Markės
1122 iš 1577
Opel Zafira 1999 - 2005
Opel Zafira, 1999 - 2005
544Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.411% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 44
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 66% Ne 34%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Pirmos kartos Opel Zafira yra nedidelis, bet labai praktiškas šeimyninis vienatūris. Automobilis buvo gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir 1998 metų Astra ir turėjo su ja labai daug bendrų mazgų. Zafira kėbulas buvo naudojamas GM kompanijos vandeniliu varomame koncepte HydroGen3. Zafira A buvo pakeistas į Zafira B Europoje ir Japonijoje 2005 metais, tačiau yra vis dar parduodamas daugumoje kitų rinkų. Zafira turi septynias vietas išdėstytas 3 eilėse. Galinė eilė gali būti sulankstoma į grindis, kad būtų išgauta daugiau erdvės kroviniams ir nereiktų išmontuoti pačių sėdynių. Sistema buvo pavadinta Flex 7. Buvo gaminama ir turbo versija su 2.0 L 4 cilindrų varikliu su 147 kW (200 AG) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 44
2019-11-28
Zafira 2,0 tdi 74 kw automatas 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug galim prisidet , greit prišyla šaltu oru, iki modu cinkuotas
kietas,apsisukimo kampas didelis,deze 4 begiu, ilgi begiai
automobili pirkau 2019 kovo menesi pravaziavau gal dar tik kokius 8000km,o jau noris galva i siena daužyt...syryt nuvarius i servisiuka vaziuokles paziuret ..luze abi priekines spyruokles...liga, nesuprantu nei kur nei kada,vazineju labai ramiai, pries 2 savaites buvo pradeje leist tepalus ,,,alkuninio riebokslis...liga ,siurblys tvarkytas po menesio vazinejimosi...liga, egr pradejo bludyt ,paskambinau meistrukams...liga, nezinau kiek dar tesis mano kantrybe,bet šioje loterijoje pralosiau žiauriai dar itariu reiks ieskot kur vaakumai dinge nes vaziuoja kaip 3 priekabas temptu visu ligų remontas brangus ,nes meistrai ta zino ir nesismulkina,....nes tik girtas vokietis penktadienio vakara galejo sumastyt ded kompa i siurbli, iir statyt variklyje yra toks liaudiskas anekdotas priejei prie opelio atsidarei kapota ir gali pradet verkt...nezinojau kol neisigijau, cia jumoras is serviso oficialaus.....
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-01
Opel Zafira - puiki šeimos mašina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangios, ilgaamžės, į kainą neįskaičiuotas "vardas"
Kai labai prisirišau - nesinori parduoti, o tada anksčiau ar vėliau prasideda byrėjimas
1,8 l benzininis variklis su dujomis, manau tinka ramiam žmogui, o visur skubančiam tai tikrai ne ta mašina. Pirkau, kai mašinai (iš Italijos) buvo 13,5 metų už 6500 litų (apie 1,9 tks eurų) ir jau važinėju daugiau nei 6 metus. Įsidėjau dujas ir pravažiavau apie 75 tks. su jomis. Dujų naudoja 9-10 litrų. Iki 19 metų viskas buvo OK - na aišku, dariau remontus, kurie nebuvo skausmingi piniginei, nes mačiau prasmę remontuoti, o va byrėjimas prasidėjo po 19 gimtadienio. Vis dar važinėju, bet jau norisi atsikratyti. Visos Zafira bėdos jau kitų aprašytos, tad nesinori kartotis. Apremontavau mašiną (apie 700 eurų per tris mėnesius) ir neaišku ar gedimai sustojo nors kuriam ilgesniam laikui. Jau visai neapsisprendęs kiek laaiko važinėsiu - bet atminty išliks kaip puiki mašina, nebrangiai įsigyta, didesnio finansinio dėmesio pareikalavusi kai jau sulaukė amželio. Vėl pirkčiau Zafirą, bet kadangi taip ilgai važinėta, šeima nori kažko kito.
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-09
Opel Zafira A 2,2 DTI 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta sėdėsena. Man labai patogu, nes turiu problemų su nugara. Geras 2,2 92 kW variklis, puiki trauka, nėra labai rajus. Klusni ant kelio. Žodžiu, patogus šeimininis vienatūris
Žemokas priekis. Gana daug smulkių gedimų
Pirkau 2015 m balandžio mėn. iš perekūpo Šiauliuose. Atvežta iš Olandijos. Išorė puiki, nei rūdelės, salonas švarus tvarkingas. Variklis 2,2 DTI 92 kW. Atrodė įtartina, kad stipriai reikia minti stabdį, bet įtikino, kad stovėjus - prasimankštins. Parsivaręs aišku pakeičiau alyvą, filtrus, galinius stabdžių diskus ir kalades. Stabdžiai pagerėjo, bet minimas liko apysunkis (apie tai bus toliau :)) Po kurio laiko užlinko kondicionieriaus kompresorius, iš šroto kitas kainavo 40 e + remontas ir sistemos pildymas dar 70 e. Pirmų metų pabaigoje keičiau priekinių amortikų spyruokles, galinius amortikus ir spyruokles, antrais metais jau keičiau ir priekinius amortikus. Manau, kad tai eksploataciniai keitimai, nes kiek pravažiavus neaišku (kai pirkau rodė kaip visų - 203000 km). Toliau per keturis metus keičiau keletą traukių, stabilizatorių, kairės pusės granatą, generatoriaus įtempėjo guolį, termostatą, 1 pakaitinimo žvakę ir dar eilę smulkmenėlių. Didžiausias remontas - šių metų pavasarį baigėsi sankaba - keitimas į naują - 450 e. Pravažiavus 55000 km vėl keičiau galines kaladėles (TWR firmos, tarnauja puikiai). Einant tech apžiūrą balandžio pradžioj - sprogo prarūdijęs stabdžių vamzdelis, keičiau visus - 60 e. Taip, kad išlaidų per 4 metus gana daug. Variklis 92 kilovatų kol kas be didelių problemų, traukia puikiai. Alyvą ir filtrus keičiu kas 10000 km. Važinėju įvairiais režimais (ne tik pensininko), EGR ir kt. problemų kol kas nebuvo. Vidutinės mišrios kuro sąnaudos - 6,8 l/100 km. O dabar apie sunkų stabdžių pedalą. Po daugiau kaip pusmečio servise vis tiek surado, kad kiaura stabdžių stiprintuvo pūslė. Ją pakeitus viskas tapo OK. Aprašiau viską aukščiau. Po 4 m eksploatacijos gal gaučiau už ją 1500, kai pirkau už 2750. O kadangi dabar kaip ir viskas suremontuota - tai pirmyn į kelionę. Vis tik patariu tikrinti servise ir neskubėt perkant. Nors, tai sakau ir sau ir kitiems - dėvėto automobilio pirkimas - loterija. Sėkmės visiems :)
Pilnas atsiliepimas...
2019-01-25
Zafira 2TDI, 2003 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta, talpi, dinamiška, turi kablį.
Dažniausiai labai didelė rida. Sunkiai jungiasi pirmas bėgis, EGR, turbina, sankaba, centrinis užraktas, kuro siurblys, silpni stabdžiai, guoliai.
Zafira 2TDI, 2003 metai. Nuvažiavome su ja 100 000 km per 4 metus. Net neabejoju, kad visų jų spidometrai prieš atvykstant į Lietuvą pakoreguojami ir visi sutartinai rodo 240 000, tai galite drąsiai mažiausiai 150 000 pridėti. Patiko - aukšta, talpi, kai reikia - 7 vietos, dinamiškai važiuoja. Gan taupi - 6 l dyzelio (vidurkis), daug ką galima susiremontuoti pačiam. Bėdos: Dažni remontai (vos ne kartą į mėnesį tekdavo taisyti), silpni stabdžiai, nepatikimas EGR, kartais nei iš šio nei iš to dingstanti trauka, gendantis centrinis užraktas. Nuolatos vežiodavausi krūvą raktų, kai ką pavykdavo pasitaisyti greitai, tačiau vis tiek neišvengiamai porą kartų sugedo taip, kad teko tempti. Jei ne didelė rida ir su ja susijusios nuolatinės bėdos, tai būtų geras variantas. Tačiau reikalaujantis nuolatinių investicijų. Teko keisti beveik viską. Brangiausia sankaba - 700 Eur. Generatorius - 200 Eur., oro srauto matuoklis - 100 eur. Kas mėgsta tvarkytis mašinėlę pats - Zafira geras variantas. Per ketverius metus išmokau išsiardyti pusę variklio kelyje. Nenutiko didžiausia bėda - nesugedo kuro siurblys ir turbina. Sėkmė! Netikėti nurodoma rida. Pabandyti, pavažinėti įvairiais greičiais, įsitikinti ar veikia visi bėgiai. Jei nėra traukos - nepirkti, nes gali būti didelių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-31
2,2 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus auto, ganėtinai gera važiuoklė
Prastas variklis, pagal galią didelės kuro sąnaudos, labai žemas priekis
Pirkau prieš 6 metus, dar 10 metų senumo neturinčią mašiną. Mokėjau tiksliai nepamenu, bet kažkas 10k litų dar. Mašina buvo tiesiog ideali iš techninės pusės, niekas nesubraižyta, plasmasės visos tiek vidui tiek išorėje nesulūžę, pravažiavus 147k. Kiek realu tokia rida nž., nors buvo servizo knygutė, bet nuojauta knibžda, kad pravažuota daugiau su ja. Tada dyzelis buvo ant bangos, tai geresnių markių 10metų senumo auto kainavo stipriai brangiau nei opelis. Pravažiavau apie 100k su ja. Daug maž pusė kelio buvo žvirkelis. Variklis 92kw traukia pakenčiamai. Kaip jau kažkas minėjo, teko bandyt 2l 74kw, tai akivaizdžiai mažai tokiai mašinai. Važiuoklė kieta, bet patikima, rimčiau remontavau tik kartą. Žemas priekis, tai tos plasmasės po varikliu ilgai sveikos neišliko. Sėdynės kietos, nepatogios. Plasmasės salono gana kokybiškos, barška nedaug. Garso izoliacija prasta, stipriai girdisi variklio darbas salone. Didžiausios problema, variklis. Pravažiavus tuos 100k pasipylė variklio bėdos. Nusprogo siurblys, tada AGR vožtuvas restauruotas ir jau vėl sugedęs, tad išprogramuotas, keistos forsunkių gumos, nes pradėjo sunkiai užsivest. Paskutinis gedimas, lūžo alkūninis velenas, (2,2) variklių liga. Žodžiu ne stebūklas ta mašina, bet manau, kad pagal mokėtus pinigus jau atidirbus. Kaip ir visų auto, gal tik granatos ir pusašiai neproporcingai brangūs pagal auto. Nuvertėjimas gana didelis, pakeisitas motoras po alkūnės lūžio bus paskutinis jo remontas, jei dar suges teks priduot į laužyną praktiškai už ačiū. Pirksit opelį, pirkit ne senesnį nei 10metų ir kuo geriau atrodantį, nes pinigai bus tie patys kaip ir perkant geresnes markės auto 15metų.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-22
Opel zafira 2003 2.0 dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta sėdėsena, žiema labai šilta salone, paprasta diagnostika.
Trūksta 6 bėgio, traukos dingimai ir jos trūkumas
Ekonominis variantas šeimoms, vietos daug, tik antra sėdynų eilę neišsiima . Auto skirtas tiems kas neskuba, nes traukos tokį kėbulą vežti tikrai trūksta. Trūksta 6 bėgio, važiuojant 120 rodo 3t apsūkų, dėl to ir kuro sanaudos 7-8l. Auto kurtas šeimoms, bet remontui teks paklot kaip dar vienam šeimos nariui. Pagrindinės bėdos, sulūžta visos amortizatorių spyruoklės, užlinksta turbinos, smagratis su sankaba nelaiko, traukos pastovus dingimas, auto perkant iškart reik įsigyt opcom jungtį, nes už diagnostikas teks pastoviai mokėt. Dėl traukos viskas pagrįsta ant vakuumo šis sujungtas labai plonais plastikiniais vamzdeliais, kurie nuo gyvenimo prasitrina ir taukos neber, kur dar krūva daviklių kur bet kuriam parėjus, traukos dingsta. Į metus bent sykį reik išimt EGR vožtuvą ir jį išplaut. Ratų guoliai brangus, stabdo sunkiai, pirmą bėgį įjungt kai kurioms tiesiog įsitempus reik įkalt. Kėbulas cinkuotas, nerūdija, žiemą šilta, o vasarą irgi, kondiškės 9 iš 10 auto pareina. Tikrinti visus mazgus, ypač smagratį, turbina, žiūrėt ar trauka yra.
Pilnas atsiliepimas...
2018-06-19
Turėjau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis salonas.Mašina šeimai.
Bloga važiuoklė labai kietai važiuoja.
2.0 dyzelininis variklis kas 5000km pradidinėjo kažkokias nesamones tai lavonas.Nepatariu pirkti.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-23
Turejau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas. stabilus . 7 vietos. kuro sanaudos.
Galetu buti minkstesnis.
Geras automobilis. Turejau ji 9 metus. Keistas tik kondicionieriaus radiatorius ir slegio daviklis. Galetu buti minkstesnis. Stabilus kelyje. Rudziu maniskis neturejo.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-13
Turiu ir labai gailiuosi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ant akumuliatoriaus ir ant vaistineles
Pats automobilis
Miręs lavono gabalas. Turiu du metus ir du metus vargstu. Pradžioje nėjo uzkurt, o dabar kai jau uzsikuria tai pavažiuoti eimanoma (gestą) ir ne dėl siurblio gedimo.
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-10
2003 zafira 2.2dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, talpumas.
Galėtų būt pigesnės kai kurios detales
Turiu nepilnai metus ir pravaziuota 8-9t km. Parvarytas iš Vokietijos. Neblogas automobilis pagal kainą. Salonas išplanuotas neblogai, vietos daug tiek prieky tiek gale, bet sėdynės nepatogios nei ten, nei ten ir ypač gerai pasijaučia ilgoje kelioneja. Bagažinės tūris normalus, bet padėjimo plotas nedidelis, o gal perdaug norisi iš kompaktinio miniveno. nors lyginant su kitais (vw touran, kia carens ir pns tai erdvė laimi zafira. Salonas surinktas vidutiniškai ir gerai tai pajaust išeina vaziuojan grubiu žvyrkeliu. važiuoja pakankamai minkštai, bet duobes važiuoklė priima nelabai maloniai. Varikis 2.2 dti. Rida rašo 160t km bet reliai trbt kokie 250t. Po pirkimo keičiau visas pakaitinimo žvakės, nes neveikė nei viena bet po to ir žiemą gerai sekėsi - kūrėsi be jokių sunkumų prie -21. Variklis traukia tikrai neblogai nors ir turi turbo duobių, bet pakemciama viskas. Iki 180km/h greitį surenka pakankamai nesunkiai, kaip toliau nežinau. Kuro sąnaudos 7-8l tiek žiemą tiek vasarą (beveik visada įjungtas kondicionierius). Važinėjama pagrinde mieste Kaune. Tepalo dapilinet nereik.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera 
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara 
    Grandland X
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva 
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaroVivaro
   Movano
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt