Markės
1832 iš 1918
Volkswagen Golf, (Mk4) 1997 - 2003
572Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 72
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
TRŪKUMAI
  • Ne pats patikimiausias automobilis
  • Aukšta kaina
  • Prastokai valdomas
Volkswagen Golf Mk4 vėl tapo labai sėkmingu modeliu Europoje. Dabar Golf buvo pozicionuojamas kaip aukštesnės klasės automobilis turintis aukštos kokybės interjerą ir geresnę įrangą, kadangi Volkswagen grupė siūlė kitus pigesnius šios klasės atstovus – Škoda Fabia, Seat Leon. Todėl Golf savo kokybe labiau primena brangesnį Audi A3 modelį. Šios kartos Golf nebuvo sukurtas kabrioletas, vietoj to kompanija naudojo senesnės versijos kabrioletą su pakeistais priekiniais, galiniais bamperiais bei priekiniais žibintais. Šios kartos GTI modeliai turi 1.8 turbo variklį, kurio galia siekia 150 AG, o vėliau buvo padidinta iki 180 AG. Tačiau galingiausia versija R32 turėjo visai naują VR6 3.2 L variklį su 24 vožtuvais ir išgaunantį 241 AG (180 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą. JAV rinkai buvo skirtas dar galingesnis Audi TT R32 variklis su 250 AG gebantis įsigreitinti 0-100 km/h per 6.6 sekundes. Bendrai paėmus Golf vėl sudarė puikų įspūdį - aukštos kokybės interjeras, patikimas elgesys kelyje, patogus ir talpus. Tačiau tuo metu kai vieni giria visaapimančią Golf kokybę, kiti pažymi dažnas technines problemas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ketvirtos kartos Golf buvo gaminamas su nepaprastai retos konfigūracijos VR5 varikliu. Iš esmės tai V formos penkių cilindrų variklis ir tokius gamino tik VW kompanija:



Galingiausia R32 versija turėjo 241 AG variklį:



VR variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats VR6 variklis atrodė taip:


Kabrioleto versija ištiesų buvo senesnės kartos Golf, tik su naujesnės ketvirtosios kartos Golf‘o priekio dizainu:



2000 metais šios kartos Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „Diesel Car“).

1998 metais Golf pelnė geriausio hečbeko titulą (pagal žurnalą „What Car?“).

Žurnalas „Top Gear“ 1998 metais šios kartos Golf apdovanojo kaip geriausią šeimos automobilį.

Tokį automobilį vairavo ir Kate Middleton:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 72
2014-10-23
vw golf4 good
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neuzmusamas variklis,ekonomiskas masiniukas,pigios detales,patikimumas.
nera
Geras,ekonomiskas masiniukas.Neturiu prie ko prikibt pasitvirtino:) Varikliai labai geri Mazas nuvertejimas
Pilnas atsiliepimas...
sigitas | 2014-09-19
golfas 1,9 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kad net nera ka pasakyti, skarbonke ir tiek
totalus slamstas
automobilis gana prastas jokio komforto salone mazai vietos vaziuojant brazda garso izolia cija labai prasta ir labai genda vaziuokle , variklis irgi nera patikimas, vienu zodziu kaip lietuviai giria golfus nesuprantu , matyti neturejo jokio automobilio o tik arklini vezima, arba zaporozieti.o variklis garsiai rekia ant viso mikrorajono , sunku lietuvius suprasti ar jie durni ar jie nesveiki .... variklis nera labai blogas tik genda kaip ir visi kitu modeliu varikliai, jokio ypatingo patikimumo nera gal net prancuzu patikimesni. o japonu tai tikrai patikimesni.nuverteja nuverteja tai normaliai eksploatacija nebrangi. pirkit normalias auto dabar jokiu problemu del remonto nera , kad ir kiek brangesnis tas remontas bet komfortas vairavimo malonumas juk svarbu.
Pilnas atsiliepimas...
vairuotojas | 2014-05-26
golf IV 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiska netgi labai, pigus taisymas, pigios detales
neradau dar jokio
Smagus mazas automobiliukas, vaziuoja smagiai. Vaziuoja ORU !!!!!! kuro sanaudos mazos net juokinga variklis geras, nera daug problemu didelio nuvertejimo nera, eksplotacija pigi, teko tureti opeli tai visi sako kad uz opeli nera nieko pigiau tai galiu pasakyti kad yra golfas. buvau pries sita automobili taciau dabar esu labai patenkintas. visi sako kad tautos automobilis, na ir kas tebunie. patariu tikrai super masinyte jei nera reikalinga didesne cia butu standartiniai, tikrinkites viska nes kiekviena masina net tos macios markes ir modelio yra skirtinka, ziurekit sankaba nes ji kaip ir audiniu nera pigi,
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2014-04-29
VW Golf IV 2003 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nekompiuterizuota - nebaisu atjungt akumą. Talpi bagažinė. Minkšta pakaba. Kokybiški varikliai. Geras antikorozinis padengimas. Pigi eksplotacija.
Prastas bagažinės užraktas ir lango apiplovimas. Žiemą - garantuotas durelių užšalimas. Variklis lėtai reguoja į akseleraciją. Gana žema tad saugotis duobių.
Universalas. Pacific komplektacija. TDI, 74 kW Būtinai patikrinti bent 5 skirtingus golfus, kad pradėtumėte atskirti gerai veikiantį variklį. Jei perkat dyzelį ant šalto užvedimo ištraukit tepalų matuoklį (jei variklis suvarytas, eis dumelis). Tvarkingame auto neturi girdėtis jokių girgždėjimų sukinėjant vairą ar stabdant ir pan. nesvarbu ką skies pardavėjas.
Pilnas atsiliepimas...
Golfas | 2014-02-22
GOLF 4 85KW 2001m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, dinamiskas, patikimas
Maza bagazine
Turiu golfa 4 2001m 85kw, pirkau is Vokietijos, 6 pavaros, gera komplektacija, (sildomos sedynes, esp, grazus veliuro salonas,4elektro langai). Mieste ryja ziema 6-7l/100km, uzmiestije 4litrus. Masina lengva ir kaip tik 85kw jai tinka.Vazineju daug ant 66kw golfo 4, ryja momentais daugiau o vazuoja daug blogiau, atsisedus i 98m ir i 2001m golfus absoluciai 2 skirtingos masinos.Per puse metu eksplotacijos buvo pakeisti tik visi filtrai, ir tepalai. Golfai 4 labai patikimos masinos. Detales piguos. Labai gera garso izoliacija. 1.9TDI 85KW patikimas varyklis, nors dauguma bijo to PD. Taciau varyklis labai patikimas, traukia gerai, ekonomiskas, jeigu nupirkot gera 85kw ir pilsit gera kura problemu neturesit. Nepatariu pirkt 66kw varykliai silpnoki. 81kw irgi geras varyklis. Buna elektronika gribauja, su stiklais buna problemos (neuzsidaro).Kainos nuvertejimas mazas, nepatariu pirkt brangius variantus, nes perkant masina dydele lotoreja, perkant pigesni varianta turesit dar pinigus pataisyt jeigu kaskas islis. Pirkit kuo geresne komplektacija, tai labai atsispindi vairuojant automobili. I kilometraza, metus, ziuret prasmes nera. Ziurekit salono smulkmenos galima viska suprast atsisedus uz vairo, jeigu abdraskitas salonas, vairas ir kitos smulkmenos, reiskia masina buvo darbine kiekviena diena vazineta. Pirkit 4 dureliu masina, net jeigu jums atrodo kad 2 uzteks taciau veliau pakeisit savo nuomone 100%.
Pilnas atsiliepimas...
golf | 2013-12-27
Golf
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, manevringas, pigi eksplotacija.
prastoka garso izolecija, mažai vietos gale.
Smagus mažas mašiniukas, manevringas, stabilus posukiuose, eksplotacija juokingai maža, joks kitas auto negalėtų susilyginti. Varikliai tikrai kantrūs, skardos vokiškos ne japonkės kad rūdija parom. 81kw dyzeliukas tiesiog pasaka. sukimo momentas gan nemažas tokiam varikliui, turbina paslanki todėl gali išgauti didelį spaudimą, vnž. prie šviesaforo tikrai šale troikės gali dar jai užpakalį parodyti. Kuro valgė minimaliai vudutiniškai apie 6l su 17r ratais. Kainuos tiesiog juokingai mažos, šarnyrai po 25 lt originalūs po 45, pakaba VW inžinierių trumfo išraiška, nėra kam gesti, stabilniko traukutes keičiau 2 kartus į metus vazinėdamas prastokais keliais (traukutėspo 15 lt). vertas tikrai varientas, pakaba ne "aliuminė", tvirta ilgai tarnaujanti ir pigi. atkreipti dėmesį į turbina kaip dirba, pakaba jei yra galimybė pasikelti, ar plaukiojanti sankaba ne link pabaigos.
Pilnas atsiliepimas...
Kestutis | 2013-11-22
vw golf 2001 m. tdi 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
stabilus, gana komfortiskas priekyje sedintiems, geri stabdziai, antikorozine danga, gana dinamiskas ir taupus auto
anksta galine sedyne, kietoka pakaba
Gana simpatiskas automobilis, pakankamai stabilus, manevringas. Ankstokos galones sedynes, bet jas nulenkus - galima saldytuva vezti:) Patinka salono prietaisu apsvietimas, pakankama ergonomika- prietaisu ir rodmenu isdestymas. Puikus stabdziai kaip tiems laikams. Priekinems sedynems posukiuose kiek truksta soninio prilaikymo. 1.9 tdi pd. Maksimalus suk. momentas -240 nm, iki 100 km begejas per mazdaug 11 sek. Pakankamai eiklus motoras, tik reikalaujantis geros kokybes sintetiniu tepalu. Kuro vid. sanaudos 5.5 -6 ltr 100 km, vaziuojant misriu miesto - uzmiescio rezimu ir nespaudziant daugiau 120 km. Pagr. dirzas keiciamas kas 90000 km, kaina su vandens pompa ir itempejais apie 600 - 700 lt. Variklis per 4 eksplotacijos metus ne karto nepavede, turbina nebuvo restauruota, zvakes nekeistos. Odometras rodo jau 320000 km. Kaladeles stabdziu apie 60 - 70 lt komplektas, diskai priekiniai apie 160 lt abu. Sailenblokai sakiu geresnes firmos apie 30 lt, stabilazatoriaus ivores ir traukes irgi apie 30 lt vienai pusei. Vaziuokle mc pherson - paprasta kaip 2 kart 2, nereikia dideliu investiciju. Minusas - kiek kietoka, bet pavaziavus su audi a4, kuri taip garbinama liaudyje skirtumo didelio nepajutau. Siu masinu verte per kelis metus nemazai parkrito, nes nebeliko tiek pirkeju is Rytu, plius rinkoje antrineje jau visai nemazai 5, 6 golfu. Geri variantai kainuoja apie 2500-3000 eur. Uzgainioti, prastu komplektaciju eina ir po 6-7 tukst. Lt. Masina idealiai tinkanti studentui, jaunam zmogui, kurio pajamos nera dideles, nes tikrai nebrangu ja islaikyti. Vengti prastos kokybes dyzelino, nes uzanka Pd varikliu purkstukai, kuriu kaina pakankamai didele. Tinkamai eksplotuojant, keiciant tepalus gali pasiekti ir puse milijono km rida.
Pilnas atsiliepimas...
golf | 2013-08-29
vw golf
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
taupus manevrigas miesto automobilis.
maza vietos salonia. galetu but geresne garso izoliacija su varikliu.
99m 81kw. 4 duru.gera komplektacija.klima elektra autopilotas.pirkau lietuviska. 81kw traukos uztenka dizeliui neisrankus.kam maza gali cipuot. auto geras jei tinkamai eksplotuoji ir jei nenusiperki nudrozta kaip ten rase kad byra.salonae gan maza vietos kelionem bet po miesta nepakeiciamas.kai nusipirkau tai keiciau sankaba perdare is plaukiojancios i paprasta.daugiau per metus laiko nieko nedariau.ir nieks nebarska nieks nebilda. jei kas zada pirkt guoli tai zekit sankaba. nes teks tukstanteli palikt pas meistrus.pirkt 81kw tada nereiks verkt kad netraukia nepirkt su volais 17 ra 18 coliu nes vaziuokle bus ismalta ir vel vaziuosit pas meistrus.ir kaip minejo jau komentaruose geriau sumoket daugiau negu pirkt pigu ir paskui sukist kruva pinigu..kas iesko pigios eksplotacijos miesto auto rekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
Vairuotojas | 2013-05-14
Golf 4 1.9 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksploatacija, tdi varikliai ekonomiški
Viskas barška tarška, būna daug pravažiavę, važiuoklė dažnokai byra
2 metus vairavau 1999 metų Golf keturių durų. "Keistos" komplektacijos - kondicionierius, autopilotas, šildomos sėdynės ir...irklai :) Golfa pirkau atvarytą iš Švedijos - kėbulas nebuvo geros būklės, teko visą perdažyti, bet po metų vėl pradėjo lysti rudys, dėl to pardaviau. 1.9tdi 66kw + čipuotas švedijoj turbo centre(ne lietuvos auksarankių) pramyniau nedaug gal apie 30000km. Kuros sanaudos mažos. Varikliui nieko nedariau. Trauko neįspudingai. Dauodi gazo jausmas kad traukia stipriai, realiai nelabai. Bet užtenka normaliam važiavimui. Max greitis 180kmh pagal spidometra, tiek teko važiuot tik vieną karta - jausmas nelabai malonus. Su golfu malonu važiuot iki 120. Nes jau ir ant 120 švilpia vėjas, užia padangos. Pirkau už 7200lt, teko šiek tiek investuoti - keičiau pr. stiklą, po metų perdažiau kėbulą. Teko remontuoti važiuoklę, bet dalys pigiau grybo, visą priekį už 200lt servize padarė. Po 2 metų auto pardaviau už 7000lt. Atrodo, kad nuvertėjo nedaug, bet jeigu jis būtų tokios būklės kokį jį nupirkau aš, tai bučiau pardavęs už ~5500lt. Geriau pirkt brangiau, bet geresnį
Pilnas atsiliepimas...
mario | 2013-05-11
Golfukas 1,9tdi 85kw bėris
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, nebrangus, ištvermingas variklis, paprasta ir nebrangi pakaba, stabilus ant kelio, mielai perkamas
Daug nudroštų, silpnoka pakaba, kietokas, žemas, ankštokas, izoliacija, triukšmingas variklis
Yra teka anksčiau turėti a4 universalą 81kv, tai optiškai lyginant su golfu, visada laimėdavo golfukas. Toks kompaktiškas, simetriškas, nežymiai dailesnis, jaunesnis. Aišku audinės salonas prabangesnis negu golfo, bet išvaizda golfo asmeniškai man gražesnė. Vokiška kokybė už nedidelę kainą. Legendiniai 1,9tdi. geriau rinktis 81kw. kuris ejo ir į audines, nes paprastesnis ir patikimesnis. 85kw - naujesnio leidimo su navarotais. nemėgsta žalios salerkos, greit buna amba purkštukams. Kurių kaina skiriasi nuo 81kw purkškalų beveik trigubai. Jeigu 6 bėgių, tai stovi plaukiojanti sankaba, kurios keitimas 2500lt. Todėl nelabai juos mėgsta pirkėjas. Bet trauka geresnė ir ekonomiškumas gal ant 0,5l skiriasi. Yra borto kompas, kuris rodo viską. Tai darbinis arkliukas, traktoriukas, mašina daug važinėjančiam ir taupančiam žmogui. Lengva parduoti, sunku rasti gerame stovyje. Už gerą būklę visada reikia primokėti. Nepirkite pigesnių variantų, nes gale vis tiek sukišite tiek, kiek prašė už brangesnius, jeigu ne daugiau, neskaičiuojant savo laiko ir nervų tampymo su meistreliais. Auto turi rekaro sedynes(prilaikymus iš šonu) juodos spalvos salonas, geros komplektacijos, gana retokai pasitaiko. Elektrinis kondišenas, veikiantis, šaldo padoriai, abs, centrinis, elektra langai, isvažiuojantys puodelių laikikliai, magė cd ir kasetė - su navarotu, kai paspaudi gazo pedalą, pasigarsina savaime. Nedidelis mažas auto, gana gerai stovi ant kelio, nes pakaba ganėtinai žema. Bet jaučiamos visos duobės. Gale vietos mažai, tinka tik kašikams, bagažinė nėra didelė. Išvaizda pusė būdos, "nesenstanti", skaidrios lempos atrodo vis dar gražiai. Tiks tiek studentui, tiek merginai, tiek pagyvenusiam. Vairo stiprintuvas ganetinai sunkus(buvo restauruota vairo kolonėlė, nepigus malonumas). Vairuotojo durelės nesilaiko, kai atidarai, matyt vyriams šakės - buvo užlauštos vėjo. Ir nusėdusios. Žodžiu paprastas, kasdienis, nebrangus ir patikimas automobilis. Traukia gerai, riaumoja iš vietos net šiek tiek. Dyzelis neskirtas ardymuisi, todėl nerekomenduotina stipriai spausti. Atitinkamai ir kuro sąnaudos išauga virš 7/8l mieste. Švelniai riedant, gali tilpti į 6l. Tarška garsiai. Užmiestyje važiuojant ant 140/150 rodo 6,5lt. Bet priklauso ar nereikia keisti važiavimo tempo, aplenkti, ar pristabdyti, kad poto vėl gryžt į kreiserinį greitį. 85kw - naujesnio leidimo su navarotais. nemėgsta žalios salerkos, greit buna amba purkštukams. Kurių kaina skiriasi nuo 81kw purkškalų beveik trigubai. Kūriasi puikiai, iš pirmo rakto pasukimo. Dirba vienodai ir tolygiai. Auto dar neilgai pas mane, tad gylesnių įžvalgų nėra. Auto surinkimas dar pakankamai kokybiškas, nes gamintas buvo dar in deutshland(dabar 80proc VW made in china). Niekas nebarška. Važiuoklė kieta, rūdžių nėra, apart vieną vietą, kur buvo nubrozdinta, bet važiavimui netrukdo ir akių neplėšo. Detalės nėra brangios, bet važiuoklės silpnoka ir linkusi gesti. Kartą metuose reikia imtis priemonių, jeigu nori tyliai važinėti. Ypač su tokiais keliais, kaip Kaune ar Vilniuje. Dėl savo paprastumo darbai atliekami visur ir nėra brangūs. Stabdžiai gale ir priekyje diskiniai. Todėl kaladėlės gale vidutiniškai atsieis po 90lt. stabdžių diskai po 40lt. Dažnai užrūdija nuorintojo varžtai, diskai ir suportai, jeigu gauna drėgmės ir dar pastovi porą gerų mėn. Galbūt teks išrinkinėti suportus ir mankštint cilindriukus. Tas malonumas gali kainuoti iki 400lt su visom dalim. Internete pilna už 5000 ir už 6000. Lietuvoje neeksplotuotų. Bet tai senas mitas, kad auto iš vokiečių ar iš Italijos bus geresniam stovyje. Jei šeimininkas rūpinasi savo ratuotu draugu, tai ir stovis jo bus geras. Bet jeigu tai tik transportas važiuoti tol, kol važiuoja, tai nesvarbu ar pirkti neeksplotuotą ar jau priregistruotą LT. Geresni variantai eina nuo 7000, nesvarbu kelių durų. O labai geri eina ir už 10000 ir dar brangiau jeigu metai 2002/2003. Plius reikės dar pasikeisti, tepalus, filtrus, guoliukus, pompą, diržus, stabdžių diskus, kaladėles, tvarkyti važiuokle, pravaryt technikinę - dasideda dar 1000/1500lt. Tad čia jau kaip patogiau. ar sumokėt daugiau ir gauti viską iš karto, ar tvarkytis pačiam. Aišku, kai pats darysi, tai žinosi kokios kokybės dalys ir ar tikrai keista. Patarimas toks - nepirkt pigiausio ir venk turginių, pirk iš pasiturinčio, kuris turi už ką remontuoti,- jeigu reikia. Ir kuriam auto daugiau negu susiekimo priemonė, akivaizdu, jog ir kaina tokio prižiūrimo auto bus ženkliai didesnė. Turbina, purkštukai, dūmingumas, apsukos, rūdys, vairo stiprintuvas, sankaba, pakaba - pagrindinės bėdos. Gerai papurtyti ant keltuvo, pralėkt ant 140, pažiūrėt variklį, ar nebuvo chalturos ant kėbulo.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt