VW PASSAT B4 1.9 66KW TDI. | 2017-01-26 |
VW PASSTAT B4 1.9TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
1.9 66KW TDI patikimas varilis, pigi ekspluotacija,didele bagazine ,
AUTOMOBILIO AMZIUS.
|
Sveiki. Eskantiems automobili vw passta b4 1.9tdi 66kw. Apie varikli. Variklis yra patikimas, paprastas, ,istvermingas, Priziurint varikli laiku jokiu bedu neturesit. Automobilio kebulas yra kaip ir visu volksvagen automobiliu po kurio laiko pradeda listi rudys .. Automobilio salonas . Veliurines sedines, didele bagazine, galines sedines galima atkelti i prieki ir pasidaro dviguba bagazine. galimas vezti tiek ilgus tiek ir didziulius krovinius kurie telpa i bagazine. Stogo bagazine jeigu yra ragai . Automobilio pakaba yra paprasta kaip ir priekis taip ir galas. pigios detales, Eskantiems tokio automobilio rekomenduociau pirkti tik su 1.9 66kw tdi su 1.9 55kw ar 1.9 81kw nerekomenduoju. Bet siuo laiku dauguma automobiliu yra uzvazineti ir supuve eskantiems tokio automobilio reikia gerai apgalvoti ar verta pirkti siais laikais. Vienas is siuo automobilio minusas yra jo amzius ir pradedancios problemos. daugmaz geresnio stovio passat b4 1.9 66w tdi reikia eskoti nuo 1000 euru. Rekomenduociau pirkti. 1.9 66kw tdi geras , patikimas, paprastas, naudingas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arnas | 2015-12-11 |
VW PASSAT B4 1,9TDI - Tikras darbinis liaudies auto! Ypatingai tinka darbui, studentui, pensininkui, bedarbiui!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patraukli automobilio kaina, pigi eksplotacija, praktiškas, patikimas, nevagiamas.
Pasenęs dizainas, rūdys, silpni stabdžiai, durų rankenėlės, nelabai stabilus važiuojant didesniu greičiu arba pakrautas.
|
Tai vienas ilgiausiai mano turėtų automobilių. Turbūt jį laikiau, todėl, kad jis mane sužavėjo savo patvarumu ir praktiškumu. Pravažinėjau juo 5 metus. Po to perleidau savo tėvui. Jis dar pavažinėjo juo 2 metus ir šio auto likimas baigėsi tragiškai, kažkodėl netikėtai jis sudegė. Būtų manau be problemų ir toliau važiavęs :) Na nežinau ar man čia padorus variantas pakliuvo, bet šituo "delfinu" skųstis negaliu. Auto niekada manęs neapvylė! Kaip tokių metų sulaukusiam auto, tai tikrai didžiulis pliusas. Kai pirkau rida tipo buvo 220000km, bet kiek iš tikro tik Dievas žino :) Pas mane buvo baltos spalvos (visos plastmasės taip pat kėbulo spalvos, todėl truputi gražiau atrodo) ir labai skurdžios komplektacijos. Pagrindiniai privalumai el. veidrodžiai ir veliūro salonas :) todėl turbūt ir nebuvo kam gesti :) Aš savo auto prižiūriu, nelaukiu kol nebegalės važiuoti, todėl ir automobilis man puikiai tarnauja.
Pagrindiniai mano teigiami pastebėjimai apie šį auto būtų tokie:
Šiam momentui labai patraukli kaina, pigi eksplotacija, praktiškumas, gan konfortiškas, viskas labai paprasta ir elementaru, todėl daug ką gali pasidaryti ir pats, kur paliksi ten ir rasi, niekam neįdomus, niekam nekrenti į akis :)
Neigiami pastebėjimai:
rūdys - pagrinde rūdija priekiniai sparnai, galinės arkos, galinis dagtis, durelių apačios (patariu darytis antikorozinį, jei ketinate ilgiau su auto važinėti), pasenusi išvaizda (jaučiasi, kad praeito amžiaus automobilis), durų rankenėlės streikuoja - neatidaro durų (bet remontas labai nesudėtingas), trūksta privalumų (daugeliui automobilių) - prasta garso aparatūra (pas mane iš viso tik 2 kolonėlės tebuvo ant priekinės panelės ir viskas), retai būna el. langai kas šiais laikais sunkiai įsivaizduojama, ir retai būna oro kondicionierius, o klimato kontrolė ir autopilotas retenybė, vos ne vienetiniai modeliai :)
Kas liečia dar techninę pusę, tai mane nustebino prastoki stabdžiai (nežinau, gal čia tik pas mane taip buvo), tai turbūt didžiausias mano pastebėtas minusas iš visų. Taip pat automobilis nestabiliai važiuoja didesniu greičiu arba pakrautas. 1,9TDI 66kw, tai turbūt legendinis variklis. Šiai dienai tokių patikimų nebegamina ir manau nebegamins :) Bent pas mane variklis dirbo kaip laikrodis, visada kūrėsi iš pusės pasukimo ar tai +30 ar -30. Pagrindinis trūkumas turbūt garsus variklio darbas ir el. siurblio dalis (pradeda pulsuoti arba jaučiasi trukčiojimas važiuojant ir nustoja trukčioti tik nuo 2100 apsukų maždaug, bet tai įtakos eksplotacijai neturi, tik tiek kad pačiam nemalonu). Ši bėda išsprendžiama keičiant kuro siurblį arba tvarkant elektrinę jo dalį. Kaina 200-500Lt. Taip pat verta paminėti, kad jau šiai dienai lyginant su naujesniais auto, jau trūksta dinamikos šiam varikliui, rekomenduočiau geriau su 81kw varikliu. Bet kai pripranti, tai visai nieko. Žinoma didžiausias pliusas kuro sąnaudos :) Bent jau man vidurkis apie 6l. Svarbiausia keisti laiku ir pilti kokybiškus tepalus ir visus kitus filtrus (normalios firmos Pvz. Mann, Meyle, Ufi, Knecht, Hengst ir pan.) ir problemų tikrai nebus. Tiesa nusipirkęs iškart pakeičiau termostatą, nes nešildė (vasara dar nieko, bet žiemą jau šaldytuvas ir langai neatšyla :) ) po šitos procedūros rojus iškart pasidarė :) Stengtis pilti kokybišką kurą, bus sąnaudos mažesnės ;) bet žinoma toleruoja ir kitų šalių produkciją:) Aš už savo passatą mokėjau 5000Lt. Tai pagal tai, koks pas mane buvo jo stovis manau pigiau, nei už 2500-3000Lt būčiau neatidavęs. Taigi nuvertėjimas sakyčiau labai mažas, ir manau šiam momentui jei tokia auto tvarkinga, jau nebėra kur jai benuvertėti.
Na investuoti teko nemažai, vis dėl to ne nauja auto. Bet detalių kainos juokingos. Štai keletas pvz. už detales (aš auto remontuoju pats, vežu į servisą tik tuo atveju, ko pats nesugebu):
Kažkodėl po 3m. eksplotacijos pradėjo nesisekti su granatomis, jų pakeičiau per 1 metus 4vnt. Patarimas pirkti italiskas, jos kainuoja apie 100Lt (dabar apie 30Eur) ir stengtis dėti originalias arba atskirai nusipirkti geresnės kokybės granatų gumas, nes tas kur duoda su granatomis neišlaiko nei pusė metų, todėl vien dėl jų 2 granatas sugadinau.
Buvo perdegęs pagrindinis kompiuteris, remonto kaina 250Lt.
Buvo bevažiuojant atsisukusi (kažkokiu mistiniu būdu) vidinė granata ir to pasekoja sudaužė greičių dėžės korpusą. Keičiau tik patį dėžės korpusą. Dėžės perrinkimas, tepalų keitimas, tuo pačiu sankabos ferido pakeitimas, kitos dėžės korpusas, dėžės nuėmimas - uždėjimas kainavo 500Lt.
Keičiau dar vairo traukės angaliukus 2vnt. po 25Lt, 1 šarnyrą 20Lt, 2 šakės sailenblokus po 20Lt už vnt., priekinių amortizatorių atramines gumas su guoliais 2vnt. kaina berods apie 40Lt už vnt. buvo. Na sunku labai smulkmeniškai išvardinti, bet žodžiu daugiau vien eksplotaciniai dalykai (dirželiai, įtempėjai, stabdžių diskai, kaladėlės, akumuliatorius, amortizatoriai, padangos, ir t.t.) Jokių rimtų gedimų nebuvo išskyrus, kuriuos minėjau parašytus aukščiau. P.S. galiu pasakyti paslaptį... :) Mano pažįstamas dirba metalo lauže ir norite tikėkite, nori ne, bet nemažai dalių susirinkau iš metalo laužo dykai :) kaip pvz. galiu paminėti, kad iš metalo laužo gavau gerus amortizatorius, durų rankenėles, priekines šakes su visais gerai šarnyrais ir sailenblokais, ratlankiai ir daug daug visokių smulkmenų :) taigi išlaikymas šio automobilio šiai dienai manau labai nesudėtingas ir pigus. Bet, kad jau galima šio automobilio dalių rasti metalo lauže, tai nėra geras ženklas :) tai reiškia, kad šio vw modelio era jau baigiasi ir kad ateityje įvairiuose šrotuose detalių rasti bus vis sunkiau, tad teks pirkti jau naujas dalis ;)
Pirmiausiai norėčiau palinkėti sėkmės ieškant dar "gyvos" auto, nes daugelis šių automobilių jau savo atidirbę ir atvažiavę. Geriau sumokėti daugiau ir nusipirkti tvarkingesnę, nes kitaip visokių smulkmenų tvarkymas pribaigs psichologiškai :) Stengtis rasti kuo mažiau surūdijusią ir su kuo daugiau privalumų (minimum, kad būtų el. langai bent priekiniai langai ir veliūro salonas, nes jis mažiau tepasi, geriau laikosi, geriau žiūrisi, geriau ir komfortiškiau sėdisi ant jo.) Idealiausia variantas, kad rastumėt su 81kw varikliu, veliūro salonu, klima, autopilotu ir 4x el. langais, auto būtų nudažyta mettalic dažais (mažiau rūdyja). Niekada nepirkit raudono (išblunka spalva ir atrodo tragiškai)! Pažiūrėti-pasiklausyti ar nepulsuoja apsukos, kai variklis dirba laisva eiga, ir ar važiuojant automobilis netrukčioja nuo 1500-2200 apsukų diapazone ypač 3-4 pavara. Svarbiausia - šio automobilio variklis turi kurtis, jei jis dar gyvas iš pusės pasukimo. O visi kita tikrinti, kaip ir visuose auto. SEKMĖS!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aleksas | 2015-10-10 |
VR6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklio garsas,jaunimiškas
valdomumas dėl sunkaus priekio
|
VR6 2,8,Smagus bei retas aparatas Pastoviai kalančios grandinės,naujesnis VR6 Patikimesnis kadangi gan retas Variklis,jo kainos nemažos, kitokios ratu montavimo stebulės bei stabdžių sistema, pirks tik jaunimas VR6 standarte nelabai tinka lenktinėms, ABF 1,8 variklis žymiai praktiškesnis, 2,8 puikus savo 6 cilindru garsumu,nesunkiai modifikuojmas į Turbinį,bet tam vėl gi reikia nemažai pinigų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2015-04-15 |
Liaudės automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomi
Am
|
Pigus pasirinkimas tiems kam reikia daug važinėti ir neturi galimybės įsigyti kažko prašmatnaus. Važinėju trečius metus ir kol kas viskas su juo gerai. Dėja metai daro savo. Yra rūdeliu įvairiouse vietose. Pradėjo luptis lakas. Kaip jaunimui mašina nėra tinkama, nebent trumpam. 1,9 TDI 66Kw nėra smagus. Važinėti galima, kuro sąnaudos nedidelės. Jeigu trūksta galios visuomet galima "užsičipuoti". Pats čipavausi iki 85Kw ir esu patenkintas. Traukia geriau ir sąnaudos tokios pačios kaip ir 66Kw. Į mašina investuoti teko. Važinėju ganėtinai daug todėl tepalus keičiu kas puse metų. Taipogi teko perrinkti beveik visą pakabą, išskyrus priekinius amortizatorius. Su darbu atsiėjo 1200Lt. Pasikeičiau prieš 2 metus, kol kas viskas gerai. Detales dėjau iš geresniu todėl ir kainavo brangiau. Dėja nuvertėjimas šio metu nėra didelis. Savo pirkau prieš 3 metus už 3000Lt o dabar galiu už tiek pat parduoti. Atkreipti d
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vytenis | 2013-04-07 |
Vw Passat 94m. 1,9Td 55Kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didelis pigių dalių pasirinkimas, daug vietos salone, Nekaprizingas variklis, Paprastas ir pigus remontas
Visi kiti punktai, kurių nepaminėjau pliusuose
|
Visomis prasmėmis pigus automobilis: Pigiai nusipirksi - dar pigiau parduosi. Pigios dalys, pigios remonto paslaugos. Tačiau dėl to neverta džiaugtis, nes remontuoti teks ypač dažnai. Genda viskas iš eilės. Kadangi Lietuvą šie automobiliai pasiekia jau nuvažinėti kitose šalyse, Lietuviams belieka juos pribaigti. Tokio modelio ir tokių metų automobilio eksplotavimas man primeną žmogų, prijungtą prie dirbtinių gyvybės palaikymo aparatų. Nesu turėjęs ar regėjęs automobilio, su tokiu dideliu gedimų skaičiumi per metus. Kaip jau minėjau, genda viskas iš eilės: važiuoklė, elektronika (nors jos labai nedaug), durų rankenėlės, spynelės ir t.t... Jeigu kam nors reikia tik važiuojančio daikto ir turi auksines rankas, kantrybės ir laiko - šis automobilis tikrai jums. Garažas taps jūsų antraisiais namais :D Nelabai turiu ką šiuo klausimu parašyti. Na, jis yra savo vietoje ir kol kas dirba. Net nevarta pradėti šiuo klausimu kalbėti.... Dar kartą pagalvok, ką darai!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Passatas | 2012-11-11 |
Benzinas/Dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas,pigios dalys naujos,talpus
Korozija,isvaizda pasenus
|
Turiu as ja jau 3 metai. Dujos lenkiskos Stag-400,tiesiogines. Problemu kyla nedaug. Kuro valgo mazai. Per ta laika,teko keleta daliu pakeisti,bet jos nebrangios ir visur galima gauti. Turiu omeni,kad ir naujos nebrangios. Nuvaziuoju daug,apie 10 tukst.per menesi,galiu uztikrintai pasakyti,kad kantrus ir patikimas,nebereikalo taksistai su jom vazineja. 2 ltr.85 kw didele masina,bet jo pilnai uztenka. Trauka gera,neesu didelio greicio megejas,bet teko su pilnai pakrauta 170 vaziuot,gazo dar buvo... Duju miest 11 kazkur trasoj iki 100 km/h apie 8 ltr. Galiu tik tiek pasakyt,kad dar ir po manes sekmingai kitas vazines,dar kokius 5 metus.Mokejau 3500 lt be duju,tai dar 1000 lt dujos kainavo. Dbr manau kokius 3000 gal gauciau. Aisku sena masina,bet parduot neskubesiu vaziuoju ir tiek, Ramus einu miegot palikes ant gatves zinau,kad rasiu ir niekas jos nejudins. Geras modelis priekaistu dideliu neturiu. Korozija reiktu atkreipti demesi i galini dangti,arkas. Didelis kilometrazas nlb turi itakos,neverta bijot pirkt,kad ir nemazai prabegus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vardenis :) | 2012-09-16 |
VW passat 93m. TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didelis, erdvus, ekonomiškas, pigios dalys ir pats auto, kaip tokių metų mažai rudžių.
Nemanevringas, prastai valdomas, aušinimo sistema, barška
|
Turėjau vieną iš pirmų B4, pagaminta dar 93 m. Vertinu kiek geriau nei vidutiniškai. Šiaip gan gerai pagamintas, bet turėjau problemų su aušinimo sistema ir durų rankenėlės kažko man lūžo pastoviai. TDI 66 kw, kiek mažoka, bet normaliai. Vis tiek važiuojant virš šimto iškyla kita problema - kažkoks nestabilus atrodo, biški baisu spausti. Salonas erdvus, tikrai erdvus, bagažinė irgi žiauriai didelė. Girdėjau nusiskundimų dėl važiuoklės, maniškiam gale kažkas iš viso pertvarkyta, gal geriau, gal blogiau - tokį gavau - problemų neturėjau kol kas. bakas milžiniškas pagal kuro sanaudas, gali 90 l privaryti, ryja apie 6 šimtui skaičiuokit. nemanau, kad greitai nuvertėja... pažiūrėkit ar veikia visi langai, stoglangis, rankenėlės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
skatas | 2012-05-15 |
VW Passat 1,9 tdi 1994
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus, pigi eksplotacija
abs niekada neveikia, galiniai guoliai, konfortas
|
Sis automobilis skirtas taupanciam. Tai patikimas darbinis arkliukas. Per 2 mano eksplotacijos metus dideliu remontu neturejau. Pagridiniai minusai sio automobilio tai galiniai guoliai kurie laiko nuo 10t iki 50t ir pradeda uzti ir ABS jis niekada neveikia. Kiti minusai tai salono detales, migtukai ir t.t. isluzineja. 1,9 Tdi 66kW labai silpnas variklis. Gyvenu uzsenyje kalnuotoje vietoveje, kylant i kalna tenka perjunginet i zemesnes pavaras max 3 begis. Kolkas bedu su varikliuku neturejau. Variklis neleidzia, neryja, ar kitaip nevartoja tepalu. ziema vedasi puikiai. Eksploatacija labai pigi net uzseni perkart dalis jos labai pigios. Nuvertejimas labai nezimus. Geriausiai pirkti ta kuris atvaziavo pats o ne nuo traliuko (na as taip saviski radau). Pravaziuot su juo (nedaug kam patinka bukas vaziavimas). Patikrint ar tepaliukai nebega, ar nera rudziu. Nepagailet truputeli pinigu ir nusipirkt daugiau kainuojanti, nes kaip taisykle jie yra geresniam stovyje. O geriausiai pasiimkit specialista su savim perkant si auto jei jis dvejos nepirkit. Mano auto pravaziaves beveik 400 000 km ir neturi jokiu problemu. Sie auto tikrai pravaziave nuo 300 000 km mazesne ju rida tai tikrai spidometas atsuktas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ramunas52550 | 2012-05-06 |
vw passat
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
geras, patikimas, nebrangus, kantrus darbinis arkliukas
na peciukas kai kuriuose modeliuose streikuoja, su ausinimo sistema bedos, vaziuokle kietoka
|
tikrai geras automobilis, vazineju ir vargo nematau, Pirkau pries 5 metus, tik tepalus ir kitus eksplotacijos skyscius keiciu vaziuoja kaip bitute. Truputi kebulas po ziemos siemet rudeles keliose vietose atsirado, per puse valandos sutvarkiau ir vel kaip nauja ziureti ausinimo sistema, vaziuokle, peciuka,
Pilnas atsiliepimas...
|
|
DjGinklanesys | 2012-03-19 |
VW Passat
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus. Pigi eksplotaicja. Ekonomiškas. Didelis kuro bakas.
Nestabilus. Nepatikimas. Silpna pakaba.
|
Teko paturėti VW Passat B4 1997 metų gamybos automobilį daugiau nei metus. Pirkau parvežtą iš Vokietijos. Buvo tvarkingas, kėbulas - universalus. Bagažinė talpi, tad nebuvo problemų su daiktų pervežimu. Galiu pasakyti, kad automobilis neturi prabangios išvaizdos, tiek išorėje, tiek viduje. Salone esančios interjero detalės, ar šiaip plastmasės gabalai yra labai nekokybiški. Ne vieną durų rankenėlę esu nulaužęs. Privalumas buvo oro kondicionierius, bet jis neveikė. Vidus gana erdvus. Kalbant apie erdvę - svarbus šio automobilio erdvumas - kuro bakas. Čia telpa 105 litrai. Važiuoklėje komforto nesijaučia. Didelis nestabilumas.
Remontuoti teko ne kartą. Dažnai kas gesdavo. Tiesa, remontas nėra brangus, dalių pilni auto laužynai.
Automobilis tinka darbui, tinka žmonėms į rajoną, ūkininkams. Oi kiek daug bulvių maišų telpa!
Jeigu Jums reikia darbinio arkliuko - neblogas pasirinkimas. 1.9 TD 55kw dyzelinis variklis trauka tikrai nepasižymėjo. Neišrankus rusiškam kurui. Vasarą, taupant, degalų sąnaudos tesiekia 5-6 litrus 100km. Keičiau aušinimo žarną, sena prakiuro. Kuro siurblys truputį apsipylęs tepalais, tačiau tai važiavimui didelės įtakos neturėjo. Žiemą buvo problema su pakaitinimo žvakėmis, sunkiai šaltyje užsikurdavo. Kalbant apie eksploataciją - nėra brangi. Teko daug ką keisti, pradedant važiuokle, (amortizatorius, granatą, guolius, šarnyrą...), baigiant salonu (rankenėlės, apdailos plastmasės...). Manau kainos nuvertėjimo didelio nėra. Rinktis mažesnės ridos (aišku tikros, neatsuktos), didesnė tikimybė, kad nebus 'lavonas'. Patarčiau rinktis tvarkingesnį variantą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |