Markės
1834 iš 1921
Volkswagen Golf (Mk4) 1997 - 2003
Volkswagen Golf, (Mk4) 1997 - 2003
572Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 72
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
TRŪKUMAI
  • Ne pats patikimiausias automobilis
  • Aukšta kaina
  • Prastokai valdomas
Volkswagen Golf Mk4 vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Dabar Golf buvo pozicionuojamas kaip aukštesnės klasės automobilis turintis aukštos kokybės interjerą ir geresnę įrangą, kadangi Volkswagen grupė siūlė kitus pigesnius šios klasės atstovus – Škoda Fabia, Seat Leon. Todėl Golf savo kokybe labiau primena brangesnį Audi A3 modelį. Šios kartos Golf nebuvo sukurtas kabrioletas, vietoj to kompanija naudojo senesnės versijos kabrioletą su pakeistais priekiniais, galiniais bamperiais bei priekiniais žibintais. Šios kartos GTI modeliai turi 1.8 turbo variklį, kurio galia siekia 150 AG, o vėliau buvo padidinta iki 180 AG. Tačiau galingiausia versija R32 turėjo visai naują VR6 3.2 L variklį su 24 vožtuvais ir išgaunantį 241 AG (180 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą. JAV rinkai buvo skirtas dar galingesnis Audi TT R32 variklis su 250 AG gebantis įsigreitinti 0-100 km/h per 6.6 sekundes. Bendrai paėmus Golf vėl sudarė puikų įspūdį - aukštos kokybės interjeras, patikimas elgesys kelyje, patogus ir talpus. Tačiau tuo metu kai vieni giria visaapimančią Golf kokybę, kiti pažymi dažnas technines problemas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ketvirtos kartos Golf buvo gaminamas su nepaprastai retos konfigūracijos VR5 varikliu. Iš esmės tai V formos penkių cilindrų variklis ir tokius gamino tik VW kompanija:



Galingiausia R32 versija turėjo 241 AG variklį:



VR variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats VR6 variklis atrodė taip:


Kabrioleto versija ištiesų buvo senesnės kartos Golf, tik su naujesnės ketvirtosios kartos Golf‘o priekio dizainu:



2000 metais šios kartos Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „Diesel Car“).

1998 metais Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „What Car?“).

Žurnalas „Top Gear“ 1998 metais šios kartos Golf apdovanojo kaip geriausią šeimos automobilį.

Tokį automobilį vairavo ir Kate Middleton:


2017-12-19
Golf 4 1.9 TDI PD 96kw 2004.03
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomija, galia, sukimo momentas mažų sūkių diapazone, erdvi bagažinė
Nepatogios sėdynės, žibintų apiplovimas, pastoviai perdegantys pažibinčiai
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Automobilis pas mane 2.5 metų, nuvažiavau 80k km. Parvarytas iš vokietijos, rida buvo (skydelyje) 220k. Tepalus keisdavau kartu su visais filtrais, kurą pildavau tik iš Neste degalinės. Problemų su varikliu neturėjau. Pakeitus tepalus, po 5k km reikdavo dapilti 0.5 l tepalo, nemanau, kad čia didelė problema, bet manau, kad reikia paminėt. Nors akumuliatorius pirktas dar vokiečio, žiemą ir prie didelių šalčių kuriasi be eterio. Šaltas pasipurto, bet kai prasibudina, dirba kaip laikrodis. Nežinau, kaip su kitais gamintojais, bet volkswagen koncernas pasistengė sukurti plačią detalių gamą. Patariu detalių nepirkti neišsiardžius mazgo. Vien priekinių stabdžių diskų yra 3-4 skirtingi variantai vien 96kw varikliams, patyriau savu kailiu. Pagrindinio diržo komplektai taip pat turi ne vieną modifikaciją. Kėbulo dizainas skonio reikalas, tad čia komentarų nebus. Galiu pasakyti tai, kad mėgsta parūdyt. Prieš metus buvo vienoje vietoje nedidelė rūdelė, dabar pamačiau dar keliose vietose pakilnotus dažus. Universalo kėbulas yra nuostabus savo bagažinės tūriu. Drąsiai telpa du trys žmonės (yra tekę vežt) arba visa krūva mantos. Atlenkus galines sėdynes, galima parsivežti ir šaldytuvą (150 cm) ir išardytą viengulę lovą su čiužiniu (man tilpo 200x90 cm). Kadangi universalas nuo hečbeko skiriasi tik ilgesne bagažine, salone vietos tiek pat. Turėjau trečiuką, todėl galiu drąsiai teigti, kad jame vietos buvo daugiau. Salonas nėra patogus ilgoms kelionėms. Apie sėdynes pasakysiu tiek: jeigu volvo sėdynės prisitaiko prie jūsų kūno formų, tai vw sėdynės prie savo formų pritaiko jus. Garso sistema neįspūdinga, pas mane galinėse durelėse net nebuvo garsiakalbių, tačiau, kas sėdėjo viduje, sakė, kad dar nėra taip blogai. Apie saloną dar pasakysiu, kad nepasiskirsto šiluma visame salone vienodai. Kai priekis užšyla tiek, kad ausys raitosi, gale sėdintys dar skundžiasi, kad jiems vėsoka. Sportiškumu automobilis nepasižymi. Nors 96 kw ratus suka ir antra pavara, tačiau posūkiuose dideliu greičiu nepalėksit. Automobilis posūkiuose pasvyra ir gali slystelti. Plačiuose užmiesčio vingiuose tas didelės bėdos neturi, pats esu iš Kėdainių į Šiaulius parsiutęs per 45 minutes, tačiau vingiuotuose miškų ar kaimų keliukuose nelėkit. Savo rašinį papildysiu įvairiais niuansais, su kuriais susidūriau. Pirmas tai būtų žibintų apiplovimas. Pas mane xenon žibintai su apiplovimu, jau kas sukonstravo tą sistemą turi būti sušaudytas ir palaidotas su prašmatniom pakasynom. Xenon žibintai naktį šviečia kaip dieną, nereikia stebeilintis įbedus akis į kelią, net per rūką. Tačiau, kai juos reikia apiplauti, tai nespėji pilti langų ploviklį. Su tom žarnom laivų bakus galima pildyt. Kaip ir kitų mikroautobusų, hečbekų ir universalų galinis stiklas pastoviai išsimurzina. Atrodo tik nuplovei, o jau vėl purvinas. Man patiko, kad jį apsukti nereikia daug vietos, suspaustuose daugiabučių kiemuose tai didelis pliusas. Visiems teko girdėti apie sveriamas golfų kainas. Važiuoklėje nieko nėra, todėl ir kainos nedidelės, pigu remontuoti net prašmatniuose servisuose, tačiau važiuokle viskas nesibaigia. Stabdžių diskų ir kaladžių abiejų ačių komplektai kainavo apie 130 eurų, pliusas tas, kad ten viskas paprasta, galima pasikeisti turint kūjį ir meiselį. Galiniai suportai eina kartu su rankiniu stabdžiu, todėl reikalingas spec raktas. Nežinau, ar čia tik man vienam, bet su galiniais stabdžiais turėjau daugiausia problemų, ypač su rankiniu stabdžiu. Dar vienas erzinantis dalykas buvo pastoviai perdegantys pažibinčiai. Atrodo kas čia tokio pasikeisti lemputę, bet šitam modely nėra kaip ten ranką užkišti. Variklio tepalai (5 litrai Total 5w30 505.01) su filtrais, kas 10 k km man kainuodavo ~50 eur. Diržų komplektas apie 150 eur. Šiaip automobilis paliko gerą įspūdį. Su šio variklio ekonomija apvažiavau visą Lietuvą skersai išilgai. Puikus darbinis arklys atlaikė ir autostradas ir žvyrkelius ir miškų kelius ir arimus. Galbūt pensijinio amžiaus žmogui arba vertinančiam patogumą šio automobilio pirkti nepatarčiau, tačiau pradedančiajam šis automobilis pats tas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt