Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Dinamiški varikliai
- Itin kokybiškas interjeras
- Puikiai valdomas
TRŪKUMAI
- Vis dar nėra hibridinio varianto
- Brangus nupirkti ir išlaikyti
- M50d netikras variklio garsas...
"Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal"
Jau ketvirtos kartos BMW X5 kodiniu pavadinimu „G05“ pagamintas naudojant BMW CLAR platformą, kuri naudojama neseniai pristatytuose septintos serijos G11 ir penktos serijos G30 modeliuose. Naujas X5 palyginti su pirmtaku tapo 36 mm ilgesnis, 66 mm platesnis ir 19 mm aukštesnis. Visureigis turi penkių svirčių galinę daugiasvirtę pakabą, yra komplektuojamas su visų keturių vairuojamų ratų mechanizmu bei pneumatine reguliuojama pakaba, kurią galima pakelti arba nuleisti per 40 mm. Išoriškai automobilis pasikeitė nedaug – profilis išliko toks pats, o kaip didžiausius pakeitimus galima įvardinti padidėjusias priekines radiatoriaus groteles bei visiškai naujo dizaino galinius žibintus, kurie dabar yra panašūs į naujai pristatyto trečios serijos BMW. Dinamiškumo suteikia vykusiai įkomponuotos kėbulo linijos einančios per automobilio šonus. Visi šie pakeitimai nepagadino bendro įspūdžio – tai puikiai atpažįstamas BMW X5 toks kokį prieš daugelį metų pamėgo pirkėjai. Naujoko interjeras taip pat pasikeitė nedaug – tokia pati į vairuotoją orientuota iš itin kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Tik prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, naudojant mygtukus ant vairo, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal. Šalia viso to BMW X5 turi puikią 3D parkavimosi sistemą, Harman Kardon garso sistemą, lazerinius žibintus, gali būti atidaromas telefono pagalba ir t.t. Visureigis tapo dar praktiškesnis – kiek didesnis nei pirmtakas, galinis bagažinės dangtis padalintas į dvi dalis, kablys dabar veikia elektros varikliukų pagalba. Salone gausu USB jungčių, talpių dėtuvių įvairiems daiktams ir vandens buteliukams, o priekyje esančias puodelių nišas galima tiek atšaldyti, tiek pašildyti.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Tomas | 2023-01-25 |
BMW X5 2021 metų 3.0 benzinas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Valdymas, dinamika, didelė bagažinė, geras dizainas, degalų sąnaudos, patikimumas, saugumas, matomumas
Salono talpa neitin didelė, multimedija
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Puikus automobilis – visada jaučiamas jaudulys vairuojant šį BMW. Dinamikos, patikimumo ir komforto požiūriu manau X5 išlieka vienas geriausių variantų rinkoje. Triukšmo izoliacija yra gera, minkšta komfortiška pakaba, valdymas gestais taip pat įdomu. Vaikams tai patinka. Žinom korėjietiški krosoveriai irgi labai geri, bet jiems dar toli iki BMW, nepaisant visų dizaino ir technologijų pasiekimų. Techninėmis savybėmis jie BMW dar nepasivijo. Turėjau vairavimo patirties su retu modeliu Genesis GV80. Gražus dizainas, bet kieta pakaba, netolygus pagreitis, stabdžiai veikia prieštaringai, garso izoliacija ne pati geriausia. Nors korėjietiškų automobilių kainos irgi auga ir artėja prie Japonijos ir Vokietijos automobilių pramonės standartų. Iš BMW minusų - kaip įprasta priežiūra kainuoja, prietaisų skydelis priešais vairuotoją gana neaiškus, dar reikia išsiaiškinti kaip jį padoriai skaityti. Apskritai nusprendžiau paieškoti BMW X7 už prieinamą kainą ir geros būklės, jei žinoma bus galima tokį rasti X7 manau bus visai kitame lygyje. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
BMW X5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis