Markės
1833 iš 1920
Volkswagen Golf (Mk4) 1997 - 2003
Volkswagen Golf, (Mk4) 1997 - 2003
572Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 72
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
TRŪKUMAI
  • Ne pats patikimiausias automobilis
  • Aukšta kaina
  • Prastokai valdomas
Volkswagen Golf Mk4 vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Dabar Golf buvo pozicionuojamas kaip aukštesnės klasės automobilis turintis aukštos kokybės interjerą ir geresnę įrangą, kadangi Volkswagen grupė siūlė kitus pigesnius šios klasės atstovus – Škoda Fabia, Seat Leon. Todėl Golf savo kokybe labiau primena brangesnį Audi A3 modelį. Šios kartos Golf nebuvo sukurtas kabrioletas, vietoj to kompanija naudojo senesnės versijos kabrioletą su pakeistais priekiniais, galiniais bamperiais bei priekiniais žibintais. Šios kartos GTI modeliai turi 1.8 turbo variklį, kurio galia siekia 150 AG, o vėliau buvo padidinta iki 180 AG. Tačiau galingiausia versija R32 turėjo visai naują VR6 3.2 L variklį su 24 vožtuvais ir išgaunantį 241 AG (180 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą. JAV rinkai buvo skirtas dar galingesnis Audi TT R32 variklis su 250 AG gebantis įsigreitinti 0-100 km/h per 6.6 sekundes. Bendrai paėmus Golf vėl sudarė puikų įspūdį - aukštos kokybės interjeras, patikimas elgesys kelyje, patogus ir talpus. Tačiau tuo metu kai vieni giria visaapimančią Golf kokybę, kiti pažymi dažnas technines problemas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ketvirtos kartos Golf buvo gaminamas su nepaprastai retos konfigūracijos VR5 varikliu. Iš esmės tai V formos penkių cilindrų variklis ir tokius gamino tik VW kompanija:



Galingiausia R32 versija turėjo 241 AG variklį:



VR variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats VR6 variklis atrodė taip:


Kabrioleto versija ištiesų buvo senesnės kartos Golf, tik su naujesnės ketvirtosios kartos Golf‘o priekio dizainu:



2000 metais šios kartos Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „Diesel Car“).

1998 metais Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „What Car?“).

Žurnalas „Top Gear“ 1998 metais šios kartos Golf apdovanojo kaip geriausią šeimos automobilį.

Tokį automobilį vairavo ir Kate Middleton:


Patalpino: Deividas | 2015-05-10
VW Golf 4 2000m 09men 2.0l 85kw Benzinas/Dujos
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Atrodo gan patikimas. Kaina ne taip sparciai nuverteja. Isvaizda is vidaus ir isores atrodo gerai. Salone viskas yra savose vietose. Surinkimo kokybe gan nebloga. Varikliai 2L Benz 85kw ir 1.9TDI gerai traukia ir yra patikimi.
Priekis yra ganetinai zemas, tad reikia saugotis vaziuojant per zvirkelius ir duobetus kelius. Aukstam ar tai stambesnio sudejimo zmogui vietos gale yra ganetinai mazai. Salono dazai kurie suteikia gumos imitacija lengvai nusitrina ir nekaip atrodo.
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,9
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, nesenai nusipirkau VW Golf 4, 2001 metu 9 menesio gamybos. Automobilis buvo pirktas turguje, parvarytas is vokietijos, rida 245tuks km (taip rode kompiuteris), bet dar papildomai pasitikrinau pagal VIN koda ar nesuklastota ir ar nebuvo registruotu eismo ivykiu. Pries 25tuks km buvo pakeistas pagrindinis dirzas (kartu buvo ir visi irodymai). Automobilis kaip teige pardavejas buvo vieno savininko, tad pateike visus tech apziuru ir nemazai remonto dokumentu kartu su cekiais. Automobilio isvaizda is vidaus ir isores atrode gerai, bet buvo keletas smulkiu ibrezimu ant kebulo ir variklis buvo siek tiek apsitaskes tepalais, del to isejo dar gerai kaina nusidereti. Patikrinus automobili servise meistrai dideliu problemu nerado, tik reikejo pakeisti priekinius stabdziu diskus ir kaladeles nes beveik nieko nebuvo like. Vienas keblumas iskilo po pirkimo is turgaus pardavejo, tai tas, kad priekiniai stabdziu kontaktai buvo uztrumpinti, kad nesviestu stabdziu lempute ijungus degima...
Variklis
Benzininis variklis, 2 litru, 85kw, traukia gerai, kaip konsultavausi su daugeliu meistru, tai sake, kad vienas is patikimiausiu tarp benzininiu. Pries tai dairiausi i dyzelinius kaip 1.9, 81kw, bet nei vieno neradau kuris butu gerai priziuretas, maziau pravaziaves, nepavarges ir dar uz geresne kaina (tikriausiai per daug noriu...). Pats gyvenu uzmiestyje ir nevazineju labai dideliu atstumu, ~29km i darba paskaiciavus marsrutus pirmyn ir atgal, nevirsyju leistino greicio ir stengiuos ekonomiskiau vazineti, tad uzmiestyje pagal kompiuteri pasiekiu iki 5.7L/100km, o mieste iki 6.3L/100km benzino. Vazinejant su italiska 4-kartos BRC duju iranga, vidutiniskai i 100km suvartoja ~9L duju.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Po pirkimo pakeiciau tepalus, tepalu, oro ir salono filtra, priekinius stabdziu diskus ir kaladeles. Isidejau italiska BRC duju iranga ir kartu signalizacija. Po kiek laiko teko pakeisti galini ABS davikli ir galiniu amortizatoriu gumas, nes pradejo apsaugos nebesilaikyti. Dabar jau kuris laikas kaip jokiu keblumu neiskilo. Kainos laikui begant po siek tiek nuverteja, manau, kad tai yra normalu nes automobilis vis sensta. Pats nuvertejimas nera toks didelis kaip palyginus su kitu gamintoju automobiliais.
Patarimai perkančiajam
Asmeniskai ir is daugelio kitu patirties patariu labai nuodugniai patikrinti automobili pries perkant. Apziureti isore ar nera stambesniu defektu, ibrezimu, ilenkimu, dazymu ir rudziu. Ar neatrodo dauzta, ar visos spynos ir rankenos veikia, ar kapotas ir bagazine pasikelia ir laikos. Pakelti kapota ir viska nuodugniai apziureti ar nieko netruksta, ar visu skysciu yra tiek kiek turi buti (nes tai gali reiksti, kad automobilis nebuvo labai priziurimas). Patikrinti tepalus ir ziureti ar nera susidariusio baltumo vietomis, tokio panasaus kaip i varske nes tada gali automobilis buti stovejas ilga laika (o tai irgi nera labai gerai) arba ar tepalai nera skysti, nes gali buti ilgai nekeisti... Isedus i vidu patikrinti ar viskas yra savose vietose kas ir turi buti, ar viskas veikia taip kaip ir turi veikti nes po to gali remontas brangiai kainuoti... Ar nera vairas nutrintas, begiu rankena, sedynes nutrintos ar suplesytos ir ar pats salonas nutrintas. Uzsikurti ir palaikyti dirbanti kuri laika, paklausyti kaip variklis dirba ir ar nera jokiu itartinu garsu... Patikrinti visas sviesas : trumpas, ilgas, posukius, avarini, stabdziu ir numeriu apsvietima. Pavazineti, patikrinti stabdzius, ar gerai ir ar be jokiu problemu pavaros persimetineja, ar veikia rankinis, ar didesniu greiciu vaziuojant neatsiranda kazkokiu itartinu garsu, kelis kartus apsisukti mazesniu greiciu abiem kryptimis. Paprasyti pardavejo, kad pagazuotu ir patikrinti ar tamsiai nedumina is duslintuvo. Pastatyti automobili ir paziureti po keliu minuciu ar nepradejo laseti kazkas is po dugno (nes tai irgi gali reiksti problemas). Taip pat jei yra galimybe patikrinti automobili pas meistrus, ypac rekomenduociau pas tuos kurie daznai remontuoja butent tokias masinas kokia tu nori nusipirkti, nes jie gali kur kas daugiau visko aptikti... Ir galiausiai, rekomenduoju patikrinti automobili pagal VIN koda ar tai nera rida prasukta, ar nebuvo registruoti eismo ivykiai, vagystes. Aciu, kad perskaitet mano atsiliepima ir tikiuosi, kad gavote kazkokiu nauju ziniu apie si automobili.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 106)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt