Markės
1852 iš 1920
Volkswagen Passat (B4) 1993 - 1997
Volkswagen Passat, (B4) 1993 - 1997
538Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.313% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 38
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 79% Ne 21%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Passat yra vidutinio dydžio sedanas arba universalas pristatytas dar 1973 metais. Ketvirtos kartos modelis nors ir turėjo tą patį pagrindą kaip senesnė versija, tačiau išorėje visos detalės buvo atnaujintos išskyrus langus. Akivaizdžiausias išorinis pasikeitimas yra vėl sugražintos priekinės grotelės, kurios suteikė panašumo su tos pačios kartos Volkswagen Mk3 Golf modeliu. Interjeras taip pat atnaujintas - pagerinta saugumo įranga su dviem priekinėmis oro pagalvėmis ir pirotechniniais diržų įtempėjais. Passat bendrai sulaukė gerų atsiliepimų – gerai valdomas, labai talpus ir praktiškas. Tačiau automobilis gan prieštaringai vertinamas dėl kokybės – kai vieni giria, kad automobilis yra patikimas ir nebrangus remontuoti, kiti gi skundžiasi dažnomis nors ir ne pačiomis reikšmingiausiomis bėdomis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia VR6 versija turėjo 2.9 L 184 AG variklį:



VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats variklis atrodė taip:


Lankytojo
reitingas
3.6

Atsiliepimai įvertinti 17 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Arnas | 2015-12-11
VW PASSAT B4 1,9TDI - Tikras darbinis liaudies auto! Ypatingai tinka darbui, studentui, pensininkui, bedarbiui!
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patraukli automobilio kaina, pigi eksplotacija, praktiškas, patikimas, nevagiamas.
Pasenęs dizainas, rūdys, silpni stabdžiai, durų rankenėlės, nelabai stabilus važiuojant didesniu greičiu arba pakrautas.
Pagaminimo metai: 1994
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Tai vienas ilgiausiai mano turėtų automobilių. Turbūt jį laikiau, todėl, kad jis mane sužavėjo savo patvarumu ir praktiškumu. Pravažinėjau juo 5 metus. Po to perleidau savo tėvui. Jis dar pavažinėjo juo 2 metus ir šio auto likimas baigėsi tragiškai, kažkodėl netikėtai jis sudegė. Būtų manau be problemų ir toliau važiavęs :) Na nežinau ar man čia padorus variantas pakliuvo, bet šituo "delfinu" skųstis negaliu. Auto niekada manęs neapvylė! Kaip tokių metų sulaukusiam auto, tai tikrai didžiulis pliusas. Kai pirkau rida tipo buvo 220000km, bet kiek iš tikro tik Dievas žino :) Pas mane buvo baltos spalvos (visos plastmasės taip pat kėbulo spalvos, todėl truputi gražiau atrodo) ir labai skurdžios komplektacijos. Pagrindiniai privalumai el. veidrodžiai ir veliūro salonas :) todėl turbūt ir nebuvo kam gesti :) Aš savo auto prižiūriu, nelaukiu kol nebegalės važiuoti, todėl ir automobilis man puikiai tarnauja. Pagrindiniai mano teigiami pastebėjimai apie šį auto būtų tokie: Šiam momentui labai patraukli kaina, pigi eksplotacija, praktiškumas, gan konfortiškas, viskas labai paprasta ir elementaru, todėl daug ką gali pasidaryti ir pats, kur paliksi ten ir rasi, niekam neįdomus, niekam nekrenti į akis :) Neigiami pastebėjimai: rūdys - pagrinde rūdija priekiniai sparnai, galinės arkos, galinis dagtis, durelių apačios (patariu darytis antikorozinį, jei ketinate ilgiau su auto važinėti), pasenusi išvaizda (jaučiasi, kad praeito amžiaus automobilis), durų rankenėlės streikuoja - neatidaro durų (bet remontas labai nesudėtingas), trūksta privalumų (daugeliui automobilių) - prasta garso aparatūra (pas mane iš viso tik 2 kolonėlės tebuvo ant priekinės panelės ir viskas), retai būna el. langai kas šiais laikais sunkiai įsivaizduojama, ir retai būna oro kondicionierius, o klimato kontrolė ir autopilotas retenybė, vos ne vienetiniai modeliai :) Kas liečia dar techninę pusę, tai mane nustebino prastoki stabdžiai (nežinau, gal čia tik pas mane taip buvo), tai turbūt didžiausias mano pastebėtas minusas iš visų. Taip pat automobilis nestabiliai važiuoja didesniu greičiu arba pakrautas.
Variklis
1,9TDI 66kw, tai turbūt legendinis variklis. Šiai dienai tokių patikimų nebegamina ir manau nebegamins :) Bent pas mane variklis dirbo kaip laikrodis, visada kūrėsi iš pusės pasukimo ar tai +30 ar -30. Pagrindinis trūkumas turbūt garsus variklio darbas ir el. siurblio dalis (pradeda pulsuoti arba jaučiasi trukčiojimas važiuojant ir nustoja trukčioti tik nuo 2100 apsukų maždaug, bet tai įtakos eksplotacijai neturi, tik tiek kad pačiam nemalonu). Ši bėda išsprendžiama keičiant kuro siurblį arba tvarkant elektrinę jo dalį. Kaina 200-500Lt. Taip pat verta paminėti, kad jau šiai dienai lyginant su naujesniais auto, jau trūksta dinamikos šiam varikliui, rekomenduočiau geriau su 81kw varikliu. Bet kai pripranti, tai visai nieko. Žinoma didžiausias pliusas kuro sąnaudos :) Bent jau man vidurkis apie 6l. Svarbiausia keisti laiku ir pilti kokybiškus tepalus ir visus kitus filtrus (normalios firmos Pvz. Mann, Meyle, Ufi, Knecht, Hengst ir pan.) ir problemų tikrai nebus. Tiesa nusipirkęs iškart pakeičiau termostatą, nes nešildė (vasara dar nieko, bet žiemą jau šaldytuvas ir langai neatšyla :) ) po šitos procedūros rojus iškart pasidarė :) Stengtis pilti kokybišką kurą, bus sąnaudos mažesnės ;) bet žinoma toleruoja ir kitų šalių produkciją:)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Aš už savo passatą mokėjau 5000Lt. Tai pagal tai, koks pas mane buvo jo stovis manau pigiau, nei už 2500-3000Lt būčiau neatidavęs. Taigi nuvertėjimas sakyčiau labai mažas, ir manau šiam momentui jei tokia auto tvarkinga, jau nebėra kur jai benuvertėti. Na investuoti teko nemažai, vis dėl to ne nauja auto. Bet detalių kainos juokingos. Štai keletas pvz. už detales (aš auto remontuoju pats, vežu į servisą tik tuo atveju, ko pats nesugebu): Kažkodėl po 3m. eksplotacijos pradėjo nesisekti su granatomis, jų pakeičiau per 1 metus 4vnt. Patarimas pirkti italiskas, jos kainuoja apie 100Lt (dabar apie 30Eur) ir stengtis dėti originalias arba atskirai nusipirkti geresnės kokybės granatų gumas, nes tas kur duoda su granatomis neišlaiko nei pusė metų, todėl vien dėl jų 2 granatas sugadinau. Buvo perdegęs pagrindinis kompiuteris, remonto kaina 250Lt. Buvo bevažiuojant atsisukusi (kažkokiu mistiniu būdu) vidinė granata ir to pasekoja sudaužė greičių dėžės korpusą. Keičiau tik patį dėžės korpusą. Dėžės perrinkimas, tepalų keitimas, tuo pačiu sankabos ferido pakeitimas, kitos dėžės korpusas, dėžės nuėmimas - uždėjimas kainavo 500Lt. Keičiau dar vairo traukės angaliukus 2vnt. po 25Lt, 1 šarnyrą 20Lt, 2 šakės sailenblokus po 20Lt už vnt., priekinių amortizatorių atramines gumas su guoliais 2vnt. kaina berods apie 40Lt už vnt. buvo. Na sunku labai smulkmeniškai išvardinti, bet žodžiu daugiau vien eksplotaciniai dalykai (dirželiai, įtempėjai, stabdžių diskai, kaladėlės, akumuliatorius, amortizatoriai, padangos, ir t.t.) Jokių rimtų gedimų nebuvo išskyrus, kuriuos minėjau parašytus aukščiau. P.S. galiu pasakyti paslaptį... :) Mano pažįstamas dirba metalo lauže ir norite tikėkite, nori ne, bet nemažai dalių susirinkau iš metalo laužo dykai :) kaip pvz. galiu paminėti, kad iš metalo laužo gavau gerus amortizatorius, durų rankenėles, priekines šakes su visais gerai šarnyrais ir sailenblokais, ratlankiai ir daug daug visokių smulkmenų :) taigi išlaikymas šio automobilio šiai dienai manau labai nesudėtingas ir pigus. Bet, kad jau galima šio automobilio dalių rasti metalo lauže, tai nėra geras ženklas :) tai reiškia, kad šio vw modelio era jau baigiasi ir kad ateityje įvairiuose šrotuose detalių rasti bus vis sunkiau, tad teks pirkti jau naujas dalis ;)
Patarimai perkančiajam
Pirmiausiai norėčiau palinkėti sėkmės ieškant dar "gyvos" auto, nes daugelis šių automobilių jau savo atidirbę ir atvažiavę. Geriau sumokėti daugiau ir nusipirkti tvarkingesnę, nes kitaip visokių smulkmenų tvarkymas pribaigs psichologiškai :) Stengtis rasti kuo mažiau surūdijusią ir su kuo daugiau privalumų (minimum, kad būtų el. langai bent priekiniai langai ir veliūro salonas, nes jis mažiau tepasi, geriau laikosi, geriau žiūrisi, geriau ir komfortiškiau sėdisi ant jo.) Idealiausia variantas, kad rastumėt su 81kw varikliu, veliūro salonu, klima, autopilotu ir 4x el. langais, auto būtų nudažyta mettalic dažais (mažiau rūdyja). Niekada nepirkit raudono (išblunka spalva ir atrodo tragiškai)! Pažiūrėti-pasiklausyti ar nepulsuoja apsukos, kai variklis dirba laisva eiga, ir ar važiuojant automobilis netrukčioja nuo 1500-2200 apsukų diapazone ypač 3-4 pavara. Svarbiausia - šio automobilio variklis turi kurtis, jei jis dar gyvas iš pusės pasukimo. O visi kita tikrinti, kaip ir visuose auto. SEKMĖS!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt