilio kokybe tada nusprendziau nusipirkti visu isgirta 4.2 v8 246kw. Puikiai bendrauja su dujom, trauka ispudinga! Paskirstymo dirzas su pakeitimu 450€, 120000km ramu. Trauka bmw e60 530 chip po lapais sleptis. Pirkau su katalizatoriais, isidejau xPipe, katalikus pardaviau isidejau dujas. Kuro sanaudos 14-16 duju paspaudziant, benzino maziau. Tvarkingo uz 3000-4000€ tikrai nenusipirksi, bet uz 5-6k palaukus gali rast ir verta laukt.
Pilnas atsiliepimas...
2020-12-02
Geras auto vw phaeton
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi pliusai.
Nemačiau jokių.
Saugumas 100,geriau tokie bmw 5,3serijos nenorėtų susidurti, ir šiaip avarijos atžvilgiu geriau į medį trenktis, negu su phaetonu susidurti.man asmeniškai vidus daug gražesnis negu audi,ar bmw salonai.bet įdomu kodėl jų mažai parduoda,negu kitus modelius.gal perdaug geras.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-25
Phaeton 3 TDI 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas
Nera
Rida 298 000km vazineju jau 3 metus, jokiu problemu nebuvo, keiciau tik tepalus ir filtrus. Aimatic veikia super, tikrai geresnis nei Audi modeliu, gedimai pasitaiko daug reciau, vidutines kuro sanaudos apie 10litru, vaziauja nepalyginamai maloniau nei koks mersas ar bmw. Ilgose kelionese nesijaucia nuovargis, labai komfortiskas auto.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2014-05-01
VW Phaeton 3.0 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pagrindinis manyčiau komfortas, bet šiaip tikrai daug pliusu, kurios kiekvienas pastebi ir vertina skirtingai.
Minusų turi kaip ir kiekvienas automobilis, tiktais vieniems jie daugiau pastebimi , kitiems mažiau, kiek žmonių, tiek nuomonių.
Mano aprašomas Phaetonas yra 2008 m gamybos 3,0 tdi 171 kw. rida, tiek spidometre, tiek servizo knygoje, tiek patikrinus pagal vin koda rodo apie 240 000 km. Truputi atnaujintas modelis, t.y. variklis turi daugiau kw, priekines ir galines faros šiek tiek kitokios( Automobilis atrodo dar graziau), nei kad iki 2007 m modelio. Phaetona isigijau maždaug prieš pora mėn. Važiuoti su juo išties tikras malonumas, vos nusipirkus, pirmomis dienomis, buvo kiek keista juo važiuot, nes nesijaute greitis, atrodydavo jog važiuoju kokiais 30 km lečiau, nei kad rodydavo spidometras, bet po poros dienų viskas " gryžo" i savo vėžias. Komfortas tikrai aukštos kokybes, nebūčiau pats tuo patikėjas, kol nepabandžiau. Važiuoja tyliai, puiki garso izoliacija, variklis tiek stovint vietoje, tiek važiuojant dirba labai tyliai., minkšta pakabai, jaučiamas plaukimas, juo važiuoti čiut nemaloniau, o gal net kai kuriais aspektais maloniau, nei kad w221 S klasei ( w221, esu turejas) Automobilio interjeras gražus, tikrai malonus akiai, prabangus, kokybiškos dalys, važiuojant, praktiškai net nėra salone girdima jokių traškėsių. Vietos Phaetono salone tikrai daug, sedeti tiek prieki, tiek gale labai patogu ir malonu. Aš esu 190 cm ir sedint panšaus sudejimo žmogui gale už vairuotojo sedynes, tikrai jos nereikia prisitraukti arčiau vairo. Sėdeti už šio automobilio tikrai malonu, jautiesi tikrai gerai ir užtikrintai, ypač švelniai ir stabiliai Phaetonas " ima" posukius, pakaba puikiai susitvarko su visais nelygumais, nepameluosiu, pasiekus keliones tikslą, nesinori išlipt iš automobilio, noris dar toliau važiuot. Na bet Volkswagenas yra volkswagenas, lyginant su Mercedesu S klase pati paprasčiausia dalyką - automobilio durys ( čia tik mano nuomonė) - tiksliau jų uždarymas, uždarymo garsas, nėra toks " solidus" kaip Merso, beje Audi A8 ( D3) taip pat turi toki , labai panasu ausiai durų garsa, kaip ir Phaetonas, gal del to jog daug kas pasiskolinta is Audi, gaminant volkswagen. Bet šia smulkmena Phaetonas atperka po pirmų važiavimo metrų. Kodel nusipirkau Phaetona?, manu dėlto jog isėdus į automobilio vidų pajutau jam trauką, be to Phaetona sutikti kelyje yra išties retas atvejis, tai jam dar suteikia pliusu, beje pamačius iš tolo ji iškart suprasi jog tai Phaetonas ( šioks toks išskirtinumas) . Su Šiuo automobiliu važinėju Klaipėdoje, kuro sąnaudos mieste važiuojant gan ramiai, kartkartėmis paspaudžiant smarkiau akseleratorių svyruoja nuo 11,8 - 13,6 Ltr. Užmiestyje automobilis tikrai ekonomiškas apie 6,5 - 7 Ltr. Phaetonas, kaip ir visi limuzinai turi kainą, pigaus ir gero tikrai nėra. Automobili įsigijau tikrai ne tam jog pigiai, ekonomiškai važiuočiau, o tam jog butu malonu, komfortiška ir saugu pasiekti kelionės tikslą. Manau kaip ir daugelis perkančiuju šios ar panašios klasės automobili supranta ir yra apgalvoja, jog bet kada gales savo keturračiu draugu pasirūpinti ir nuvežti i servisą pašalinti atsiradusias problemas ir turės kišenėj už ka atsiskaityt, net nekalbant apie kuro pylimą. 3,0 TDI 171 kw trauka pakankamai greit guldo spidometro rodyklę, žinant jog Phaetonas tušcias sveria 2255 kg. Kuro "valgo" atitinkamai pagal savo duomenis, žinant automobilio nemažą svori ir pastoviai varančius 4x4 ratu sistema. Variklis dirba tikrai gan tyliai tiek isorej ,tiek automobilio salone. Kažka rimčiau apie pati varikli nelabai galečiau papasakot, neesu meistras. Nuvertėjimas: kainos krenta kaip ir visų automobilių, na bet ne taip greit kaip, kad kai kurių kitų markiu ar modelių automobiliai. Pirkti žinoma geriau pasitikrinus pas specialistus, bet nusipirkus tikrai gyvą ir tvarkingą automobilį ir sumokėjus pinigus, tikrai nėra liudna ar gaila, nes jis yra vertas, kiekvieno sumokėto lito ir per artimiausius pirmuosius mėnesius tikrai nekyla mintis jį kuo greičiau parduoti. Sekmės.
Pilnas atsiliepimas...
3,2 | 2013-01-13
vw phaeton 2004 3,2l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dauguma imanomu
pasitaiko smulkmenu
Viena Iš prabangiausiu vw automobiliu klase. automobilis surinktas kokybiškai phetonas turi audi a8 varikli ir buvo sukurtas konkuruoti su mb s ir audi a8 kalsemis netgi standartine jo koplektacija priliksta kai kuriu automobiliu maxsimalie koplektacija. privalumai navigacija,xsenon 4zonu klimato kontrolinė , žibintų plovimo įtaisas, Šildomos sėdynės ir t.t variklis kaip jau minėjau yra audi a8 3,2 177kw kuro sanaudas mieste 18-19l užmesti 14-15l kaina krenta kaip ir visu automobiliu nekur nuo to nedingsi. eksploatacija nėra labai brangi geriausia tai pateikti profesionalams kure dirba su vw
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini  LupoFox 
   Up
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
Jetta    
JettaVentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė SciroccoCorrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt