Markės
1843 iš 1939
Volkswagen Crafter, 2006 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)Viso įvertinimų: 3
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
Ar rekomenduojuTaip 33% Ne 67%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Crafter pristatytas 2006 metais yra didžiausias 3-5 tonų masės Volkswagen komercinis automobilis, kuris pakeitė net 31 metus gamintą LT modelį. 1990-aisiais Volkswagen ir Daimler AG Mercedes-Benz kompanijos sukūrė bendrą produktą - pirmos kartos Sprinter ir antros kartos Volkswagen LT komercinius automobilius. Šiandieninis Crafter ir Sprinter modeliai dalinasi bendru kėbulu, tačiau Volkswagen turi kitokį priekinės dalies dizainą, kitus variklius ir transmisijas. Visi Crafter varikliai yra Volkswagen sukurti panaudojus pagrindu 2459 cc 5 cilindrų TDI "common rail" dyzelinį variklį. Visi jie atitinka "Euro 4" Europos išmetamųjų dalelių standartus. Automobilis yra gaminamas su trimis skirtingomis ratų bazėmis: 3.250 mm, 3.665 mm ir 4.325 mm ilgio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
EGIS | 2015-12-16
drebina per greiciu dezia
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
NERA
NERA.KATIK NUPIRKTAS
Sveiki.turiui, 2007m.2.5tdi,80kw vw crafter.drebina pradedant judeti ar mazinant greiti,bet nevisada,Deze yra pusiau automatas,sankabos visa komplekta pakeiciau nauja bet del vibracijos niekas nesikeite.gal kas turit ideju kas gali but??? YVERTINK GREICIU DEZIA IR SANKABA
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2015-10-13
Kai komercinis norėjo būti lengvuoju...
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvardinta
išvardinta
Eksploatuojame 2007 metų gamybos Volkswagen Crafter komercinį automobilį. Kas yra važinėję su ankstesnės kartos LT-ukais ar Mersais Sprinteriais, patekę į naujojo automobilio vidų visiškai nustebs, nes jis nebeprimena komercinio automobilio. Ankstesnės kartos LT modelis pasižymėjo labai didelė kantrybe ir milijoninėmis ridomis, nepaisant to, kad 2.5 tdi senasis motoras turėjo problemų kartais su kuro siurblio elektrine dalimi, o galingesnis braziliškos gamybos 2.8 tdi buvo ryklys ir dažnai gesdavo generatoriaus diržo įtempėjas, ko pasekoje nutraukdavo dirželį... Ankstesnis buvo grubokas automobilis, bet, pvz. 2.8 tdi su 163 kw common rail motoras susukdavo begales kilometrų, tereikdavo tik periodiškai keisti alyvą ir gana netaupiai pilti degalus. Tai buvo mašina, prie kurios vairo jauteisi, kad vairuoji autobusą. Bet dabar ne apie tai: Naujojo Crafter pliusai: 1) įsigyję Crafterį bus patenkinti tuo, kad jame yra labai daug dėžučių, nišų daiktam pasidėti. Labai patogu vežioti sąskaitas, yra sąskaitų prisegtukas. Laisvai galima pasidėti keturis kavos puodelius 2) Volkswagenas išsaugojo savo svarbiausią bruožą - ergomišką, aiškiai suprantamą prietaisų išdėstymą. 3) Skoningas panelės dizainas. 4) Dėl masyvių veidrodžių palengvintas manevravimas ir kėbulo matomumas. 5) Patogus sėdynių reguliavimas. 6) Erdvus salonas dideliam vairuotojui - netrukdo niekas kojoms ar pečių plotyje. 7) Pagerėjęs išorės dizainas. 8) Labai geros komplektavimo galimybės. Galima įrengti / įsidiegti pagalbinių sistemų. Pas mus yra sumontuotas dar Vokietijoje mobilusis telefonas su laisvųjų rankų įranga, užpakalinio vaizdo parktronikas, tachografas, garso aparatūra, gamyklinė mašinos sekimo įranga ir daug kitų niekniekių... 9) Gerai šviečiantys žibintai (visgi naujesnių technologijų lempos pateisina savo vardą) 10) Man daug labiau patinka pakaba - ji malonesnė bei tikrai nėra nekomfortiška. Pliusų yra ir daugiau, bet minusai yra svarbiau nei pliusai: 1) Crafteris prarado surinkimo kokybę. Daug detalių salone barška, nors viskas atrodo tvarkingai surinkta, plastmasės atrodo neardytos, tvarkingos, bet jos barška, lyg gyventų bildukas. 2) 6 laipsnių pavarų dėžė nors ir sumontuota geroje vietoje (prie panelės - aukštai), bet pavaros jungiasi kaip Kamaze - kiekvienas pavaros perjungimas palydimas pavarų svirties bumbtelėjimu. pavaros labai trumpos. Važiuojant 60 km/val jau prašosi 6 bėgio. Lyg ji norėtų pasakyti - viskas puiku - pataikei! Bet ji triukšmauja! Man geriau buvo LT - pavaros jungėsi tiksliai nors ir kaip GAZ 52. nelabai pasitikiu ir atbulinės eigos pajungimo mechanizmu su žiedeliu, kai reikia kilstelėti žiedą, kad įmesti atbulinį. iš mano praktikos - tarnauja trumpiau nei atbula jungiama stumiant ar neutraliai. 3) Vairas tapo mažiau informatyvus. Dabar viskas taip lengvai sukasi, bet sunkiau jausti kelią. 4) Blunka įvairūs ženkliukai nuo mygtukų. 5) Labai nemėgstu to, kad valytuvų pajungimas padarytas ant tos pačios svirties kaip ir posūkių pajungimas. Išvis tėra viena svirtis palei vairą, o ne dvi. Bet tai - pripratimo reikalas. Žibintų pajungimas man irgi patogesnis ant svirtelės, o ne kaip pas mersą. Čia, kaip pas analogą Sprinter, šviesos jungiamos su klasikiniu pasukimo mechanizmu žemiau kairiojo ortakio. 6) Crafteris pradėjo rūdyti greičiau nei Sprinteris. Dažymas ne toks kokybiškas nei pirmtako. 7) Skaitmenizuoti, elektrifikuoti įrengimai karts nuo karto pakiša koją ir primena apie tai, kad komercinis automobilis turi pirma atlikti savo darbą nei atimti laiką "cackintis" su užvedimo raktelio nuskaitymo klaidomis, nusibostančiais šalinti lempučių atjungimais skydelyje, įvairių "check" šalinimais ir t.t. 8) Modernus dyzelinis variklis su DPF kuro išmetimo sistemomis primena apie tai, kad ekologija reikalauja papildomų išlaikymo kaštų ir yra brangi. 2,5 trys raudonos TDI, 120 kw. Galingiausias motoras. Skirstymo dirželio keitimas + reguliarus sintetinių tepalų keitimas nusipirkus yra būtinybė. Ryja kurą ne blogiau nei pirmtakas, nesijaučia jokių 6 bėgių naudos. Neblogai juda iš vietos, bet spartesniam pagreičiui trukdo labai trumpos pavaros (reikia dažnai dirbti ranka) ir junginėti tą dėžę. 1 pavara faktiškai nereikalinga. Variklio darbas man patinka - maloniai ūžia, tolygiai važiuojant beveik nesigirdi. Tolimose kelionėse patogus. Visiškai nepavargstu. Gerai ir greitai apšildomas salonas su oro kondicionieriumi. Common rail tipo sistema reikalauja kokyibško kuro, bet dar nebuvo sugedę purkštukai. Šiuo požiūriu mes esame patenkinti. Didžioji šio agregato bėda yra linkęs užsikimšti EGR vožtuvas bei užsikemšantis kietųjų dalelių katalizatoriaus filtras. Šis elementas dažniausiai sustabdo automobilį. Todėl patariame nevažinėti su šia mašina "pensininko režimu". Reikia ją kartas nuo karto autostrados epavaikyti didesniais sūkiais, kad vyktų filtro regeneracija. Aišku, tam tikru metu filtras numirs ir užsikiš galutinai. bet naujas DPF filtras katalizatoriui kainuoja baisius pinigus (apie 2000 eur.). Dauguma problemą šalina atjungdami šį elementą, bet tada reikia apgauti ir automobilio elektroniką, o varant TA gali ir nepasisekti ją praeiti. Žodžiu - civilizacijos pažanga turi galiojimo terminą. Variklis sudegina kuro taip, kaip važiuoji. Aš asmeniškai važiuodamas ir ramiu ir neramiu režimu su 10 litrų nuvažiuoju nuo 70 iki 100 kilometrų, labai retai daugiau. Tai įmanoma tik su nepakrautu kūzavu ir važiuojant pensininko režimu. Variklio resuras be kapitalinio remonto dažniausiai pasiekiamas apie 500000 km. Prancūziški ir itališki komerciniai automobiliai yra tikrai taupesni šiuo atžvilgiu, o gal net ir neblogesni visais kitais. naujausiuose Crafter automobiliuose montuojami 2 litrų kubatūros varikliai su dviem turbinomis. Dar labai brangūs, o patikimumą nustatyti sunku. Tai brangus automobilis. Kainuoja brangiau nei konkurentai (išskyrus MB Sprinter), bet kokybės požiūriu nėra geresnis. Maloniai važiuoja, bet komercinei technikai tai nėra svarbiausia. Vagys mėgsta aplaupyti įvairias kėbulo detales. Nepigūs žibintai pavogūs, lupa veidrodžius. Galima rekomenduoti, BET verta paieškoti kitų gamintojų mašinų. Crafter yra brangiai perkamas automobilis, nepigus jo draudimas, vagys mėgsta įsisukti. kai važiuoji su Crafter, tai tu jautiesi lyg vairuoji lengvąjį automobilį (na gal ne lengvąjį, o tiesiog gerai įrengtą mikriuką). Bet jei turi įmonę, kasdien varstai buso duris, kasdien numini minimum kelis šimtus kilometrų, tai supranti, kad mašina ryja biški perdaug, remonto ir atsarginių dalių kainos didesnės nei prancūzų PSA ar Renaul koncernų, Fiat ar Ford Transit, Iveco. Crafteris geras variantas - pilnai keleivinis su maksimalia komplektacija bei aiškia serviso istorija... kitu atveju brangiai sumokant galima įsigyti ir nuvaikytą techniką.
Pilnas atsiliepimas...
vytis | 2011-03-06
nevikusi masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpi didele bkategorijos uztenka
nepatvarus silpni varikliai dizeliniai greiciu deze 6 begiu lnevikusi
galas varomas ziema tragedija apledejusiais keliais vazineti labai nepatvarus dizeliniai varikliai, netraukia pasidomekit rusu tinklalapiuse atsiliepimu
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt