Markės
1015 iš 1434
Opel Zafira 1999 - 2005
Opel Zafira, 1999 - 2005
535Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.58% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 35
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 69% Ne 31%
Pirmos kartos Opel Zafira yra nedidelis, bet labai praktiškas šeimyninis vienatūris. Automobilis buvo gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir 1998 metų Astra ir turėjo su ja labai daug bendrų mazgų. Zafira kėbulas buvo naudojamas GM kompanijos vandeniliu varomame koncepte HydroGen3. Zafira A buvo pakeistas į Zafira B Europoje ir Japonijoje 2005 metais, tačiau yra vis dar parduodamas daugumoje kitų rinkų. Zafira turi septynias vietas išdėstytas 3 eilėse. Galinė eilė gali būti sulankstoma į grindis, kad būtų išgauta daugiau erdvės kroviniams ir nereiktų išmontuoti pačių sėdynių. Sistema buvo pavadinta Flex 7. Buvo gaminama ir turbo versija su 2.0 L 4 cilindrų varikliu su 147 kW (200 AG) galia.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 35
2017-08-10
2003 zafira 2.2dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, talpumas.
Galėtų būt pigesnės kai kurios detales
Turiu nepilnai metus ir pravaziuota 8-9t km. Parvarytas iš Vokietijos. Neblogas automobilis pagal kainą. Salonas išplanuotas neblogai, vietos daug tiek prieky tiek gale, bet sėdynės nepatogios nei ten, nei ten ir ypač gerai pasijaučia ilgoje kelioneja. Bagažinės tūris normalus, bet padėjimo plotas nedidelis, o gal perdaug norisi iš kompaktinio miniveno. nors lyginant su kitais (vw touran, kia carens ir pns tai erdvė laimi zafira. Salonas surinktas vidutiniškai ir gerai tai pajaust išeina vaziuojan grubiu žvyrkeliu. važiuoja pakankamai minkštai, bet duobes važiuoklė priima nelabai maloniai. Varikis 2.2 dti. Rida rašo 160t km bet reliai trbt kokie 250t. Po pirkimo keičiau visas pakaitinimo žvakės, nes neveikė nei viena bet po to ir žiemą gerai sekėsi - kūrėsi be jokių sunkumų prie -21. Variklis traukia tikrai neblogai nors ir turi turbo duobių, bet pakemciama viskas. Iki 180km/h greitį surenka pakankamai nesunkiai, kaip toliau nežinau. Kuro sąnaudos 7-8l tiek žiemą tiek vasarą (beveik visada įjungtas kondicionierius). Važinėjama pagrinde mieste Kaune. Tepalo dapilinet nereik.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-19
2004 2.0DTI automatas executive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus ekspoatacinis išlaikymas, ekonomiškas važinėjant ilgom distancijom
Didelis kainos nuvertėjimas, neekonomiškas važinėjant trumpu miesto rėžimu
Patikimas šeimyninis automobilis. Eksploatuojamas 3metus. Patvari važiuoklė, per visą eksploatavimo laikotarpį, kas liečia važiuoklę atrestauruotos tik priekinės traukutės ir pakeista amortizatoriaus spyruoklė. Kas liečia kitas besidėvinčias detales - paskirstymo dirželis, termostatas, pakaitinimo žvakės, stabdžių kaladėlės. Tikrai patikimas ir pigios eksploatacijos automobilis. Minusai tik tie, kad gan didelis automobilio nuvertėjimas kainos atžvilgiu ir nėra pats ekonomiškiausias važinėjant trumpus miesto atstumus. Užmiestis labai ekonimiškas.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2017-05-08
Opel Zafira 2.0 dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, stabilus, talpus, patvari važiuoklė, patogi sėdėsena visose sėdynėse
Gendantis kuro siurblys, kiauri garso signalo mygtukai ant vairo (čia daugumos G Astra, Zafira - A modelių bėda), smulkios elektronikos bėdos, neišsiima (o tik vertikaliai susilanksto) antra sėdynių eilė
2011 metais vienoje Tauragės automobilių prekybos aikštelių pirktas ir metus eksploatuotas Opel Zafira minivenas. 4xel. langai, 4x oro pagalvės, abs, priekiniai rūko žibintai, šildomas priekinis stiklas, elegance komplektacija. Bendrai automobilis paliko gerą, gerai pagaminto automobilio įspūdį - viskas ergonomiška, tvarkinga, TA praeita iš karto be papildomų vargų. 2 litrai, 74 kW dyzeliokas su interkūleriu smagiai sukosi ir vežė septynias pilnas sėdynes. Tiesa tada bagažinė būdavo miniatiūrinė - pora krepšių ir viskas. Taip buvo gal penketą tūkstančių km. Po to prasidėjo gedimų virtinė, po kurios nutarta parduoti šį automobilį. Per metus gal penketą kartų pas skirtingus meistrus tvarkytas kuro siurblys (silpnoji vieta), keista sankaba, nulūžo porankis, prakiuro kondicionieriaus radiatorius. Remontai bendrai paėmus (be einamųjų) atsiėjo kelis tūkstančius dar tuometinių litų po ko nuspręsta nebesiterlioti su Zafira. Taip ir pardaviau po metų su neveikiančiu siurbliu.Mokėjau 11 k. litų, atidaviau už 5.5 k. litų. Daugiau į jas nebesižvalgau... Rinktis benzininę versiją 1.6, 1.8 l .varikliu, prisiekusiems dyzelistams belekaip tikrinti variklio darbą (nors į vidų neįlysi pirkdamas mašiną) antraip bus išlaidų...
Pilnas atsiliepimas...
sipuxas | 2017-01-21
apie Zafira
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tikrai kantrus.
pavaru ilgis.
vazineju 4 metai , paikeiciau trumpu sviesu lempute ,sarnyra ir stabilniko traukes, kai kazkas raso kad nelaiko vaziuokle tai pagalvojau ,kad ne apie si auto skaitau , vazineju visur tiek mieste tiek bekele, automobilis tikrai puikus ir kantrus , salonas tai kiekvieno skonio reikalas ,bet jau jai lygint su B tai dar klausimas kuris grazesnis, tikrai gera aparatura (garso koloneles), vienintelis minusas tai vaziujant 5 pavara gan dideli sukiai tikrai nepaskraidysi ant 170, grandine, keiks tepalus laiku vaziuosi ilgai ir laimingai. remontas tikrai minimalus ,detaliu kainos nesikandzioja,nuvertejimas manau kaip visu stebuklu nebuna. pirk parvaryta is vokiecio.
Pilnas atsiliepimas...
Bandytojas | 2016-12-31
Zafira 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Darbinis arklys, aukstesne sedesena
Sunku visus isvardinti
Sveiki. Nusprendziau parasyti ir as atsiliepima apie si automobili. Teko prasukti keleta tukstanciu kilometru su tevo zafira, kadangi esu turejes daugiau nei 10 automobiliu ir juos eksploataves, tai palyginti yra su kuo. Juolab, kad teko ir kita panasaus "kalibro" minivena vairuoti beveik metus laiko. Taigi gal pirmiau apie teigiamus ispudzius: 1. automobilyje sedesena pakankamai auksta, geras matomumas kelyje, taip pat geras matomumas pro galinius veidrodelius. 2. Visai patiko kaip pakaba sugeria kelio nelygumus, vaziuojant zvirkeliu nejauciamas diskomfortas. Na su pliusais kaip ir viskas.. minusai pradedant nuo salono: 1. Per platus priekinio lango statramstis, trukdo matyti pesciuosius. 2. Salono plastmases tragiskos kokybes, liesti ypatingai nemalonu, nors kazkokiu luzusiu ar labai nutrintu detaliu nepastebejau nors automobilis nuriedejes manau ne maziau 400 t. ( spidometre rodo 260 t bet visi zinom su spodometro tiksliais parodymais) 3. Sedynes ziauriai nepatogios, po pirmo 100 km tiek man, tiek zmonai paskaudo nugaras. Tolimesne kelione tikra kancia. 4. Variklis. 74 kw, bet panasiau i 40. Visiskai buka, dinamikos jokios. Reikalauja aukstesniu sukiu norint kazka aplenkti. Salono izoliacija nuo variklio nepakankama, labai girdisi tas traktorinis garsas. 5. Automobilio aerodinamines savybes taip pat labai prastos, jau pasiekus 100 km/h greiti, girdisi svilpimas, soninio vejo faktorius taip pat labai veikia. 6. Greiciu deze nera tiksli. Nezinau ar tik sioje zafiroje sunku ijungti 1 begi. Kiek zinau jau kelis kartus remontavo nes nejunge aplamai kai kuriu pavaru. Aplamai zafira deciau i ta pacia eile su visais saranais, galaxiais ir kitais panasaus dydzio "minivenais" nors nesivercia liezuvis sias tautos masinas taip vadinti, nes nei tai lengvas automobilis nei tikras minivenas. Esu turejes chrysler grand voyager, tai visi pliusai amerikono puseje, net nera ka lyginti su situo barskalu, o be to ir kainos panasios. Vazinejant dujomis, islaidos kurui gaunasi panasios, taciau atsimeta visi dyzelio "dziaugsmai". Triuksmingas, nerangus ir negaliu sakyti kad ekonomiskas. Labai tiksliai neskaiciavau bet kaip dyzeliui tikrai per daug suvartoja. Nuvertejimas siu masinu tikrai nemazas, remonto islaidos kiek zinau nera dideles, kaip ir detaliu kainos bet remontuoti tai ta tai ana tenka gana daznai. Jei reikia erdvaus ir patikimo automobilio, nebijoti amerikonu ir rinktis chrysler/ dodge voyager, tik ne dyzelius, honda odysey
Pilnas atsiliepimas...
Ainis | 2016-10-06
Opel Zafira
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, talpus, tylus tarnas
Smulkios slenksčio rūdys prie priekinio sparno
Tarnauja nuo 2008m. Iš Prancūzijos su 130 000km rida. ELEGANT komplektacija. Iki dabar pravažiuota apie 100 000km. Gera dinamika, akustinė izoliacija, audio aparatūra. Jokių problemų šaltos žiemos metu (teko ne kartą dyzelistus patampyt). Didelė bagažinės talpa, patogi bagažinės dangčio pastogė nuo lietaus. Važiuoklė patikima visokios dangos keliuose. Automobilis labai stabilus, manevringas. Tylus 94kW variklis. Remontuoti neteko.
Pilnas atsiliepimas...
niunsis | 2016-06-27
OPEL ZAFYRKA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Požiūris į opel, pakankamai daug detalių-naujų ir naudotų
Galėtų būt geriau, , bet yra kaip yra.Tikrai gerai pagal kainą.
Zaprasta kaip Audi ar Wv iki 1996m. Jei neteks keist lamda zondo -pasiseke. jei pasitaikys . .teks paaukot,,,,nebent pardavimui.tada pigiausią. Šiaip gana taupus,geras su dujom ir pakankamas protingam šoferukui. Detales proto ribose,galima rast kokybiškų analogų , su akcija,ir internete. Neverta taupyt ant saugumo-stabdžių,skysčių laiku keist kas priklauso ir tikrai ilgai važinėsi,net atsibos,.,. Tikrink ka perki auto ar nukankintą lavoną Lt kelių savininkų.
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2016-05-24
Nenuskilo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Senų tarkų nevagia, užvedus variklį salone tylu
Laidai į galines dureles, silpnas ECU blokas, variklio tepaliniai žiedai, bukas variklis, išsimala pavarų svirtis, žiemą rasoja stiklai, pakankamai rajus mieste
Pirkau lygiai pries metus, kaip darbui skirtą mašiną tiesiai nuo tralo, parvežta iš Vokietijos, pries tai vairavo moteris, pagal rastus daiktus už durelių apmušalų sprenžiu, kad vežiojo mažamečius į darželį. Viduje vietos nėra per daug, keturių asmenų šeimai keliauti patogu, tada dar lieka didelė erdvė bagažo skyriui. Galinėse trečios eilės sėdynėse vietos ilgesnėms kelionėms pakaktų nebent vaikams iki 10 metų. Tiesa, šešiese važiavome į Latviją (apie 800 km. į abu galus), likome gyvi, kelione per daug neišvargino, minusas tas, kad neveikė kondicionierius, be jo vasarą keliauti per šilta. Barškėjo bagažinės dangtis, problemą pašalinau lengvai pats, salonas tvarkingas, žvyrkeliu važiuojant salono plastmasės nebarška.Rūdelių buvo, bet minimaliai, kol kas suvarkoma.Silpna vieta priekinių sparnų apatinė dalis prie durelių, vidinėje pusėje kaupiasi purvas, drėgmė, o po to ir rūdelės, šitą vietą reikėtų gerai sutvarkyti. Patiko vairas, dėka elektrinio stiprintuvo jis labai lengvai valdomas.Nepatiko pakaba: važiuojant per greičio slopintuvus net ir minimaliu greičiu labai supa automobilį pirmyn-atgal. Posūkiuose stabili, manevringa, stabdžių pedalas kietokas (lyginant su Toyota Corolla Verso II). Liga- nevykęs priekinių valytuvų mechanizmas, bei galinio stiklo valytuvo varykliukas, kuris linkęs perdegti (perkant tikrinti ar veikia). Problematiškai junginėjasi pavaros (po 80 000 km. išsimala kulisa ir traukių mechanizmas po variklio dangčiu), problema nebrangiai sutvarkoma. Variklis X16XEL ECOTEC (benzinas) problematiškas. Tepalinių žiedų resursas 200 - 250 tūkst. km., durniuoja ECU modulis, jis tvirtinamas ant variklio, todėl nuo temperatūros ir vibracijos atšoka keramikinės platos takeliai, kurių lituokliu sutvarkyti nepavyks, reikalingas specialus suvirinimo aparatas. Šio ECU remonto kaina kišenę paplonina 150-200 Eur. Dėl valdymo modulio gedimo užsideginėja CHECK, šiltam varikliui šokinėja laisvos apsukos.Čia nepadės jokie laisvos eigos vožtuvo keitimai, droselio, ar karterio ventiliacijos valymai. Beje pilti reikia tik gerą alyvą, nes su pigia važinėjant karterio alsuokliuose kaupiasi kondensatas (majonezas), kuris sėkmingai juos užkiša. Pirkau auto pigiai (viena paguoda), prabėgusi 225 000 km. Per metus nuvažiavau apie 7000 km. (į darbą važinėju trumpus atstumus), per nepilnus metus pakeista: galvos tarpinė (visas komplektas, nes dinginėjo aušinimo skystis), kompresiniai ir tepaliniai žiedai, laisvos eigos vožtuvas, generatoriaus laisvos eigos sankaba, diodų tiltelis, dirželio įtempėjas, rolikai, pagrindinis diržas, aušinimo skysčio siurblys, žvakės. Alyvos ir filtrų neskaičiuoju. Sukišau virš 700 Eur. ir dar ne pabaiga. Nusimato kelionė pas autoelektriką (įjungus galingesnį elektros vartotoją nukrenta apsukos ir pradeda šokinėti).Kuo toliau, tuo dažniau užsideginėja CHECK, gerokai svyruoja apsukos (kartais iki užgęsimo), įtariu ECU modulio pabaigą (remontas 150-200 Eur.). Jau užkniso iki ašarų. Parduot nebeapsimoka, jau apsiženijau. Automobilį su 1,6 benzininiu motoru apeiti iš tolo, arba pirkti tik neturintiems kur dėti pinigų (nepirkite vokiško Moskvičiaus).
Pilnas atsiliepimas...
Gabis | 2016-02-09
Opel Zafira 2001 2,0 DTI 74 KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kantri važiuoklė, kainos ir kokybės santikis, labai universalus, patikimas motoras, suka grandinė tad nereiks keisti jokių diržų
Trūksta komforto, sunku gyvą rasti
Tai va papasakosiu aš apie savo Zafirą, o ne ką mano bendradarbiai vairuoja;) Automobilį vairuoju arti 3 metų ir tikrai galiu objektyviai apie ją parašyti. Mano prabėgus arti 300000 tūkst.(nors taip rašo). Nupirkęs apie pora šimtų litų investavau į važiuoklę ir akumuliatorių, tepalus keičiau laiku ir nepyliau to kas maksimoi būna akcijoje o gamintojo rekomenduojamus. Per tuos 3 metus turėjau tik vieną bėdą, tai laisvų apsukų daviklis, kurį bevargo įlipęs į duobę ir atsukęs 1 varžta pasikeičiau ir sumokėjau už jį 30 eur. Technikinę praeinu be jokiu didesnių investicijų apart kaladėles ir kokia traukę pasikeitęs už tikrai žemiškus pinigus. Žiema vedasi be jokių vargų net prie -15 prastovėjusi 4 dienas (akumas ir žvakės gyvos),.Dėžė veikia be problemų ir bėgius perjungiu be jokio vargo, nors žinau, kad jų bėda yra kulisa kuri išsimala tada ją reikia restoruoti, kaina apie 50 eur. Mieste valgo apie 8 žiema 9 litrus o trasoje į 6 galima tilpti jeigu laikai 110 km/h. Vietos atžvilgiu tikrai labai patenkintas nes labai daug sėdynių padėčių kurias galima išlankstyti ar stumdyti pagal savo poreikiu, nors paskutinės eilės sedynės tinka labiau vaikams arba suaugęs gali sėdėti tik trumpesniam važiavimo atstumui (esu 2 suaugusius vyrus i300 km vežęs). Nežinau gal man pasisekė pataikyti bet manau kiekvienas bet kokios markės automobilį gali nusipirkti lavoną ir nereikia dėl to kaltinti tos markės, kokia išsirinksi ir kaip prižiūrėsi tokią ir turėsi ;) 2,0 DTI 74 kw. galio puse velnio, apetitas irgi padorus, žinau, kad 60 kw motoras per silpnas nes toks jausmas kad priekaba tempi. Kainos padorios ir nėra brangios ar pigios, priklauso kokios firmos dėsi, Kinietišką ar Vokišką dalį Tikrink kaip ir bet kokį automobilį ir prižiūrėk, ir vargo nematysi.
Pilnas atsiliepimas...
No Name | 2016-02-09
Ne automobilis, o tikrų tikriausia daržinė!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklį sukanti grandinė, tai gal būtų ir visi???
Jų laabaai daug!!! Neužteks turbūt ir vietos šioje grafoje ...
Savojo šio š... gabalo, turbūt dievulis apsaugojo, turėti neteko :) Užtai teko važinėt su svetimomis, t.y. bendradarbių. Na ir visų, t.y. keturių auto (tiek jų yra mano nedidelėje darbovietėje), jei išvis taip galima pavadint šį surūdijusio metalo gabalą, problemos panašios. Šią žiemą, sausio mėn. spustelėjus šaltukui, nei viena iš jų normaliai nesikurdavo. Nors ir akumuliatoriai nebuvo seni kiek žinau, ir pakaitinimo žvakės veikė. Žodžiu, savininkams tekdavo truputį pasukti raktelį ilgiau ir burti, užsives ji ar ne??? Nešyla salonai (žiemą), rasoja langai. Tai beje ne vienos mašinos problema, tai visų keturių! Beje, kai pagaliau "pro debesis išlysdavo saulė":) ir šis "trantas" užsivesdavo, gale jo per dūmus saulės jau nelabai matydavosi! Ta, kuria man teko daugiausia pačiam vairuoti, buvo iš jų visų tipo pati tvarkingiausia :) Tipo...???! Šeimininkas ja dievina, žodžiu prižiūri pedantiškai. Bet tai nieko nekeičia, tai vistiek lieka kažkokiu nesusipratimu su žaibo ženklu ant grotelių! Lemputės esančios prietaisų skydelyje, kaip kalėdinės eglutės girlianda. Nori "čekas" užsidega (tada jai gerokai dingdavo trauka), nori ABS lemputė, žodžiu viskas pagal norus, tik ne pagal Jūsų, bet pagal jos, t.y zafiros. Pirma pavara jungiasi ganėtinai savotiškai (per jėgą), arba įjungus iš karto į antrą, po to jungi pirmą. Tada lengvai:) Žodžiu, dar galima būtų rašyt ir rašyt apie šį savotiškai įdomų, sakyčiau netgi mistinį aparatą, bet jau pradeda nusibosti, nes patikėkit, minusų daugiau, nei pliusų! Apskritai, šis auto, tai jau vienas didelis MINUSAS! MTZ!!! Tik vienas vienintėlis pliusas (ko gero?), jog jį suka grandinė. Tiek 60 kw., tiek 74kw., tiek 92 kw. Beje, pastarasis traukos ir ekonomijos atžvilgiu, sakyčiau geriausiai pavykęs variantas, nes pirmi du, o ypač 60 kw., tai visiškai "buki". Traukos nėra, o sąnaudos sakyčiau gana padorios. Garsas, kaip jau rašiau pradžioje, kaip seno kolūkio MTZ traktoriaus (Žodžiu, kai užvedi (ryte, jei nešalta ir jei pasiseka?, tai kaimynai atsikelia ir be žadintuvo). P.S. Kažkada teko ir pačiam turėti VW TOURAN, tai zhopelio, net nėra ką lygint, nei traukos atžvilgiu, nei sąnaudų. Ir aplamai, visom prasmėm - tai dvi visiškai skirtingos mašinos. Nors abu ir minivenai.... Net ir žinot nenoriu:) (Nors, jei rimtai, tai zafirų kainos "kritusios") Siūlyčiau palikti jį ramybėje, lai ir toliau laimingai sau rūdyja:) Na bet jei jau taip prispyrė miniveno, tai pasieškoti normalaus varianto.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara 
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai