Markės
66 iš 1917
Audi A4, (B5) 1995 - 2001
5100Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 100
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Audi A4 yra kompaktiškas automobilis pakeitęs Audi 80 modelį. Naujas modelis buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais ant Volkswagen B5 platformos kaip ir ketvirtos kartos Volkswagen Passat. Automobilis turėjo išilgai montuojamus variklius ir priekinius arba visus varomuosius ratus. Platus variklių diapazonas apėmė benzininius variklius nuo 1.6 L iki 2.8 L ir 1.9 L turbodyzelį gebantį pasiekti tuo metu didelę 110 AG (81 kW) galią. Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui išvystytą pagal „Audi Sport“ variklį sukurtą Supertouring klasės lenktyniniam automobiliui. Ši technologija buvo pridėta prie V6 šeimos - 2.8 L V6 variklyje su 30V ir 193 AG (142 kW) galia. Taip pat debiutavo Tiptronic greičių dėžė, kurios pagrindas yra Porsche 911 agregatas. Vairuotojai itin vertino "Quattro" sistemą, automobilio patogumą, patrauklų dizainą, kokybišką interjerą ir didelį bagažo skyrių. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė, silpnoki mažiausi varikliai ir problematiška pakaba.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui.

Šios kartos A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 100
oink | 2013-01-16
Audi A4 1.6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonu važiuoti, jaukus vidus, patvarus
1,6 variklis neekonomiškas, mažai traukos
Tokį automobilį teko vairuoti prieš įsigyjant savąjį. Ir pavažinėjęs su juo, jau žinojau, kad ateityje mano automobilis bus būtent audi A4 B5. Su juo malonu važiuoti. Paspaudęs akseleratorių pasijauti tikrų lenktynininku, automobilis labai manevringas. Standartinė važiuoklė ne tokia stabili, kokios norėtųsi. Priekyje vietos kiek mažoka, ypač jei keleivio sėdynėje kas noras sėdi "įsipatoginęs", tai net bėgius nepatogu mėtyti. 1.6 74KW galios ne per daugiausiai, visada jos trūko. Sąnaudos 9l/100, manau gerokai per daug. Automobilį pirkau Vokietijoje, manau toje vietoje "išlošiau", nes vokietis pigiausių detalių nedėjo ir vien važiuoklė laiko puikiai, keičiau tik traukes, nes bildėjo. Jau daugiau nei pusė metų ir jokio garselio. Eksploatacijos kaštai nedideli, jei pats tvarkai. Ignoruokite argumentus, kad visi skysčiai, diržai, filtrai pakeisti.
Pilnas atsiliepimas...
mmm | 2012-12-24
Audi A4 b5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus salonas , cinkuotas kebulas
pats automobilis yra minusas
Bendras auto aprasymas :) Taigi automobilis pirkau pamenu 2009 pavasari buvo lietuvoje nevazineta is france patrauke demesi sidabrine spalva spoileriukas r16 ratukai stockiniai ir aisku odinis salonas su s-line vairu. Tada atidarius kapota 20v 1.8 turbo motoriukas. Kaip ir atrode tvarkingas sakyciau idomus automobilis.Rida buvo apie 200 tuks. Beje buvo sedanas :) Na kaip ir aprasiau automobilio bendra vaizda o dabar atejo laikas nuomonei susidariusiai po 2-3 menesiu. Tai vat pradekim nuo to kad tas turbo neveike tai ateme dziaugsma dideli nes traukos nebuvo visiskai ;/ Tada pakaba plaukianti sarnyru milijonai jokio malonumo vairavime... Salonas taip oda taip gan prabangu nors ir a4 klima borto kompas el sedynes nuostabus vairas smagus knob padlakotnikas ir visa kita gale mazai vietos.. Nors ziema salau zopa nes kazkodel sedynes nesildomos xD Ir spidometre isokantis tie vokiski ispejimai tikrai nervindavo.. Bet didziausia sios masinos beda kad atvaziaves i maxima nusipirkt kokio gerimo ar ledu karsta vasaros diena pastatai parkinge savo audi o ten dar stovi tokios pat spalvos ir netgi tokais ratais bent 2 audi xDD zudo Lietuviska banalybe dar viena prisiparkavo... O saip kebulas cinkuotas nepuna sios audi kuro sanaudos buvo mieste apie 10 ziema 11 jei sulipdavo daugiau nei 2 zmones tai traukos vapse nera. Taigi po 3 menesiu tu tos masinos nori taip atsikratyt kad net gali keist i bet koki kita auto xDD Jei jau nebeliktu pasaulyje jokiu automobiliu tik audi a4 b5 ir reiktu rinktis tai pasimciau 2.8 30v qua Bent ziema gal malonuma patirciau nors ir tai suka pagrindinis dirzelis kuri reikia keisti nes nutrukes uzlankstyt voztuvus kuriu tiek daug xD O patariu vengti tu 1.6 1.8 ir tu 2.5 tdi v6 Pakaba baisus dalykas jei ir susiremontuoji tai greitai vel tanka kist i ja pinigus.. Varikliai irgi neko gero.. Kebulas tik duoda plusa nepuna xDD Nu salonu irgi buna smagiu jei nepramynus milijonu ir nebuvus vokiecio darbiniu arkliu tai dar dar O nuvertejimas tai jau neber kur ten nuvertet xD 5-7 tuks maks Nepirkit sio automobilio jo gatvese ir taip daug neapgaudinekit saves nei jis grazus nei jis patikimas yra kitu geru variantu be situ tautos vezimu perkat kisat pinigus ir burbat kad vat senas bulka buvo geresne xD
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2012-12-13
audi ciaudi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
cinkuotas kebulass, dyzeliniai varikliai puikus(isskyrus 85kw, jai dejo tokius i a4).
pakaba popierine, cia faktas
vietos normaliai, isvaizda visai nieko. Pakaba popierine, keiti ir keiti detales. Vaziuoti galetu ir minksciau. variklis 1.9 tdi 81kw trauka puiki, su varikliu problemu nebuvo per 5metus. eksploatacija brangi, pakaba byra baisiai istikruju, nevazinejant zvyrkeliu. Patariu nepirkti tikrai, kas nenori daznu islaidu. kas nenori islaidu daznu, geriau nepirkit, masina audi fanams nebent.
Pilnas atsiliepimas...
A4 | 2012-11-17
A4 1.8 benzinas/dujos 96 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gražus dizainas neatrodo pasenusi, stabili, gerai valdosi, geras kėbulas, gera surinkimo kokybė, patogi.
gale mažai vietos, mažai vietos po kapotu, pakaba pasitikėjimo nekelia, eksplotacija ne iš pigiausių, nebent viską tvarkysi pats.
Turiu šį automobilį jau du metai, ir nesigailiu, kad buvo nupirktas būtent šis modelis.Per du metus investuota buvo nemažai, pakeisti 4 stabdžių diskai, kaladėlės, pečiukas, diržai ir dar keletas smulkmenų, žinoma buvo galima investuoti šiek tiek mažiau, bet dabar automobilis be priekaištų.Jei nebuvo daužta ir šeip nepažeisti dažai problemų su rūdim nebus.Kaip tokių metų auto iš išorės atrodo gražiai, tik daug kam gal jau atsibodęs.Įsėdus jaučiasi gera salono surinkimo kokybė, gera garso izoliacija, pagal metus viskas atrodo gana šviežiai ir morališkai nepasenę, patogios sėdynės, viskas po ranka, gražiai šviečia prietaisų skydelis su borto pc.Priekyje sėdėt gerai, bet gale jaučiasi vietos trūkumas.Universalo bagažinė vidutinė.Pakaba daugiasvirtė reiškia yra daug ką remontuot :D, bet užtat mašina gerai laikosi ant kelio, jautrus vairas - automobilis gerai valdosi, sankaba bent pas mane irgi gan jautri, bet pripratus liux. Variklis 1.8 92 kw su tiesioginėm dujom, trumpi bėgiai, 5 bėgiu prie 60 km/h jau būna beveik 2 k apsukų, taip važiuojant mieste sanaudos ~10 l dujų arba 9 l benzo.Su 92 kw visai neblogai lekia, užteks ir ant lenkimo ir susėdus daugiau žmonių nesijaus, kad mašina buka, aišku galios visada norisi daugiau :D Eksplotacijos kaštai vidutiniai, dalių pasirinkimas didelis.Problematiška vieta pakaba.Nuvertėjimas nėra didelis, pirkau už 5 k ir dabar už tiek pat parduočiau, bet kadangi gerai važiuoja, viskas sutvarkyta, įdėtos dujos, parduot neapsimoka :D..Jei ruošiesi važinėt žvirkeliais, tai geriau b5 neimk, geriau dairykis b4 ar c4, jos man visapusiškai patvaresnės atrodo.B4 paprastesnė, patvaresnė, pigesnis remontas, bet jei saugosi pakabą ir nori gražesnes auto iki kokių 6 k lt, tai a4 manau geriausias pasirinkimas. Kadangi sena auto, tai žiūrėt į bendrą stovį ir į pardavėją.Į ridą galit nežiūrėt, neaiškų kiek kartų persukta, o gal ir visas skydelis keistas.Jei rasoja langai, gali būt problemų su pečiuku.Kai salone drėgnas kilimas tai dažniausiai bus užsikimše drenažo skylės po akumu.Jei pakaba išbelsta tai tvarkymas kainuos nemažai, jei originalios detalės galima bandyt restauruot, diržų keitimas servise irgi brangus, ypač 2,5 tdi 1,5 k lt drąsiai.
Pilnas atsiliepimas...
minimalus | 2012-10-26
Pensininko mašina: Audi A4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gili bagažinė, pliusas jeigu Quattro
Priekiu varomas, platus apsisukimo spindulys, pigios apdailos detalės, silpnas važiuoklė ir daugybė kitų...
Tragiškas automobilis. Nesuprantu, ką AUDI gerbėjai jame įžvelgia. Galbūt 1.8 turbo variklis maloniai traukia, bet netgi jei ir su turbo, AUDI A4 yra daugiau mažiau tas pats GOLF mk3. Salone apdailai pataupyta: pigios plastmasės, tas pats gendantis pečiuko reguliatorius, silpnos posūkių/šviesų rankenėlės. Matomumą apsunkina platūs rėmai prie šoninių veidrodėlių. Kaip ir pas GOLF, silpnas vairo stiprintuvas. Su "legendine" A4-os priekine važiuokle dar nesusidūriau, tik girdėjau daug atsiliepimų, kad ji silpna bei brangi. Pažiūrėjus, kiek ten traukių, šarnyrų ir panašiai, kyla klausimas, ką galvojo inžinieriai, projektuodami tokią pakabą? Norint pakeisti diržus, reikia nusiardyti beveik visą priekį!! Kėbulo skardos atrodo storos, gal net cinkuotos (??), bet izoliacinė medžiaga pigi. Platus apsisukimo spindulys. Jeigu tai ne Quattro, priekiu varoma turi mažai stabilumo, startuojant netgi nesistengiant prasuks ratus. Imobilaizerio prasmės iki šiol nesuprantu... Jeigu užges variklis, reikia ištraukti raktelį, vėl įkišti, palaukti kelias sekundes ir tik tada vesti. Jeigu taip užgesti sankryžoje ir kiekviena sekundė svarbi, tai imobilaizeris tik kenkia nei duoda naudos. Plius - atsarginio rakto gamyba su imobilaizeriu 120 litų (įprasto rakto būtų 20 litų). Vieninteliai privalumai: kaip sedanui, gana talpi bagažinė; ir originalios kolonėlės gana gerai skamba, palyginus su kitų automobilių gamintojų. Nebūčiau pirkęs, bet per dviejų mėnesių paieškas ir turint tik 6k litų nieko padoresnio nepavyko atrasti. Visi kiti variantai buvo aprūdiję, užjoti, nudrožti. Tuo tarpu A4, nors ir 1995-ųjų metų, bet kėbulas be rūdžių, variklis neapsisnargliavęs, TA iš pirmo karto praėjau. Nebūtų reikėję skubiai automobilio, būčiau dar taupęs ir ieškojęs ko nors padoresnio. Net ir 1.8 variklis, bet suvalgo vidutiniškai 12 litrų benzino (imant miesto ir užmiesčio vidurkį). Nepasakyčiau, kad mano automobilio variklis būtų užjotas, bet traukos jam nepaprastai trūksta. Jeigu norisi sankryžoj prašokt iš vietos startuojant, ne tik vos spėsi prašokti, bet dar ir ratai prasisuks. Į statesnį kalną vos užlipa. Teko vairuoti AUDI ir su galingesniais motorais, tad sutinku, kad jie maloniai guldo prie sėdynės, bet tai neatperka visų kitų minusų. Kol kas dar neteko daug investuoti, bet reikės keisti tepalus ir filtrus, tvarkyti vairo stiprintuvą, nes kai TA metu pratampė ant stendo, pradėjo kaukt (susukus vairą ypač smarkiai kaukia, teko su tuo susidurti vairuojant kitą automobilį, tada užteko papildyti stiprintuvo skystį, šitai skysčio pakanka, bet vis tiek kaukia). Taip pat reikės diržus keisti... Priekinis šarnyras vienas prie pabaigos. Pečiuko reguliatorius įjungia tik ties aukščiausia padėtimi (silpna vieta tiek A4, tiek GOLF), salono apšvietimą tvarkyt. Apsukos užvedus šiltą variklį šokinėja, tad diagnostiką reikėtų padaryti. Tikėjausi, kad bus "sėdi ir važiuoji", bet toli gražu... Gerai pagalvokit, ar tikrai norit VAG grupės automobilio. Gerai apgalvokit, ar tikrai norit AUDI. Gerai apgalvokit, ar Jums reikia tik transporto priemonės ramiam važiavimui nuo taško A iki taško B. Jeigu vis dėlto nusprendėte, kad pirksite AUDI A4, tikrinkit važiuoklę! Taip pat visą elektroniką, pečiuko padėtis. Jeigu su liuku, žiūrėkit, ar atsidaro, nes čia irgi silpna vieta - gali nebesuveikti elektronika. Klausykit, ar nekaukia susukus vairą. Ir tada dar kartą pagalvokit, ar tikrai norit A4 bei AUDI.
Pilnas atsiliepimas...
Automobilis | 2012-10-07
Audi A4 1.9l 81kW 1996-97m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, puikus variklis, salonas modernus (tokių metų), smagu vairuoti/važinėti. Kuro sąnaudos mažos/ekonomiškas automobilis. Gera garso izoliacija.
Gal važiuoklė kiek silpnoka. Biški kietokas automobilis (bet nereik norėt, automobilis nėra didelis)
Automobilis tikrai geras. Važiuoklė gama normali, variklis be priekaištų. Salonas kaip tokių metų gana modernus. Komfotiškas automobilis. Važinėti smagu. Variklis 1.9l 81kW tikrai labai geras, jei pirkti audi dyzeli tai tik 1.9l su 81kW. Jeigu ruošėsi pirkti Audi A4 automobilį, patarčiau pirkti su 1.9l 81kW variklį.
Pilnas atsiliepimas...
Edgaras | 2012-06-13
Audi A4 1.9 TDI 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas variklis, cinkuotas kebulas, nedideles kuro sanaudos
Zema masina, nekarta teko uzkabint dugna, ganetinai kieta vaziuokle(vaziuokle ne sportine)
Geras automobilis tiems, kurie nenori skirti dideliu pinigu, bet nori tureti patikima automobili. nera jokiu nesamoniu, kaip kad elektroniniai purkstukai, siurbliai. uzkurei ir vaziuoji, nebijo rusiskos saliarkos. Trauka gera, taciau reiketu vengti labai aukstu apsuku. Nupirkes toki automobili pakeiciau dirzus, ir atrestauravau vaziuokle. Sakoma restauruota vaziuokle ilgiau laiko negu orginali. Pasikeiciau kaladeles. Prie variklio nagu nekisau. Nuvertejimas labai nezymus, priklauso nuo to kaip automobilis priziurimas ir eksplotuojamas. pirkit ir negalvokit
Pilnas atsiliepimas...
Alvydas | 2012-06-09
Normalus vidutiniokas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas,surikimo kokybe,antikorozine apsauga
Patikimumas
Turiu 98m audi a4 avant 1.9 tdi kuriuo jau vazineju apie 2 metus. Auto praktiskas, turi gana talpia bagazine,nulenkus galines sedynes galima dviese su drauge vasara ir permiegot. Nereik i gamta vestis palapines ;).Aisku jei nesate 2 metru ugio... Vaziuokle gana komfortiska,minksta,gal net per daug,nes kebulas darant posuki didesniu greiciu akivaizdiai svyra i posukio isore. Teko nemazai pravaziuoti kol prie to ipratau. Vairas pasirode lengvokas ir neiformatyvus,todel nelb jauciamas ratu skibimas su kelio danga. Nebloga garso izoliacija,nera didelio triuksmo vaziuojant didesniu greiciu. Salonas patogus,medziagos kokybiskos,valdymo prietaisai malonus liesti,viskas pasiekemoje vietoj. Gale mazoka vietos keleiviu kojoms,passat b5 jos zymei daugiau del siektiek ilgesnes ratu bazes... Erzina sedyniu medziaga kuri linkus teptis,vos sudrekus,uzpylus kad ir vandens lieka demes. Aisku viskas isvaloma su chemija :). Maloniai nudziugino auidio ir originaliai imontuotas bagazineje mini sub :). Garso tikrai pakanka klausymui bet, ne koncertavimui:),o jei dar 'bose'' koloneles tada is vis gerai... Kaip ir visu audi gera antikorozine danga,su salyga kad auto nebuvo smarkei dauztas. Maniskis 1.9 Tdi 81kw yra ekonomiskas 100km ramei vaziuojan uztenka 5 litru dyzelio,trauka nesiskunziu pilnai pakanka ir mieste ir uz jo... Jei ka galima uzcipinti tada bus apie 96 kw sumazes kuro sanaudos ramiu vaziavimu,bet padides spaudziant iki dugno... taip pat siek tiek ir dumingumas. Variklei gana patikimi,reik tik tinkamai priziureti, laiku keisti tepalus,filtrus,dirzus,neperkaitinti... I naujesnius vadinamus pompaduz kuro ipurskima turincius pilti tik aukstos kokybes sintetine alyva,tada bedu neturetu buti. Laiku nepakeitus oro filtro gali nueiti oro srauto matuoklis kuris bosh firmos kainuoja apie 600lt, kina galima ir uz 150lt paimt tik neaisku kiek tarnaus :). Daugiausia bedu del priekines pakabos kuri greit isklimba del sarnyru gausos ir Lietuvos keliu. Jei pats nedirbciau servise abejoju ar vazineciau a4 vien del jos. Saviskei prieki iskeiciau bvk visa liko tik amortikai nekeisti, taciau laukia galiniu keitimas,nes jau pasitepalave... geros firmos pvz boge ju kaina vieno apie 180lt plius apsaugos kurios eina atskirai. Taigi laukia vel nesibaigenti investicija i vaziuokle... Nelaiko granatu gumos kurios daznai plysta,o laiku ju nepakeitus tenka ir granatas keisti... Patarciau norint ilgiau ramei vaziuoti keisti tik kokybiskomis detalemis kurios nera pigios komplektas sarnyru visam piekiui lemfiorder firmos kainuoja apie 1200lt arba restauruoti pas savo darba ismanancius meistrus taip islaidas sumazinant per pus gal net ir daugiau. Pastikrink vaziaukle ir elektra prijungus prie kompo servise.
Pilnas atsiliepimas...
Audi a4 | 2012-06-03
geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mazos kuro sanaudos, isvaizda , komfortas, surinkimo kokybe.
gal siek tiek mazoka vietos gale
patogus, tiesa gale vietos mazoka, bet siaip kaip sios klases automobilis vienas is geriausiu, nes nerudyja varikliai 1.9 geri ypac 66kw nes jie turi mazas kuro sanaudas traukos su laiku mgal pritruksta, bet tai ne sportinis automobilis.. 1.9 tdi 66kw islaikymas vienas is pigiausiu, o pats variklis lb ekonomiskas. eksplotuoti si automobili nera tikrai brangu. na as ja turiupusantru metu, keiciau tik kas privaloma vaziuokleje tai butu kaladeles stabdziu diskai ir pan siaip vaziuokles netvarkiau ir ji ne trupucio nebarska. tiesiog pasitikrinkit vaziuokle, klimos ekraniukai daznai mirkcioja audi a4 liga, bet klima vei8kia vistiek...
Pilnas atsiliepimas...
DžoN1s | 2012-05-26
audi a4 dyzelukas 1,9td 66kw -----> jei tai butu mano ne pirma masina ir kazkiek daugiau buciau nusimanes pries pirkima tai tikrai jos neimciau.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpi bagazinė, komfortiska, taupi kuro atzvilgiu
gale labai mazai vietos, 66kw labai mazai traukos.
nu ka turiu avanta 66kw ir kas jame buwo gerai tai orginali aparatura garso, klema , kondikas, nu erdvi bagazinė nes issitenka laisvai du zmones gale issimiegot ir ne tik :), nu ganetinai komfortiskas. šiuo automobiliu buvau patenkintas nes graziai vaziuojant jis man eme apie 4,6 ltr kuro. tai ganetinai taupi masinele. tačiau blogoji sio auto puse kuri mane nuvylė tai tie 66kw del kuriu auto yra silpna ir kartais su dar nespejusia įšilti buwo rizikinga lenkti kitas auto kuriuo mina apie 90km/h. kada pasiekdavau su savo aude 150km/h greity tikrai darydavosi nejauku nes variklio garsas tikrai gasdindavo. kas dėl salono tai gale labai mazai vietos . Variklis kiek turiu šy auto tai pokstu dar neiskretė. Pakankamai dinamiskas ir sakyciau atitarnaujantis iki galo. auto turiu metus tai keiciau greiciu dezes tepalus ir kitus tepalus. greitai susidėvi traukės kas sakyciau užknisa. visgi nenauja masina todėl dėmesio ji reikalauja daugiau. tai pat pasiekus 300000 km rida pradeda knistis pavarų dėžė ir sankaba. pakolkas maniskis auto dar nenuvertėjo net gi sakyčiau pabrango nes viska jame pakeites ir kokia 100000 km turėciau dar vargų nematyt. nerekomenduociau nes 81kw audi kuro sanaudos tokios pacios, o trauka labai skiriasi. perkant patariu nuvaryt į servisa patikrint ar neuzvaikyta o ypatingai pavarų deže ir sankaba.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678910
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt