Markės
1852 iš 1918
Volkswagen Passat, (B5) 1996 - 2000
560Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.67% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 60
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gera standartinė įranga
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Passat turi neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27. Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių"
Naujos penktos kartos Passat buvo pradėtas pardavinėti 1996 metais Europoje ir 1998 metais Šiaurės Amerikoje. Jis reišmingas tuo, kad vėl pasidalijo platforma su Audi A4 modeliais ir turėjo klasikinę komponuotę su priekyje išilgai montuojamu varikliu ir varomas priekiniais arba visais ratais. Passat dizaine naudojami jau matyti elementai iš naujų Mk4 Golf, Bora ir Mk4 Polo. Išlenktos linijos, nuožulnus priekinis stiklas suteikė Passat sedano kėbulu neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27. Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių tame tarpe ir tuo metu pasirodžiusio pasirodžiusio C6 Chevrolet Corvette, kuri turėjo 0.29 koeficientą. Passat turi keturių svirčių priekinę pakabą ir priklausomą arba nepriklausomą galinę pakabą. Šis Passat susilaukė teigiamų atsiliepimų dėl dizaino, valdymo savybių, patogumo, salono erdvumo ir ypač ekonomijos. Tai išties praktiškas automobilis. Tačiau automobilis buvo kritikuojamas dėl ne pačio geriausio patikimumo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Kęstas | 2011-11-14
VW Passat 98 m., 81 kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dizainas, kuro ekonomija ir dinamika
Priekinė važiuoklė, vietomis prasta antikorozinė apsauga.
Bendras automobilio aprašas
Aprašau gero draugo automobilį, kurį pačiam teko nemažai kartų vairuot. Automobilio rida - 350000 km. Gražus automobilio dizainas ( aišku, skonio reikalas). Interjere sudėtos kokybiškos plasmasės, patinka rodmenų apšvietimas neonine spalva, yra automatinė klimato kontrolė, el. langai, šildomi veidrodėliai ir tt. Salone vietos daug, gale laisvai gali susėsti trys žmonės. Važiuoja maloniai, pakankamai minkštai, tačiau stabiliai. Dinamikos ir greičio mašinai pakanka, garso izoliacija nebloga - važiuojant apie 140 km. neūžia kaip japoniukės senesnės. Gera kuro ekonomija - vid. sąnaudos mišriu režimu 6,5 - 7 ltr. dyzelino. Tad sakyčiau, jog pakankamai ekonomiška mašinėlė. Dabar pereisiu prie minusų - didžiausias šios mašinos minusas yra jos priekinė aliumininė važiuoklė. Pastoviai reikia keisti šarnyrus, selenblokus ir traukutes - kartais atrodo, kad šios detalės popierinės. Važiuojama tikrai beveik vien tik asfaltuotais, gerais keliais, tad nuolatiniai važiuoklės remontai labai erzina. Per metus kartai reikia sukišti vos ne 700 - 1000 lt važiuoklei, tad manyčiau, kad tai didelis mašinos minusas. Draugas neseniai pastebėjo, kad stipriai pradėjo rudyti stogas prie priekinio stiklo, o ir ant kitų mašinos kėbulo dalių ima atsirasti nedidelių rūžių telkinių. Kas dar nepatiko, tai dažnai perdegančios priekinių žibintų lemputės.
Variklis
81 kw, Traukia iki 100 km. maždaug per 11,5 - 11,7 sek. Variklis pakankamas šitokios masės automobiliui, traukia neblogai tiek mieste, tiek užmiestyje. Neseniai nusprogo kuro siurblys, tačiau čia buvo jau nekokybiško kuro pasekmė. Buvo trūkus viena tąsolo šlangelė, tad variklis kurį laiko leido tąsolą. Turbinos gedimų kol kas nėra, tepalų ji nevalgo. Patarimas šiam varikliui pilti geros kokybės tepalą W 40 501, keičiant jį kartus su filtru kas 15000 km.- ilgiau tarnaus.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pagrindinio diržo keitimas su viskuo ( vandens pompa, rolikai, diržas) - apie 1000 lt. Jei varant į miesto servisą dar ir daugiau ( reikia nuardyti vos ne visą priekį keičiant diržą, nes variklis stovi išilgai). Važiuoklės dalių kainos - šarnyras apie 50 lt, vairo traukė apie 100, įvorė apie 70 lt. Mašinos nuvertėjimas pakankai didelis - per 3 - 4 m. dvigubai. Prieš kelis metus toks automobilis kainavo apie 5000 tūkst. eurų, dabar apie 2500 - 3000 maksimum.
Patarimai perkančiajam
Nerekomenduoju tik dėl priekinės važiuoklės. Jei visdėlto jau ruošiatės pirkt, atsidėkit pinigų važiuoklės remontams. Nežiūrint to, tai pakankamai nebloga mašina.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt