Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
antros kartos Golf), o ne dalijosi ja su Audi automobiliais. Dabar jis tapo panašus į sėkmės susilaukusius konkurentus tokius kaip Ford Sierra. Priekinė dalis be radiatoriaus grotelių išskyrė automobilį iš kitų tarpo ir buvo lyg ir skiriamasis šios kartos Passat bruožas. Skersai sumontuotas variklis leido turėti trumpą priekinę dalį ir santykinai ilgą saloną, kas suteikė daug erdvės keleiviams. Bagažo skyrius taip pat buvo didelis ir patogus. Automobilis buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais ir turėjo net visų keturių varomųjų ratų važiuoklę. Varikliai buvo šie: 2.0 litrų 16 vožtuvų, 1.8 litro 8 vožtuvų ir 1.8 litro 16 vožtuvų, galingasis 2.8 litro VR6 variklis ir turbininis G60 variklis. Dyzelinės versijos turėjo 1.6 arba 1.9 litro agregatus.
Šios kartos Passat pasižymėjo gerokai modernesniu dizainu nei kampuotas ir archaiškas jo pirmtakas. Tai buvo pirmasis Passat sukurtas ant Volkswagen sukurtos platformos (analogišką tik visomis kryptimis mažesnę turėjo SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia VR6 versija turėjo 2.8 L 128 kW (174 AG) variklį:
VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:
VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:
Pats variklis atrodė taip:
Patalpino: Ramūnas | 2009-01-03 |
Passat |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagaminimo metai: 1989
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Antrasis mano passat'as. Gana istvermingi ir patvarus automobiliai.Negaleciau isskirti kazkokios silpnosios vietos, bet nuvaziavus 210000km jau reikia paslifuoti variklio galvute. Pradejo "pusti" ausinimo sistemos slangeles. Vaziuojant trecia pavara silpnai vysto greiti. Nors ausinimo skyscio (antifrizo) papildyti nereikia. Kebulas korozijos visai nepaliestas, matomai, Vokietijoje kas 2 metai buvo atliekamas antikorozinis paruosimas. Dugne net minimaliu rudeliu nera. Duru rankeneliu keisti nereikejo, zinau kaip reikia atidarineti dureles :)) Aisku, cia labai netobulai suprojektuota ju konstrukcija, reikia prie ju labai prisitaikyti, norint, kad neliktu rankoje :)) Seip, automobiliu esu patenkintas. pora kartu teko keliauti po Vakaru Europa ir sekmingai :) |
Variklis |
1,8i |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Esu pakeites variklio paskirstymo dirza, generatoriaus dirzeli. Stabdziu diskus bei kaladeles. Guolius, granatas, vairo traukutes, priekinius amortizatorius - cia pakeista ka tik isigijus automobili. Aisku, tai nebutina buvo, bet man patinka tvarkingi automobiliai ir vazineti su minimalia rizika. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Passat TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis