Saulius | 2023-09-28 |
Vw Caddy rekomenduoju
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilus kelyje, greitas, ekinomiškas gera pavarų dėžė
Nuobodi išvaizda, daugiau nežinau
|
Sveiki. Šiuo metu beveik kiekvieną dieną darbe važinėju su Vw Caddy arba su Vw Transporter. Papasakosiu apie Caddy. Tai 2020 m modelis, 2.0 dyzelis, 110kw, automatas, 4x4. Auto stabilus kelyje, žiemą, bet tikrai neskirtas į bekeles. Trauka gera, ekonomiškas, pavarų dėžė veikia tiksliai. Komfortas vidutinis. Įranga bazinė, t.y. multifunkcinis vairas, start stop sistema ir visi kiti būtini dalykai. Paliko įspūdį orginali audio sistema. Vietos gale nedaug, bet bagažinė sulanksčius sėdynes didelė. Rekomenduoju tokį auto, kam toks tinka ir patinka????
Pilnas atsiliepimas...
|
|
oink | 2021-01-15 |
60k km su Caddy
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilus
Nekomfortiškas, brangus, variklis vangus
|
Atsiliepimas po 60k km. Nepatogus ilgesnėse kelionėse. Pigios dalys: valytuvai pradėjo blogai valyti jau po pusmečio, garso izoliacijos pagailėta, plastmasė visur, porankio nėra!
Anksčiau minėjau, kad nusėda automobilis vienas labiau nei kitas (įmonė turi du). Problema dar paūmėjo. Vienas dažnai siekia dugną ir atrodo nusėdęs, nors kitam šios problemos nepasireiškia. Keleiviui vietos maža, labai maža!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-07-20 |
2016m 2.0tdi su 75kw varikliu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas,manevringas,mazas nuvertejimas,Caddy yra kabluku karalius.
Vienintelis minusas kad galines linges kazkiek bilda vaziuojant musu keliais
|
Pirkau su 185000km rida. Visi servizai atlikti tik pas oficialu VW atstova ir laiku. Vazineju pakolkas tik keleta menesiu,bet esu labai patenkintas,tai ir ekonomiskas ir jei reikia prie ukio kazka didesnio,daugiau pavezti,tai tik atlenkei sedynes ir labai praktiskas,veziau ir skalbimo masina ir saldytuva... vaziuoja gan minkstai,tyliai,tik turiu pamineti galine vaziuokle siek tiek bilda kai nepakrautas,nes vaziuokle linges. Pas mane bluemotion sistema,tai su ad blue ir kadangi variklis 75kw tai 5 begiu manualas,bet mieste 50/60 km/h vazineju 3 pavara nes begiai ilgi. Pries isigyjant caddy buvau kiek priesiskai nusiteikes pries juos,nes pries tai vazinejau su autobusiukais (t4 ir t5) bet nustebino caddy is gerosios puses. Labai patinka gale ne dangtis o durys,labai praktiska pakrauti kazkoki didesni daigta,kaip skalbimo masina...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
oink | 2020-01-24 |
Caddy
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ant akumo
Komfortas
|
Turim darbinius du tokius. Dazniau keleivio vietoj sedziu, bet tenka ir pavairuoti. Eksploatacijos kastus sunku skaiciuoti, kai automobilis is salono.
Adblue ryja 1l/1000km. Nors dyzelio suvartoja mazai, taciau adblue prie sanaudu reiketu skaiciuoti, manau. Lietuvoje ne taip aktualu ekologija, tad manau ir sios modifikacijos ne tokios paklausios. Nes trauka, tai kaip 1.6 benzo be turbinos. Ir garsas, ir pojutis. Nors potencialo cia ne mazai - cipuojasi iki 132kw.
Komfortas keleivio sedyneje - jokio! Kaip ant minksto suolo. Aukstam zmogui net kojos netelpa, reikia arba tiesiai sedeti arba kojas sonu laikyti. Vairuotojo sedyneje vietos daugiau, nes pertvara daugiau i vidu padaryta.
Vaziuokle galine ant lingiu, todel per kalniukus labai kietai pervaziuoja. Be to paseda ne mazai kasdienius irankius veziojant. Beje tai tik su vienu caddy, kitas paseda maziau, nors prikrautas buna panasiai. Atstovas palygino iskrautas abi masinas, jos nusedusios buvo labai panasiai, tad skaite tai, kaip normalu, bet juk mums nuseda pakrauta, o ne tuscia!! Zodziu, ne kokie ispudziai eksploatuojant si volkswagina. Asmeniskai ziureciau sau prancuza.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-11-24 |
VW Caddy MAX Life 1,6tdi automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
daug vietos, izoliacija, praktiskas, patikimas, kokybiskai surinktas, grazus, laimi pries konkurentus, daug detuviu, aux, gerai vairuojasi
nepatogi sedesena, nelabai ekonomiskas, greiciu deze netinka greitesniam vaziavimui, griozdiskas, lemputes
|
puslapyje negaliu tiksliai nurodyti metu, nes maniskis buvo 2013m (ir niekaip netelpa i kategorija 2004-dabar).
Reikejo darbui didesnio miniveno. Transporteris buvo kiek per didelis, bei zenkliai brangesnis su automatu, plius su didelem ridom arba kainom. Ieskojau krovininio ir trumpo is pradziu, bet nieko gero neradau uz tokia kaina, kai visai netycia pasirode sitas. (tarp kitko auto pardavimu puslapiai Caddy Max Life kazkodel nukisa i atskira kategorija nuo visu Caddziu, todel ji bus sunkiau parduoti, bei rasti paieskoje. Diskriminacija :) )
Tai gana patikimas automobilis. Kainos svyruoja nuo ridos dydzio: kuo mazesne tuo brangiau. Maniske buvo jau 212000km pramynusi, kainavo virs 8500eu, parduota uz 7500. Bet skelbimuose maciau ir su 300/400t.ridom tokiu pat varikliu. Pradzioje buvo kiek abejoniu del DSG automato. Tikrinom su kompu - klaidu nerasta, begiai junginejosi svelniai, be papildomu garsu, pirmas begis sekunde, dvi pagalvoja. Buves savininkas minejo, jog ant 160 000 ridos keite sankaba(800eu). Palyginus su krovininiu, pas keleivini 7vt Caddy garso izoliacija nepalyginamai yra geresne, gamykliskai patamsinti langai, dvi sonines durys (ne visi konkurentai turi), multifunkcines, susilankstancios i prieki ir isimamos pilnai galines sedyniu eiles. Visas isemus, automobilis pavirsta i krovinini, telpa 3-4lapai mdf ploksciu(2,4/1.2m ilgio) ir kruva kitu daigtu. Gali pervezti dvieju kambariu buto daiktus per du reisus, be dideliu baldu. Lengvai telpa trys dviraciai viduje. Auto ideliai tinka didelei seimai, kelionese vargina del nepakankamo greicio (galbut reikejo programiskai atsinaujinti DSG softa) specialiai nevaziuodavau greiciau del aukstesniu apsuku ir didesniu kuro sanaudu. Virs 100km kuras padidedavo nuo 7l iki 9l ir apsukos nuo 1,5 iki 3t. kas dyzeliui yra per daug. Toks jausmas lyg truktu dar paskutinio begio. Variklio galios uztenka ir net jauciasi, kad automobilis gali ir daugiau, bet ji riboja deze. Taciau miesto salygom automatas buvo pasaka. Kamsciuose ilsedavausi , kuras 8-9l vaziuojant 45-60km/h. Nustebino pakankamai gera muzika, klausantis iki tam tikro garso lygio. Labai daug bardacioku, kiseniu, itin talpi lentyna virs galvos. Auksta, taciau nelabai patogi sedesena. Vairuotojo sedyne nepakankamai atsislosia atgal. Todel negali pilnai istiesti ir patogiai isitaisyti koju. Tenka kankintis ir pratintis sedint tiesia nugara, kiek sulenktomis kojomis. (180) Ant posukiu kazkiek svyruoja. bet cia normalu esant tokiai budai ir galines pakabos lingem *uztai gali daugiau pakraut, negu i konkurentus. Is konkurentu: 1. ford conect - nera automatu iki 10t.eu, nebent imsi nauja, saltas dizainas, pilkas, nuobodus. 2. Citroen/peugeot kablukas, minksta vaziuokle neblogas,bet baisi archaiska priekine panele, pigios sedynes, automatai gan brangus ir reti. 3. Opel/fiat combo kablas- zema sedesena, nera net su kuo lyginti, todel ir pigiausias, silpni, mazi, varikliukai. 4. Mercedes citan - dizaino kosmaras, nera automatu, baisiau negu opelis, dauguma tik baltos spalvos, brangus.
Isvada: auto paliko teigiama ispudi, galima drasiai pirkti. Geras darbinis, universalus, grazus, su daug privalumu, arkliukas. Tinka tiek seimininiam minivenui, tiek verslui: kaip keleivinis, taksi ar krovininis. Imti geriau su 2l varikliu. Pastebejau, jog labai skubant begius galima perjungti is atbulinio i prieki dar masinai nesustojus iki galo. Krupliaraciu susidevejimas ir metalo drozliu atsiradimas greiciausiai ir bus pagrindine DSG deziu gedimo priezastis. Del to stengiausi visada perjungineti begius tik pilnai sustojus. Tepalu dezeje nekeiciau. Pravaziavau tik 7000-8000km per pusantru metu. Pagrinde miesto ribose ir 30proc autostradoje iki 110km greiciu. Atlaike kelione po europa. Automobilis geriausiai jauciasi esant 50-60km/h diapazone 1,5 apsukos iki 8l. Kiti greiciai sukelia didesnes apsukas ir kuro sanaudas 2,5-3t apsuku. Tik einamas servisas(tepalai,filtrai, dirzelis). Plyso dyzelio slangute - tik originalas is VW atstovybes 90eu. Naujas akumas - paprastas, be start-stop sistemos 70eu. Stabdziai ir vaziuokle isliko geros bukles. Labai nezymiai leido tepalus is po variklio, galima buvo pasikeist guoliukus ir pasalinti begima. Bet nesukau galvos del keliu lasu. Vasara po ilgos keliones prisikaupe ir lasejo nemazai vandens po varikliu, pradziai net nusigandau, kad isbego antifryzas(patikrinus viskas buvo vietoje), greiciausiai nuo kondiskes, nes buvo nezmoniskai karsta ir kondiske veike be sustojimo. saldo gerai. Pries parduodant, kazkur atsirado duslintuvo nesandarumas, stipriai jausdavosi ismetimo dumai stovint salia masinos, bet tai galima butu pigiai isspresti pas garazinius meistriukus. Beveik visa laika dege "perdegusios faros" lempute ant skydelio. Stovint vietoje su uzgesintom farom nedegdavo, pradejus vaziuot uzsidegdavo. Faros abi sviesdavo. Galbut kazkur kontaktas nesuveikdavo. Nekreipiau i tai demesio. Daugiau kitu gedimu nepastebeta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-03-18 |
Volkswagen Caddy, 2016
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, talpus, skirtas vezti krovinius
Garso izoliacija
|
Savo Caddy pirkau nauja ,rekomenduoju si automobili tik darbui ir tik mieste. Per du metus pravaziavau 51000. Varikliui tepalus keiciu kas 15000 nors gamintojas nurodes kas 30000, taip darau del mechaniku patarimu. Mieste automobilis manevringas, patogu visur priparkuot, tiesa pas mane ne maxas, trumpesnis varijantas. 110kw, 150 arkliu galios uztektinai, mechanine greiciu deze. Komplektacija trendline, papildoma garso izoliacija ,bet man ji prasta, vaziuojant uzmiesty isuzia galva. Gale vaziuojantiems keleiviams mazai vietos kojom. Bagazine aisku didele daug gali pridet daiktu. Kol vaziuoji lygiu asfaltu jautiesi pakankamai komfortiskai, bet kelio nelygumus prastai sugeria, papurto. Taigi, jei automobili perki darbui, su Caddy viskas gerai ,rekomenduoju patikimas ekonomiskas miesto automobilis. Pastaba, tai tikrai ne seimyninis auto ir neatstos sharano ar taurano.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|