JN | 2024-08-06 |
BMW 530D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tik pliusai
Nėra
|
Puikus sedanas, neradau jokių esminių minusų. Ypač noriu pabrėžti gerą valdymą ir važiavimo bei pavarų dėžės sklandumą, kuri gerai suderinta su dyzelinio variklio efektyvumu. Pagreitis per 5,5 sekundės, o vidutinės sąnaudos yra 8-10 litrų viską pasako. Per pusantrų metų nebuvo jokių bėdų dėl patikimumo. Gali kilti klausimų dėl atsarginių dalių ir remonto kainos – jos yra didelės, labai rekomenduoju žmoniškai apsidrausti perkant papildomus draudimus. Lyginant su panašios kainos ir lygio E klasės Mersedes, BMW laimi visame kame. Už tą panašią kainą, Mercedes įranga bus daug prastesnė. Maniškis turi pilną techninę priežiūrą iki 80.000 km arba 4 metams sakyčiau už labai protingą kainą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
BigB | 2024-06-01 |
520d modifikacija su 190 AG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, kuro sąnaudos ir valdymas
Išlaikymo kaina ir nupirkimo kaina, žema prošvaisa, ilga bazė, bagažinė kogero mažesnė nei konkurentų
|
Automobilis fantastiškas ant gero kelio, puikiai laikosi posūkiuose, galima važiuoti beveik kaip sportiniu automobiliu nepaisant didelio penktuko svorio. Bet žiemą jei teks važinėti daugiabučių kiemuose, tai bus problemų ypač jei nepratę vairuoti didelio galu varomo automobilio. Bet apskritai ant gero kelio tai geriausias automobilis kiekvienai dienai, degalų sąnaudos, dinamika, pavarų dežės pavarų perjungimo sklandumas puikūs. Labai erdvus interjeras, patogios sėdynės, visi sėdynių išlenkimai, viskas apgalvota ilgoms ir patogioms kelionėms. Automobilis žinoma puikiai įveikia posūkius, nesu turėjęs geriau valdomo sedano, gal net nesu važiavęs su geriau valdomu tokio dydžio automobiliu. Prietaisų skydelyje nėra nieko nereikalingo, suprojektuotas lakoniškai, bet prabangiai ir stilingai. Taip, automobiliui reikia priežiūros, kuri tapo be galo brangi, pamirškite senus gerus laikus kuomet automobiliui pirkdavote tik originalias dalis ir remontavot atsovybėje. Už viską tenka susimokėti. Žodžiu automobilis modernus, dinamiškas, estetiškas dizainas, su M apdaila negalėsit nuo jo atitraukti akių, geriausias iš geriausių.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
JH | 2024-02-29 |
Geriausias automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamika, valdomumas, tipiška BMW išvaizda, patikimumas, geros degalų sąnaudos, komfortas aukštumoje, saugumo įranga, klasikinis interjero dizainas, salono ir apskritai surinkimo kokybė, vidaus srdvė, infosistema
Priežiūros kaina
|
Mano nuomone už šio penktuko kainą nieko geresnio rasti neįmanoma. Jame yra viskas – dinamika, greitis ir komfortas. Automobilis atitinka absoliučiai visus šeimyniniam sedanui keliamus reikalavimus, bet jei nori, tai maloniai nustebins ir dinamika. Labai geras variklis, užkabina jau nuo mažų apsukų. Jei pageidaujat galit ir pachipuoti, nors jums tikrai užteks 5,5 sekundžių iki 100 km/h kaip deklaruoja gamintojas. Konkrečiai mano automobilis turi tobulą derinį - neįprastą tamsiai raudoną tokią net šokoladinę spalvą ir sniego baltumo saloną. Ryškioje saulėje atrodo sodriai raudona, o tamsoje sodri bordo. Atrodo pribloškiamai. Baltas interjeras žinoma atrodo labau nepraktiškai, bet kaip paaiškėjo jei jį tinkamai prižiūrėsite (valykite bent kartą per 3 mėnesius) tada problemų nebus. Apskritai automobiliui duodu tik geriausius įvertinimus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
JMantas | 2023-11-21 |
540i ne M5 bet beveik kaip 550 versija
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Svarbiausi privalumai: saugumas, dinamika, patikimumas, valdomumas, solidi išvaizda, padorios kuro sąnaudos, fantastiška pakaba, komfortas, vidaus dizainas, pavarų dėžė, gera multimedija, salono talpa, surinkimo kokybė, didelė bagažinė
Žiemą reikia būti atsargiam dėl galios, ilgos bazės, žemos prošvaisos, garso izoliacija irgi ne ideali
|
Penktukas yra kogero universaliausias BMW automobilis - geras mieste ir itin malonus važiuoti užmiestyje. Automobilis dėl neblogo ratų bazės ilgio, labai malonus keliauti. Viduje gana erdvus, didelė bagažinė. Mano versijoje standartiškai eina ZF8HP pavarų dėžė, kuri puikiai veikia su B58 varikliu. Beveik kaip M5. Pasirenki sport režimą ir penktukas pavirsta iš ramaus kruizerio į žvėrį – iki 100 km/h per kiek daugiau nei 4 sekundes, valdomas nepriekaištingai. Važiuoja tik šiek tiek prasčiau nei BMW M5. Automobilio potencialas didžiulis. Vairas “kietas” kaip ir pas visus BMW, dinamika puiki, dėžės ir variklio bendras darbas – absoliučiai tobulas. Salonas, interjeras: pas mane facelift modelis, kiek atnaujintas tačiau nedaug. Man tai kaip tik patinka, nes tai vis dar tas pats klasiškas BMW salonas. Tai grynai vyriškas interjeras, ko nepasakyčiau apie E klasės Mercedes. Išorė – maniškis be didelių oro įsiurbimo angų kokias turi M5, tai sakyčiau toks nepretenzingas ir neiššaukiantis, nors važiuoja tikrai fantastiškai. Jei ieškosite tokio penktuko būtinai imkite su M paketu ir comfort sėdynėmis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Marius | 2023-05-12 |
Puikus automobilis kiekvienai dienai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumas, dinamika, patikimumas, ideali pakaba, degalų sąnaudos, sportiška išvaizda
Triukšmo izoliacija neideali
|
Puikus automobilis kiekvienai dienai su puikia dinamika, įspūdingu komfortu ir įspūdinga išvaizda! Puikus valdymas, geri patvarūs stabdžiai. Iš minusų – ratų keliamas triukšmas arkų zonose. Turiu jau senokai – dar nuo 2018 metų, automobilis pirktas iš įgalioto atstovo. Nuo tada juo nuvažiavau 200.000 kilometrų. Kuro suvartojimas mieste yra 10-11 litrų ir tai gana įspūdinga. Turint galvoje, kad mėgstu paspausti nuo šviesoforo. Pavarų dėžė visais režimais veikia puikiai, automobilis supranta ko noriu ir kokiais momentais reikia pagreitėti, o kokiais momentais važiuoti ramiai ir ekonomiškai. Multimedijos sistema patogi, gerai atrodo ir suprantama. Niekada nebuvo problemų ar kokių blogų emocijų naudojant ją. Jei įperkate, manau nieko geresnio kiekvienai dienai nerasite.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Eimantas | 2023-03-04 |
Geriausias savo klasėje?
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Solidus, komfortiškas, itin ekonomiškas, erdvus interjeras, puiki įranga, dinamiškas nors ir nesportinis automobilis
Bagažo skyrius neitin didelis, pakaba kai kam gali pasirodyti per minkšta, brangus nupirkti
|
Fantastiškas ir brandus, solidus automobilis. Trijų litrų variklis tikrai nėra sportinis, bet važinėjant ramiai su šeimai yra idealus. Įdomus pastebėjimas buvo vaikų elgesys kai pakeitėme automobilį iš Audi A6 į šį penktuką. G30 vaikai panašu jaučiasi kaip namie ant sofos, atrodo gyvena savo įprastą gyvenimą, nesižvalgo į kelią: žaidžia, dainuoja dainas, nuolat kažko prisigalvoja ir pavargę užmiega. Audi buvo jaučiama didesnė įtampa – galinė sėdynė ten buvo gerokai kietesnė dėl sportiškos galinės pakabos ir gal dėl to, kad sėdynė randasi tiesiai ant galinio rato. Vaikų elgesys mašinoje buvo kaip išsigandusių kiškių :) tiesa prie BMW reikėjo priprasti - pirmas 2-3 savaites buvau labai nepatenkintas pakaba. Mieste, jei važiuoji šiek tiek dinamiškiau ir staigiau, stipriau pastabdai tai mašina tikrai gerokai svyruoja, mane net kiek supykindavo po greitesnių pasivažinėjimų. Tačiau kai tik išvažiuojį į užmiesčio kelią ir įsijungi BMW autonominio valdymo sistemą “Driving Professional”, viskas stoja į savo vietas. Iškarto atsipalaiduojate, net ir kamščiuose klausydamas audio knygas ar YouTube. Žodžiu automobilis panašu yra skirtas ramesniam važinėjimui nei įprasta BMW automobiliuose. Matyt reikia pribręsti iki tokio lygio, kaip ir prie kostiumo ar diplomato :D Esu linkęs manyti, kad tai geriausias automobilis klasėje. Žinoma esu tikras, kad dar geresnis automobilis 4 asmenų šeimai būtų BMW 540d universalas. Na arba Alpina universalas jei yra daug pinigų. Apie kai kurias funkcijas: labai maža bagažinė kaip šeimyniniam automobiliui. Nesu RunFlat gerbėjas, todėl teko susidėti atsarginį ratą. Mieste prastokai atpažįstami šviesoforai. Originali navigacija su projekcija ant stiklo su gražia grafika ilgose kelionėse yra labai šauniu. Pagaliau geri stabdžiai. Audi A6 stabdžiai buvo stipriai per silni trilitriniam varikliui. Vienu baku nuvažiuota 900-950 km ramiu režimu - kodėl ne visi automobiliai tai gali? 5,4 litro greitkelyje ir 6,1 litro mišriu režimu, 100 km/val pasiekiama per 5,6–5,8 sekundės. Lazeriniai žibintai - nenaudingas dalykas. Mieste ir apšviestuose greitkeliuose neįsijungia. Neįsijungia net jei yra automobiliai važiuojantys ta pačia kryptim. Kur tamsu, ten veikia labai šauniai: šviečia toli, patys pritemdo šviesos srautą atvažiuojantiems automobiliams, o visa kita gerai apšviečia. Tačiau reikia šiek tiek laiko juos perprasti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Remis | 2022-07-09 |
Naujasis penktukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
surinkimo kokybė, patikimumas ir ekonomiškumas
kaina
|
5 serijos BMW sulig kiekviena karta nenustoja stebinti. Važinėju jau trečiu penktuku ir šis yra fantastiškas. Puiki surinkimo kokybė, patikimumas ir ekonomiškumas. Net standartiniuose modeliuose yra praktiškai viskas, ko jums reikia ir daug daugiau. Ekonomiškumas įspūdingas – greitkelyje vos 4,2 L. Puikus kruizeris greitkelyje, bet kartu gali greitai bėgėtis kai to reikia – dvilitris variklis nenuvils, tikrai nemanau kad reikalingas 3 L. Interjero kokybė yra ideali, M-sport vairas yra beveik tobulo dizaino. Sunku ką pridurti blogo, nes trūkumų automobilis beveik neturi. Nebent kaina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-05-10 |
BMW 530d Touring Xdrive
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Draudimas pigesnis už F klase
Mažai vietos gale, kuomet vairuotojas 190+ ūgio
|
Puikus automobilis! Pirktas prieš metus ties 120k rida, šiuo metu rida 150k. Pavažinėjus metus ir 30k km galima daryti tam tikras išvadas. Tai pirmas automobilis kuriam nesinorėjo kelt galios, nes traukos tiek startui, tiek lenkimui per akis. Keturi varomi ratai, ZF pavarų dežė ir 195kw puikiai patenkins didžiosios dalies vairuotojų poreikius. Automobilis ženkliai komfortiškesnis lyginant su senoliu E61, bet nepraradęs stabilumo ir aštrumo. Stabdžiai informatyvūs, bet ne per aštrūs, atgalinis ryšys iš vairo mechanizmo jautrus ir aiškus. Persėdus į kitą auto atrodo, kad plaukioji po kelią. Tiesiog fantastiškas stabilumo ir komforto derinys.
Pradžioje buvo sudėtinga rasti tinkama sedėjimo poziciją. Apie šia problemą teko skaityti užsienio forumuose, todėl rekomenduoju ieškoti, sport salono atveju, kad būtų nugaros išgaubimo reguliatorius. Su Comfort salonu galbūt tokių bėdų nėra. Taip pat mažai vietos gale, kuomet vairuotojas 190+ ūgio. Radus patogią poziciją daugiau nebus prie ko prikibti. Automobilis puikus mieste ir ilgose kelionėse, tik komfortas šiek tiek kenčia jei naudojate run flat tipo padangas.
Anksčiau turėtuose automobiliuose visuomet norėdavosi tobulint aparatūrą, daryt garso izoliacija, keist komponentus ir dėti subą, tačiau su Harman Kardon opcija, garso švarumo, gilumo ir žemų pakanka. Aišku žemų gal vos daugiau norėtųsi, bet nepamirškim, kad po sėdynėmis turim tik priebosius, o ne subą bagažinėje. Bendrai aparatūra vertinčiau 8/10. Būtų įdomu paklausyti Bowers & Wilkins opciją, ten manau jau būtų 10/10 :)
Taip pat automobilis turi daug komforto įrangos, kuri džiugina. Man labiausiai patinka adaptyvi greičio palaikymo sistema, šildomas vairas, įspėjimas dėl susidūrimo iš priekio, šonų ir galo, jau minėta aparatūra, HUD, skaitmeninis spidometras, panorama ir daug kitų, kurių nepaminėjau.
Gaila, kad neturiu Comfort/vėsinančių sėdynių, integruoto salono oro gaiviklio, kur gali dviejų rūšių kvepalus įdėti ir juos keisti pagal nuotaiką.
Kaip Jeremy Clarkson atsiliepė apie šį automobilį - No other car does everything so well. Per metus turėjau tik vieną brangesnį remontą. Po programinės įrangos atnaujinimo, atsirado įsiurbimo kolektoriaus sklendės klaida, kurios programiškai sutvarkyti nepavyko, teko keisti. Remonto kaina ~1000eu. Pakalbėjus su keliais servisais minėjo, kad tai kartais pasitaikantis gedimas. Būną, kad nutinka ir po 60k ridos ir po 150k ridos. Mano atveju tai nutiko po 130k. Taip pat buvo atsiradus "Emergency call system malfunction" klaida, kuri kainavo 150eu(Baterija+darbas). Tiesiog nusėdo baterija, kuri atsakinga už šios funkcijos palaikymą. Visa kita einamieji reikalai - tepalai, skysčiai ir t.t. Taip pat gan jautrūs automobilio dažai. Jau iš DE atvažiavo su smulkiai pažeidimais nuo akmenukų. Teko matyti rusišką automobilio apžvalgą, kur ši problema buvo paminėta. Rekomenduoju pirkti su pilna istorija, adekvačios ridos. Jei yra galimybė, nuvežkite pas BMW elektriką(Jei savininkas sutinka), tegu suinstaliuoja visus naujinimus ir pažiūri mašinos darbą realiu laiku. Ir aišku servisas, kad patikrintų mechaninę dalį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ramūnas | 2022-03-24 |
520i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galia, interjeras, visapusiška kokybė
Kol kas nematau
|
Kadangi turėjau ne vieną Mercedes C klasės modelį, nusprendžiau pagaliau išbandyti BMW brandą ir didesnį modelį - BMW 5 seriją. Nors su juo pravažiavau tik 10000 km, automobilis yra tikrai puikus - surinkimo kokybė yra puiki, automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai, interjeras įspūdingai kokybiškas. Nors praeityje visada buvau Mercedes gerbėjas manau, kad šis automobilis yra arti tobulybės. Beje, anksčiau naudojau dyzelines versijas, tačiau dabar mano pasirinkimas buvo 520i, kas mane nustebino geraja prasme – nedideliam varikliui netrūksta galios.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |