Markės
1364 iš 1917
Opel Zafira, (A) 1999 - 2005
549Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.313% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 49
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Pirmos kartos Opel Zafira yra nedidelis, bet labai praktiškas šeimyninis vienatūris. Automobilis buvo gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir 1998 metų Astra ir turėjo su ja labai daug bendrų mazgų. Zafira kėbulas buvo naudojamas GM kompanijos vandeniliu varomame koncepte HydroGen3. Zafira A buvo pakeistas į Zafira B Europoje ir Japonijoje 2005 metais, tačiau buvo dar ilgai parduodamas daugumoje kitų rinkų. Zafira turi septynias vietas išdėstytas 3 eilėse. Galinė eilė gali būti sulankstoma į lygias grindis, kad būtų išgauta daugiau erdvės kroviniams ir nereiktų išmontuoti pačių sėdynių. Sistema buvo pavadinta Flex 7. Buvo gaminama ir turbo versija "OPC" su 2.0 L 4 cilindrų varikliu su 147 kW (200 AG) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 49
niunsis | 2016-06-27
OPEL ZAFYRKA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Požiūris į opel, pakankamai daug detalių-naujų ir naudotų
Galėtų būt geriau, , bet yra kaip yra.Tikrai gerai pagal kainą.
Zaprasta kaip Audi ar Wv iki 1996m. Jei neteks keist lamda zondo -pasiseke. jei pasitaikys . .teks paaukot,,,,nebent pardavimui.tada pigiausią. Šiaip gana taupus,geras su dujom ir pakankamas protingam šoferukui. Detales proto ribose,galima rast kokybiškų analogų , su akcija,ir internete. Neverta taupyt ant saugumo-stabdžių,skysčių laiku keist kas priklauso ir tikrai ilgai važinėsi,net atsibos,.,. Tikrink ka perki auto ar nukankintą lavoną Lt kelių savininkų.
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2016-05-24
Nenuskilo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Senų tarkų nevagia, užvedus variklį salone tylu
Laidai į galines dureles, silpnas ECU blokas, variklio tepaliniai žiedai, bukas variklis, išsimala pavarų svirtis, žiemą rasoja stiklai, pakankamai rajus mieste
Pirkau lygiai pries metus, kaip darbui skirtą mašiną tiesiai nuo tralo, parvežta iš Vokietijos, pries tai vairavo moteris, pagal rastus daiktus už durelių apmušalų sprenžiu, kad vežiojo mažamečius į darželį. Viduje vietos nėra per daug, keturių asmenų šeimai keliauti patogu, tada dar lieka didelė erdvė bagažo skyriui. Galinėse trečios eilės sėdynėse vietos ilgesnėms kelionėms pakaktų nebent vaikams iki 10 metų. Tiesa, šešiese važiavome į Latviją (apie 800 km. į abu galus), likome gyvi, kelione per daug neišvargino, minusas tas, kad neveikė kondicionierius, be jo vasarą keliauti per šilta. Barškėjo bagažinės dangtis, problemą pašalinau lengvai pats, salonas tvarkingas, žvyrkeliu važiuojant salono plastmasės nebarška.Rūdelių buvo, bet minimaliai, kol kas suvarkoma.Silpna vieta priekinių sparnų apatinė dalis prie durelių, vidinėje pusėje kaupiasi purvas, drėgmė, o po to ir rūdelės, šitą vietą reikėtų gerai sutvarkyti. Patiko vairas, dėka elektrinio stiprintuvo jis labai lengvai valdomas.Nepatiko pakaba: važiuojant per greičio slopintuvus net ir minimaliu greičiu labai supa automobilį pirmyn-atgal. Posūkiuose stabili, manevringa, stabdžių pedalas kietokas (lyginant su Toyota Corolla Verso II). Liga- nevykęs priekinių valytuvų mechanizmas, bei galinio stiklo valytuvo varykliukas, kuris linkęs perdegti (perkant tikrinti ar veikia). Problematiškai junginėjasi pavaros (po 80 000 km. išsimala kulisa ir traukių mechanizmas po variklio dangčiu), problema nebrangiai sutvarkoma. Variklis X16XEL ECOTEC (benzinas) problematiškas. Tepalinių žiedų resursas 200 - 250 tūkst. km., durniuoja ECU modulis, jis tvirtinamas ant variklio, todėl nuo temperatūros ir vibracijos atšoka keramikinės platos takeliai, kurių lituokliu sutvarkyti nepavyks, reikalingas specialus suvirinimo aparatas. Šio ECU remonto kaina kišenę paplonina 150-200 Eur. Dėl valdymo modulio gedimo užsideginėja CHECK, šiltam varikliui šokinėja laisvos apsukos.Čia nepadės jokie laisvos eigos vožtuvo keitimai, droselio, ar karterio ventiliacijos valymai. Beje pilti reikia tik gerą alyvą, nes su pigia važinėjant karterio alsuokliuose kaupiasi kondensatas (majonezas), kuris sėkmingai juos užkiša. Pirkau auto pigiai (viena paguoda), prabėgusi 225 000 km. Per metus nuvažiavau apie 7000 km. (į darbą važinėju trumpus atstumus), per nepilnus metus pakeista: galvos tarpinė (visas komplektas, nes dinginėjo aušinimo skystis), kompresiniai ir tepaliniai žiedai, laisvos eigos vožtuvas, generatoriaus laisvos eigos sankaba, diodų tiltelis, dirželio įtempėjas, rolikai, pagrindinis diržas, aušinimo skysčio siurblys, žvakės. Alyvos ir filtrų neskaičiuoju. Sukišau virš 700 Eur. ir dar ne pabaiga. Nusimato kelionė pas autoelektriką (įjungus galingesnį elektros vartotoją nukrenta apsukos ir pradeda šokinėti).Kuo toliau, tuo dažniau užsideginėja CHECK, gerokai svyruoja apsukos (kartais iki užgęsimo), įtariu ECU modulio pabaigą (remontas 150-200 Eur.). Jau užkniso iki ašarų. Parduot nebeapsimoka, jau apsiženijau. Automobilį su 1,6 benzininiu motoru apeiti iš tolo, arba pirkti tik neturintiems kur dėti pinigų (nepirkite vokiško Moskvičiaus).
Pilnas atsiliepimas...
Gabis | 2016-02-09
Opel Zafira 2001 2,0 DTI 74 KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kantri važiuoklė, kainos ir kokybės santikis, labai universalus, patikimas motoras, suka grandinė tad nereiks keisti jokių diržų
Trūksta komforto, sunku gyvą rasti
Tai va papasakosiu aš apie savo Zafirą, o ne ką mano bendradarbiai vairuoja;) Automobilį vairuoju arti 3 metų ir tikrai galiu objektyviai apie ją parašyti. Mano prabėgus arti 300000 tūkst.(nors taip rašo). Nupirkęs apie pora šimtų litų investavau į važiuoklę ir akumuliatorių, tepalus keičiau laiku ir nepyliau to kas maksimoi būna akcijoje o gamintojo rekomenduojamus. Per tuos 3 metus turėjau tik vieną bėdą, tai laisvų apsukų daviklis, kurį bevargo įlipęs į duobę ir atsukęs 1 varžta pasikeičiau ir sumokėjau už jį 30 eur. Technikinę praeinu be jokiu didesnių investicijų apart kaladėles ir kokia traukę pasikeitęs už tikrai žemiškus pinigus. Žiema vedasi be jokių vargų net prie -15 prastovėjusi 4 dienas (akumas ir žvakės gyvos),.Dėžė veikia be problemų ir bėgius perjungiu be jokio vargo, nors žinau, kad jų bėda yra kulisa kuri išsimala tada ją reikia restoruoti, kaina apie 50 eur. Mieste valgo apie 8 žiema 9 litrus o trasoje į 6 galima tilpti jeigu laikai 110 km/h. Vietos atžvilgiu tikrai labai patenkintas nes labai daug sėdynių padėčių kurias galima išlankstyti ar stumdyti pagal savo poreikiu, nors paskutinės eilės sedynės tinka labiau vaikams arba suaugęs gali sėdėti tik trumpesniam važiavimo atstumui (esu 2 suaugusius vyrus i300 km vežęs). Nežinau gal man pasisekė pataikyti bet manau kiekvienas bet kokios markės automobilį gali nusipirkti lavoną ir nereikia dėl to kaltinti tos markės, kokia išsirinksi ir kaip prižiūrėsi tokią ir turėsi ;) 2,0 DTI 74 kw. galio puse velnio, apetitas irgi padorus, žinau, kad 60 kw motoras per silpnas nes toks jausmas kad priekaba tempi. Kainos padorios ir nėra brangios ar pigios, priklauso kokios firmos dėsi, Kinietišką ar Vokišką dalį Tikrink kaip ir bet kokį automobilį ir prižiūrėk, ir vargo nematysi.
Pilnas atsiliepimas...
No Name | 2016-02-09
Ne automobilis, o tikrų tikriausia daržinė!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklį sukanti grandinė, tai gal būtų ir visi???
Jų laabaai daug!!! Neužteks turbūt ir vietos šioje grafoje ...
Savojo šio š... gabalo, turbūt dievulis apsaugojo, turėti neteko :) Užtai teko važinėt su svetimomis, t.y. bendradarbių. Na ir visų, t.y. keturių auto (tiek jų yra mano nedidelėje darbovietėje), jei išvis taip galima pavadint šį surūdijusio metalo gabalą, problemos panašios. Šią žiemą, sausio mėn. spustelėjus šaltukui, nei viena iš jų normaliai nesikurdavo. Nors ir akumuliatoriai nebuvo seni kiek žinau, ir pakaitinimo žvakės veikė. Žodžiu, savininkams tekdavo truputį pasukti raktelį ilgiau ir burti, užsives ji ar ne??? Nešyla salonai (žiemą), rasoja langai. Tai beje ne vienos mašinos problema, tai visų keturių! Beje, kai pagaliau "pro debesis išlysdavo saulė":) ir šis "trantas" užsivesdavo, gale jo per dūmus saulės jau nelabai matydavosi! Ta, kuria man teko daugiausia pačiam vairuoti, buvo iš jų visų tipo pati tvarkingiausia :) Tipo...???! Šeimininkas ja dievina, žodžiu prižiūri pedantiškai. Bet tai nieko nekeičia, tai vistiek lieka kažkokiu nesusipratimu su žaibo ženklu ant grotelių! Lemputės esančios prietaisų skydelyje, kaip kalėdinės eglutės girlianda. Nori "čekas" užsidega (tada jai gerokai dingdavo trauka), nori ABS lemputė, žodžiu viskas pagal norus, tik ne pagal Jūsų, bet pagal jos, t.y zafiros. Pirma pavara jungiasi ganėtinai savotiškai (per jėgą), arba įjungus iš karto į antrą, po to jungi pirmą. Tada lengvai:) Žodžiu, dar galima būtų rašyt ir rašyt apie šį savotiškai įdomų, sakyčiau netgi mistinį aparatą, bet jau pradeda nusibosti, nes patikėkit, minusų daugiau, nei pliusų! Apskritai, šis auto, tai jau vienas didelis MINUSAS! MTZ!!! Tik vienas vienintėlis pliusas (ko gero?), jog jį suka grandinė. Tiek 60 kw., tiek 74kw., tiek 92 kw. Beje, pastarasis traukos ir ekonomijos atžvilgiu, sakyčiau geriausiai pavykęs variantas, nes pirmi du, o ypač 60 kw., tai visiškai "buki". Traukos nėra, o sąnaudos sakyčiau gana padorios. Garsas, kaip jau rašiau pradžioje, kaip seno kolūkio MTZ traktoriaus (Žodžiu, kai užvedi (ryte, jei nešalta ir jei pasiseka?, tai kaimynai atsikelia ir be žadintuvo). P.S. Kažkada teko ir pačiam turėti VW TOURAN, tai zhopelio, net nėra ką lygint, nei traukos atžvilgiu, nei sąnaudų. Ir aplamai, visom prasmėm - tai dvi visiškai skirtingos mašinos. Nors abu ir minivenai.... Net ir žinot nenoriu:) (Nors, jei rimtai, tai zafirų kainos "kritusios") Siūlyčiau palikti jį ramybėje, lai ir toliau laimingai sau rūdyja:) Na bet jei jau taip prispyrė miniveno, tai pasieškoti normalaus varianto.
Pilnas atsiliepimas...
Anonimas | 2016-02-01
Egr, katalizatorius, 6,7vietoje labai mažai vietos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi bagazinė
Maža vietos 7-6 sėdynėse
Važiuojama aukštai didelis matymo spindulys, važiuoklė nebijo žvirkeliu, gale vietos pakankamai 3zmonėm. Didelė bagažinė, pigios dalys, kuro sanaudos važinėjant ne senuko režimu palyginti nesikandzioja. Na su varikliu problemu per 3metus neturėjau. 7-6 vietoje bagazinėje suages zmogus nepavaziuos labai mazai vietos. Didelis trukšmas, bloga garso izoliacija. Egr, vienos bėdos su jais. Apsisukimo spindulys labai didelis. Katalizatorius kemšasi labai. Labai kietos sėdynės. Rankinis ziema per nakti palikus užšala. Kompas dažnai grybauja trauka dingsta ir klaidu nerodo, tai servisai siulo keisti visas dalis is eiles ir ieškoti problemos. Jei pirkti tai tik benzinini su dyzeliais vienos bėdos Tikrinti kondicionierio radiatoriu!! Jei yra galimybe duju išmetimą. Svarbu pravažiuoti ir žiūrėti kad butu trauka nes trauka viena iš pagrindiniu zafiru bėdu.
Pilnas atsiliepimas...
Mario | 2015-05-12
Neblogas auto jei kompas veikia
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpus, minkštas, patogiai valdomas
iki 2003m modeliuose dažnos problemos su kompiuteriu ir rankiniu stabdziu(užrudyja ir nevaikšto trosiukas)
Patogus auto, gan nebrangiai taisomas. Tačiau turi ligą -kadangi variklio kompiuteris tvirtinamas ant pačio variklio, dažnai genda ir problema randama labai sunkiai (diagnostika rodo, kad neviekia pedalas, oro srauto matuoklė, vožtuvas ir t.t.) Techninė dalis stabili ir tvirta. Didesnių problemu neturiu ir jau važinėju 6 metus. Reikia prižiūrėti rankinio stabdžio sistemą , nes mėgsta užsikirsti (berods nuo 2003 atnaujintoje versijoje problema išspręsta) Variklis geras, užtenka galingumo iš gandų 1,8 variklis gan patikimas, daugiau problemu su 2,2 Tokio senumo auto nuvertėjimas nėra didelis(stabilus). Eksplotacija sąlyginai pigi - jei normaliai sutvarkai sugedusį magą, kita kartą problema greit neišlenda pažiūrėti kad nedegtu "mesmalė" skydelyje.
Pilnas atsiliepimas...
darknesslt | 2015-05-04
Žaibas ant ratų. Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sanaudos 7l/100km, pigios detalės, labai talpus, šeimos automobilis.
dėl menkiausio šudniekio važiuoklė labai barška. Rankinis labai mėgsta užšalti žiemą, jei paliktumėt.
Šeimos su vaikais automobilis. Detalės gana pigios. Geras matomumas, gaila kad labai žemas priekis, todėl grybaujant arba uogaujant miške reikia saugoti kad nesudaužytum dugnininės plastmasės. Variklis patikimas, 74kW traukia neblogai. eksploatacijos kainos nesikandžioja. Tikrinti ar ne daužta ar neturi rudžių.
Pilnas atsiliepimas...
Ne Tawo Reikalas Kale | 2015-03-20
problema.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras valdymas,stabili,neskaičuoju dobiu.
Kad durnuoja ekologinis voztuvas ir mazina apsukas iki 3000
sweiki aš nesenai nusipirkau opel zafira 2003m 2.2 variklis bet gale atrodo kad mustu amortikas i kebula ar taip turi buti ar reikia keisti?Nes man atrodo kad musa amortikas i kebula gale galyte patarti?
Pilnas atsiliepimas...
Arunas | 2015-02-09
OPEL ZAFIRA 2.0DTI 74kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
universalus salonas labai jautrus vairas
silpna priekine vaziuokle
Vienas minusas tokio dydzio automobiliui tai kieta vaziuokle.Jauciasi kiekvienas kelio nelygumas.Per tris ekspluotacijos metus teko keisti priekines spyruoklesluzo ir stabilizatoriaus traukes. 2.0 74kw traukos pakankamai ramiam vaziavimui.Sanaudos apie 7l/100km eksploatacijos kainos nesikandzioja jaigu nesate reiklus konfortui galima rinktis toki automobiliuka
Pilnas atsiliepimas...
Algis | 2014-12-17
Patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Lengvai valdomas,geras matomumas ir išlaikymo kaštai.
sedejimo komforto pačiose sedynese
Patogus,talpus,manivringas,stabilus. gerai kuresi,nera didelio triukšmo,ir pigesnis išlaikymas Kaštai pagal automobilio dydį ir talpą nera dideli.20%
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt