Markės
655 iš 1921
Honda Accord (CD) 1994 - 1997
Honda Accord, (CD) 1994 - 1997
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.27% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 10
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Žodis "accord" reiškia muzikinį terminą „akordas“ arba kitaip tariant "sutarti", „suderinti“ ir atrodo, kad Honda Accord savyje puikiai suderina daug privalumų ir tai atlieka geriau nei daugumas vidutinės klasės konkurentų. Gaminamas nuo pat 1976 metų Accord buvo puiki alternatyva kurą ryjanties amerikietiškiems arba brangiems vokiškiems automobiliams ir visą šį laiką išliko itin populiarus. Žurnale "Car and Driver" šis automobilis buvo įrašytas į top 10 sąrašus daugiau nei 19 kartų. Šios kartos Accord gavo ergonomiškesnį interjerą su standartine saugumo įranga tokia kaip oro pagalvės, šoninio smūgio skersiniai strypai, ABS, visų keturių ratų diskiniai stabdžiai ir galinės pakabos stabilizatorius. Amerikos versija yra gaminama ir su universalo, ir su kupė kėbulais, kurie yra labai panašūs į sedaną. Accord yra lengvai valdomas, turi puikius ekonomiškus Honda variklius, pakankamai daug erdvės visiems keleiviams ir didelę bagažinę. Platus, ištęstas dizainas yra sportiškas, malonus akiai ir patraukiantis dėmesį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Žurnale "Car and Driver" šis automobilis buvo įrašytas į top 10 sąrašus daugiau nei 19 kartų.

Žodis "accord" reiškia muzikinį terminą „akordas“ arba kitaip tariant "sutarti", „suderinti“.

1994 metais JAV šis Accord buvo išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
2019-01-17
Honda Accord Coupe CD7 2.2i es facelift
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Labai solidus surinkimas, komfortas, dinamika, moderniai klasiškas dizainas.
Priekiniai varomi ratai, korozija
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Akordą turiu virš metų. Naudojų kaip seną, restauruojamą savaitgalinį automobilį pramogai. Pravažiavęs 310000 vien iki manęs, salonas labai kokybiškas ir niekas nebarška, net po tiek laiko ir kilometrų. Sedynės labai patogios, vietos daug, telpa coupe kėbulo gale ne tik 2 vaikai, bet telpa ir 2 suaugę ten. Interjero išpildymas asketiškas, kuklus, bet apgaulingas, nes komplektacija kaip 1996 metam tikrai gausi. Kondicionierius, kruizo kontrolė, stoglangis, el langai, šildomi veidrodžiai pusiau elektrinės sedynės ir kas svarbiausia - viskas iki dabar pilnai funkcionuoja! Kodėl šitą automobilį nusprendžiau turėt kaip savaitgalinį senolį, tai labai dinamiškas ir malonus važiavimas. Iš esmės, tai yra japoniškas auto su amerikietišku prieskoniu. Tai yra didelė gelda su aštriu, aiškiu valdymu. Automobilis įsakymus vykdo besąlygiškai kelyje, labai keliantis pasitikėjimą valdymas. Kaip 110kW motoro stulbinanti trauka, ypač su nepakrauta mašina. Vokietijos greitkelyje greitį nuo 140 iki 180km/h renka be jokio lago - tiksliai, responsyviai. Automobilio nerekomenduoju rinktis, jeigu esate naujoviškas, novatoriškas ir nemėgstat senamadiškų 80s, 90s dalykų. Tiesiog šis automobilis atspindi laikmetį, kai kuro sąnaudos, triukšmingumas buvo paskutinėje vietoje, todėl ekonimiškai nevažiuojama tikrai su juo. Kaip ir visos hondos, pasižymi triukšmingumu, tiesa, palaikant greitį arba stovint vietoj, accord tikrai tyliau už civic. Iš tikrųjų netolimoje ateityje cd7 taps modernia klasika - jis atrodė tikrai moderniai savo laiku, o tarp šių dienų automobilių masės jau išsiskiria, bet dizainas nepasenęs bent jau man. Iš trūkumų galėčiau įvardinti priekinius varomuosius ratus. Čia BMW e36 turi tikrai pranašumą. Tiek dėl pasukamumo, tiek dėl ratų kasimosi. Taip pat coupe trūksta saugos diržų pasiekimo pagalbinių sistemų, nes prieš pradedant važiuot, ranka nukeliauja kažkur į galą paimt diržo. Pagrindinis ir pats didžiausias trūkumas būtų kėbulo korozija. Iš tikrųjų, 20ties metų hondą jau labai sunku rast idealiu kėbulu. Į tai tenka investuot arba renkantis brangesnį variantą arba nusipirkus puvėką ir jį prikeliant.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Šio usdm'inio accordo dalys yra pigios kol kas dar. Techninė dalis yra labai patvari. F22 serijos varikliams svarbiausia laiku keist tepalus, diržus (nesunkus priėjimas), žvakes, žvakialaidžius ir automobiliu galėsit be problemų labai ilgai džiaugtis. Motoras visiškai nebijo apsukų. Dėl važiuoklės, pakabos, sunku ką nors pasakyt, nes jinai žeminta pas mane, bet per metus laiko su traukėm, amortizatoriais ir pan. problemų neturėjau. Kas yra problematiškiau, tai stabdžiai - būtent šitam hondos modelyje labai mėgsta išsikraipyt, jei staigiai stabdoma pasukiojant vairą. Kalbant apie nuvertėjimą, automobilis yra kainos dugne, daugiau jis nebepigs, tik brangs, ypač variantai su tvarkingu kėbulu.
Patarimai perkančiajam
Jeigu jau pasiryžote pirkti tokį seną, degalus rijantį, rudijantį, triukšmingą automobilį kaip honda accord cd7, tai jis turės tikrai visą tai gero, dėl ko jį renkatės. Na, tikrint reikėtų visų pirma, aišku kėbulą. Derėtų atkreipti dėmesį į priekinį stiklą, nes 5 kartos akordai masiškai turi defektą, jog kėbulas važiuojant „vaikšto” tokiu kampu, kad dažnai skyla priekinis stiklas. Jis kainuoja apie 100 eurų, jeigu pirkt Lietuvoje. Taip pat pirkimo metu nepatingėčiau pratestuot automobilio stabdymą prie didelių greičių - neturi būt jokių virpesių, tampymų po kelią. Dar verta atkreipt dėmesį į vairo stiprintuvo skysčio sistemą, nes ji mėgsta prakiurt. Aišku, kaip ir visuose senuose automobiliuose, aušinimo sistema yra padidinto dėmesio reikalaujanti zona.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt