Markės
1360 iš 1918
Opel Vectra, (B) 1995 - 2002
591Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 91
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Vectra modelis buvo pristatytas 1995 metais. Pirmą kartą buvo sukurtas ir Vectra universalo kėbulu. Variklių galia prasidėjo nuo 71 AG (52 kW) 1.6 L iki 2.5 L V6 su 170 AG (125 kW) galia. Buvo gaminamas ir populiarusis 2.0 L variklis su 136 AG (100 kW), kuris buvo naudojamas kaip pagrindas sportiniems Opel Vectra dalyvaujantiems kėbulinių automobilių čempionate. Dyzelinis variklis buvo paimtas iš Isuzu kompanijos. 1999 metais Vectra buvo truputį atnaujinta – įgavo naujus bamperius, ištisinius priekinius žibintus ir atnaujintą interjerą. Buvo gaminama ir reta galingiausia versija įkvėpta BTCC kėbulinių automobilių čempionato (British Touring Car Championship), kuriame Opel ilgą laiką dalyvavo. Ši versija turėjo V6 variklį su 195 AG (143 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:


Patalpino: Trex | 2015-11-25
Vectra B 2.2 DTI Caravan
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gerai atrodo, smagiai važiuoja, talpus, gale sėdintiems vietos pakankamai, nebrangi eksploatacija
Rūdys, lepūs kūro siurbliai
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Bendras automobilio aprašas
Važinėju jau 7 metai su Vectra B Caravan 2001 metų. Pirkau daužtą, tiesiai nuo tralo. Rida buvo neatsukta, tik 180000 km. Aišku teko restauruoti kuro siurblį, tai manau normalu kaip dyzeliui, čia nesvarbu kas, AUDI, OPELIS ar t.t. (neaišku kas kaip važinėjo ir ką pylė). Pirmus metus vis išlysdavo visokių smulkių gedimų, bet juk daužta buvo, tai nieko nuostabaus. Viską sutvarkius dabar važinėju be jokių problemų. Jau kokie 5 metai visai neturiu jokių bėdų! Visas technikines praėjo iš pirmo karto, tik prisikabindavo prie priekinių žibintų, bet ir tai juos vietoje regitroje pareguliuodavo. Paskutiniai remontai: praitais metais, pakeičiau naujas pakaitinimo žvakes ir šiemet važiuoklę visą sutvarkiau. Varikliukas dirba super! Traukia kaip žvėris. Kuriasi prie -25 be jokių problemų. Rūdys, aišku nervina, jau pradėjo po biski lysti. Bet aš nieko ir nedariau kėbului nuo pat pirkimo. Jeigu būčiau užtaisęs visus įbrėžmus ar įmušimus nuo akmenukų, tai ir rudžių nebūtų iki dabar. Bet nieko nedaryta jai. Mašiniukas super, tik reikia laiku šalinti iškilusias problemas ir tvarkyti oficialiuose servisuose (o ne garažiukuose) ir nebus bėdų! Važiuoju iki dabar ir tikrai nesiruošiu keisti.
Variklis
Variklis 2,2 DTi 92 kW. Pračipintas iki 100 kW. Traukia labai gerai. Naudoju tik 10W30 originalius OPEL tepalus ir filtrus. Jokių turgų ar analogų! Didesnių gedimų neturėjau, nebent tai, kad žiemą prie -20 ant šalto variklio paraliavau. Tai teko pakeisti alkūninio veleno daviklį. Ačiū Opeliui, kad jį idėjo, o tai būčiau alkūninį veleną prasukęs! Negalima su šiuo varikliu "pjauti dugnais" kol neišilo jis!
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacija tikrai labai pigi. Detalių kainos, net originalių, nedidelės. Srotuose dar yra daug gerų originalių dalių, taip, kad remontuoti pigu. Nuvertėjimas didelis, bet sulaukus tam tikro amžiaus, kaina nusistovi.
Patarimai perkančiajam
Nepataikyti ant sudrožto ir neprižiūrėto automobilio, nes tada turėsit tikrai daug išlaidų. Prieš perkant būtinai patikrinti servise! Kaip ir bet kokį kitą automobilį! Bus mažiau galvos skausmo.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt