Markės
766 iš 1918
Hyundai ix35, 2009 - 2016
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.019% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Geras kokybės ir kainos santykis
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Toyota RAV4 vyriausias inžinierius Saeki Yoshikazu pripažino, kad Hyundai ix35 tikrai geras automobilis, be to ir labai stilingas"
Europoje Frankfurto automobilių parodoje debiutavęs Hyundai ix35 pakeitė Tucson modelį. Nedidelis visureigis sukurtas yra stilingas kupė formos, ekonomiškas ir komfortiškas padidinto pravažumo automobilis. ix35 kūrė Hyundai Europos dizaino centras su buvusiu BMW dizaineriu Thomas Buerkle priešakyje, todėl visureigis aiškiai pritaikytas europietiškam skoniui, o patį dizaino stilių kompanija įvardina kaip "skulptūrišką tėkmę". Hyundai Motor tvirtina, kad panašia išvaizda pasižymės ir kiti nauji Hyundai modeliai, o šešiakampės priekinės grotelės taps šios markės skiriamuoju ženklu. Automobilis privers sunerimti kai kuriuos konkurentus tokius kaip Ford Kuga bei Nissan Qashqai. Net Toyota RAV4 vyriausias inžinierius Saeki Yoshikazu pripažino, kad Hyundai ix35 tikrai geras automobilis, be to ir labai stilingas. Viso sukurtį šį nediduką visureigį prireikė 36 mėnesių ir 225 milijonų JAV dolerių. ix35 turi stabilumo bei nusileidimo nuo kalno sistemas, panoraminį stoglangį bei galinio vaizdo kamerą. Šis visureigis yra komplektuojamas su 1,6 ir 2,0 litro benzininiais bei 2,0 litrų dyzeliniais agregatais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2013-03-12

Ženeva: „Hyundai“ tęsi pažadus

Ženeva: „Hyundai“ tęsi pažadus
Koncernas pristatė pirmąjį pasaulyje serijinį vandeniliu varomą automobilį. Vandenilio kuro elementų jėgainė automobilių pasaulyje nėra naujiena, tačiau iki šiol nė vienas gamintojas nesiryžo pradėti serijinės tokių mašinų gamybos. Sparčiausiai augantis automobilių koncernas pasaulyje „Hyundai“ tai padarė pirmasis.

Koncernas ketina iki 2015 metų pagaminti 1000 vandeniliu varomų visureigių, kurių didžioji dalis bus parduota Europoje instituciniams vartotojams. Beje, pirmieji 17 nuo konvejerio nuriedėjusių automobilių atiteks Danijos sostinės Kopenhagos ir Švedijos miesto Skonės reikmėms. Nuo 2015 metų vandeniliu varomus visureigius planuojama parduoti ir fiziniams asmenims.  

Ženevoje pristatomas „ix35 Fuel Cell“ šiek tiek skiriasi nuo įprasto šio modelio visureigio – kiek kitokios priekinės radiatoriaus grotelės, bamperis, žibintų blokas. Tačiau esminis skirtumas nelabai pastebimas – važiuodamas automobilis į atmosferą išmeta tik vandens garus ir nieko daugiau. 

Nepaisant neįprastos jėgainės, visureigis važiuoja įprastai. Nuo 0 iki 100 km/h jis įsibėgėja per 12,5 sekundės, gali važiuoti 160 km/h greičiu ir be energijos papildymo gali nuvažiuoti net 594 kilometrus. Jo kuro elementų jėgainės galia siekia 100 kW. 100 kilometrų nuvažiuoti automobilis sunaudoja 0,95 litro vandenilio. Beje, kuro elementų užpildymas specialioje stotelėje užtrunka vos kelias minutes. Europos Sąjunga jau yra perengusi reikiamos infrastruktūros kūrimo planą.

Ženevoje „Hyundai“ pristatė ir naują įprastais degalais varomą „ix35“. „C“ segmento miesto visureigis po trejų metų rinkoje buvo gerokai atnaujintas, modernizuotas ir patobulintas.

Bene svarbiausios naujienos slepiasi po variklio gaubtu. Galima bus užsakyti visureigį su visiškai nauju „Nu“ serijos 2 litrų darbinio tūrio GDI dyzeliniu varikliu ir „R“ serijos dyzelinį variklį su LP-EGR technologija (žemo slėgio išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema). 

Naujajame „ix35“ taip pat įdiegta „Hyundai“ sukurta vairavimo režimų sistema „Flex Steer“, leidžianti pasirinkti įprastą, komfortišką arba sportišką pakabos veikimo režimą.


„ix35“ ir anksčiau pasižymėjo išskirtinėmis skulptūriškomis kėbulo linijomis, todėl atnaujinant modelį koncerno dizaineriai elgėsi labai atsargiai. Pokyčiai matomi automobilio „veide“, kuris įgavo griežtesnes, sportiškesnes formas ir biksenono žibintų blokus. Automobilio salone daugiau kokybiškų apdailos medžiagų ir ergonomikos patobulinimų. 

„Naujasis „ix35“ yra labai svarbus modelis „Hyundai“ verslui Europoje. Jo pirmtakas tapo tokiu mėgiamu rinkoje, kad mums teko sunki užduotis patobulinti automobilį neprarandant jo patraukliausių savybių. Manau, kad emociškai jis liko nepakitęs ir jo charakteris išliko toks pat“, - pažymėjo „Hyundai Motor Europe“ vyresnysis viceprezidentas Allanas Rushforthas.  

„ix35“ tapo greičiausiai parduodamu koncerno modeliu Europoje – vien per 2012 metus žemyne parduota 87 tūkst. visureigių. „ix35“ yra pirmasis „Hyundai“ modelis, atspindintis koncerno naująją „takios skulptūros“ dizaino filosofiją. Jis sukurtas „Hyundai“ techniniame centre Riuselshaime, Vokietijoje, o gaminamas Nošovicėje, Čekijoje. 

Tuo tarpu didysis „ix35“ brolis – „Hyundai Santa Fe“ – tapo dar didesnis. Ženevoje pristatoma septynvietė modifikacija „Grand Santa Fe“ taps ilgiausią ratų bazę turinčiu „E“ segmento miesto visureigiu. Pirmą kartą publikai pademonstruotas praėjusių metų Niujorko parodoje, Europai skirtas modelis buvo dar patobulintas. Jame įdiegta adaptyvi priekinių žibintų sistema, kelio juostų sekimo ir automobilio statymo sistemos. Specialiai Europos vartotojams suderinta važiuoklė ir vairo mechanizmas.

„Grand Santa Fe“ išvaizdoje taip pat lengvai atpažįstama „takios skulptūros“ dizaino kalba, o nuo savo mažesniosios sesers „Santa Fe“ ji skiriasi kiek kitokiomis radiatoriaus grotelėmis ir žibintų bloku, labiau atsikišusiu priekiniu bamperiu. Galinės automobilio durys platesnės, kiek kitokia stogo linija bei galinė dalis. „Grand Santa Fe“ yra centimetru aukštesnė, puse centimetro platesnė ir 22,5 centimetro ilgesnė nei įprasta „Santa Fe“.

Europos pirkėjams didžioji „Santa Fe“ bus siūloma tik su vienu varikliu – 2,2 litro darbinio tūrio „R“VGT dyzeliu, generuojančiu 197 AG. Variklis komplektuojamas su 6 laipsnių automatine pavarų dėže.  

„Grand Santa Fe“ bus galima užsakyti su 7 (2:3:2) arba 6 vietų (2:2:2) schema. Automobilyje montuojamas didžiulis stoglangis per visą salono ilgį.  „Grand Santa Fe“ gaminama Ulsano gamykloje Pietų Korėjoje.

„Aštriausias“ „Hyundai“ patiekalas Ženevoje – nuolat tobulinamas pasaulio ralio čempionatui skirtas „i20 WRC“.

Pirmiausia į akis krenta naujos išvaizdos „livrėja“ – lenktyninio automobilio kėbulo dažymo ir logotipų dermė. Šalia „Hyundai“ firminės mėlynos spalvos atsirado sodriai pilkos spalvos plotai, padabinti korėjietiškais hieroglifais, kuriais užrašytas „Hyundai“ pavadinimas: „Hunminjeongeum“. 

Automobilis kuriamas ir tobulinamas bendradarbiaujant Pietų Korėjos mieste Namjange esančiam „Hyundai“ tyrimų ir plėtros centrui bei Vokietijoje įkurtai bendrovei „Hyundai Motorsport GmbH“.  

Naujausia versija gavo patobulintą aerodinamikos paketą, patobulintą važiuoklę ir amortizatorius. Šiemet planuojama tęsti lenktyninio automobilio bandymų programą įvairiose Europos šalyse. Automobilis debiutuos 2014 metų pasaulio čempionate.


Hyundai modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   i10i10i10
  Maži  AccentAccentAccent  
  Getzi20i20i20
  Kompaktiniai   ElantraElantraElantraElantraElantra
  i30i30i30
   Ioniq 
  Vidutiniai  SonataSonatai40  
    Ioniq 6
  Dideli   GrandeurGrandeurGrandeur 
  Reprezentaciniai   GenesisGenesis 
  Equus  
  Kupė  CoupeCoupeCoupe  Veloster  
  Genesis Coupe  
   Veloster 
  Mini krosoveriai    KonaKona
    Bayon
  Krosoveriai   Tucsonix35TucsonTucson
    Ioniq 5
  Dideli krosoveriai   Santa FeSanta FeSanta FeSanta FeSanta Fe
  Visureigiai   Terracan   
  ix55  
  Mini vienatūriai   Matrixix20  
  Vienatūriai  Trajet   
  Dideli vienatūriai  H-1H-1 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt