Gytautas | 2015-05-12 |
2.2 Dti Signum Opel
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilus kelyje, ekonomiškas, dailus.
Žemas priekis
|
Apie metus laiko važinėju su Opel Signum. Paliko gerą bendrą įspūdį, teko šiek tiek investuot į remontą, bet bendrai paėmus, kainos ir kokybės sąntykį - geras automobilis. Variklis 2,2 dti man patinka, prieš tai turėjau tokį su Omega. Traukos užtenka, sąnaudos padorios. Reikia tik tepalą laiku keisti ir važiuosit ilgai bei laimingai. Pravažiavau apie 30 000 km. Neskaitant periodinio tepalų bei filtrų keitimo, papildomai reikėjo tik simboliškai taisyti važiuoklę, nors lakstau ir po žvyrkelius, duobes Kaune bei Vilniuje ir pan.. O tvarkiau tik kelias traukes, priekinę pusašį, stabdžių kaladėles priekyje ir gale, galinius stabdžių suportus restauravo... autopilotas sugedo... Bendrai paėmus, kai automobilis kainavo man 2600 €, po metu gero darbo su juo kainuoja apie 2100€, o įkišta į tvarkymą apie 300€.. = -800€ ..
Bet tikriausiai į Audi A6 būtų tekę gerokai daugiau investuot. Atkreipt dėmesį į ridą bei salono būklę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ponas O | 2015-01-30 |
Opel Signum 3.0 Dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galia,isvaizda,puikios koloneles.
Gale vidurine sedyne
|
Turiu sita automobili dveji metai. Erdvus,didelis,bei galingas automobilis. Truputi erzina vidurine sedyne gale,nes nelabai patogu sedeti aukstiems zmonems.Isvaizdus. Variklis 3 litru-dyzelinis. Puikus variklis! Galios ir ekonimijos santykis,vidutines sanaudos paskaiciavau Miestas( Klaipeda) ir trasa tai 7.5 litro,na o isvaziuot i sankryza ar aplenkti automobili mazoje distancijoje-problemu tikrai nebus. Pries dvejus metus pirkau parvaryta is Vokietijos su 198 tukst. rida,mokejau 12,500 litu,dabar kainos smukusios,vertinciau savaji 9 tukst. Patarciau 3 litru motora,nes sanaudos tikrai nesikandzioja. Odinis salonas isvaizdus,bet saltas ziema,karstas vasara-rinktis jums.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rimad | 2014-11-16 |
Opel Signum 2.2
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpus
Kietoka vaziuokle
|
Sveiki,
Turiu Signum 2.2d. Automobilis tikrai puikus, isvaizdus, talpus, patogus ir stabilus. Vienas munusas, galetu buti kiek minkstese pakaba, po Peugeot tikrai pasijaute. Taciau yra daug daugiau geru dalyku, kurie uzgozia si trukuma:) Kas planuojat pirkti, manau tikrai nepasigailesit.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Antanas | 2014-01-18 |
Opel signum 3.0 CDTI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilus kelyje, gera garso izoliacija, malonus salonas, daug standartinės įrangos, daug vietos.
Gale sėdėti galima tik dviems asmenims.
|
Patogus automobilis, su 3.0 litrų varikliu važiuoja maloniai, labai stabilus kelyje, visada stovi ant kelio tiek vasarą tiek žiemą, jaučiasi saugumas važiuojant tokiu automobiliu. Galios tikrai turi ir kelyje važiuojant 100km/h greičiu lenkimas vyksta sklandžiai, kiek reikia tiek yra galios. Salonas labai tylus, važiuoklė minkšta. Kai važiuoji per dideles vandens pelkes, nesigirdi kaip važiuoji per jas, nes puiki garso izoliacija. Žiemą kertant sniego provėžas nesijaučia automobilio svyravimo, važiuoja tolygiai gražiai. Vietos tiek gale sėdintiems keleiviams, tiek priekyje sėdintiems labai daug. Aišku gale sėdėti geriausia tik dviese, nes trečiam per vidurį vietos tiesiog nėra, nes labai plačios sėdynės gale. Važiuoji kaip su limuzinu. Daug standartinės įrangos. Variklis dirba puikiai, labai daug galios. Malonus variklio garsas, nes V6 variklis. Teko girdėti neigiamų atsiliepimų prieš perkant šį auto, kad nepatvarūs varikliai. Tačiau viskas priklauso kaip automobilis eksploatuojamas, šiam varikliui negalima perkaisti, kas dažniausiai atsitinka automobiliams parvarytiems iš Italijos, kur kalnuotos vietovės ir ilgą laiką važiuojant stačiu šlaitu aukštyn, variklis gauna mažai oro vėsinimui, todėl perkaista ir trūkstą galvos. Todėl svarbu atkreipti į tai dėmesį prieš perkant auto su šokiu varikliu. Automobilį turiu 3 metus, pagrindinės išlaidos, nusipirkus pakeistas pagrindinis diržas ir vandens pompa, kaina 1300Lt. Teko keisti keletą šarnyrų po 40Lt ir laiku keisti tepalai bei filtrai, daugiau nieko neteko remontuoti, todėl tikrai esu patenkintas šiuo auto. Degalų sąnaudos užmiestyje 6l/100km, Vilniaus mieste iki 10l/100km. Svarbu nusipirkti su nedidele rida ir prieš perkant būtina pasitikrinti auto būklė opel centre. Patikrinti ar galvos yra sveikos:
1. Atsukti tepalo įpylimo kamštelį, jeigu jis yra su baltomis putomis ar balta emulsija tai į variklio tepalą skverbiasi antifrizas, tokiu atveju nepirkti auto.
2. Atsukti antifrizo bakelį ir spausti daug gazo iki 4000 apsukų, jeigu purškia lauk antifrizą iš bakelio reiškia variklio kompresija nesandari, nepirkti auto.
3. Stebėti kad nedūmintų baltais tirštais dūmais, nes tokiu atvejų antifrizas patenka į variklio kompresiją, nepirkti auto.
4. Pasivažinėti su auto stipriai įsibėgėjant ir sustojus pažiūrėti ar antifrizo šlangos yra kietos kaip akmuo, jeigu taip tokiu atveju taip pat nepirkti auto.
Jeigu nei vieno šio požymio nėra, tokiu atveju galite drąsiai įsigyti auto su tokiu varikliu ir eksploatuosite ilgai ir laimingai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ERVINAS | 2013-03-03 |
Opel Signum 22 DTI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Konfortiska,stabili,greita masina
Elektrine dalis labai bloga,EGR voztuvas,Labai zema, Nepatogus ilipimas islipimas is Automobilio
|
Komfortiskas ,gera komplektacija ,sildomos sedynes,auto pilotas,klima,patogios sedynes,tiek gale,tiek priekije,automobilis pakankamai greitas ir stabilus kelyje,grazus dizainas,na o is minusu,tai labai zema vazineti duobetomis kauno gatvemis,reikia saugotis,kad nenuplestumiai variklio apsaugos ir priekinio bamperio,ilipimas nepatogus,sedi kaip i sportine masina, vazineju su Signum 2metus,tai reikejo pakeisti variklio alkuninio veleno skyva 350 lit+ keitimas dirzo itempeja 150 lit,tvarkiau vaziuokle,sarnyrai,traukes,selemblokai ir t.t..Pagrindine beda ir problema elektrine dalis, per 2metus apie 1500 lit sukisau,tai klimos el blokas susilyde,tai elektriniai vakuminiai davikliai sugenda,tai vaziuojant kokia lempute uzsidega,Nu kompiuteristas tapo mano geru draugu isigijus si auto Variklis neblogas 22 DTI,tik nelai ekonomiskas,miete 8 litr,uzmiestije 6 lit.Silpna vieta AGR voztuvas,naujas kainuoja 1300 lit Nera pigi ekspluatacija,na bet ir ne pati brangiausia Problematiska Elektrine dalis,EGR voztuvas,labai zema masina,vaziuojant i gamta,kaimo keliukais,o siaip tikrai gana maloni ir konfortiska masina,pakankamai greita,kebulas cinkuotas nerudyja
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aurelijus | 2013-01-29 |
Opel Signum 1.9CDTI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiskas, stabilus, trauka, traukiantis aki dizainas , nepakeiciamas kelionese
Gana didelis apsisukimo kampas priprantama po kiek laiko . Seip daugiau prie jo neprikibsiu
|
Signum isigijau pries metus . Per ta laika pravaziavau 40000 km . Galiu pasakyti kad tai tikrai malonus vairuoti komfortiskas ant kelio stovi kaip prikaltas vaziuojant 200km/h , kaip 1.9 110kw tikrai zveriska trauka ir be to 6 pavaros. Ekonomiskas mieste 100km apie 6.5l trasoi 5l . Isvaizda tikrai patraukli traukianti aki , daugumai kliuna salono apdaila kad per daug plastmases . Bet juk vairuot netrukgdo. Garso izoliacija prilygsta 5 klass bmw nera barskutis . problematiskiausia yra manau plaukiojantis smagratis , ir vairo stiprintuvas . seip kas liecia vaziuokle per 40k kilometru pasikeiciau tik vairo traukes antgali ir stabilizatoriaus gumas . Signum ir Vectra C yra padarytos ant tos pacio bazes skires tik kebulo galas visa kita vienas prie vieno. Variklis yra FIAT koncerno bet problemu su juo neturejau . Sis variklis mano manymu yra geriausia ka galejo sukurti Opel Explotacija per metus laiko masinai isleidau 250lt neskaitant tepalu keitimo su filtrais .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Linas | 2013-01-08 |
signum, 2004, 2.2dti, automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
komfortas, dinamika, patogu vairuoti ir keliauti
nemazos kuro sanaudos mieste, vaziuokles gedimai, alkuninio veleno skriemulys
|
Automobilis pirktas pris 5 metus su tikra rida, idealaus stovio, atvarytas is Liuksemburgo. Per metus pravaziuojam apie 12000 km, pagrinde mieste. Gera dinamika, komfortiskas. Keliavome po Europa. 1000km atvairavau be nuovargio. Labai patogios sedynes. 2.2 turbo dyzelis. Pagrindiniai kastai susije su vaziuokles remontu, ksenono lempos,akumuliatorius, isiurbimo sklendes daviklio gedimas. Per 5 metus remonto darbams + detalems isleista ~5500litu. ziurekite ar keistas skriemulys ir kada, tikrinkite turbokompresoriaus darba, darykite diagnostika Opel servise. Siuo atveju isvengsite daug problemu ateityje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arturas | 2012-02-29 |
Opel Signum 1.9 cdti auto 150 ag
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakankamai greitas, gera isvaizda
Automatine greiciu deze, variklio problemos
|
Automobilis gan neblogas, graziai atrodantis. Vaziuokle kietoka, lyginant su vectra. Bagazines talpa mazesne nei Vectros. Skirtas daugiau keleiviams sedintiems gale. Pakankamai galingas, bet galetu buti ekonomiskesnis mieste (cia apie automatine greiciu deze). Jei galvoji pirkti Signum, pirk Vectra
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |