Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gera standartinė įranga
- Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Triukšmingi dyzeliniai varikliai
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Passat turi neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27. Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių"
Naujos penktos kartos Passat buvo pradėtas pardavinėti 1996 metais Europoje ir 1998 metais Šiaurės Amerikoje. Jis reišmingas tuo, kad vėl pasidalijo platforma su Audi A4 modeliais ir turėjo klasikinę komponuotę su priekyje išilgai montuojamu varikliu ir varomas priekiniais arba visais ratais. Passat dizaine naudojami jau matyti elementai iš naujų Mk4 Golf, Bora ir Mk4 Polo. Išlenktos linijos, nuožulnus priekinis stiklas suteikė Passat sedano kėbulu neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27. Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių tame tarpe ir tuo metu pasirodžiusio pasirodžiusio C6 Chevrolet Corvette, kuri turėjo 0.29 koeficientą. Passat turi keturių svirčių priekinę pakabą ir priklausomą arba nepriklausomą galinę pakabą. Šis Passat susilaukė teigiamų atsiliepimų dėl dizaino, valdymo savybių, patogumo, salono erdvumo ir ypač ekonomijos. Tai išties praktiškas automobilis. Tačiau automobilis buvo kritikuojamas dėl ne pačio geriausio patikimumo.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Kęstas | 2011-11-14 |
VW Passat 98 m., 81 kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dizainas, kuro ekonomija ir dinamika
Priekinė važiuoklė, vietomis prasta antikorozinė apsauga.
|
Bendras automobilio aprašas |
Aprašau gero draugo automobilį, kurį pačiam teko nemažai kartų vairuot. Automobilio rida - 350000 km. Gražus automobilio dizainas ( aišku, skonio reikalas). Interjere sudėtos kokybiškos plasmasės, patinka rodmenų apšvietimas neonine spalva, yra automatinė klimato kontrolė, el. langai, šildomi veidrodėliai ir tt. Salone vietos daug, gale laisvai gali susėsti trys žmonės. Važiuoja maloniai, pakankamai minkštai, tačiau stabiliai. Dinamikos ir greičio mašinai pakanka, garso izoliacija nebloga - važiuojant apie 140 km. neūžia kaip japoniukės senesnės. Gera kuro ekonomija - vid. sąnaudos mišriu režimu 6,5 - 7 ltr. dyzelino. Tad sakyčiau, jog pakankamai ekonomiška mašinėlė. Dabar pereisiu prie minusų - didžiausias šios mašinos minusas yra jos priekinė aliumininė važiuoklė. Pastoviai reikia keisti šarnyrus, selenblokus ir traukutes - kartais atrodo, kad šios detalės popierinės. Važiuojama tikrai beveik vien tik asfaltuotais, gerais keliais, tad nuolatiniai važiuoklės remontai labai erzina. Per metus kartai reikia sukišti vos ne 700 - 1000 lt važiuoklei, tad manyčiau, kad tai didelis mašinos minusas. Draugas neseniai pastebėjo, kad stipriai pradėjo rudyti stogas prie priekinio stiklo, o ir ant kitų mašinos kėbulo dalių ima atsirasti nedidelių rūžių telkinių. Kas dar nepatiko, tai dažnai perdegančios priekinių žibintų lemputės. |
Variklis |
81 kw, Traukia iki 100 km. maždaug per 11,5 - 11,7 sek. Variklis pakankamas šitokios masės automobiliui, traukia neblogai tiek mieste, tiek užmiestyje. Neseniai nusprogo kuro siurblys, tačiau čia buvo jau nekokybiško kuro pasekmė. Buvo trūkus viena tąsolo šlangelė, tad variklis kurį laiko leido tąsolą. Turbinos gedimų kol kas nėra, tepalų ji nevalgo. Patarimas šiam varikliui pilti geros kokybės tepalą W 40 501, keičiant jį kartus su filtru kas 15000 km.- ilgiau tarnaus. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pagrindinio diržo keitimas su viskuo ( vandens pompa, rolikai, diržas) - apie 1000 lt. Jei varant į miesto servisą dar ir daugiau ( reikia nuardyti vos ne visą priekį keičiant diržą, nes variklis stovi išilgai). Važiuoklės dalių kainos - šarnyras apie 50 lt, vairo traukė apie 100, įvorė apie 70 lt. Mašinos nuvertėjimas pakankai didelis - per 3 - 4 m. dvigubai. Prieš kelis metus toks automobilis kainavo apie 5000 tūkst. eurų, dabar apie 2500 - 3000 maksimum. |
Patarimai perkančiajam |
Nerekomenduoju tik dėl priekinės važiuoklės. Jei visdėlto jau ruošiatės pirkt, atsidėkit pinigų važiuoklės remontams. Nežiūrint to, tai pakankamai nebloga mašina. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Passat TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis