Markės
1834 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus ir modernus salonas
  • Komfortiškas ir tylus
  • Geras nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
  • Aukštas bagažinės slenkstis
  • Neitin dinamiškas palyginus su kitais elektromobiliais
  • Brangios galingesnės versijos

Volkswagen ID.5 yra neseniai pasirodžiusio Volkswagen ID.4 versija su nuolaidžia kupė stiliaus galine dalimi. Volkswagen ID.4/ ID.5 yra pirmasis visiškai elektrinis Volkswagen visureigis, kuris kaip ir ID.3 gaminamas naudojant specialiai elektromobiliams skirtą MEB platformą, nors standartinėse platformose Volkswagen elektromobiliai gaminami gana seniai – tai “e-UP!” bei “e-Golf” modeliai. Iš pradžių buvo siūlomos „ID.5 1st“ ir „ID.5 1st Max“ versijos su 150 kW (204 AG) galios ir 310 Nm sukimo momento elektriniu motoru bei 77 kWh baterija, kuri vienu įkrovimu leis nuvažiuoti iki 520 km (pagal WLTP). Iki 100 km/val. šios versijos elektromobilis įsibėgėja per 8,5 s, o maksimalus greitis apribotas ties 160 km/val. Bateriją galima įkrauti tiek kintamos, tiek nuolatinės, tiek trifazės srovės krovikliais. Volkswagen kompanija tvirtina, kad net po aštuonerių metų arba 160 tūkst. km baterija bus išlaikiusi bent 70% savo talpos. Kiek vėliau pasirodys versijos su dar galingesniais varikliais ir visais varančiaisiais ratais. Automobilio dizainas atkartoja Volkswagen ID.3 modelio tematika tik įkomponuota į visureigio kūną. Automobilis pasižymi pabrėžtinai aerodinamiška forma, aptakiais priekiniais žibintais ir tarp jų įtaisytomis siauromis radiatoriaus grotelėmis. Gale akcentuojami per visą automobilio plotį ištęsti žibintai – tokių žibintų mada pastebima praktiškai visuose 2020-2021 metais pristatytuose visureigiuose. Šis klasikinis elektromobilių stilius didokam krosoveriui su nuožulnia galine dalimi tinka labai gerai. Automobilis pasižymi ilga ratų baze, kuris siekia net 2,77 m. Toks atstumas prilygsta aukštesnės klasės visureigiams, todėl Volkswagen krosoveris pasižymi erdviu ir šviesiu salonu. Erdvės pojūtį sustiprina ir beveik per visą stogo ilgį išdėstytas stiklinis panoraminis stoglangis. Šiame modelyje Volkswagen diegia maksimaliai energijos sąnaudas taupančią rekuperacijos sistemą, kuri veikia tokiu būdu: vairuotojui pakėlus pėdą nuo akceleratoriaus pedalo automobilis rieda laisva eiga nenaudodamas jokių energijos resursų, bet ir kinetinės energijos negeneruoja. Vairuotojui nuspaudus stabdžius prasideda regeneracija - stabdymą atliks elektros variklis. Jei stabdžiai nuspaudžiami stipriau ir apkrovos pasiekia 0,25 G ribą, tuomet įsijungia įprasti hidrauliniai stabdžiai. Stabdymą elektriniu varikliu pakeičia stabdymas įprastais stabdžiais - vairuotojas net nepajus kada viena sistema pakeis kitą. Panašu tokia sistema yra efektyvesnė nei vieno pedalo sistema, kuri nukėlus koją nuo akceleratoriaus pedalo iškarto įjungia regeneraciją ir tuo pačiu iškarto stabdo automobilį nors vairuotojo tikslas gali būti ne greičio lėtinimas, bet esamo greičio išlaikymas. Volkswagen ID.4/ ID.5 pirmosiose versijose standartiškai montuojamos juostų išlaikymo „Lane Assist“, automatinio stabdymo „Front Assist“ su apsaugos nuo atvažiuojančių priešpriešai sukant ir manevruojant funkcija bei adaptyvaus greičio palaikymo su greičio ribotuvu sistemos.

SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 3
KĖBULAS 82 kWh (174 Hp)
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 549/1561
VARIKLIS
Kuro tipas Elektra
Variklio kodas -
Baterijos talpa, kWh 82
Rida su vienu įkrovimu, km 516 (TOP elektromobiliai)
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 174/130
Pirmo el.variklio maks. Nm 235
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 10.4
Maksimalus greitis, km/h 160
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Pavarų dėžė Automatinė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4599
Plotis, mm 1852
Aukštis, mm 1615
Svoris/Max svoris, kg 2042
Atstumas tarp ašių, mm 2771
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Nepriklausoma MacPherson
Galinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Būgniniai ABS
Priekinės padangos 235/55 R19; 235/50 R20; 235/45 R21
Galinės padangos 255/50 R19; 255/45 R20; 255/40 R
Autoterminų paaiškinimai...
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt