Markės
1355 iš 1911
Opel Vectra, (B) 1995 - 2002
591Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 91
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Vectra modelis buvo pristatytas 1995 metais. Pirmą kartą buvo sukurtas ir Vectra universalo kėbulu. Variklių galia prasidėjo nuo 71 AG (52 kW) 1.6 L iki 2.5 L V6 su 170 AG (125 kW) galia. Buvo gaminamas ir populiarusis 2.0 L variklis su 136 AG (100 kW), kuris buvo naudojamas kaip pagrindas sportiniems Opel Vectra dalyvaujantiems kėbulinių automobilių čempionate. Dyzelinis variklis buvo paimtas iš Isuzu kompanijos. 1999 metais Vectra buvo truputį atnaujinta – įgavo naujus bamperius, ištisinius priekinius žibintus ir atnaujintą interjerą. Buvo gaminama ir reta galingiausia versija įkvėpta BTCC kėbulinių automobilių čempionato (British Touring Car Championship), kuriame Opel ilgą laiką dalyvavo. Ši versija turėjo V6 variklį su 195 AG (143 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 91
S-Line | 2015-11-22
OPEL VECTRA 2.2 DTI SPORT CARAVAN :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, priekinė pakaba, talpi, patogi vairuotojo
Rūdys, kuro sąnaudos, erzinantys garsai salone, bei neaiškūs
Automobilį įsigijau ką tik parvarytą iš Vokietijos, pagal vokiškus dokumentus, automobilis turėjęs tik vieną šeimininkę. Rida 296000. Tai reali, o atsukta buvo 100000 km. Automobilis tikrai nedaužtas (tikrinome pagal VIN'ą), salonas beje kaip naujo, bet matomai turėjęs kitų bėdų??? Turiu galvoje iš techninės pusės. Kėbulas kaip OPEL gan padorus, kas liečia rūdis, tai jų minimaliai, bet yra! Koks gi "OPEL" be rūdžių???:) Tikras "žaibas" turi jų būtinai turėti!!! :) Beje, "VECTRŲ" kėbulo silpnosios vietos tai: galinės arkos, durų apačios, pati mašinos apačia, "stoikės" viršuje prie priekinio stiklo, bei galinis dangtis (universalo), pastarasis pas mane ir buvo daugiausiai pagavęs rūdžių. Kadangi pats užsiiminėjau auto pardavimais (kažkada:)), tai puikiai žinau, jog geri čia neatvažiuoja !!! Pirkau vasarą, tai kaip ir viskas buvo normaliai. Stebuklai prasidėjo truputį atšalus. Pradėjo nei iš šio nei iš to sunkiai vestis (pak. žvakės geros), kvaila "OPEL" pakaitinimo žvakių sistema. Veikia tik nuo - 5 laipsnių. Pradėjo užsideginėti "ABS" lemputė (kuo toliau važinėjant, tuo dažniau), čekas (šaltam varikliui), kuris užgęsta tik "pergazavus" . Žodžiu, ir dar daug erzinančių smulkmenų. Kaip bandžiau aiškintis pas vietinius "auksarankius" (dėl" ABS", dėl "CHECK" lemputės bei sunkaus užsivedimo), tai vienareikšmiškai sulaukiau atsakymo: "Čia gi OPEL!!! Pas tave (t.y mane) jis dar "ledinis", nematei rimtai "pavargusių!" Jo, man tokie pasisakymai, tikrai nebuvo priimtini ir malonūs, kadangi šeimos garaže yra ir senesnė mašina (beje gerokai), kurios stovis nepalyginamai geresnis! Tiek iš kėbulo pusės, tiek iš techninės, bet tai ne OPEL:))) Žodžiu, reiktų daug rašyti, kad išvardinti šio nevykusio auto visus trūkumus .... 2.2 DTI 16v. - puikus variklis TRAUKOS atžvilgiu. Grandininis, kaip ir 60 kw. (vokiškas), 74 kw. Dirba tikrai negarsiai, gan maloniai ausiai. Trauka tikrai puiki, mažos apsukos! Kadangi F35 greičių dėžės labai ilgos pavaros. Važiuojant ~110 km/h., tik apie 2000 aps/min.. Bet didelės ekonomijos tikrai nesitikėkit, net ir nelakstant. Pas mane vidurkis šiltuoju metų laiku būdavo apie 6.5. (Čia važinėjant 80% trasoje ir 90 km/h!) Pigi mašina, su sąlyginai pigiu aptarnavimu. Bet pirkti tikrai nerekomenduočiau .... Nebent nusibodo ramus miegas:))) Paprasčiausiai pasiieškoti kitos markės auto. Nes yra AUTOMOBILIAI ir yra OPEL ...
Pilnas atsiliepimas...
Kęstutis | 2015-11-13
Opel Vectra 1997 1.6 55 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai pigi eksploatacija, sodri raudona spalva
1,6 galios trūkumas, bet tai ne bėda kai yra 3-4 pavaros
Mašiną gavau kaip dovaną baigus mokyklą, tad per dešimt metų ji atlaikė visas užgaidas ir vis dar puikiai atrodo ir važiuoja gerai, nei kart nebuvo užgesusi kapitaliai, rimčiausias gedimas buvo dalinai subyrėjusi sankaba devintais mano vairavimo metais, kitaip tariant patvari mašina. Raji, dujų valgo tiek pat kiek benzino apie 10 l, visiškas max 12 litrų, žiemą su šildymu ir besidrąskant. kitaip tariant automobilis mato tik dujas, benzino metams užtenka 20L. Tačiau įmanoma ir ekonomija, pasiektas rekordas trasoje 3-4 l. 70km/val laikant pastoviai. Automobilio komplektacija pas mane nulinė, nėra nieko ką galima būtų pavadinti "komfortu" :) yra vėjelis, laikrodis su termometru, airbegai ir magas. gal tai ir pliusas - niekas negenda. kas apie kokybę, rudyja nedaug, jei prižiūri, teko porą kart padažyt vietom, dabar bresta trečias kartas, rudyja arkos - nuo akmenukų o po to druskų, bei durelių apačios ties gumomis, bet meistras kažkiokios medžiagos prileido ir nuo to kart jos neberudyja. Salonas patvarus, Principe daugiau neturiu kuo skūstis, mašina patvari, atleidžia daugumą jaunatviškų klaidų, tad ir rekomenduočiau jaunuoliams :) Beje, galios trūkumas puikiai išsprendžiamas žemesne pavara. Pastovi važiuoklės liga - gumos, nusidėvi kas pora metų bet jos labai pigios, keitimas nesudėtingas. 1,6 l. 55kW paprastos dujos, 9 metai jokių rimtų problemų, tarpine pradegė, variklis pradėjo skleisti bitės garsą :) metus pavažinėjau kol pasikeičiau, kartą valė dujų reduktorių, nes išsijungdavo dujos. Meistrai variklį giria, lengva taisyti, patvarus , be jokių pričindalų kaip ecotec. Pagal gedimų skaičių variklis puikus, turint omenyje, kad dešimti metai eina kaip joju ant jo. Eksploatacija labai pigi, detalių pilni šrotai, nuvertėjimas didelis, bet dabar nebėra reikalo dėl to sukti galvos nes jau ir taip kainos dugne, o auto dar labai patrauklios išvaizdos. Dairykitės raudono sedano, su kondicionierium, galingesniu varikliu, tik atminkit kuo mažiau pričindalų variklis turi tuo pigesne eksploatacija.
Pilnas atsiliepimas...
Vairuotojas | 2015-06-12
Vetra :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybe, pigios dalys, ekonomija
Rudys, silpna radio antena, ekranas daznai issilieja ir tampa vos suskaitomas
Auto kainos/kokybes santykio atzvilgiu tikrai vertas demesio. Minksta vaziuokle, daliu kainos sudaro dideli pliusa. 1.6 Ecotechas, vazinejau su taskinem dujom.Is variklio skyriaus problemu isviso neturejau, isskyrus tepalu, dirzelio keitimas. Pigios detales, mazos kuro sanaudos, pats taas pradedanciajam varuotojuj :) Rudys jusu priesas siame automobilyje, man asmeniskai pradejo rudeti arkos, jas susitvarkiau, tuo paciu prakiuro dugnas, tai cia ir pasidaviau kare su rudymis..
Pilnas atsiliepimas...
Laurynas | 2015-04-10
Vectra b dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija, grazus, patikimas.
Barskaliukas
Vaziuoja be problemu, tik kad ilgokai syla variklis ziema. Siaip barskaliukas, darbo automobiliukas.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-03-11
Opel Vectra 2.0 DTI 74 kW, hečbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, praktiškas, talpus; paprasta ir kantri važiuoklė; gera garso izoliacija; gera standartinė garso aparatūra; talpus kuro bakas
Galimos problemos su vakuumo sistema; sunkiai šylantis variklis; šiek tiek trūksta ekonomijos; smulkūs erzinantys gedimai; opelio įvaizdis
Automobilio išvaizda - skonio reikalas, savo laiku buvo vienas gražesnių savo klasėje. Pats pravažinėjau juo apie 50.000 km, bendra rida beveik 300.000 km. Automobilis patogus, talpus, ir praktiškas, sėdynės patogios, veliūrinės. Prošvaistė kiek didesnė nei vidutinė, todėl drąsiai galima važinėtis ir miško keliukais. Garso izoliacija pakankamai gera. Rūdžių problema išspręsta, tik kartas nuo karto reikia nepatingėti apžiūrėti ar kur dažai nenudaužti nuo akmenukų ar pan. ir užgydyti. Mano atveju kažkokių kritinių gedimų, dėl kurių tektų stoti su avariniu vidury niekur, nepasitaikė, tačiau smulkesnių gedimų pakankamai. Standartinė garso aparatūra groja gerai, standartinis magas valdomas patogiai ir paprastai, radija traukia gerai. Elektriniai langai, klimato kontrolė, centrinis užraktas ir kiti elektros mazgai patikimai veikė visą laiką. Tik dėl AirBag sistemos kelis kartus buvo kilę problemų - užsižiebdavo AirBag lemputė, pajungus kompą rodydavo, kad dėl sudurniavusio sėdynės daviklio. Sprendimas arba atjungti daviklį arba tiesiog ištrinti klaidą ir tikėtis, kad nepasikartos :) Važiuoklė iš esmės kantri. Atlikti važiuoklės remontai: pakeistos vairo traukės, dvi stabilizatoriaus traukės, vienas sailenblokas, galiniai stabdžių diskai (150 Lt). Variklio skyriuje problemos dėl vakuumo sistemos; gali būti problemų užsikuriant žemiau -10C, jei pataupysit ant pakaitinimo žvakių ir gero akumuliatoriaus (startinė srovė reikalinga bent 650 A, kitaip žvarbų žiemos rytą neįkalbėsit Vectros užsivesti). Patiko 60L kuro bakas, kurį užpildžius galima nuvažiuoti ~900-1000 km. Vilnius - Zakopanė vienu užpylimu :) Iš esmės tai gali būti geras darbinis arkliukas. 2.0 DTI 74 kW, vidutiniškai naudoja 6-7 L/100km, pataupant galima sutilpti į 5 L/100 km užmiestyje laikant greitį iki 110 km/h. Temperatūrai esant žemiau -5C, reikia pridėti dar 0,5-1 L/100km. Tepalų "suvalgo" iki minimalios tepalo lygio ribos nuo tepalų keitimo iki keitimo (apie 1L/15000km naudojant sintetinius 5w30 tepalus). Variklis su grandine, todėl atkrenta diržų keitimas. Esant norui borto kompiuterį galima "čipuoti" iki ~90-96 kW galios. Į naudą taip pat būtų išprogramuoti EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvą). Mano atveju variklis visada veikė, kritinių gedimų, dėl kurių tektų stoti su avariniu vidury niekur, nepasitaikė. Nuolat "kamavo" problemos su vakuumo sistema, nuo kurios valdoma turbina, stabdžių stiprintuvas, EGR. Buvo sugedę turbūt visi įmanomi vakuumo sistemos elementai: vakuumo siurbliukas, vakuuminis bakelis, prakiuro viena šlangelė, sugedo turbinos uždelsimo vakuumo vožtuvas (šis gedimas gali būti ir privalumas - turbina užsisuka nuo žemesnių apsukų). Tokie gedimai paprasti, tačiau gali būti sunkiai randami ir erzinantys. Variklis sunkiai šylantis. Esant žemiau nulio gali būti, kad taip ir nepasieks darbinės temperatūros, jei būsite įjungę pečiuką. Problemos sprendimas - žiemai uždengti apatines ir/ar viršutines aušinimo groteles. Visa kita variklio skyriuje tvarkoje. Mano atveju pirkau už 6000 Lt, per 4 metus remontavau už ~1500 Lt + planiniai aptarnavimai (tepalai, filtrai; vienas apsilankymas ~200 Lt), dabartinė rinkos kaina 3500-5000 Lt. Standartiniai patikrinimai, plius atkreipti dėmesį ar stabdžiai veikia lengvai bei turbina tvarkingai pučia. Jei stabdžiai "kietoki", turbina nesuveikia ar suveikia akivaizdžiai pavėluotai, gali būti, kad šeimininkas pavargo ieškoti problemų vakuumo sistemoje.
Pilnas atsiliepimas...
Edvnas | 2014-12-08
2.0 DTI 74kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, kuro sąnaudos, pigus remontas, patikimas variklis.
Rūdys
Pirkau parvarytą iš vokietijos. Kainos ir kokybės santykis tikrai geras.
Pilnas atsiliepimas...
Ramunas | 2014-11-25
opel vektra b 2.0 dti 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
maza rinkos kaina
visas auto sis minusas
opel vektra b 2.0 dti 74 kw pirkau parvaryta is vokietijos . Sudomino aisku savo nedidele kaina pagal savo metus lyginant su kitom markem . pliusai - maza rinkos kaina perkant , nebjauri isvaizda , nebloga garso sistema o minusai - ce jau galima visa litanija apie si nevykeli pasakyti pradesiu ekonomija kur matyta kai dyzelis nekrenta maziau 6.5 l vasara o apie ziema graudu ir prisiminti , sekanti beda sunkei kuresi nuo -15 ir ce ne man vienam o daugeliui bent kiek pazystamu turi , traukos nulis nebent smaugemas pastoviai virs 2000 apsuku prie zemesniu traukos nerasta tai po miesta vaziuoti tikra tragedija o kur dar lydintis istisi variklio gedimai tai salendokai tai oro srautas tai dar koks erg arba koks kolektorius uzsikises tik spek tvakyti .Sekantis minusai elektra kazkas laikas ant laiko neveike nors tu ka daryk sutaiso elektrikas viena uz men o kartais nei tiek netrunkas kitas koks sudnekis el neveike . Na ir pabaigai tai vaziuokle sutverta tikrai sudiskai stabilumo nulis ypac ziema o jei dar kokios yvores gele kliba tai baisiau nereike galima ir save ir kitus uzmusti galas kaip svytokle laksto po kelia. 2.0 dti nevertas jokio demesio dyzelis tiek ekonomija tiek patikimumu nuvertejimas nera didelis nes ir taip ju kainos nedideles bet noresit parduoti pavargsit niekas ju nenori pirkti as savaja pardavinejau 3 men jei galit rinktis kita ta ir padarykit si varijanta isimkit nesusigundikit mazom ju kainom jos nebereikalo tokios
Pilnas atsiliepimas...
egidijus | 2014-10-26
opel vectra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
viskas butu gerai jei sis auto nerudytu man per kelias ziemas taip rudys aplypo kad net baisu kazka daryt kad nepadaryt dar blogiau variklis geras per 6 metus nieko as jam nedariau detaliu nereikejo tik pilk kura ir vaziuok geras variklis trauka nebloga tad jei kam tai butu pirmas auto vertas demesio dalis nebrangios jei vaziuodamas draugauji su protu tai sanaudos nedideles o remontas kaip ir kitu auto dazniausiai kaladeles dirzeliai ir padangos .man teko keisti greicio deze 300 lt tai skaitau nedaug jei rasit geros isvaizdos neapsigaukit nes dabar galima apgauti po keliu menesiu pasirodys rudys o jei jis auto tvarkingas ir be rudziu IMK NESIGAILESI
Pilnas atsiliepimas...
tomas | 2014-10-09
vectra 1,7 dyzelis 2001 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nieko labai pliusu nera opelis ir yra opelis rudyja ir jokio komforto vaziuojant,
minusu daug pradedant isvaizda ir baigiant remontu.
bendra isvaizda tai dar nieko , salonas gana prastas labai vietos mazai gale neimanoma normaliai atsisesti, sedynes tragiskos labai kietos gal keturi centimatrai porolono , genda pastoviai ir rudyja labai pakeiciau siurbli kuro turbina ir daug visokio smulkaus remonto. variklis 1,7 tai niekam tikes netraukia absoliuciai ir kuro ryja nemazai.nuverteja nuverteja kaip ir visi tokios klases auto detales palyginus nepigios pagal toki automobili.
Pilnas atsiliepimas...
Alvis | 2014-10-03
Žaibas :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nebrangus išlaikymas,geras kainos ir kokybės santykis
rūdys
Kai iešojau automobilio,tai kažkaip į opel nežiūrėjau,rinkausi tarp volvo s40,toyota avensis(panašių metų kaip ir opelis). Tai pastarūjų kaina buvo kur kas didesnė nei šio. Tada mano akys nukrypo į opel vectra modelį. Forumuose prisiskaičiau visokių komentarų apie dyzelinių variklių kuro siurblių problemas. Mašiną turiu jau 4 metai,bet ta forumuose minėta problema taip ir nepasiteisino. Manau čia galioja taisyklė,jei auto prižiūrėsi( laiku keisi tepalus,filtrus ir t.t.),o ne važiuosi kol "užlenksi",tai didelių problemų išvengsi. Kaip tokiu metų,tai dizainas irgi neblogas. Man patiko nuo 1999 metų padarytas bamperio pagražinimas,taip pat galiniai žibintai,na ir aišku, (nors čia vertės kaip ir nedaug priduoda) jubiliejinis 100 metų ženkliukas :) Kuro sanaudos nedidelės,galios užtenka(jei nori pasidraskyti,tai šis modelis ne tau :), turbina isijungia pasiekus 2 tūkst. apsukų. Jei dažnai mieste važinėji,tai atėjus tch, apžiūrai, reikia praeiti iš antro karto(dėl per didelio dūmingumo),nes ramiai važinėjant prisikaupia suodžių,kuriuos galima panaikinti truputį pavažinėjus mažesne pavara ant aukštų apsukų. Šią mašiną įsigijau iš pagyvenusio vyriškio,jis mane užtikrino,kad jokių problemų su ja nebus. Aišku tik nepaskė,kad kiauras kondicionieriaus vamzdis,tai sužinojau,kai nuvažiavau užpildyti freono :) Per tuos 4 metus pakeičiau kelias traukes ir šarnyrus,girgždukus, generatoriaus dirželį,galinius stabdžių diskus ir kaladėles,akumuliatorių,padangas. Aišku be rūdžių neįmanoma apseiti,po kiekvienos žiemos atsiranda vis daugiau(nors gamintojo teigiama,kad šis modelis jau cinkuotas :) Daugiau rimtesnių bėdų su šiuo žaibu netūrėjau :) Kaina per tuos metus krito vos ne per pusę,sunku pasakyti kodel? Už tokių pat metų audi,wv ar bmw sumokėsi žymiai daugiau,na bet čia kiekvieno pasirinkimas. Kažkokių išskirtinių "ligų" neturi,rūdys dažniausiai yra ties dūrelių kraštais,slenksčiais,priekinėmis bei galinėmis arkomis. Prieš perkant manau kaip ir kiekvieną automobilį,reikia patikrinti variklio būseną,važiuoklę,apžiūrėti kėbulą(ar nėra tampymo ar špakliavimo žymių). Apie mašinos nusidėvėjimą daug ką pasako jos salonas( vairas,bėgių perjunginėjimo svirtis ar sėdynės). Taip pat pats pardavėjas( kaip jis atsakinėja į užduodamus klausimus susijusiais su mašina,jos istorija ir eksplotavimu ).
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678910
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt